Auteur
|
Bericht
|
Dijk
Forum berichten: 951
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:00
|
|
Ik verwacht niet dat Braafheid naar Ajax toe komt, al zou het een verbetering zijn voor de verdediging voor Ajax. Hij zal niet veel willen inleveren op zijn salaris bij Bayern Munchen plus dat Ajax nog steeds moet kijken naar hun eigen salarishuis. Als bijvoorbeeld Wielaert of Ogararu zullen worden zal Ajax nog steeds een behoorlijk deel moeten ophoesten.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:56
|
|
Citaat: Jol ontkent tegenover de NOS in alle toonaarden, terwijl de journalist al hoorde van onderhandelingen met Braafheid zelf. Afwachten dus wat er gebeurd, afgaande op wat Jol zei moet er nog iemand weg.
Ogararu misschien naar Boekarest?
Ach trainers moet je niet geloven, ik denk dat hij wel komt. Het is allemaal net te toevallig dat hij gister niet bij de selectie zat.
Vanavond misschien wat nieuws bij Jackie van gelder.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:56
|
|
Citaat: Ik verwacht niet dat Braafheid naar Ajax toe komt, al zou het een verbetering zijn voor de verdediging voor Ajax. Hij zal niet veel willen inleveren op zijn salaris bij Bayern Munchen plus dat Ajax nog steeds moet kijken naar hun eigen salarishuis. Als bijvoorbeeld Wielaert of Ogararu zullen worden zal Ajax nog steeds een behoorlijk deel moeten ophoesten.
Je vergeet even dat Braafheid wel naar het WK wil...
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:57
|
|
Als Wielaert en Ogararu beide nog vertrekken verwacht ik dat Boulahrouz en Braafheid worden gehaald. Als alleen Wielaert vertrekt dan verwacht ik dat alleen Braafheid wordt gehaald.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:15
|
|
Verwacht je dat serieus, of hoop je dat? Ik weet namelijk voor 99.99 procent zeker dat ze zeker niet beide gaan komen, hoeveel spelers er ook vertrekken deze winter.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:17
|
|
Citaat: Als Wielaert en Ogararu beide nog vertrekken verwacht ik dat Boulahrouz en Braafheid worden gehaald. Als alleen Wielaert vertrekt dan verwacht ik dat alleen Braafheid wordt gehaald.
Als die twee vertrekken dan mag je blij dat je 1 speler terugziet.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:20
|
|
Inderdaad, en dan heeft Braafheid de hoogste prioriteit.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:26
|
|
Misschien veranderd de blessure van Toby wel wat bij Ajax hoor.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:28
|
|
Die kan woensdag misschien toch al weer meedoen?
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:29
|
|
Citaat: Die kan woensdag misschien toch al weer meedoen?
Alderweireld werd na dertien minuten al vervangen door Oleguer. Een eerste diagnose luidt dat de jonge Belg zijn hamstrings heeft verrekt, wat zou betekenen dat hij zo'n twee weken niet inzetbaar zal zijn voor Ajax.
Weet niet waar jij dat hebt gelezen?
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:30
|
|
Citaat: Die kan woensdag misschien toch al weer meedoen?
Nee Hamstring blessure, hij is er 2 weken uit!
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:37
|
|
Voor Oleguer ben ik niet zo bang. Die doet gewoon zijn werk en maakt lang niet zo veel fouten als Urby en Anita. Daarom is het van het grootste belang dat we (voor het eerst sinds Maxwell!) weer een degelijke linksback halen. Braafheid is dat en ik hoop dan ook dat we hem kunnen huren/kopen. Als Wielaert en/of Ogararu dan vertrekken dan kan ik daar niet wakker van liggen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:12
|
|
Citaat: Inderdaad, en dan heeft Braafheid de hoogste prioriteit. vind ik niet, als ik zou mogen kiezen 100% Boula, vind Braafheid maar wat overschat, boulah naar het centrum en Urby nog een half jaartje aanzien om hem te verkopen
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:27
|
|
En dan Alderweireld maar op de bank zetten? Nee dankje, doe maar
-------------------------Stekelenburg---------------------
Van der Wiel---Alderweireld---Vertonghen---Braafheid
-----------------Enoh---------------------------------------
-----------------------------------De Zeeuw---------------
--------------------------Lodeiro---------------------------
---Emanuelson---------------------------------Suarez----
-------------------------Pantelic----------------------------
Emanuelson en Suarez soms eens van positie laten wisselen en een bank met:
Vermeer
Anita
Oleguer
Gabri
Aissati of Eriksen
Rommedahl
Suk
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:30
|
|
'Braafheid gaat naar de Premier League'
* , Bron: VI
Door een gebrek aan perspectieven staat Edson Braafheid open voor een voortijdig vertrek bij Bayern München. Engeland heet de bestemming te zijn voor de verdediger.
PSV gooide een balletje op bij Braafheid, die bij Bayern München sinds 19 december niet meer binnen de lijnen kwam. De Eindhovense club had de verdediger op het oog voor het nieuwe seizoen maar ving bot. Directeur Jan Reker wist te melden dat de Engelse competitie het nieuwe werkterrein wordt voor Braafheid.
