Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 11:44
|
|
"leuk"stukje over Pluis.......
http://www.depers.nl/sport/343328/D-day-voor-Diego.html
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 19:24
|
|
Citaat:
Gracias Gallina, mooi stukkie weer van Allart Hoekzema. Benieuwd waar die zit nu en waar die mee bezig is. Geloof dat die in Bolivia zit.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 10 okt 2009 22:52
|
|
Uurtje nog, spanning is voelbaar overal waar je gaat hier.
5 Man op scherp bij Argentina, o.a. Messi, Mascherano en Demischelis.
Nog uurtje en het zal dood zijn overal. Bijzonder weer om te beleven, heb het zelf ook. Iedereen is ermee bezig.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 10 okt 2009 23:02
|
|
Wat een spanning hier, maar dan ook overal. Ga afsluiten en de voetbalkroeg in.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 10 okt 2009 23:31
|
|
Nog half uurtje, ben zenuwachtig.....
Net 7 kakelende vriendinnen het huis uitgewerkt. Geen voetballiefhebsters.
Zelf al 1.5 fles Malbec achter de kiesjes. Kan ik het misschien aan.
Maar goed dat ik nu niet in Argentina zit. Of wel?
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 02:22
|
|
Citaat: Nog half uurtje, ben zenuwachtig.....
Net 7 kakelende vriendinnen het huis uitgewerkt. Geen voetballiefhebsters.
Zelf al 1.5 fles Malbec achter de kiesjes. Kan ik het misschien aan.
Maar goed dat ik nu niet in Argentina zit. Of wel?
......, mensen wat slecht van Argentijnse kant. Zo slecht heb ik het nog nooit gezien. En dan met name de 2e helft.
Moet zeggen dat Romero goed keepte, hield paar keer een 'zekere' gol van de Peruanen tegen. Eerste 2 minuten na de rust, nog 0-0, Peru die in de aanval ging en Romero nog net bal tegen de lat kon tikken.
Perez was er toen uitgehaald voor Palermo.
Higuain de 1-0 maakte en dan denk je druk dan door, nee hoor. Haalt die Higuain eruit en zet die Demichelis erin. Werkelijk onbegrijpelijk.
Tevez en Aguero 90 minuet op de bank.
Ondertussen brak noodweer uit en het was alleen Peru die speelde. Dramatisch om te zien. Een van de laatste minuten en valt de verbinding weg vanwege het noodweer in Buenos Aires. (Hier is het gewoon lekker).
Weer terug in de lucht en het eerste beeld wat we zien is juichende Peruanen, valt weer beeld weg tot na de wedstrijd maar we hoorde paar taxi chauffeurs buiten juichen.
Wie anders dan Palermo, Martin Palermo en toegejuicht in Monumental.
Ecuador - Uruguay 1-2 (de 1-1 van Suarez)
Gaat woensdag ''oorlog'' worden in Montevideo. Bij winst is Uruguay rechtstreeks geplaatst. Wat een avond.
Moment van de wedstrijd, Maradona, maakt een buikschuiver van meters op dat zeiknatte veld. Dat gaat de hele wereld over.
Maradona blijft Maradona!
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 09:23
|
|
Ik ga proberen of ik kan kijken woensdag avond. Heb Sport 1 en daar wordt het uitgezonden dacht ik. Wordt zeker een kraker!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 10:55
|
|
Wat Luut al zei, ongelooflijk hoe slecht ze speelden!!!
Heb wel alles kunnen zien TV, beeld was het laaste kwartier voorzien van grote regenspetters....................
Maar oh,oh,oh wat een mazzel die laatste minuten.
Houd mn hart vast voor woensdag nacht.
Maradona es loco!
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 11:36
|
|
Ik hoop eigenlijk dat én Uruguay én Argentinie door gaan. Hoop dus dat Uruguay wint, Argentinie maakt meer kans om door te gaan met de play offs denk ik en Argentinie heeft één punt meer dan Uruguay.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 13:03
|
|
Hmm ik vind het persoonlijk heel moeilijk kiezen voor wie ik nou ben komende woensdag(?). Uruguay voor Suarez want dat gun ik hem echt. Maar een Wk zonder messi, Aguero etc. etc. is ook minder mooi.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 13:22
|
|
Maradona's Dive @ 26 sec.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 13:38
|
|
Zo te zien stond Pálermo buitenspel bij de 2-1. Keeper was uit de goal en 1 persoon stond op de doellijn bij de 1e paal....
