Geregistreerd: 03-09-2009 Forum berichten: 514 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 6 nov 2010 12:48
Citaat:
Ben ik nou de enige die een bloedhekel krijgt aan die tendensieuze Mildred?
Nee, een vreselijk badinerende houding heeft ze over zich tegen die meisjes. Komt ook totaal niet integer over. Vrijwel al haar docu's gaan trouwens over ontspoorde (meestal allochtone) jeugd. Bijlmer (Sex Sells), Den Helder (Rauw & Puur), Amsterdam West (deze dames). Daar is op zich niets mis mee, maar op de manier hoe zij het doet word ik er niet erg vrolijk van.
Geregistreerd: 08-05-2008 Forum berichten: 1221 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Za 6 nov 2010 15:05
Hoevaak liep ze te bléren dat ze 'niet in discussie wou' over de stellingen van de meiden? dat zegt natuurlijk wel wat. Dat die cameraman van de documentaire word opgetrommeld om Mildred te gaan verdedigen (wat totaal niet overtuigend over kwam) zegt me helemaal niks.
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 dec 2010 20:08
Citaat:
In Brabant heeft de politie een jeugdbende opgerold. De 28 jongens die er deel van uitmaakten, variëren in leeftijd van 12 tot 19 jaar en komen vooral uit Boekel en Gemert.
Ze worden verdacht van onder meer inbraak, fietsendiefstal en handel in harddrugs. Negen jongens zouden hebben ingebroken bij een motorclub in Boekel. Nog eens drie jongens worden verdacht van handel in harddrugs.
Voor het stelen van fietsen gebruikte de bende zogeheten moedersleutels. Volgens de politie gingen de jongens in wisselende samenstellingen op pad.
Tegen alle 28 jongens is proces-verbaal opgemaakt. Ze zitten nog wel thuis.
Ja, ze komen uit mijn woonplaats, en ik ben er niet trots op. Waarschijnlijk is het de groep van een ex-teamgenoot, was altijd al een mongool. Hebben al vaker geprobeerd in te breken.. Overigens is het een groep van 40 man, maar er zijn er 'maar' 28 opgepakt. Het ergste is nog wel de jongetjes van 12 tm/ 15 jaar dat die daar aan mee doen, het gaat hard achteruit met de wereld zo.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 18:20
Daar moet je toch niet aan denken, en dat kan toch niet:
Thaise koppels verbeteren wereldrecord zoenen
PATTAYA - In Thailand is op Valentijnsdag het wereldrecord zoenen, dat op ruim 32 uur stond, verbroken. Veertien koppels boden zich in de Thaise badplaats Pattaya aan voor de zoenmarathon.
Het reglement was duidelijk: de deelnemers mochten hun lippen onder geen enkele voorwaarde van elkaar halen, zelfs niet als ze wilden drinken of naar het toilet gaan. Zitten of slapen was eveneens verboden.
Na exact 34 minuten viel het eerste koppel al af. De vrouw viel flauw. Andere koppels hielden het na een paar uur voor bekeken omdat ze nekklachten hadden. Het oude wereldrecord van 32 uur, 7 minuten en 14 seconden, dat in handen was van een Duits paar, is inmiddels verbroken, maar de wedstrijd is nog niet afgelopen. Er wordt net zo lang doorgegaan tot er één koppel overblijft. Naast een vermelding in het Guinness Book krijgt het winnende paar een diamanten ring ter waarde van bijna 1.200 euro en een geldprijs van bijna 2.400 euro.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Di 15 feb 2011 00:59
Citaat:
Daar moet je toch niet aan denken, en dat kan toch niet:
Thaise koppels verbeteren wereldrecord zoenen
PATTAYA - In Thailand is op Valentijnsdag het wereldrecord zoenen, dat op ruim 32 uur stond, verbroken. Veertien koppels boden zich in de Thaise badplaats Pattaya aan voor de zoenmarathon.
Het reglement was duidelijk: de deelnemers mochten hun lippen onder geen enkele voorwaarde van elkaar halen, zelfs niet als ze wilden drinken of naar het toilet gaan. Zitten of slapen was eveneens verboden.
Beste Ricardo.......geef mij 32 uur met een strak geklede Gemma Atkinson en dan moet jij eens kijken of dat niet kan........ik durf er neit eens aan te denken....
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 15 feb 2011 09:18
Citaat:
Beste Ricardo.......geef mij 32 uur met een strak geklede Gemma Atkinson en dan moet jij eens kijken of dat niet kan........ik durf er niet eens aan te denken....
