Auteur
|
Bericht
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:32
|
|
Volgens het ANP praten Jol en Ajax over de toekomst.
20:23 Jol en Ajax praten over toekomst
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:34
|
|
Dat bericht van The Sun is nog steeds hetzelfde als dat vanochtend, hoor.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:36
|
|
Is dat zo Toby? Zou best kunnen, dan wil ik het best verwijderen hoor. Sorry dan.
Maar Ajax en Jol praten over de toekomst. Zou het dan toch goedkomen (en Jol krijgt dus zijn spits El Ham).
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:37
|
|
Rollermanskunk @ AN
Citaat: Dit is gewoon een machtsspelletje Jol vs van de Boog. Het is toch heel vreemd dat van de Boog nu op vakantie is? Laatste gerucht is dat niet Jol maar van de Boog Ajax gaat verlaten.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:38
|
|
Waarom zou Rick vd Boog Ajax verlaten dan? Hmm, raar 'machtsspelletje'.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:39
|
|
Citaat: Rollermanskunk @ AN
Citaat: Dit is gewoon een machtsspelletje Jol vs van de Boog. Het is toch heel vreemd dat van de Boog nu op vakantie is? Laatste gerucht is dat niet Jol maar van de Boog Ajax gaat verlaten.
Dan zou dat laatste gerucht een fantastisch bericht zijn, niet omdat ik zozeer VDB weg wil hebben, maar dat Jol blijft!
Even een grapje:
Stel je eens voor dat Fulham VDB aantelt als coach.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:40
|
|
Haha, het is net een rollercoaster wat betreft de berichtgevingen. Laten we gewoon afwachten wat Ajax een dezen dagen op haar site meldt, want nu schieten opeens de insiders als paddenstoelen uit de grond.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:41
|
|
The Sun praat doorgaans de grootst mogelijke poep, dus dat zal nu niet anders zijn.
Als Jol weggaat, gaat hij niet 8 uur lang met VDB en Slop ouwehoeren. Dan zegt hij: mannen, de ballen. Fulham betaalt die 1,4 en morgen ben ik weg.
Dat hij en Ajax zo uitvoerig in gesprek zijn vandaag duidt er mi op dat Jol zijn eerste keus is: Ajax, met Hamdaoui en eventueel toezeggingen over transfergelden bij vertrek van Wiel, Steek of Luis. (Of toezeggingen dat Ajax deze spelers niet zal laten gaan)
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:41
|
|
Toch begrijpelijk Yassine. Iedereen is strontbenieuwd.
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:42
|
|
Ik denk dat we qua geruchten nu wel alles voorbij hebben zien vliegen inderdaad. Ik wacht maar gewoon af. Kan me er eigenlijk niet eens meer over opwinden want het is al mn halve leven een teringzooi bij Ajax..
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
|
|
Dat klopt helemaal niet! Van de Boog is vandaag weer terug van z'n vakantie!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
|
|
Citaat: Is dat zo Toby? Zou best kunnen, dan wil ik het best verwijderen hoor. Sorry dan.
Geeft niet, maar kijk naar de commentaren onderaan en naar de tijdstippen.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 20:53
|
|
Citaat: Jol en Ajax praten over toekomst
Uitgegeven: 19 juli 2010 20:28
Laatst gewijzigd: 19 juli 2010 20:28
AMSTERDAM - De samenwerking tussen Ajax en trainer Martin Jol staat onder grote druk. De coach arriveerde maandag in gezelschap van zijn zaakwaarnemer Mino Raiola bij de Amsterdam Arena om over zijn toekomst te praten.
Jol staat bovenaan het verlanglijstje bij de Engelse club Fulham en zou volgens berichten in Engelse media daar deze week al als nieuwe trainer worden gepresenteerd.
Ajax wilde maandag niets zeggen over de gesprekken met de oefenmeester, maar de Amsterdamse clubleiding liet eerder al weten dat een vertrek van de trainer 'niet wenselijk' is.
Bron: ANP
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:04
|
|
Ik denk dat het Ajax bestuur door de knieen gaat en El Hamdaoui komt zodat Jol blijft. Zo heeft Jol zijn gewenste spits en behoud Ajax de enige Ajax trainer die het de afgelopen seizoenen redelijk heeft gedaan.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:05
|
|
Volgens Mühren zou de druppel zijn dat het bestuur Suarez per se wil verkopen en Jol niet.