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 14:59
|
|
Citaat: Zo te zien stond Pálermo buitenspel bij de 2-1. Keeper was uit de goal en 1 persoon stond op de doellijn bij de 1e paal....
De Boliviaanse scheidsrechter stond op één lijn met Palermo een wees resoluut naar het midden.
Wat een mazzel voor wederom een zeer zwak Argentinië. Tegen Paraguay was het helemaal niet om aan te gluren maar je zó terug laten dringen door een beperkt ploegje als Perú gisteren na de 1-0 deed pijn aan de ogen.
10.10.2009
San Palermo.
Van de week nog ergens gelezen.
'Geef Martin een hele wedstrijd of zelfs maar 20 minuten en hij scoort'.
Buikschuiver van Maradona was hilarisch. Is dan ook meer supporter als trainer. Of je hem nu op de bank of de tribune neerzet. Fanatiek meelevend, en anders wel op z'n nagels bijten.
Punt in Uruguay is voldoende voor rechtstreekse kwalificatie. Al mag dat gezien het spel in het laatste jaar geen enkel probleem vormen.
Chile met Bielsa ook geplaatst na de 2-4 overwinning tegen het open huis houdende Colombia. Valdivia gisteren de grote man aan Chileense kant. Na afloop trouwens nog applaus voor de mannen van Bielsa van het thuispubliek.
Sterke campagne met een aantal historische overwinningen.
|
Scio
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 15:14
|
|
Citaat: Zo te zien stond Pálermo buitenspel bij de 2-1. Keeper was uit de goal en 1 persoon stond op de doellijn bij de 1e paal....
De Boliviaanse scheidsrechter stond op één lijn met Palermo een wees resoluut naar het midden.
Bij Wamberto ook een paar jaar geleden
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 16:18
|
|
Het scheelde echt maar een haartje. En dat nu net Palermo scoorde in La Monument, de ironie...maar ik gun het hem echt wel hoor. Vraag is of de River-fans zich nu wat gaan gedragen naar zijn adres
Het was inderdaad heel zielig spelen gisteren. Tegen Uruguay zal het toch beter moeten. En eerlijk gezegd, ik vrees het ergste voor Argentina. Ze zijn mentaal niet sterk genoeg voor barrage-wedstrijden, dus hoop ik dat Palermo en Higuain ze nog eens over de streep trekken. Leuk, zo'n Boca-River combinatie
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 20:01
|
|
Citaat:
Chile met Bielsa ook geplaatst na de 2-4 overwinning tegen het open huis houdende Colombia. Valdivia gisteren de grote man aan Chileense kant. Na afloop trouwens nog applaus voor de mannen van Bielsa van het thuispubliek.
Sterke campagne met een aantal historische overwinningen.
Hier ook honderden uitzinnige Chilenen met toeterende auto's en vlaggen. Elk weekend duizenden die de grens overtrekken om inkopen te doen en lekker te eten.
Maar appart gezicht, vond het wel grappig maar al die Argentijnen vonden het maar niets. Die kunnen de Chilenen wel schieten.
*RosarioCentral ook gefeliciteerd met ''je buurman''!
Gaat woensdag wat worden.
Maar wat hebben ze gezwijnt de Argentijnen, en weer groots het gejuich van Palermo. Emotionele omhelsing met Diego.
Belangrijk nu:
1. VS 9-19
2. Mexico 9-18
3. Costa Rica 9-15
4. Honduras 9-13
5. El Salvador 9-8
6. Trinidad & Tobago 9-5
Laatste wedstrijden 14-10:
VS - Costa Rica
El Salvador - Honduras
Trinidad & Tobago - Mexico
Nummer 4 van deze landen speelt tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika.
1. Brasil 16-33
2. Paraguay 17-33
3. Chile 17-30
4. Argentina 17-25
5. Uruguay 17-24
6. Ecuador 17-23
7. Venezuela 17-21
8. Colombia 17-20
9. Bolivia 17-12
10. Peru 17-10
Vandaag: Bolivia - Brasil
Woensdag 14-10:
Uruguay - Argentina
Chile - Ecuador
Paraguay - Colombia
Peru - Bolivia
Brasil - Venezuela
Spannend allemaal en zowel als Argentina en Uruguay moeten motivatie geplukt hebben uit de laatste minuten gisteren. Zal heksenketel van jewelste worden in Montevideo. En onder aanvoering van Forlan denk ik toch dat Uruguay 4e gaat worden.
In Chile zal het een feest worden in het stadion waar Ecuador geen kans zal krijgen. Leeft enorm de sport in Chile op dit moment. O.a. ook de tennisspelers.
