Auteur
|
Bericht
|
Marco
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 11:08
|
|
[list">Atteveld bijt van zich af
Raymond Atteveld kan zijn ontslag bij ADO Den Haag maar moeilijk bevatten. De trainer zegt tegenover De Telegraaf dat hij zich 'op een ongelooflijke manier' in zijn hemd voelt gezet door de ADO-selectie.
Nadat maandag vanuit de club een verklaring verstuurd werd dat Atteveld mocht aanblijven, werd hij dinsdag plots alsnog op straat gezet. ''De afspraken die maandag met de directie zijn gemaakt en in samenspraak met de spelers in een persbericht zijn verwoord, werden nog dezelfde avond door die gasten onkracht via de media en supporters'', laat Atteveld weten. ''Daardoor ontstond een bepaalde stemming en werd mijn positie alsnog onhoudbaar. Ik zeg spelers, maar eigenlijk is het maar een man of drie, vier die de heleboel bij elkaar liegt.”
Buijs
Volgens de krant doelt de coach op aanvoerder Danny Buijs, Lex Immers, Ricky van den Bergh en Richard Knopper. ''Als je in de positie zit, waarin we met ADO Den Haag zitten, moet je gewoon keihard werken en niet voortdurend de kantjes eraf lopen. Vervolgens zeggen ze wel doodleuk dat ze zo begaan zijn met de club. Ze kunnen nu laten zien dat ze ADO in de eredivisie kunnen houden.''
''Gelukkig komen de directie en raad van commissarissen er steeds meer achter dat die vier voortdurend liegen en bedriegen. Heeft Buijs in de rust van NAC-ADO zijn aanvoerdersband naar mijn hoofd gegooid? Honderd procent onzin,'' vervolgt Atteveld, die vreest dat hij is beschadigd door de perikelen in de Hofstad.
Orentrekker
''Dankzij hetzelfde viertal denkt iedereen dat ik een orentrekker ben en voetballers sla. Dat stempel zal moeilijk weg te poetsen zijn. Hopelijk staan snel mijn trainerskwaliteiten weer centraal.'' Atteveld heeft het met de clubleiding nog niet gehad over een afkoopsom. ''Ik heb een contract tot 2011 en de emoties zijn nu te hoog om over de toekomst of ontbinding te praten. Die gesprekken worden over het weekeinde heen getild.''
Maurice Steijn, voorheen trainer van het beloftenelftal van ADO, neemt de taken van Atteveld tot aan het einde van het seizoen over.
# bron: Nu.nl[/list">
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 17:01
|
|
Citaat: ADO'ers scholden Ajacieden uit voor 'kankerjoden'
Barry Ditewig (R) vlak voordat hij Demy de Zeeuw zal slaan. De doelman kreeg daarvoor rood. FOTO PRO SHOTS
ROTTERDAM - Hugo Borst laat vandaag in zijn column in het AD weten dat enkele ADO Den Haag-spelers na afloop van het duel van 4 april jongstleden tegen de tas van Demy de Zeeuw aangeschopt hebben en de Ajax-spelers hebben uitgemaakt voor 'kankerjoden'.
,,Een speler van ADO Den Haag bevestigde mij onlangs volkomen verbijsterd te zijn over enkele van zijn ploeggenoten. Na afloop van ADO Den Haag-Ajax (0-1) schopte een speler van de thuisclub hard tegen de tas van Demy de Zeeuw aan. Geen fan dus maar een speler! Minstens twee spelers van ADO Den Haag riepen 'kankerjoden' tegen de passerende", aldus Borst in zijn column.
Borst laat verder weten dat Ajax niets met het incident gedaan heeft. ,,Mijn ergernis is dat Ajax deze gebeurtenis angstvallig stil heeft gehouden. Off the record wordt dit incident wel bevestigd door mensen van Ajax. De KNVB zou een diepgaand onderzoek moeten instellen tegen de verbale agressie/beledigingen/het racisme van enkele voetballers van ADO Den Haag na afloop van de competitiewedstrijd."
