Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Amusement » Hulp gezicht-> schoolopdracht i.v.m. franse film.
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hulp gezicht-> schoolopdracht i.v.m. franse film.
Maker: thommyBekeken: 2022
Status: InactiefBerichten: 7
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
thommy

Forum berichten: 790
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 5 mei 2009 10:42
Hallo mede Ajacieden,

Mijn lerares Frans gaf me even een leuke taak op voor in de vakantie, het is de bedoeling dat ik van een film naar keuze 2 korte inhouden en 2 recenties vind. Dit alles moet geschreven zijn in de zo "mooie" Franse taal. Tot nu toe ben ik er niet in geslaagt een Franse filmsite te vinden.

Ik zou dus aan jullie willen vragen of iemand hier mischien verstand heeft van het Franse deel van het WereldWijdeWeb? Of degene die zo een site kan vinden hem even hieronder wil posten, dan kan ik zelf wel opzoek naar 2 inhouden en recenties, teminste dat hoop ik aangezien ik nou neit bepaald een talenwonder ben i.v.m. dyslectie en een lichte concentratiestoornis, dit geheel terzijde.

Alvast bedankt dat jullie willen helpen ">.
Gruijt

Forum berichten: 141
Geplaatst: Di 5 mei 2009 10:46
Die dyslectie is wel te zien ja, maar daar kun jij ook niks aan doen.

Al gezocht naar sites die eindigen op .fr?

Bij google kun je ook zoiets instellen als: "alleen zoeken naar sites in het frans."

Probeer maar eens. Succes!
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Di 5 mei 2009 10:49
Je moet twee Franse films opzoeken en daar een recensie van zoeken. Dan moet je het gaan vertalen, misschien met de vertaalsite van Google (google.translate.com, geloof ik)
thommy

Geplaatst: Di 5 mei 2009 11:08
Citaat:
Al gezocht naar sites die eindigen op .fr?

Bij google kun je ook zoiets instellen als: "alleen zoeken naar sites in het frans."

Probeer maar eens. Succes!

Oh is dat .fr? ik dacht altijd .fa xD Noujah, al bedankt daarvoor.
Bij google is het geloof ik alleen mogelijk om in te stellen alleen sites zoeken in het Nederlands.

Citaat:
Je moet twee Franse films opzoeken en daar een recensie van zoeken. Dan moet je het gaan vertalen, misschien met de vertaalsite van Google (google.translate.com, geloof ik)

Dit gaat geloof ik niet, woorden kunnen een dubbele betekenis hebben en daardoor door de vertaalcomputer verkeerd vertaald worden zodat je een verkeerde vertaling van je tekst krijgt en tevens scheve zinnen.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Di 5 mei 2009 11:10
Je kunt toch zelf ook veranderen. De leraar zou ook wel niet al te streng nakijken.
thommy

Geplaatst: Di 5 mei 2009 11:13
Haar kennende wel vrees ik. Daarbij komt dat ik het graag goed wil doen omdat ik een 4. nogiets sta voor Frans, ik snap de ballen van die taal. Met deze opdracht kan ik mijn punt mischien wat ophogen, als ze er punten op geeft.
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Di 5 mei 2009 14:57
Citaat:
Bij google is het geloof ik alleen mogelijk om in te stellen alleen sites zoeken in het Nederlands.

Op Frans zoeken kan ook. Je gaat naar Google, rechtsboven geavanceerd zoeken en je kunt als taal en land Frans instellen.

Dit zijn bv. dan de zoekresultaten van de franse film Martyrs.
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Di 26 mei 2009 17:49
Is het gelukt?
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.367.390 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Amusement » Hulp gezicht-> schoolopdracht i.v.m. franse film.
Ga
Zoeken: