Auteur
|
Bericht
|
Jows
Forum berichten: 509
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 09:04
|
|
Citaat: Heb dit van een betrouwbare bron.
Velibor Vasovic, of gewoon een eigen bron?
Geef mij maar Obradovic, jonger en beter (als ik de verhalen mag geloven). Of zullen ze misschien beiden komen? Met Schilder en Vermaelen zijn we immers ook twee linksbacks verloren.
Jepz Vasovic!
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 09:06
|
|
Citaat: Obradovic naar Ajax! Ajax betaalt 5 miljoen in twee termijnen. Dat is de reden dat de zaakwaarnemer naar Amsterdam afreist.
Zeer goed nieuws! Heb dit van een betrouwbare bron.
Haha, ik las je bericht ook al op voetbalzone.
Ik ben benieuwd, ik hoop dat je bron echt goed is en dat hij komt!
Obradovic en Onyewu halen en dan hebben we wel een lekkere verdediging!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 09:13
|
|
Citaat: Diezelfde VV meldt dat Atletico een hoger bod uit heeft gebracht en de directie van Partizan daarom bij elkaar komt. Alleen wil zaakwaarnemer Damjanac hem naar Ajax brengen....hoe zou dat toch komen?
*Kuch* LEMIC *Kuch*
En dit dan, Jows?
|
Jows
Forum berichten: 509
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 09:21
|
|
Citaat: Diezelfde VV meldt dat Atletico een hoger bod uit heeft gebracht en de directie van Partizan daarom bij elkaar komt. Alleen wil zaakwaarnemer Damjanac hem naar Ajax brengen....hoe zou dat toch komen?
*Kuch* LEMIC *Kuch*
En dit dan, Jows?
Obradovic wil naar Ajax, niet naar Atletico. Club kan wel meer betalen, maar de speler bepaald waar hij heen wil. Kan zijn dat Ajax wat water bij de wijn moet doen, maar dat horen we dan wel denk ik.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 10:29
|
|
*Kuch* LEMIC *Kuch*
En dit dan, Jows?
Obradovic wil naar Ajax, niet naar Atletico. Club kan wel meer betalen, maar de speler bepaald waar hij heen wil. Kan zijn dat Ajax wat water bij de wijn moet doen, maar dat horen we dan wel denk ik.
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben! Vrees namelijk dat Ajax alleen voor Atouba zal gaan omdat deze transfervrij is. Laat ajax aub wat slimmer zijn en ze beiden halen. Atouba is namelijk zeer blessure gevoelig en met slechts 1 linksback zullen we het seizoen niet doorkomen. Maar Jol heeft nu dus wel door dat de verdediging het meest zwakke punt van dit elftal is en dat heeft hij dus goed gezien. Nu maar hopen dat we Onyewu, Atouba en het liefst Abradovic kunnen verwelkomen!
|
Gtje
Forum berichten: 18
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 10:47
|
|
Nu Onyewu wacht op Real is de kans denk ik wel groot dat Obradovic daadwerkelijk zal komen. Jol heeft aangegeven meer ervaring in de ploeg te willen en daardoor denk ik dat Onyewu toch eerste keuze is, boven Ivan.
Atouba ken ik overigens zelf niet, weet iemand of hij misschien ook LCV kan spelen? In dat geval zie ik ze beide wel komen. Alledrie zie ik echter niet gebeuren.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 13:38
|
|
Echt ajax.. veel te lang wachten.. ze hadden hem ook al in mei kunnen contracteren hoor!
|
AFCAmuiden
Forum berichten: 67
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:46
|
|
Citaat: Echt ajax.. veel te lang wachten.. ze hadden hem ook al in mei kunnen contracteren hoor!
Ach ja, natuurlijk beter laat dan nooit (als ie uberhaupt nog komt).
Maar ze mogen in het vervolg inderdaad wel wat sneller actie ondernemen inplaats van eerst een half jaar zeggen dat je interesse heb in een speler en er dan pas achteraangaan.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 16:25
|
|
Jesus man! Jol neemt nog een vriendje van hem mee.. Atouba komt, ik denk dat het geen Obradovic wordt.
|
Gtje
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 16:33
|
|
Citaat:
Ik denk niet dat ze de zaakwaarnemer van Obradovic laten komen om hem vervolgens naar huis te sturen met de woorden; sorry we hebben al een goedkoper iemand!