In Duitsland wordt Braafheid nadrukkelijk in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland. Volgens Bild is Ajax de voornaamste kandidaat om de 26-jarige back voor zich te winnen.
Braafheid wil graag aan spelen toekomen, omdat hij nog steeds hoop heeft met Nederland naar het WK in Zuid-Afrika te gaan. Zijn situatie bij Bayern maakt een dergelijke uitverkiezing niet realistisch.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:40
|
|
Sportweek zegt dat Celtic zich aan het bemoeien is met Braafheid, jammer dus denk ik.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:42
|
|
Wordt een Nederlandse verdediging op deze manier. Met Braafheid, Loovens en Hooiveld.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 22:23
|
|
Sportweek:
Citaat:
Celtic huurt Edson Braafheid van Bayern München
Edson Braafheid verruilt Bayern München voor Celtic. Het betreft een huurovereenkomst die aan het eind van dit seizoen expireert. Duitse media deden vorige week kond van belangstelling van Ajax en PSV voor de international.
De 26-jarige linkervleugelverdediger kwam amper voor in de plannen van trainer Louis van Gaal van de Duitse topclub. Braafheid, die afgelopen zomer werd overgenomen van FC Twente, was dit kalenderjaar nog geen speeltijd gegund. Bij Celtic, de huidige nummer twee in de Schotse competitie op tien punten van Glasgow Rangers, staan al de Nederlanders Glenn Loovens en Jos Hooiveld onder contract. (ES)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 1 feb 2010 11:34
|
|
Jammer dat dat artikel niet vermeldt of er een koopoptie is opgenomen.
|
Martin2000
Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 11:37
|
|
de duitse "kicker" schreef (link ), Ajax hebt niet over de financiële flexibiliteit voor Braafheid en de speler zelf wilde niet naar PSV, niets bekend over een buy-optie vor Celtic, lijkt van Gaal zal hem een tweede kans geven volgende zomer.
tot nu toe, had hij een verschrikkelijke seizoen bij Bayern met echt slechte spellen.
Sorry for the bad language.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 11:43
|
|
Citaat: ), Ajax hebt niet over de financiële flexibiliteit voor Braafheid en de speler zelf wilde niet naar PSV, niets bekend over een buy-optie vor Celtic, lijkt van Gaal zal hem een tweede kans geven volgende zomer.
tot nu toe, had hij een verschrikkelijke seizoen bij Bayern met echt slechte spellen.
Sorry for the bad language.
We understand it, that's most important!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 13 apr 2010 11:02
|
|
Citaat: Edson Braafheid beboet na verlaten stadion Celtic
Bron: Voetbalcentraal
Edson Braafheid kan een boete tegemoet zien. De linksback van Celtic kreeg dit weekend voor de halve finale in het Schotse bekertoernooi te horen dat hij niet in de basis begon, waarop hij besloot om het stadion te verlaten.
‘Ik heb uitgelegd waarom ik niet voor hem koos. Ik was blij dat hij wou praten, dat geeft aan dat hij teleurgesteld is. Maar dat hij dan het stadion verlaat kan hij niet maken. Het is nu intern afgehandeld’, vertelt Celtic-trainer Lennon in De Pers.
Edson Braafheid werd in de winterstop door Bayern Munchen uitgeleend aan Celtic om meer speeltijd te krijgen. Onder trainer Mowbray mocht hij zeven keer opdraven, maar de nieuwer coach Lennon liet hem nog niet spelen.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Di 13 apr 2010 11:50
|
|
Tja. Goede linksback, dat zeker. Echter we hebben we volgend seizoen Blind, Anita en Atouba rondlopen. Moet voldoende zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 15:17
|
|
Citaat: Ajax wil Van der Wiel ruilen voor Braafheid
Ajax is in onderhandeling met Bayern München over een transfer van Gregory van der Wiel. Onderdeel van de deal zou een ruil met Edson Braafheid zijn, die in Duitsland op een zijspoor is geraakt.
Dat melden bronnen AT5. Van der Wiel moet zelf nog praten met Bayern. De Ajacied vertrok vandaag echter naar Ibiza, waar hij een vakantie combineert met de bruiloft van Johnny Heitinga. Die treedt donderdag op het eiland in het huwelijk met zijn vriendin Charlotte-Sophie.
Dinsdagavond bedankte Van der Wiel alle toeschouwers nog even voor de huldiging. "Dit was 1 van de mooiste dagen in mn leven!! Dankzij jullie!! Geweldig! Nogmaals bedankt!" AT5
Nou ben ik geen geweldige Braafheidfan maar hij zou bruikbaar kunnen zijn voor de linksbackpositie, klein bijkomend voordeel is dat hij ook als linkercentrale verdediger uit de voeten kan. Als ik Ajax was zou ik Braafheid eisen i.p.v. de bonusconstructie op de transfersom.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 15:19
|
|
Ik denk niet dat Braafheid hierop zit te wachten.
|