Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 26 mei 2009 15:24
|
|
Nou succes dan maar Marco. nog twee wedstrijden toch?
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 26 mei 2009 16:03
|
|
Ja, dank je! Twee, misschien drie? Of kan dat in de 'finale' dan weer niet? De wondere wereld van de play offs zit voor mij nog vol met vragen.
Ah, dit redden 'we' natuurlijk niet. Roda is te sterk, die gaan dit klusje wel klaren. Zou wel jammer zijn, maar het allerbelangrijkste is dat Cambuur weer meedoet, het leeft weer. Even succes en er zitten 10k koppen. Roda thuis was na 2 uurtjes uitverkocht..
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 26 mei 2009 17:31
|
|
Twee of drie. En zo sterk is Roda ook niet, Dordt kwam ook een aardig eind.
Excelsior laat in het kader van het hernieuwde samenwerkingsverband met Feyenoord overigens de halve selectie vertrekken. Alle spelers met een aflopend contract, waar best goede spelers tussen zitten, en alle gehuurde spelers vertrekken.
|
methodmich
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 16:10
|
|
Mitch Apau van Ajax (A1 denk ik?) naar BV Veendam.
Gall is er nogal lyrisch over: "Apau is multi-inzetbaar. Hij is rechtsback, maar zou ook uit de voeten kunnen als verdedigende middenvelder of rechts op het middenveld. We zullen zien hoe het zich allemaal ontwikkelt tijdens de voorbereiding. Het is een sterke en geblokte jongen, die één ding voor ogen heeft: zijn tegenstander uitschakelen."
Ook Joël Bijlow van Jong Feyenoord naar Veendam trouwens.
http://www.vi.nl/NieuwsItem/BVVeendamHa ... enoord.htm
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 23:50
|
|
Apau komt inderdaad uit de A1 van Ajax. In de jeugdzone hebben we het over hem, Mich.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 17:34
|
|
Citaat: Konijnenplaag bij oefenveld Cambuur
LEEUWARDEN - Een konijnenplaag en te lang gras hebben maandag de eerste trainingsdag van Cambuur verpest.
afbeelding vergroten
Een groot aantal konijnen had het trainingsveld omgeploegd, waardoor de spelers moesten uitwijken naar het stadion. Daar bleek het gras te lang te zijn om erop te kunnen voetballen. ,,Toen moest eerst snel het gras gemaaid worden,’’ aldus de directeur van Cambuur, Alex Pama.
Op het trainingsveld van Cambuur is volgens Pama een konijnenplaag uitgebroken. ,,De konijnen hebben allemaal jongen. Daarna hebben ze gaten gegraven in het veld,’’ aldus Pama. Hij verwacht over een week weer op een trainingsveld te kunnen trainen.
ANP
|
Marco
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 17:52
|
|
(__/)
(='.'=)
(")_(") Death to all bunnies!
Wel jammer dat ze die Antoine van der Linden net mislopen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 18:08
|
|
IT'S JUST A HARMLESS LITTLE BUNNY, MARCO!!
|
Marco
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 18:29
|
|
What's he gonna do? Nibble your bum? Monty Python =
|
Marco
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 14:01
|
|
Tuurlijk: Cambuur breekt seizoenskaartenrecord. En tegenwoordig zijn de herten ook in Engeland te vinden:
[list">Mohammed Saeid van het Engelse West Bromwich Albion komt als jeugdspeler naar Cambuur. Saeid kan op de hele linkerflank en dus ook op de backpositie uit de voeten. West Bromwich Albion degradeerde afgelopen seizoen uit de Premier League.
Cambuur is noodgedwongen nog op zoek naar een linksachter, omdat Shkodran Metaj van FC Groningen niet in Leeuwarden willen voetballen. Er is een grote kans dat ook een jeugdspeler van Chelsea - een aanvallende middenvelder - overkomt om zich bij de Leeuwarder club aan ‘een test’ te onderwerpen.
# bron: LC[/list">
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 15:43
|
|
Citaat: Jupiler League rechtstreeks op RTL7
HILVERSUM - RTL7 gaat komend voetbalseizoen wekelijks op vrijdagavond een wedstrijd uit de Jupiler League rechtstreeks uitzenden. Dat maakte de commerciële omroep maandag bekend.
Tot vorig seizoen waren alleen samenvattingen te zien van de duels uit de op een na hoogste voetbalcompetitie in Nederland.
Het praatprogramma Voetbal International, met presentator Wilfred Genee en analist Johan Derksen, is voortaan ook op vrijdag te zien. Voetbal International is direct na de live-wedstrijd uit de Jupiler League op televisie, gevolgd door de samenvattingen van de eerste divisie.
Maandagavond volgt een tweede uitzending van Voetbal International, waarin wordt teruggeblikt op het voetbalweekeinde.
ANP
Heel erg mooi nieuws voor de Jupiler League
|
methodmich
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 15:56
|
|
Deels wel. Johan Derksen zal het echter onherroepelijk gaan zitten afkraken en dat is ook weer niet zo goed voor het imago.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 16:08
|
|
Erg interessant. Nu kijk ik al helemaal uit naar je mailtjes, Mich.
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 16:11
|
|
Ik vind het altijd leuk om naar de samenvattingen te kijken. Het ziet het er niet altijd goed uit, maar er kan ook erg leuk gevoetbald worden. Ik vind het ook jammer dat Johan Derksen daar zit om de wedstrijden te analyseren. Ik hoop dat er een andere analist bij komt die wat tegengas bied ten o zichte van Derksen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 17:05
|
|
Mwah, als het slecht is dan moet men ook gewoon zeggen dat het slecht is. Ik vind het veel vervelender wanneer analisten de kijkers als debielen behandelen.
