Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 3 okt 2010 14:34
Saki imponeerde, ja. Een soort katapult. Aantrekkelijke vechter. Heeft de K-1 ook wel nodig met de absentie van Hari. Overeem ook superieur, terwijl Schilt tegen viel. Sneu voor Gerges dat hij zo uit de finale gehouden wordt, waar iemand als Mighty Mo wel mee gaat draaien. Net als Sefo een naam die ik al bijna was vergeten. Moeizame jurering bij de partijen van Le Banner en Aerts. Je zou bijna gaan denken dat het één wat met het ander te maken heeft..
Leuk dat Aerts weer aanschuift. Wat mij betreft tegen die vervelende Kyotaro, daar staat nog een rekening open. Eitje voor Spong, al ben ik nog altijd niet kapot van hem. Wel van Ghita, die explodeerde. Verdiende finaleplaats.
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 okt 2010 13:20
Mijn voorspellingen klopte dus aardig .
Ghita imponeerde tegen een zwakke Zimmerman (die moet eens leren dekking hoog te houden als hij trapt).
Saki was bliksemsnel klaar met zijn tegenstander. Wat een prachtige trap heeft Saki toch.
Schilt was wederom zakelijk tegen een sterke Gerges, jammer dat Schilt nipt op puntjes won.
Aerts was weer ouderwets beuken.
En Spong wil ik toch de complimenten geven. Stond sterk te vechten tegen Sefo en was niet onder de indruk van het boksen. Ging zelfs een tijdje mee in het boksen en liet zien over een geweldige bokstechniek te beschikken.
Moet wel zeggen dat het niet heel slim was mee te gaan met Sefo in zijn spelletje. Spong had het in de 2e ronde al af kunnen maken met die heerlijke rechtse lowkick (en linkse middlekick).
Ben zowieso groot fan van Spong, eigenlijk al sinds hij zijn start maakte in de -76kg.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 okt 2010 13:37
Sefo had een weekje voorbereiding en was commentator. Die hoor je te vermorzelen, dubbel te vouwen, op te vreten, af te maken, te fileren, te slopen. Sierlijke vechter natuurlijk, maar ik mis vaak wat gif. Al zat er zaterdag al iets meer achter.
Voor de fun twee potjes van zaterdag:
Ook de lichte jongens hebben inmiddels hun Final 16 gehad. Volgens mij is dat volgende week zaterdag op de buis. Resultaten staan hier. Daar zit een flinke verrassing bij..
Geregistreerd: 26-01-2009 Forum berichten: 1354 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 okt 2010 20:50
Wauw, Overeem. Daar kom ik even woorden voor tekort.
Wat een beest. Ontzettend afgetrained en bloedsnel.
Ben Edwards heeft het drie keer niet aan zien komen
Ik zet mijn geld op Overeem voor de titel dit jaar.
Loting is inmiddels ook bekend.
Dat wordt denk ik Aerts tegen Schilt en Overeem tegen Ghita in de tweede ronde.
Finale hoop ik op Aerts - Overeem, maar vrees dat Schilt het wordt.
Overeem wint.
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 6 okt 2010 10:11
Ghita gaat met de winst naar huis dit jaar..
Die tegenstander van Overeem was een gigantische Can..Wat een flop was dat. Daar had ik ook nog van gewonnen.
Wat was trouwens de verrassing bij de K-1 Max waar je het over had? Ik heb er geen verrassingen bij gezien eigenlijk (ik heb wel een vermoeden welke je bedoelt, maar dat is voor mij niet echt een verrassing).
Geplaatst: Wo 6 okt 2010 18:32
Spoiler voor wie het aankomende zaterdag nog wil zien! We moeten hier maar eens van die spoiler tags installeren..
Ik neem aan dat we het beiden hebben over de winst van Mootje? Verrassend qua namen, ja. Minder verrassend als je het gewicht in ogenschouw neemt. Ik heb die partij nog niet gezien, maar ik las dat er nogal wat discussie is over de de puntenuitslag.
