Auteur
|
Bericht
|
Raaijkeweske
Forum berichten: 124
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 21 nov 2010 19:10
|
|
Het leek met het sluiten van de transfermarkt, of Jol goede zaken had gedaan.
Maar we zijn nu al weer bijna op de helft van het seizoen, en er is ook gewoon helemaal NIKS beter geworden. Ik zal een paar dingetjes opnoemen.
Een Ooijer voor de 'breedte' halen. Die ondertussen gewoon in de basis staat, waardoor Alderwereld z'n vorm van vorig seizoen gewoon niet heeft kunnen halen. Wat ook gewoon logisch is. En wat Toby niks valt aan te rekenen.
Een MEH halen terwijl je Suarez nog hebt, wat dus nu betekent dat je met 2 spitsen speelt die allebei de afmaker willen zijn, en elkaar dus weinig gunnen.
Een Rommedahl die voor de helft van z'n salaris wou spelen, gewoon laten gaan en dan een paar maanden later roepen "we missen een type Rommedahl".
Een groot talent genaamd Daley Blind gewoon geen kans geven als onze backs geschorst of geblesseerd zijn.
Enzo zijn er nog veel meer dingetjes.
Als je het mij vraagt mag Jol vandaag nog vertrekken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 23 nov 2010 23:24
|
|
Enkeltje Siberie om Energia Vladivostok te gaan coachen wat mij betreft, met Enoh-De Jong-De Zeeuw spelen en dan ook nog Lindgren in gaan brengen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 23 nov 2010 23:46
|
|
En dan ook nog in de 90ste minuut Eriksen erin te brengen. Laat hem dan gewoon op de bank zitten in plaats van een onnodige invalbeurt in een wedstrijd die totaal gespeeld is.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Di 23 nov 2010 23:54
|
|
Citaat: Enkeltje Siberie om Energia Vladivostok te gaan coachen wat mij betreft, met Enoh-De Jong-De Zeeuw spelen en dan ook nog Lindgren in gaan brengen.
Vorig seizoen speelden we ook al met Enoh, De Jong en De Zeeuw, toen we volgens zovele zo ‘fantastisch’ (…) speelden. Is het nu Lindgren die invalt, was het vorig seizoen Gabri. Waarom ineens deze ommezwaai? Omdat er nu al drie keer op rij niet gescoord is onder de man die zweert bij statistieken, er één wedstrijd gewonnen is (Veendam) in de laatste zes wedstrijden? Das dan nogal opportunistisch te noemen. Is het niet een logisch gevolg van het gevoerde (kortetermijn)beleid van niet alleen dit, maar vooral vorig jaar? Kenners voorzagen de onvermijdelijke problemen in het tweede jaar. Zoals kenners inmiddels ook volmondig concluderen dat de periode-Jol als een gitzwarte periode mag worden beschouwd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 00:43
|
|
Vorig jaar hadden we Pantelic, een hele slimme teamspeler, nu spelen we met allemaal individualisten voorin die het eigen succes belangrijker vinden dan het succes van Ajax. Persoonlijk vond ik het eerste jaar Jol, een lichtpuntje in de zwarte periode 2e jaar ten Cate tot en met het 2e jaar Jol. Want zo lang gaat het al echt slecht, met dit seizoen als absoluut dieptepunt.
Een slimme technische staf had zeldzaamheid Pantelic behouden in plaats van El Hamdaoui (die niet complementair is aan Suarez) en Mido (totaal niet afgetraind) te kopen. We kunnen wel zeuren op het middenveld, maar het is tragisch dat we geen betere middenvelders hebben dan Emanuelson, Enoh, De Jong, de Zeeuw, Eriksen en Lindgren en persoonlijk denk ik dat alleen Eriksen de potentie heeft om door te groeien. Die zijn gewoon niet uit de jeugd gekomen na het vertrek van Wesley Sneijder. Want zeg nu zelf van der Heijden, Donald....
De beste oplossing is dan om een spits te kopen die het spel simpel houdt en ook om met spelers te spelen die het veld breed houden, maar waar kiest Ajax voor?
Voor spitsen die de bal willen ontvangen en zich daarna vastlopen, maar het gevolg is dat het middenveld vooral ballen moet heroveren. Vorig jaar zat Jol nog met een brede selectie en was iedereen in vorm, maar dit jaar heeft Jol een fout gemaakt. Door het verlies van Pantelic niet goed op te vangen. Dat mensen niet goed in hun vel zitten kan gebeuren, maar hoe gaat dat bij Manchester United? Juist Rooney wordt er gewoon uitgehaald en er wordt jeugd gebracht. En hoezo El Hamdaoui en Suarez niet complementair haal een van beiden er dan uit (Suarez was dit jaar de beste keus om op de bank te zetten denk ik) en zet Castillion er in. Hoezo Tainio als derde keus achter Enoh en Lindgren? We hebben Bonevacia nog.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 01:38
|
|
Citaat: Goed in slaagt. Wat is goed?
Ik vind dat de selectie vooruit gaat. El Hamdaoui vind ik nog steeds een uitstekende aankoop. Eriksen ontwikkelt zich. Net als bijvoorbeeld Stekelenburg en v/d Wiel voor hem. Om maar wat te noemen.
En misschien zou dit onder een andere trainer ook gebeuren, hoor. Daar gaat het me verder niet om. Het gaat me er juist om dat juist het niveau van de selectie nu de prioriteit moet zijn, niet trainer A, B, C, D, E of Z.
Stekelenburg, Emanuelson, Suarez en Van der Wiel vertrekken na de zomer. Ze laten een kwalitatief gapend over wat dat betreft. Het algehele peil van de selectie is er niet beter op geworden en ik zie dat ook niet gebeuren.
Het niveau van de selectie zou een stuk beter worden als de trainer een systeem zou inslijpen waar alle spelers iop terug kunnen vallen ipv dat de spelers op hun eigen kwaliteiten terug moeten vallen. Dan is de kans een stuk groter dat door het ijs zakken er minder snel in zit. Wat weer een voorwaarde is voor een gestagere groei van de selectie.
|
dapperestrijders
Forum berichten: 17
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 07:58
|
|
Ok. Allemaal prachtig deze reacties.
Maar even serieus blijven.
Jol moet blijven. Niks verkeerd mee!
Bestuur moet weg!
Daarnaast wil ik toch even kwijt dat ik onze Mounir el Hamdaoui geen spits voor Ajax op dit moment is!!De man is top met vleugels spitsen anders niet!
Pantelic was een twee spitsen man, Mounir niet!
Ik Hou mijn hart vast voor de komende weken en hoop dat de heer Cruijff in grijpt!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 08:24
|
|
Citaat: Zoals kenners inmiddels ook volmondig concluderen dat de periode-Jol als een gitzwarte periode mag worden beschouwd.
Niet zo zwart als de periode Van Basten in ieder geval. Is de olievlek van Jol nog onder controle te houden, de olievlek van Van Basten heeft AJAX ook nog eens financieel lamgeslagen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 08:41
|
|
Ja maar onder van Basten werd er nog wel enigzins Ajax-voetbal gespeelt dat heeft Jol helemaal verloochend. Er is gewoon niets meer in te herkennen. De verdedigende middenvelder kan niet eens een pass geven over 5 meter.. Niemand overigens.
Positiespel heeft dit elftal geen kaas van gegeten. Het balletje brengen. Gistere ook weer je ziet El Hamdaoui of Suarez zich aanbieden maar dan duurt het weer 3sec voordat ze de bal uberhaupt krijgen, of zelfs helemaal niet omdat het balletje weer terugmoet.
