Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 4 nov 2010 18:03
|
|
Ja, prachtig. Zelfs dan had hij niet zo'n wanprestatie moeten leveren. Iedere voetballeek en echte Ajacied had kunnen zien dat Sno een rampaankoop was en de prijs/kwaliteit verhouding voor Sulejmani belachelijk was. Organisatie of niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 4 nov 2010 18:31
|
|
Citaat: Bielsa houdt woord en stapt op in Chili
Marcelo Bielsa is met onmiddelijke ingang opgestapt als bondscoach van Chili. Aanleiding voor die beslissing is de verkiezing van Jorge Segovia tot voorzitter van de nationale voetbalbond.
In overleg met Harold Mayne-Nicholls, de vorige bondsvoorzitter van Chili, was Bielsa een nieuw contract overeengekomen. De bondscoach had zijn toekomst echter in handen gelegd van hem en weigerde om onder Segovia te fungeren. "Dat is onmogelijk voor mij", had hij al eerder laten weten.
Bielsa heeft woord gehouden door op te stappen nu Segovia is benoemd tot bondsvoorzitter. Onder zijn leiding had Chili op het afgelopen WK de tweede ronde bereikt.
Voetbalprimeur
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 4 nov 2010 18:34
|
|
Nou, halen dan aub.
|
jorn
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 14:36
|
|
Het is echt te slecht voor woorden hoe Jol wisselt. Eruit met die gast zou ik zeggen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 14:36
|
|
Wat moest hij dan doen?? Betere opties??
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 14:39
|
|
Goh, wat een omslag ineens. Omdat we een paar wedstrijden verliezen? Ik zou er maar aan wennen, geen enkele hoofdtrainer zal het bij Ajax redden. Het roer moet geheel om.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 14:43
|
|
Klopt, maar je kan toch niet meer verwachten dan je tot je beschikking hebt. Het is wel Jol zn fout dat we een ongebalanceerde selectie hebben. Geen creativiteit op het middenveld.. Het roer zal geheel ommoeten misschien maar wie wil je dit laten doen? Denk dat dit een schier onmogelijke opgave is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 14:52
|
|
Dat denk ik ook. AJAX moet de aankopen zelf doen. Niet de trainer. Dat is al wat je in de structuur moet veranderen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 14:54
|
|
Verder valt het ook Jol te verwijten dat er na 3 maanden nog geen enkel automatisme in dit elftal zit, hij maar wat doet op het middenveld en vooral het schrijnend gebrek aan coaching tijdnes een wedstrijd. Suarez doet maar wat, die moet ook eens op zijn positie gezet worden. Mooie zet vorig seizoen Suarez aanvoerder hoor maar hij voelt zich iets te belangrijk.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:14
|
|
Veel van de argumenten die nu hier en daar worden gebruikt, waren ook, in meer of mindere mate, van toepassing toen Ajax nog wel wedstrijdjes won. Waarom dan nu wel zeuren? Het enige wezenlijke verschil is de absentie van een échte buitenspeler, maar die werd door een groot deel hier ook niet echt gewaardeerd..
Wat leuk. Ik lees ineens iets over structuur..
|
ajax80
Forum berichten: 103
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:19
|
|
Citaat: Wat moest hij dan doen?? Betere opties??
Ik denk dat Ajax per se een coach uit Duitsland nodig hebben. (Het moet Duits)
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:20
|
|
Waarschijnlijk omdat de drie punten het leed verzacht? Het is anderhalf seizoen los zand. Vorig seizoen was het niet anders, maar toen zat Ajax in de schwung van Suarez. Momenteel heeft Suarez het niet en het elftal kan niet op vastigheden terugvallen. Een simpele bal komt niet eens aan. Dat komt omdat Jol het elftal op individuen heeft afgestemd.
|
jorn
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:24
|
|
Ik heb wel een optie, Johan Cruijf.
|
ajax80
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:25
|
|
Citaat: Waarschijnlijk omdat de drie punten het leed verzacht? Het is anderhalf seizoen los zand. Vorig seizoen was het niet anders, maar toen zat Ajax in de schwung van Suarez. Momenteel heeft Suarez het niet en het elftal kan niet op vastigheden terugvallen. Een simpele bal komt niet eens aan. Dat komt omdat Jol het elftal op individuen heeft afgestemd.