Ad.nl
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 17:22
|
|
Dit zijn pas dingen die niet kunnen. Vertonghens incident valt hierbij in het niets. Grafclub dat het is. Al die tokkieclubs moeten eens wat harder aangepakt worden.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 17:48
|
|
Ik kots al jaren op ADO Den Haag .......stelletje smeerlappen. Dat de spelers dit soort debiele kreten slaken verbaast mij helemaal niks.
Je kunt immers bij hun zieke aanhang nergens beter mee scoren dan met dergelijke stompzinnige teksten. Denk nog maar eens terug aan die achterlijke speler Lex Immers die in VI beweerde nooit voor Ajax te willen spelen en dat terwijl deze notoire sukkel nog geen lantaarnpaal kan passeren noch een deuk in een pakje boter kan trappen.......wat een zielig armetierig zooitje daar.
|
Marco
|
Geplaatst: Ma 31 mei 2010 17:33
|
|
[list">John van den Brom trainer ADO Den Haag
John van den Brom wordt voor twee jaar de trainer van ADO Den Haag. De 43-jarige Van den Brom komt over van AGOVV Apeldoorn, waar hij vanaf 2007 hoofdcoach was.
Na het tumultueuze vertrek van Raymond Atteveld moest de Haagse club afgelopen seizoen op zoek naar een nieuwe trainer. Interim-coach Maurice Steijn wist ADO na het vertrek van Atteveld te behouden voor de eredivisie.
# bron: Telesport[/list">
Niet meteen de kerel waar je aan zou denken..
|
Marco
|
Geplaatst: Ma 5 jul 2010 21:22
|
|
Christian Supusepa (Jong Ajax) op weg naar ADO, samen met Frantisek Kubik.
|
Marco
|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 17:37
|
|
Oei: ADO voorlopig zonder Boelikin. En Brom was al zo boos..
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 24 okt 2010 20:52
|
|
Zeer jammer dat ADO even Bulykin kwijt is, want is wel de ideale spits voor ADO. Verder heeft ADO mijn dit seizoen positief verrast met leuk voetbal. Vooral Verhoek is een genot om naar te kijken en een echte buitenspeler.
|
Marco
|
Geplaatst: Ma 25 okt 2010 16:31
|
|
Blessure valt mee.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Zo 31 okt 2010 14:37
|
|
Hahaha, voor de EL kijkers: Dat Russische koor voor Bulykin. Mooi om dat op te tribune te hebben.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 31 okt 2010 14:44
|
|
Ik denk dat je dit bedoeld, Rinus!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 22:44
|
|
Zeer netjes dit!
ADO stroopt mouwen op en verslaat Club Brugge
ADO Den Haag heeft het oefenduel met Club Brugge winnend afgesloten. In Marbella keek de ploeg lange tijd tegen een 2-0 achterstand aan maar na negentig minuten waren de Hagenaars verrassend de winnaar: 2-3.
In Spanje maakten Jordy Brouwer en Mena N'Toko hun debuut voor ADO Den Haag. Tegen de Belgische topclub had de club uit de Eredivisie aanvankelijk weinig in te brengen, maar daar kwam in de tweede helft verandering in.
Jens Toornstra en Santy Hulst zetten het duel in de tweede helft op zijn kop, nadat Club Brugge met een 2-0 voorsprong de rust in was gegaan. Lex Immers zorgde zelfs voor een knappe oefenzege voor de ploeg van trainer John van den Brom.
Brouwer begon in de basis bij ADO Den Haag, dat zonder Dimitri Bulykin en Frantisek Kubik aan het duel begon. Het tweetal is nog niet volledig fit. N'Toko kwam na de thee als invaller in het veld.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 23:08
|
|
Geloof me dat is het niet, Club is al het gehele seizoen zwaar uit vorm..