Enoh kan alleen over zijn rechterbeen draaien, zal nooit snelheid in het spelbrengen door of foute passes of dat hij weer het balletje terugspeelt.
vd Wiel gisteren zovaak de ruimte voor zich gehad, word niet benut met een crossball.
|
Bart
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 09:21
|
|
Citaat: Niet zo zwart als de periode Van Basten in ieder geval. Is de olievlek van Jol nog onder controle te houden, de olievlek van Van Basten heeft AJAX ook nog eens financieel lamgeslagen. Jol heeft het ook niet goed gedaan qua aankopen. De spelers die Jol voor geld heeft gehaald doen het niet goed. Jol kan Van Basten wel steeds de schuld geven in de media, maar het zou fijn zijn als die is naar zijn eigen zou kijken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 09:27
|
|
Enoh speelde ook onder Van Basten, he.
Ja, het is niet best. Met Ooijer en El Hamdaoui heeft Jol een paar zeer, zeer slechte keuzes gemaakt, terwijl hij met Pantelic een hele goede keus maakte.
En toch minder slecht dan Van Basten. Die heeft echt 40 miljoen door het riool gespoeld. Van Mido, Tainio en Ooijer zijn we volgend seizoen verlost. Konden we dat van de MvB-aankopen ook maar zeggen.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 10:07
|
|
Ik ga hier geen reclame maken voor Jol, dat zeker niet!
Zijn we alleen niet een beetje aan het doorslaan als we een coach de schuld geven dat spelers amper een fatsoenlijke pass weten af te geven??
Moet Jol dan op de training beginnen met: Zo Kinderen, vandaag gaan we het is over passen hebben. Ga allemaal even lekker op een bal zitten ik wil alleen Gregory en Mounit voor de groep hebben om te laten zien wat goed en fout is....?
Ik ben het er mee eens dat het onder Jol absoluut niet goed gaat en er zijn inderdaad geen spelers beter geworden, laat staan talent door gebroken maar om een coach de schuld te gaan geven dat een groep spelers die miljoenen verdienen niet normaal een bal kunnen passen...
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 10:21
|
|
Na gisteren ben ik definitief helemaal klaar met die mafketel uit den haag.
Wat een belachelijk wisselbeleid had hij weer!
Haalt hij El Hamdaoui eruit (enkelblessure) komt hij met de zeeuw op de proppen! Wat ben je voor een l*l als je een spits eruit haalt, er een middenvelder bij zet terwijl je ook nog aanvallers op de bank hebt! Had verdomme gewoon Özbiliz erin gebracht! de Jong was veruit de traagste en slechtste speler gisteren.
En dan heeft hij ook nog het gore lef om Eriksen in de 88e minuut in te brengen! Ik zou me kapot schamen als ik Eriksen was en Eriksen moet zich vast al een aantal keer afgevraagd hebben dit seizoen of hij wel de juiste keuze gemaakt heeft met Ajax.
En daarnaast, volgens mij heb ik de laatste maand al 5 of 6 verschillende invullingen van het middenveld gezien, maar degene die wij willen zien, ho maar!
@ DIMC: vorig seizoen zat er lijn in het spel. Nu is eigenlijk alleen de spits-positie echt gewijzigd en ineens kan het niet. Dan is het aan de coach (en assistent-trainer) om te zorgen dat het team weer andere lijnen in het spel krijgt. Het is toch van de zotte dat Jol na een maand of 3a4 nog steeds geen fatsoenlijk team kan neerzetten wat op elkaar is ingespeeld!
Jou voorstel van dat 'passen' is dus zo slecht nog niet!
Als ik Enoh week in week uit verkeerde passes zie geven zou ik hem als coach zijnde inderdaad een paar weken op strafexpeditie sturen om te leren passen!
Opzouten met deze vent!
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 10:27
|
|
sincere? relaxed...
Al is dat moeilijk in deze periode ;)
Ik begrijp je frustraties over het wissel beleid dit had ik nog niet mee gekregen maar inderdaad is het belachelijk dat je in zo'n geval een middenvelder brengt. Siem is al weken één van de slechtste op het veld (zeker aan Ajaxkant) waarom word Toby geslachtofferd na een paar slechte wedstrijden terwijl Siem zich al veel langer op drijfzand begeeft?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 10:41
|
|
@ DIMC: Vorig seizoen was ik zéér te spreken over Jol en het spel maar dit seizoen valt de beste man keer op keer door de mand en er zit totaal geen verbetering in.