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 17:08
|
|
Citaat: Mwah, als het slecht is dan moet men ook gewoon zeggen dat het slecht is. Ik vind het veel vervelender wanneer analisten de kijkers als debielen behandelen. Natuurlijk moet je dat zeggen. Als het goed is wat zelden mag je dat ook zeggen en niet in hetzelfde patroon blijven hangen.
|
Marco
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 13:06
|
|
[list">Beperkt bier bij wedstrijden Cambuur
Tijdens de wedstrijden van voetbalclub Cambuur wordt voortaan beperkt bier geschonken. Alleen voor en na de wedstrijd en tijdens de rust is evenementenbier te krijgen.
Supportersbar 't Hertje mag pas na de wedstrijd alcohol schenken en voor de wedstrijd wordt streng gecontroleerd op drugs.
Deze maatregelen hebben Cambuur, gemeente, justitie, de politie en supportersvereniging De Kern van Cambuur met elkaar afgesproken om rellen te voorkomen. Dronken supporters komen het stadion niet meer in.
Daarnaast komt er een onderzoek naar toezicht met beweegbare camera's in en rond het stadion. Verder wordt zonodig de Coopmansstraat afgesloten om bezoekende supporters veilig te kunnen laten vertrekken.
# bron: LC[/list">Evenementenbier? Ja, hoor. Opknopen en/of afschieten die hooligans!
|
methodmich
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 18:53
|
|
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/68365
Een voorbeschouwinkje op het seizoen in de JL, voor de liefhebber.
(Als linken niet gewaardeerd wordt, dan c/p ik de tekst wel even)
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 08:35
|
|
Mooie stukje geschreven. Ik vind het altijd een leuke competitie om te volgen. Niemand steekt er boven uit, maar als ik toch een gok moet doen ga ik voor FC Den Bosch.
|
methodmich
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:46
|
|
Volendam en Cambuur hebben wel de meest uitgebalanceerde selectie denk ik. FC Den Bosch doet daar met de basiself niks voor onder, maar mist misschien spelers in de breedte, hoewel ze enkele jonge spelers hebben die best mee moeten zouden kunnen (El Khayati, Van Weert, Van der Pluijm, Versluis). De Graafschap mist toch nog een afmaker denk ik.
|
Marco
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 17:07
|
|
[list">Knieoperatie voor Sandor van der Heide
Sandor van der Heide is een aantal weken uitgeschakeld voor Cambuur. De middenvelder zal binnenkort een meniscusoperatie ondergaan. Hoe lang de Sneker uit de roulatie zal zijn is nog onduidelijk.
Van der Heide dacht eerst tot de winterstop te kunnen spelen, om daarna onder het mes te gaan. Dat blijkt echter niet mogelijk. Na de wedstrijd tegen De Graafschap speelde het gewricht weer op.
Oguzhan Türk neemt vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Helmond Sport de positie links op het middenveld van Guijt in. Danny Guijt gaat op de positie van Van der Heide spelen.
Opstelling Cambuur: doel: Meul; achter: Wau, Van Boxel, Hese, Rustenberg; midden: Beekmans, Guijt, Türk; voor: De Visscher, Ter Heide, Maachi.
# bron: LC[/list">
|
Niek
Forum berichten: 22
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 12:24
|
|
Citaat: Ik vind het altijd leuk om naar de samenvattingen te kijken. Het ziet het er niet altijd goed uit, maar er kan ook erg leuk gevoetbald worden. Ik vind het ook jammer dat Johan Derksen daar zit om de wedstrijden te analyseren. Ik hoop dat er een andere analist bij komt die wat tegengas bied ten o zichte van Derksen.
Het leuke van de samenvattingen van de Jupiler league is dat je altijd ruim van te voren een goal ziet aankomen. Er worden op dit niveau nog zoveel onnodige fouten gemaakt.. te lang rondspelen, terwijl je weet dat ze dat nog niet goed genoeg beheersen. te zachte breedte passes etc..
Maar ik heb weer tijd gevonden en zou wat vaker weer hier gaan posten..
Overigens vorige week bij GAE geweest. Een redelijk goed spelende ploeg. Iets wat ik al heel lang niet meer heb gezien in Deventer. Daarnaast hebben ze met Colak en die Fin 2 zeer goede spelers in hun selectie. Kieftenbelt op het middenveld brengt erg veel balans in de ploeg.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 16:31
|
|
Zie je Telstar wel eens spelen, Niek?
|
Niek
Forum berichten: 22
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 16:54
|
|
Citaat: Zie je Telstar wel eens spelen, Niek?
alleen vanuit de samenvattingen nog maar dit jaar. Maar gezien de hoeveelheid AZ talenten die daar zijn gestald ben ik wel erg nieuwsgierig geworden. Weet je misschien enkele namen die interessant zijn om in de gaten te houden?
|
methodmich
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 17:06
|
|
Zijn niet echt toppers hoor, die AZ daar heeft gestald. Alleen Ilias Haddad kan een goede worden, de rest lijkt me niet goed genoeg voor de Eredivisie. De interessantste speler voor clubs op dat niveau is één van de weinige spelers die nog van Telstar zelf is, dat is dan wel weer grappig.
|