Wellicht wil Jol Atouba in het centrum gebruiken. De komst van Obradivic zou ik nog maar niet afschrijven.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 16:35
|
|
Citaat:
Ik denk niet dat ze de zaakwaarnemer van Obradovic laten komen om hem vervolgens naar huis te sturen met de woorden; sorry we hebben al een goedkoper iemand!
Wellicht wil Jol Atouba in het centrum gebruiken. De komst van Obradivic zou ik nog maar niet afschrijven.
Dat is waar.. daar heb je een punt, al weet ik niet of de zaakwaarnemer de waarheid spreekt. En Atouba heeft wel het fysiek vor in t centrum.
|
Gtje
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 16:39
|
|
Of het zo gaat zijn weet ik niet, ik hoop het in ieder geval van harte. Een jong talent is altijd welkom!
Ook zou Urby dan niet de backup zijn voor de LB positie, wat mij ook wat meer gerust zou stellen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 16:43
|
|
Voor zover ik heb begrepen is het centrum geen optie voor Atouba. Is een echte linksback.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 17:42
|
|
Volgens mij speelde Atouba bij Basel ook weleens op het middenveld, net als in de nationale ploeg. In mijn herinnering brak hij zelfs door op die plek.
|
10Oele
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 17:51
|
|
Citaat: Voor zover ik heb begrepen is het centrum geen optie voor Atouba. Is een echte linksback.
In dit geval neem ik aan dat Obradovic van de baan is. Ajax zal toch geen 2 linksbacks gaan kopen?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 17:52
|
|
Citaat: Voor zover ik heb begrepen is het centrum geen optie voor Atouba. Is een echte linksback.
In dit geval neem ik aan dat Obradovic van de baan is. Ajax zal toch geen 2 linksbacks gaan kopen?
Waarom niet? Een vervanger voor Schilder en voor Vermaelen.
|
10Oele
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 17:56
|
|
Waarom niet? Een vervanger voor Schilder en voor Vermaelen.
Atouba zal niet weinig gaan verdienen als Ajax een betere aanbieding als HSV gedaan heeft, dus hij zal voor de basis gehaald zijn.
Ik hoop ook dat Obradovic nog komt en ik moet je wel gelijk geven dat we Schilder en Vermaelen hebben verkocht dus ook erg onderbezet zijn op deze positie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 17:57
|
|
Citaat: Volgens mij speelde Atouba bij Basel ook weleens op het middenveld, net als in de nationale ploeg. In mijn herinnering brak hij zelfs door op die plek.
Aha. En kan Obradovic ook in het centrum spelen of is dat een big no-no?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 17:58
|
|
Het probleem lijkt me dat beiden niet van plan zijn om op de bank te gaan zitten. Obradovic is Servisch international en speelt volop, dat zal hij willen blijven doen als hij hogerop gaat. Atouba lijkt erg goed te liggen bij Jol, aangezien hij hem nu al voor de 2e keer naar zijn nieuwe club haalt, het lijkt me dus ook niet dat hij voor de bank gehaald is. Ik hoop dat Obradovic nog komt, ik zie alleen niet in waar hij in dit plaatje zou passen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 17:58
|
|
Citaat: Volgens mij speelde Atouba bij Basel ook weleens op het middenveld, net als in de nationale ploeg. In mijn herinnering brak hij zelfs door op die plek.
Aha. En kan Obradovic ook in het centrum spelen of is dat een big no-no?
Geen idee, Pushkin?
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 18:01
|
|
Obradovic kan denk ik prima als linkshalf spelen, maar niet als centrale verdediger. Toegegeven, ik heb hem maar een helft zien spelen.
Velibor Vasovic geeft overigens aan dat Obradovic nog niet van de baan is. Als er vanochtend nog een akkoord was, zou Ajax hem nu laten lopen? Zo dom zijn ze hopelijk niet.
|
La Ling
Forum berichten: 43
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 18:03
|
|
Wie is die Velibor Vasovic eigelijk?
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 18:03
|
|
Vandaag kwam tog z'n zaakwaarnemer naar Amsterdam?
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 18:06
|
|
Citaat: Wie is die Velibor Vasovic eigenlijk?
Van Ajax Netwerk. Hij heeft al veel informatie verteld (over Obradovic) en dat is later allemaal bevestigd in de media. Betrouwbare poster dus.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 18:13
|
|
Blijkt dat Velibor Vasovic een bekende van Obradovic is. Momenteel herrie tussen 2 zaakwaarnemers van Obradovic; Stevic & Damjanac
|