Dat het niet draait aan het begin viel nog te begrijpen omdat er een totaal ander spel gespeeld moet worden doordat MeH kwam (wat ook een verkeerde beslissing is geweest van jol). Maar als je na 3a4 maanden 0,0 lijn in het spel krijgt en geen een speler bepaalde dingen kan bijbrengen (Enoh NIET opbouwen, Suarez NIET constant naar binnen, El Hamdaoui NIET lopen met de bal) dan is dat een ernstige tekortkoming.
Het verhaal Toby nog niet eens over gehad. Gisteren zag je ook maar weer dat Toby verdedigend zeker niet minder is dan Ooijer en opbouwend vele malen beter zelfs is dus zou het ronduit belachelijk dat ooijer nog veel minuten zou maken.
ps: Ben best relaxed verder hoor, haha!
|
Bart
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 11:11
|
|
Citaat: Enoh speelde ook onder Van Basten, he.
Ja, het is niet best. Met Ooijer en El Hamdaoui heeft Jol een paar zeer, zeer slechte keuzes gemaakt, terwijl hij met Pantelic een hele goede keus maakte.
En toch minder slecht dan Van Basten. Die heeft echt 40 miljoen door het riool gespoeld. Van Mido, Tainio en Ooijer zijn we volgend seizoen verlost. Konden we dat van de MvB-aankopen ook maar zeggen. De Zeeuw, Kerlon, Lodeiro, Atouba hebben het ook niet gebracht wat ze er. Vanaf hadden gebracht. Van Basten zag in dat die het team niet aan de praat kreeg en stapte zelf op. Als Jol een beetje kritiek op zich zelf zou hebben zou al fijn zijn. Maar dat heeft Jol nog niet eens.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 11:15
|
|
De Zeeuw vind ik een bruikbare speler mits hij goed gebruikt wordt.
Atouba is de enige slechte (transfervrije) aankoop. De rest is goedkope rommel en snel weer weg. Onvergelijkbaar met de miljoenenaankopen Sulejmani, Sno, Aissati en Cvitanich.
Dat Jol weg moet....daar ben ik het volledig mee eens. De situatie is niet meer te redden. Hij heeft het elftal, zijn assistent en Cruijff niet meer onder controle. Het opstellen van Ooijer en zijn vraag om 10 miljoen euro waren de druppels.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 15:13
|
|
Citaat: Waarom ineens deze ommezwaai?
Ja, jongens, hoe zit dat?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 16:06
|
|
I try..
Vorig seizoen hadden we nog enigzins automatismen in ons elftal, Lange bal Pantelic, legde af op komende spelers. Verloor Pantelic het duel dan snel druk zetten, en bal veroveren. DOordat we vaak vroeg scoorden werkte dit concept prima. Het voetbal mag dan allicht vele gebreken hebben gehad maar we wonnen wel onze wedstrijden.
T.o.v dit seizoen, we zijn nu bijna 5 maanden bezig (vanaf juli) en er is nog geen automatisme in het spel gebracht, zelfs de verdediging/middenveld is precies hetzelfde als vorig seizoen niet. Er wordt geen positie overgenomen wanneer er iemand naar voren gaat, een pass over 5 meter komt niet eens aan, (dit ging bij ons in de A's nog beter zelfs al waren we straal bezopen. Er wordt niet gecoacht, niemand durft op te treden tegen Suarez als tie voor de 20ste keer de bal verliest.
Enige automatisme wat ik gisteren zag is als vd Wiel opkomt zijn positie werd overgenomen door Enoh. Probleem was wel weer bij balverlies dat Marcello erover komt en vd Wiel veel te traag mee terugverdedigd.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 19:02
|
|
Citaat: Niet zo zwart als de periode Van Basten in ieder geval. Is de olievlek van Jol nog onder controle te houden, de olievlek van Van Basten heeft AJAX ook nog eens financieel lamgeslagen.