Dus mijn visie Argentina 5e.
Costa Rica gaat niet winnen in de VS en Honduras zijn ze gebrand op iets anders dan de enorme politieke onrust in hun land. Gaat dag zonder de dagelijkse ellende zijn en voetbal gaat overheersen. Zou mooi zijn dat ze hiermee de ellende kunnen verdrukken.
Kan nog wel eens negatief gaan uitwerken via de FIFA dat ze geschorst gaan worden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 19:18
|
|
De President van Chile die de Selectie van Bielsa bezoekt op de training.
http://www.youtube.com/watch?v=2KuOi1gRriw
De straten van Chile na de match:
http://www.youtube.com/watch?v=2Ywrv4Jp ... re=related
feestende Chilenen Plaza Italia a Santiago na de match:
http://www.youtube.com/watch?v=IYOtQGigB_w
De Chilenen hebben zelden wat te vieren gehad dus gehele land is in rep en roer. Zelfs opgeroepen aan de spelers om flink te verliezen woensdag tegen Ecuador. Als Uruguay dan wint ligt de aartsvijand eruit.
Geloof niet dat Bielsa daar aan mee wil werken.
Heb zelf even geinformeerd voor kaarten in Montevideo maar kon er eentje krijgen voor 600 US Dolar. Doen we maar even niet.
|
Ché
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 20:12
|
|
Citaat:
De Chilenen hadden een behoorlijke vlag genomen naar Medellin.
Mooie beelden.
Hopelijk hebben ze nog wel energie over om Ecuador een hak te zetten zodat de vijfde plek gegarandeerd is.
600$.
Wel een klassieker. Hoe matig beide landen ook voetballen.
Las al iets over de meest beladen onderlinge confrontatie sinds 1930.
Gaat voor ons in Nederland een latertje worden.
|
Scio
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 15:13
|
|
Niks tegen onze Argentijnse vrienden hier, maar ik hoop dat Suarez het red morgenavond. Wat dat betreft heb ik meer met Luis dan Messi en co. Gun het Suarez net wat meer. Daarnaast raken jullie die gek pluis dan wat sneller kwijt .
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 15:47
|
|
Citaat: Niks tegen onze Argentijnse vrienden hier, maar ik hoop dat Suarez het red morgenavond. Wat dat betreft heb ik meer met Luis dan Messi en co. Gun het Suarez net wat meer. Daarnaast raken jullie die gek pluis dan wat sneller kwijt .
+1
Uruguay is altijd al één van mn favoriete voetballanden geweest, nu helemaal met Luis. Hoort (net als Argentinië overigens) altijd op een WK aanwezig te zijn.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 16:50
|
|
Maradona is een slechte trainer, maar het is toch geweldig om hem te zien? Te zien rollenbollen, buikschuiven en knuffelen is toch geweldig?
Ik hoop dat Uruguay wint dan zijn die door. Ik verwacht niet dat het zo erg zal aflopen in de andere wedstrijden dat Argentinie niet eens 5e eindigt en ik denk dat Argentinie de play-offs wel zal winnen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 17:55
|
|
NOU IK HOOP DUS DAT ARGENTINA WINT
(en dat terwijl ik heel veel van Luisje hou....)
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 12 nov 2009 17:10
|
|
Wanneer en hoelaat moet Uruguay tegen Costa Rica en is het op TV (Sport 1 bijv.) te zien?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 12 nov 2009 19:06
|
|
Die speeldata en tijden kan je zelf ook makkelijk vinden, Guy. Google doet wonderen. Verder zendt Sport1 de wedstrijden volgens mij uit.
|
Ché
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 14:30
|
|
Uruguay dus als 5e Zuid Amerikaans land naar de WK.
De voor Suárez (die bleekjes speelde) ingevallen Abreu was gisteren in de korte speeltijd toch wel belangrijk, kopte niet alleen de 1-0 binnen maar even later bij een 1-1 stand nog een bal van de lijn weggehaald. Costa Rica in de 2 beslissingswedstrijden wel erg pover op ook maar enige aanspraak op WK deelname, al waren ze er in de reguliere Concacaf kwalificatie slechts enkele secondes van verwijderd.
Nicolas Lódeiro weer als man tussen de linies bij Uruguay en kan ik me niet voorstellen dat die jongen er straks in Zuid Afrika niet bij zal zijn. Speelde gisteren toch een niveautje of 3-4 beter dan bij het recente wk onder-20.
|