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 23:22
|
|
Club is niet in vorm inderdaad maar blijft netjes dat je een 2-0 achterstand er voor blijft gaan en het nog kan ombuigen naar een overwinning. De vraag is natuurlijk in hoeverre dit eventueel kwam door wissels bij Club.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Za 5 feb 2011 19:54
|
|
HUP ADO!
|
Fenix
Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Za 5 feb 2011 20:21
|
|
Ik heb er weinig vertrouwen in als ik zo de eerste 30 minuten bekijk. Hopen op een gelukkige 0-0 of een lullige counter en dan 0-1 winnen maarja PSV zal wel weer 1-0 winnen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 5 feb 2011 21:52
|
|
Het was net andersom vandaag
|
keeskivits
Forum berichten: 98
Nieuws reacties: 18
|
Geplaatst: Za 5 feb 2011 21:56
|
|
psv---brom-brom
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Za 5 feb 2011 22:01
|
|
Psv is niet het probleem, maar Twente. Knap van ADO, maar Psv haakt vroeg of laat toch af.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 5 feb 2011 23:51
|
|
Geweldig dit, ik ging helemaal uit mijn dak! Lekker die vieze vuile boeren teruggepakt met het kunstje dat ze een week daarvoor bij Willem II flikten, fantastisch!!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 00:34
|
|
Dit was wel even genieten idd.
Met nog maar even te gaan kreeg ik een belletje over de wedstrijd dat een gelijkspel toch mooi behaald was in het voordeel van Ajax. Ik ging met eten bezig en nog geen 5 minuten later krijg ik weer een telefoontje met een gek wordende maat die me vertelde dat ze nog gewonnen hadden ook!, snel tv aan en het was nog waar ook.
Toen dacht ik even terug aan vorige week, hoe zonde en zuur het was dat ze in de laatste minuut wonnnen.
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 04:20
|
|
Citaat: Ik heb er weinig vertrouwen in als ik zo de eerste 30 minuten bekijk. Hopen op een gelukkige 0-0 of een lullige counter en dan 0-1 winnen maarja PSV zal wel weer 1-0 winnen.
Met groot genoegen kan ik zeggen dat je er redelijk dichtbij zat, maar dan het eerste gedeelte.......wat heb ik gelachen zeg, ook al realiseer ik me terdege dat Ajax ook geen kampioen gaat worden, daarvoor is er simpelweg te weinig kwaliteit.
Maar elke nederlaag in Eindhoven begroet ik met een hele grote smile.....
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 04:22
|
|
Citaat: Geweldig dit, ik ging helemaal uit mijn dak! Lekker die vieze vuile boeren teruggepakt met het kunstje dat ze een week daarvoor bij Willem II flikten, fantastisch!!
Niet te vroeg juichen Ricardo, want Ajax heeft nog een wedstrijd in Kerkrade volgende week en moet ook nog naar Eindhoven.
Als ze daar winnen zou het mischien kunnen ook al blijft het gebrek aan kwaliteit te groot en als ze daar verliezen is het alsnog over en sluiten he, dus laten we nou in Mei lachen......dan hebben we het goed gedaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 11:27
|
|
Ja dat wel natuurlijk, er is nog niks zeker en we staan nog 3 punten achter, maar dit is gewoon zo verdiend voor dat PSV. Hopelijk winnen we uit bij Roda volgende week, want dan moet PSV naar AZ toe en dat kan ook nog leuk worden.
We moeten btw Twente ook nog niet afschrijven, die moeten vanmiddag naar Utrecht.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 11:52
|
|
Ik zat thuis het eerste halfuur te kijken en ging toen met vrouw naar vrienden.
0-0 psv wat beter en dacht zal wel weer 1-0 of 2-1 worden.
Ik later die avond met maten het studio sport kijken (de uitslag niet wetende) en toen 0-1 Verhoek, we gingen uit onze plaat!!!
Nu hopen dat twente vanmiddag morst in de galgenwaard.
We doen weer mee, alleen vrees ik ook dat we vanwege te weinig kwaliteit de titel zullen mislopen.
We moeten als ik me niet vergis voa nog naar:
Roda jc
PSV
Heerenveen (nooit makkelijk)
Nec (ben ik niet zeker van)
Ado (altijd moeilijk zeker in deze vorm)
|