Maar Van Basten had de beschikking over de miljoenen van Heitinga (10) en Huntelaar (27). Ook de transferinkomsten van Babel, Sneijder en De Mul waren nog niet geheel gespendeerd. Luque, Suarez, Rommedahl, Kennedy en Silva, Lindgren, Kuffour en Perez werden dan weliswaar gehaald, maar er was nog wel wat in het potje overgebleven. Van Basten heeft zwart op wit bedwongen dat hij het kon uitgeven. Voor Jol was het vanaf minuut 1 duidelijk dat er niet veel mogelijk was. Jol moest het doen met de inkomsten van de dankzij Van Basten 12 miljoen waard geworden Vermaelen. Daartegenover staat echter de komst van oa De Zeeuw, Loderio en El Hamdaoui voor nóg meer miljoenen. Daarnaast heeft Jol in het eerste seizoen gefaald door niet net zoals Van Basten de selectie grondig te saneren, terwijl Jol veel beter dan Van Basten na de roerige post-Rapport Coronel tijden kon inschatten wat hij allemaal in de kuip had. Maar onze Hagenees besloot alles en iedereen erbij te houden, iedereen tevreden te houden en zo trachtend het kampioenschap binnen te behalen. Maar met dat transfer- en ook selectiebeleid is er gewoon bijzonder slecht beleid gevoerd. Talentvolle spelers als Aissati, Anita, Zeegelaar, Emanuelson, Castillion, Enoh, Sulejmani, hebben zich niet of nauwelijks doorontwikkeld. En voor de pas doorgekomen talentvolle jeugd in de naam van Eriksen, Jozefzoon, Bonevacia en Ozbilliz is er ook al niet veel kans op doorontwikkeling. Tel daarbij op dat in de tussentijd nog niet eens in de buurt van het veldspel onder Van Basten rond de periode Marseille is gekomen en je moet concluderen dat het een gitzwarte periode zonder successen, leuk voetbal en een goed toekomstperspectief is (geweest).
Vergeet dat laatste ook niet, het allerbelangrijkste van allemaal. De laatste resultaten kunnen mij een worst zijn en hecht ik, misschien voor menigeen merkwaardig genoeg, bijzonder weinig waarde aan. Zoals ik ook bijzonder weinig waarde hechtte aan de resultaten van vorig seizoen. Om een voorbeeldje te noemen, de 30+‘er Pantelic die voor één jaar gehaald werd en waar het team omheen werd gebouwd en de invallende 30+‘er Rommedahl die met zijn aflopende contract de onoverbrugbare voorsprong uiteindelijk mocht uitbreiden. Das wanbeleid te noemen. En krankzinnigheid wanneer je beweert dat ze er nog langer bij hadden moeten blijven. Met het doel snel resultaat te halen (zie het smachten naar erkenning in eigen land van Jol) zijn de ervaren spelers belangrijk gemaakt in de wetenschap dat ze vroeg of laat zouden vertrekken. Op een manier die later een leemte achter zou laten. Zoals we nu zien speelt Ajax met een geheel ander systeem, na anderhalf jaar nog steeds afwijkend van het spelletje dat vanaf de allerkleinste op De Toekomst wordt gepropageerd. Maar als je gewoon Elia haalt en Zeegelaar klaarstoomt om de in trekzijnde Voorburger op te volgen ben je uit de problemen. Dan speelden we nu met de Amsterdammer op links en hadden we waarschijnlijk snel tientallen miljoenen geïncasseerd voor de spectaculaire oud-jeugdspeler. Maar het mocht zoals we zo allen weten niet zo zijn.