Ik zal me later eens wagen aan een voorspelling bij de grote jongens. Dat fiasco van vorig jaar moet nog even worden weggespoeld..
Geregistreerd: 15-11-2007 Forum berichten: 5208 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 6 okt 2010 18:50
Heb je het over Mootje Khamal? Is een buurjongen en oud-klasgenootje van me. Eerst keer dat ik hem zag vechten was tegen Anuwat. Toch een topper in z'n gewichtsklasse, werd ondersteboven gemept. Zeer groot talent. Onbevreesd, explosief, wilskrachtig en van alle markten thuis.
Geplaatst: Vr 8 okt 2010 11:15
Citaat:
Spoiler voor wie het aankomende zaterdag nog wil zien!..
Ik doelde inderdaad op Mootje. Die jongen was op Holland vs. Thailand ook al beresterk.
Qua naam (zeker in Japan) wel een verrassing maar qua vechtstijl en techniek niet. En daarnaast heeft Kyshenko nogal moeite met -70kgs, die jongen moet gewoon -76kgs gaan vechten (de klasse waarin Spong vroeger zat), daar kan hij veel meer schade aanrichten. Ik ben best wel een fan van Kyshenko en zijn stijl maar hij zag er behoorlijk uitgeblust uit tegen Mootje.
Ik vond de overwinning van Zambidis weergaloos. Wat een beukpartij.
Chahid is ook een jonge en hongerige hond!
Voor mij 1 van de mooiste K-1 partijen die ik ooit gezien heb.
Overigens verwacht ik dat Mootje ook wint van Gago Drago. Gago is een vechter die het lastig heeft als hij onder druk staat en dat is precies wat Mootje wel goed kan.
Vond Kraus ook verrassend goed vechten, goed combinerend (en trappend!) gewonnen.
Overigens verwacht ik dat de K-1 Max gewoon weer gewonnen word door Petrosyan.
Mijn voorspelling voor de zwaargewichten:
Aerts wKo - Mighty Mo
Schilt wKo - Kyotaro (mits Gerges hier instapt ipv Schilt dan wint Gerges op KO).
Ghita Wop - Saki
Spong Wop - Overeem (nee, geen foutje)
Aerts - Gerges/Schilt wko (ongeachte welke van de 2, ze zijn, helaas, te sterk voor Aerts)
Ghita wop - Spong
Geplaatst: Zo 10 okt 2010 13:40
Há, die Mootje. Immer geradeaus, wat een ring presence. Intimiderend zoals hij door stoten heen loopt. Erg mooi om te zien. Verdomd sneu voor Chahid, zo'n spectaculaire vechter wil je in de finale hebben. Jammer, ik had het hem gegund. Zambidis natuurlijk ook, heerlijke pot. Forse KO van Gago, zeer ongepolijst, maar hij brengt wel wat. Ook fijn om Kraus er weer bij te hebben.
Ik ga uiteraard ook voor Petrosyan, al gaat zijn weg naar de finale langs waarschijnlijk twee verse tegenstanders. Gago vs. Mootje is iets om naar uit te kijken, maar volgend jaar toch graag meneer Souwer er weer bij..
Geregistreerd: 15-11-2007 Forum berichten: 5208 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 okt 2010 13:59
Mootje heeft een opdringerige manier van vechten. Zo intimiderend voor een tegenstander, ook nog met z'n vuist een gebaar maken van 'kom dan'. Z'n wil aan de tegenstander opleggen door alleen maar in z'n vooruit te vechten. Totaal geen ontzag. Mooi om te zien. Sensationele vechter.
Geplaatst: Za 27 nov 2010 15:31
Was een groot voorbeeld voor iedereen in de vechtsportwereld omdat hij naast een wereldtopper in de ring ook een gerenomeerd advocaat was.
Erg verrassend dat net hij nu gepakt wordt en dit zal vd Laan een extra grote stok geven om gala's in Amsterdam te verbieden (wat vd Laan eigenlijk wil).