Geregistreerd: 07-07-2010 Forum berichten: 413 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 15:25
Citaat:
Ik denk niet dat Braafheid hierop zit te wachten.
Nou ja hij is bij Bayern niet geslaagd en heeft ook niet echt een goede verhuurperiode bij Celtic gehad. Hij kan bij Ajax zich opnieuw bewijzen en daarnaast zal het ook goed zijn voor zijn positie als international.
Geregistreerd: 24-10-2007 Forum berichten: 4200 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 15:34
Citaat:
Ik denk niet dat Braafheid hierop zit te wachten.
Als hij bij Bayern blijft kan hij dag naar zijn carrière zeggen, en veel andere directe opties zijn er niet na zijn Celtic avontuur. Althans geen opties waar hij veel meer kan verdienen dan bij Ajax, tenzij hij perse naar Rusland, Oekraiene of de woestijn wil. Bij Bayern verdienen spelers misschien veel, Braafheid zal daar in de laagste categorie zitten qua schaal. Dan is de afstand naar de salarisschalen van Ajax niet zo groot.
Geregistreerd: 27-03-2009 Forum berichten: 1585 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 17:28
Hij heeft in München een talent voor zich, Badstüber vind ik een betere back dan Braafheid. Volgens de papieren versie van Nusport moet hij ook Contento nog voor zich dulden. Dus denk wel dat hij interesse heeft in een kans. Hij zal na zijn periode in Celtic toch ook wel inzien dat hij het op deze manier niet gaat redden?