Ik heb altijd geageerd tegen de komst van De Zeeuw (en dus het niet halen van Elia). Zoals toen al met die aankoop bleek is Jol iemand die allereerst uitgaat van defensieve zekerheid en aldus totaal niet bij Ajax past. Van Cruijff is niet voor niets de uitspraak dat hij niet uitgaat van het houden van de nul maar van het principe dat je één keer meer moet scoren dan de ander. Dat is iets totaal anders. En aan Jol zijn visie, in zoverre je kan spreken van een visie, is dit seizoen natuurlijk niets veranderd. Jol is nog steeds Jol. Daarom ook Marco, vind ik het ook zo onbegrijpelijk dat menigeen nu pas inziet dat het met de Hagenees aan het roer niet goed zal gaan. Vorig seizoen ging het ook niet goed, maar het blijft een merkwaardig verschijnsel dat mensen het resultaat en het veldspel niet kunnen scheiden. Zoals ze ook niet kunnen inzien dat je met de komst van Pantelic, Tainio, Mido, Ooijer en het willen behouden van Oleguer, Rommedahl, Kennedy, Gabri, Cvitanich (pas na ingrijpen van Rikkie een paar vertrokken) misschien tegen een RKC of NEC resultaat kunt boeken, maar ze je in de toekomst geen meter vooruit zullen helpen. Eerder achteruit. Het gros van de niet bij Ajax passende spelers staan niet alleen individueel jeugdspelers in de weg, maar zorgen er als collectief ook nog eens voor dat toekomstige jeugdspelers niet gemakkelijk ingepast kunnen worden. Zoals Swart in de VI van vandaag zo mooi heeft gezegd: “De A1 is momenteel een ploeg naar mijn hart. Met Frank de Boer als trainer zie ik bij de A-junioren het voetbal dat bij Ajax past.” (…) “We moeten weer terug naar de situatie dat de eigen talenten voorrang krijgen boven breedteaankopen. Het kan toch niet zo zijn dat een jeugdteam meer Ajax-voetbal speelt dan het eerste elftal?” Spel bij de A1, dat door de clubicoon met veel druk naar voren, met gevaarlijke vleugels, snelheid en Amsterdamse bluf wordt beschouwd. Kom ik terug bij het begin, het kopen van De Zeeuw ipv Elia. Met Elia had je meer druk naar voren, gevaarlijke vleugels, snelheid en Amsterdamse bluf gehad. Met de invallende gevaarlijke vleugelspeler Zeegelaar, gezegend met snelheid en Amsterdamse bluf, die later zijn stokje overneemt (dit seizoen, maar loopt nu waarschijnlijk met een aflopend contract de deur uit), om het na een aantal jaar aan een volgens Swart groot talent uit de A’tjes over te laten. Zoals Johan Derksen met z’n geweldige column “Johan Cruijff is een geschenk uit de hemel” zo mooi concludeert: Tel uit je winst, de miljoenen hadden binnen kunnen vloeien. Maar nee, zo’n De Zeeuw is ook leuk he. Jols oogappeltje, vergelijkt hem binnenskamers met Xavi. Maar supertalenten Aissati en Eriksen, waarvan beweert werd dat ze naar het niveau Xavi konden doorgroeien, staan buitenspel. De creatieve De Zeeuw, Gabri, Enoh, Tainio zullen in tegenstelling tot de grijze muizen Aissati, Eriksen, Zeegelaar, Elia ons immers spelplezier, geld en succes doen leveren. Ja, juich maar om die 1-4 door de ingevallen Rommedahl uit tegen RKC. Dit soort praktijken doen Ajax de das om. En zou Jol dat nou ook eens doen, dat Ajax-trainingspak staat hem namelijk totaal niet.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 19:15
|
|
Wie zou jij graag als trainer zien? Naast Co natuurlijk.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 19:20
|
|
Het valt me op dat de spelers onder heel veel training zonder bal doen en dat hoort natuurlijk niet bij Ajax.
|
Raaijkeweske
Forum berichten: 124
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 19:21
|
|
Hiddink
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 19:21
|
|
Citaat: Het valt me op dat de spelers onder heel veel training zonder bal doen en dat hoort natuurlijk niet bij Ajax.
Jij woont toch in Londen?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 24 nov 2010 19:47
|
|
Ja maar ik kom heus nog wel eens in Amsterdam.
|