Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 18 sep 2010 22:04
|
|
Moeilijk om iets over zoiets te zeggen. Misschien was het een grap of speelt er meer? Hij raakt hem ook niet zo heel hard dacht ik..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 14:21
|
|
Citaat: Ibrahimovic: 'Een 4-4 gelijkspel is niet normaal'
Bron: Vi.nl
Diep in de blessuretijd bezorgde Zlatan Ibrahimovic AC Milan zondag alsnog een punt door de 4-4 tegen de touwen van het Udinese-doel te schieten. De Zweedse spits had zich hooglijk verbaasd tijdens en ook na de wedstrijd.
'We hebben een grote ploeg met grote spelers', meent de voormalige Ajacied. 'Maar vier doelpunten incasseren is niet normaal. Net zoals het niet normaal is dat je vier doelpunten maakt en toch niet wint. maar het belangrijkste is dat we het nieuwe jaar goed zijn begonnen. Als we tegen Udinese hadden verloren was dit een forse mentale tik geweest.'
Over de nieuwe aanwinst Antonio Cassano (hij kwam over van Sampdoria) is Ibrahimovic zeer te spreken. De aanvallende middenvelder kwam in de 69ste minuut in het veld, bij een 3-1 achterstand, voor Clarence Seedorf en zette een fors stempel op de wedstrijd.
'Bravo voor Cassano. Hij past goed bij deze ploeg', meent Zlatan. 'Hij moet nog wel fitter worden, maar hij geeft ons aanvallers de ballen die we nodig hebben.'
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 3 maa 2011 10:48
|
|
Ibrahimovic juicht 'etterstreken' van Toivonen toe
Zlatan Ibrahimovic heeft PSV'er Ola Toivonen een hart onder de riem gestoken. De oud-Ajacied wuift de kritiek die zijn landgenoot in Nederland krijgt voor zijn vermeende streken resoluut weg.
,,In het topvoetbal moet je grenzen opzoeken'', zegt Ibrahimovic in Voetbal International. ,,Als verdedigers intimiderend te werk gaan, hoor je er niemand over. Als een aanvaller dat doet, begint iedereen te klagen. Dat irriteert me mateloos. In elke ploeg heb je een paar etters nodig. Als Ola dat bij PSV is, juich ik dat toe. Over het algemeen zijn dit soort spelers echte winnaars en die zijn onmisbaar voor elk elftal.''
De spits van PSV werd deze week vier wedstrijden geschorst, voor het uitdelen van een elleboogstoot aan Jan Vertonghen in de topper van zondag tegen Ajax. Een week eerder had de Zweedse aanvaller al vervelend gedrag vertoond tegen NAC, door op de voet van Nemanja Gudelj te gaan staan en hem te provoceren.
,,Als Nederland op z'n kop staat als Ola bewust op iemands tenen trapt, zegt dat meer over Nederland dan over hem. Hij moet er de volgende keer maar voor zorgen dat niemand het ziet, ik hoop dat hij zich zo blijft ontwikkelen. Dan worden wij er bij Zweden beter van", aldus Ibrahimovic.
Samen met Toivonen vormt hij de voorhoede van het nationale team. In de EK-kwalificatie staat Zweden derde, met zes punten uit drie duels. Hongarije heeft één wedstrijd meer gespeeld en negen punten, Nederland staat op twaalf uit vier.
Bron: Ad.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Do 3 maa 2011 14:17
|
|
Ibrahimovic zit ook zo in elkaar inderdaad. Kan me nog goed herinneren dat hij zichzelf onmogelijk maakte in de ploeg om weg te mogen bij Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Zo 27 maa 2011 12:56
|
|
Is blijkbaar normaal dat Zlatan zoiets doet . Ook niemand die er wat van zegt. Overigens dacht ik te zien dat die andere gast het wel uitlokte. Hoe dan ook Zlatan heeft wel een draadje los.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 27 maa 2011 13:21
|
|
Die reactie van Wilhemsson. Wat een wijf.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 27 maa 2011 13:38
|
|
Iedereen ziet toch meteen dat het een dolletje is, hebben jullie nooit voor de grap een beetje met een vriend gestoeid? Wilhemsson en Ibrahimovic zijn ook vrienden, toen Wilhemsson bij Roma speelde werden ze regelmatig samen gezien.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 27 maa 2011 14:37
|
|
Citaat: Die reactie van Wilhemsson. Wat een wijf.
Nou inderdaad zeg, ik denk hoe die ook naar hem toe rent dan gaat hij hem toch wat uitdelen komt er zo'n verwijfd tikje!
Maar goed volgens mij is het ook een dolletje inderdaad.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 11 apr 2011 22:12
|
|
Citaat: Zlatan: 'Lijkt alsof ik zelfs niet in mezelf kan mompelen'
Bron: Vi.nl
De frustratie bij Zlatan Ibrahimovic kwam tot uitbarsting bij een beslissing over een inworp. De aanvaller van AC Milan ontkende dat zijn irritatie was gericht op de assistent.
Ibrahimovic, die nota bene net terug was van een schorsing naar aanleiding van een uitsluiting, kreeg in de slotfase van het duel met Fiorentina een rode kaart. Ondanks het wegsturen van de aanvaller won AC Milan het lastige uitduel met 2-1.
Ibrahimovic maakte zich ogenschijnlijk druk om de beslissing van de assistent over een ingooi. De Zweedse aanvaller ging daarbij zover dat hij een direct rode kaart kreeg voorgehouden van scheidsrechter Morganti.
Maar de Zweed had een andere versie. 'Ik verloor de bal en was boos op mezelf, niet op de assistent', zei Ibrahimovic. 'Ik praatte in mezelf. Ik protesteerde niet tegen de rode kaart, omdat er toch niet aan te doen was. Hij had zijn beslissing genomen.'
'Mijn ploeggenoten kunnen terecht boos op me zijn', zei Zlatan. 'Om een rode kaart te krijgen in een fase dat Fiorentina de druk opvoerde is niet goed. Het spijt me, maar het lijkt er op dat ik zelfs niet in mezelf kan mompelen zonder in de problemen te raken.'
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 19:21
|
|
Dat is een grap, je ziet ze beide lachen..
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 19:36
|
|
Jha grap of niet toen hij dat eerder deed op de training van milan kom hij er ook om lachen. Hij zou dit bij een pepe of een materazzi niet moeten doen want die schopt hem in tweeën ook al is het voor de grap
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 11:42
|
|
Cassano moet niet zeiken: Zlatan mag blij zijn dat-ie niet is blijven haken. In die kuilen die er al zaten.
|