Bravo - GOUDEN WOORDEN, BEDANKT!
|
jvh
Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:31
|
|
Wat mij betreft is dit ook meteen de laatste wedstrijd geweest van Jol. We hebben een coach nodig die de jeugd de kans geeft in plaats van geroutineerde spelers ala Ooijer.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:37
|
|
Een nieuwe coach gaat ook niet werken, zoals jamesgf al zei de organisatie binnen ajax is niet goed.
|
ajax80
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:37
|
|
Citaat: Ik heb wel een optie, Johan Cruijff.
Ik denk dat Johan Cruyff, hij meer dan een coach, ik ben het met je als Cruyff Veneto zal worden redding.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:39
|
|
Ik word zo moe van het woordje 'jeugd'. Er zit al genoeg jeugd in de selectie, maar het gros ervan is ronduit middelmatig. Wat Beenhakker onlangs zei: "Veel talent in huis hebben is iets anders dan kwaliteit".
Het elftal is gewoon niet uitgebalanceerd i.t.t. een team als FC Twente. Spelers vullen elkaar niet aan, in aanvallend als verdedigend opzicht. Dan nog valt Jol wel wat te verwijten. Het spel is al anderhalf seizoen niet om aan te gluren zo slecht, en over z'n aankoopbeleid kun je je vraagtekens zetten. Zat teams die met bescheiden spelersmateriaal goed en attractief voetballen. Tot dusver is alleen El Hamdaoui een aanwinst gebleken, maar in hem zie ik meer een opvolger voor Suarez dan een opvolger van Pantelic.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:41
|
|
Er wordt telkens gehamerd op die 'structuur', wat is volgens jullie de definitie van structuur en waar gaat het daarin dan allemaal mis?
Dat Jol aan het begin van het seizoen aan de lange termijn had moeten denken in plaats van het cashen op Suarez, dat is natuurlijk compleet duidelijk. Er moet veel meer gehamerd worden op het teamspel.
Geef de jeugd de kans, de lange termijn!
Dan kun je wel roepen dat je er gek op wordt 'D_Skilled' maar ondertussen lopen er klunsen als Taino en Ooijer in Ajax-1 rond in plaats van een Bonevacia en Aldereweireld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 15:42
|
|
Citaat: Ik heb wel een optie, Johan Cruijff.
Ik denk dat Johan Cruyff, hij meer dan een coach, ik ben het met je als Cruyff Veneto zal worden redding.
Please ajax80..stay in the english zone.
Again;
Citaat: Online translation ftw! Welcome, ajax80, but please post in this zone, ok?
viewforum.php?f=56
We will answer your questions there.
|
tasdfm
Forum berichten: 350
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 16:10
|
|
Hij begint weer met zeuren om geld/spelers...
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 16:15
|
|
Jol ten voeten uit. Typisch en ook heel makkelijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 16:18
|
|
Van mij mag hij nu vertrekken. Zeker na dit seizoen. En mocht AJAX daaraan toegeven dan moeten ook zij hun verantwoordelijkheid pakken en vertrekken. Benieuwd wat de leiding van AJAX daarop te zeggen heeft op dit commentaar van Jol...
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 16:22
|
|
Jol is de baas bij Ajax, hij heeft voor hem zelf prima gehandeld na de intresse van Fullham. Vorige winter mocht hij van RVDB geen Mido halen, in de zomer wel. Dan weet ik meer dan genoeg.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 7 nov 2010 16:26
|
|
Jol had een klein budget om te investeren en heeft er brandhout voor gehaald. Spelers als Ooijer, Mido, Tainio en Atouba kosten weliswaar geen transfersom, maar wel een hoop salaris. Ipv daarvan had hij een Chadli kunnen ophalen voor vier ton. De Zeeuw is voor 7 miljoen gekomen. Ook zo'n matige aankoop, want ik vind de toegevoegde waarde van de Zeeuw sinds z'n komst zeer gering. Overschatte speler. En Lodeiro niet te vergeten? Anyone. Zo simpel en bijna demagogisch om te zeuren over meer geld.
|