Ik zou toch iets anders doen als ik 32 uur met Gemma Atkinson mag doorbrengen
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Di 15 feb 2011 23:17
Citaat:
Beste Ricardo.......geef mij 32 uur met een strak geklede Gemma Atkinson en dan moet jij eens kijken of dat niet kan........ik durf er niet eens aan te denken....
Ik zou toch iets anders doen als ik 32 uur met Gemma Atkinson mag doorbrengen
Ik niet..... .........hoewel als ik naar de foto`s in het "mooie meiden topic" kijk.......ik plaats er strask nog een zooitje van mijn schatje......
Geregistreerd: 26-02-2008 Forum berichten: 2874 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 maa 2011 18:43
Uit de Telegraaf:
Citaat:
Jongetje (3) in oven gestopt
JACKSON - Een moeder uit de Amerikaanse staat Mississippi is woensdag gearresteerd, nadat het verkoolde lichaam van haar 3-jarige zoontje in een oven werd gevonden.
Terrie Robinson Terrie Robinson
De politie onderzoekt nog of de kleine Tristan Robinson is overleden voor- of nadat hij in de elektrische oven is gestopt. Het lijkt erop dat Tristan een hoofdwond had en die zou hij al voor de verbranding kunnen hebben opgelopen. Pas als de doodsoorzaak vast komt te staan, zal ook duidelijk worden of moeder Terrie Robinson (24) wordt aangeklaagd voor moord.
Het lijkje was nog warm toen het uit de oven werd gehaald, aldus Methel Johnson van de politie in het stadje Greenville. "Dit is wel erg verdrietig. Ik heb veel gezien in mijn leven, maar dit zal me nog lang, lang bijblijven," zegt hij.
De agenten waren afgekomen op een telefoontje naar het alarmnummer. Een klein meisje dat ook in het huis woonde, is ondergebracht bij de kinderbescherming.
Terrie Robinsons tweelingzus Sherrie vindt dat mensen niet te snel moeten oordelen over haar zuster. "Ze is een fantatische moeder. We weten nog niet wat er gebeurd is," zei ze tegen een lokaal tv-station.
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 3 maa 2011 18:52
Dit maakt me zooo kwaad he... Die mensen moet je zelf in een oven stoppen, even op 40 graden paar uur, dan op 60 en dan op 100 en dan op 200 en dan is ze ook wel dood.. Verschrikkelijk, nieuws dit...
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 maa 2011 19:06
Dit is gewoon zo bizar, echt te ziek voor woorden. Die vrouw moet levenslang isoleercel krijgen en dan 1 dag per maand eruit om gemarteld te worden, wat een zieke mensen zijn er toch op de wereld.
Geplaatst: Do 3 maa 2011 20:00
Dan zou ik graag bij je willen zijn Perry, ik zou ze helemaal afranselen. Ik heb dat stuk ook vol verbijstering zitten lezen en ik hoop dat de 'mensen' die dat op hun geweten hebben een afgrijselijk leven hebben in de tijd dat ze nog leven.
Geplaatst: Do 10 maa 2011 13:32
Kind doodgeslagen om broekplassen
ORANGE COUNTY - Een Amerikaans stel heeft een 3-jarige jongen doodgeslagen omdat het ventje in zijn broek had geplast.
Robin Greinke (26), de moeder van het slachtoffertje, en haar vriend Steven Neil (33) staan terecht voor moord en kindermishandeling. Dat meldden Amerikaanse media.
"De kleuter had in zijn broek geplast en zijn dronken ouders gaven hem een pak slaag. Ze hadden waarschijnlijk ook pillen gebruikt", zegt agent Chris Dillon. Toen het jochie voor zijn leven vocht, kroop zijn moeder bij haar vriend op de bank voor een film. Pas toen de jongen stopte met ademhalen, alarmeerde het stel de brandweer. Reanimatiepogingen mochten echter niet meer baten, Noah stierf in het Doctor Phillips Hospitaal in Orange County.
De moeder heeft de gruwelijke mishandeling bekend. Ze verklaarde dat ze samen met haar vriend de jongen "getrapt, gestompt en geslagen" had waarna ze hem met ademhalingsproblemen achterlieten. Greinke maakte zich naar eigen zeggen wel zorgen, maar Neil overtuigde haar om pas de volgende ochtend hulp te zoeken. Hij had zijn zinnen gezet op een gezellige filmavond met pizza.