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:06
|
|
Citaat: Volgens Mühren zou de druppel zijn dat het bestuur Suarez per se wil verkopen en Jol niet.
Ik denk niet dat ze perse suarez willen verkopen, maar wel dringend meer dan 20 miljoen nodig hebben...
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:07
|
|
En het laatste nieuws wat ik jullie meegeef voor vanavond.
Mike Verweij zegt het volgende: Morgen pas meer duidelijk over Jol, beursgenoteerd bedrijf ... #Ajax
Gaat dat nieuws positief zijn?
|
Ajakz
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:09
|
|
Citaat: Ik denk dat we qua geruchten nu wel alles voorbij hebben zien vliegen inderdaad. Ik wacht maar gewoon af. Kan me er eigenlijk niet eens meer over opwinden want het is al mn halve leven een teringzooi bij Ajax..
Ach, sinds ik Ajax volg is het daar al een zooitje. Heb nooit de 'goede tijden' meegemaakt.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:10
|
|
Kut situatie. Beide scenario's lopen waarschijnlijk slecht af voor Ajax:
1. Ajax verkoopt Jol en haar topspeler(s) en is financieel weer even gered.
2. Jol blijft, verkoopt Van der Wiel, haalt een vervanger en El Hamdoui en Ajax komt nog dieper in de schulden.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:11
|
|
Citaat: Kut situatie. Beide scenario's lopen waarschijnlijk slecht af voor Ajax:
2. Jol blijft, verkoopt Van der Wiel, haalt een vervanger en El Hamdaoui en Ajax komt nog dieper in de schulden.
Als Ajax V.d. Wiel verkoopt en El Hamdaoui haalt dan zullen ze zich echt niet dieper in de schulden (die ze trouwen niet hebben) steken.
Ik hoop dat het Ajax bestuur door de knieen gaat en El Hamdaoui binnen een paar dagen bij Ajax tekent. Ik verwacht dat hij zo'n 6 miljoen moet kosten aangezien AZ moet verkopen en El Hamdaoui per sé weg wil. Verkoopt Ajax V.d. Wiel voor zo'n 20 miljoen dan zullen ze een deel van het overgebleven geld kunnen gebruiken om de balans sluitend te maken.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:12
|
|
Ajax heeft geen schulden, Niels.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:13
|
|
Citaat: Kut situatie. Beide scenario's lopen waarschijnlijk slecht af voor Ajax:
2. Jol blijft, verkoopt Van der Wiel, haalt een vervanger en El Hamdaoui en Ajax komt nog dieper in de schulden.
Als Ajax V.d. Wiel verkoopt en El Hamdaoui haalt dan zullen ze zich echt niet dieper in de schulden (die ze trouwen niet hebben) steken.
Nee OK, maar Ajax heeft wel dringend geld nodig om de financiele huishouding op orde te brengen en als je het geld van je verdient aan Van der Wiel weer uitgeeft kom je ook niet veel verder. Ik denk namelijk dat Jol dan eist het volle transferbedrag te mogen besteden aan versterkingen.
Heb trouwens verder niet veel verstand van financiën, dan zijn het dus geen schulden. Maar er moet geld komen.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:15
|
|
Citaat: Rollermanskunk @ AN
Dan zou dat laatste gerucht een fantastisch bericht zijn, niet omdat ik zozeer VDB weg wil hebben, maar dat Jol blijft!
Wat een stomme opmerking.
|
N*E*R*D
Forum berichten: 232
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:21
|
|
Wat is er een stom aan Niels?
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 19 jul 2010 21:25
|
|
Nee OK, maar Ajax heeft wel dringend geld nodig om de financiele huishouding op orde te brengen en als je het geld van je verdient aan Van der Wiel weer uitgeeft kom je ook niet veel verder. Ik denk namelijk dat Jol dan eist het volle transferbedrag te mogen besteden aan versterkingen.
Heb trouwens verder niet veel verstand van financiën, dan zijn het dus geen schulden. Maar er moet geld komen.
Als je van der wiel verkoopt voor 20 miljoen en je geeft 6 miljoen uit voor Hamdaoui + 4 miljoen voor een rechtsback, houdt je 10 miljoen over om dit seizoen door te komen, moet misschien wel genoeg zijn met een deel vd salariskosten die al weg zijn. Als we CL halen draaien we zelfs quitte.
|