Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 15:57
|
|
Citaat: Argentinie is gewoon niet zoveel, daarom worden voetballers als Aimar, Burdisso en Saviola als ''topspelers'' beschouwt.
Ik vind dat Brazilie en Spanje de besten zijn. Spanje is bekent, en Brazilie heeft eigenlijk geen zwakke plekken. Dat is bijna allemaal wereld top. Ze zitten ook heel erg ruim in de spelers, voorbeeld: Maxwell zou bij ons de onbetwiste nummer één op de LB positie zijn, voor Brazilie heeft hij nog geen één interland gespeeld. Hij is daar de nummer 9 ofzo. Zit (helaas) ook nooit bij de slectie.
Ja dat jij Argentina niet zoveel vind weten we nou wel.......
Brazilië is heel erg goed, die winnen in 2010 wel, Argentina 2e
VAMOS ARGENTINA!!!
En Peter....... ik houd mn hart ook vast sinds de Pluis trainer is
|
Peter79
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 16:46
|
|
Citaat: Argentinie is gewoon niet zoveel, daarom worden voetballers als Aimar, Burdisso en Saviola als ''topspelers'' beschouwt.
Ik vind dat Brazilie en Spanje de besten zijn. Spanje is bekent, en Brazilie heeft eigenlijk geen zwakke plekken. Dat is bijna allemaal wereld top. Ze zitten ook heel erg ruim in de spelers, voorbeeld: Maxwell zou bij ons de onbetwiste nummer één op de LB positie zijn, voor Brazilie heeft hij nog geen één interland gespeeld. Hij is daar de nummer 9 ofzo. Zit (helaas) ook nooit bij de slectie.
VAMOS ARGENTINA!!!
Wat zou de opstelling zijn van bondscoach Gallina
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 16:46
|
|
Over de trainigns metodes van Maradona heb ik mijn twijfels, maar ik vind hem echt geniaal langs de lijn. Toen die gast scoorde tegen Rusland, hij vloog op Maradona af, die viel zelfs. Waar zie je dat nog?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 17:10
|
|
VAMOS ARGENTINA!!!
Zou het wel weten....
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 18:50
|
|
Citaat:
8 september 2009:
Uruguay - Colombia
Paraguay - Argentina
Bolivia - Ecuador
Brasil - Chile
Venezuela - Peru
Eerst Uruguay supporteren en daarna Argentina. Laatste kans voor Uruguay. Colombia staat er beter voor maar we gaan toch voor Suarez en zijn mannen. Sorry Ché.
|
Peter79
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 23:10
|
|
VAMOS ARGENTINA!!!
Zou het wel weten....
Vertel............
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 23:23
|
|
Uruguay 1-0 voor door Luis!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 08:13
|
|
Maradona verliest weer met Argentinië
Uitgegeven: 10 september 2009 06:28
Laatst gewijzigd: 10 september 2009 06:28
ASUNCION - Paraguay heeft zich thuis door een 1-0 overwinning op Argentinië geplaatst voor het WK Voetbal in Zuid-Afrika. Argentinië moet zich in de play-offs nog proberen te verzekeren van een WK-ticket voor Zuid-Afrika.
Paraguay domineerde het eerste half uur van de wedstrijd tegen een chaotisch spelend Argentijns elftal. Aanvaller Nelson Valdez scoorde in de 27ste minuut het enige doelpunt van de wedstrijd.
In de tweede helft moest Argentinië met tien man verder, nadat Juan Sebastian Veron in de 53ste minuut van het veld werd gestuurd omdat hij rood kreeg vanwege een hoge tackle.
Bondscoach Diego Maradona zette daarop de 35-jarige Martin Palermo en de 36-jarige centrale verdediger Rolando Schiavi in, maar zonder het gewenste effect.
-----------------------------
Gaat het dan toch een WK zonder Argentinie worden?
En wat heeft Ecuador gedaan? -edit-: Met 3-1 gewonnen van Bolivia.
Uruguay trouwens ook 3-1 van colombia, erg knap, met in de 6e minuut onze Luis!
Ecuador nu dus 1 punt voor op Argentinie en Venezuela en Uruguay nog maar 1 punt achter op Argentinië.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 09:46
|
|
Citaat: Team MP W D L GF GA Pts
Brazil * 16 9 6 1 32 9 33
Paraguay * 16 9 3 4 22 13 30
Chile 16 8 3 5 27 20 27
Ecuador 16 6 5 5 21 23 23
Argentina 16 6 4 6 20 19 22
Uruguay 16 5 6 5 26 18 21
Venezuela 16 6 3 7 22 27 21
Colombia 16 5 5 6 10 14 20
Bolivia 16 3 3 10 20 34 12
Peru 16 2 4 10 9 32 10
Citaat: Fixtures
10/10/09 TBA Argentina - Peru
10/10/09 TBA Bolivia - Brazil
10/10/09 TBA Colombia - Chile
10/10/09 TBA Ecuador - Uruguay
10/10/09 TBA Venezuela - Paraguay
13/10/09 TBA Paraguay - Colombia
13/10/09 TBA Peru - Bolivia
13/10/09 TBA Uruguay - Argentina
13/10/09 TBA Brazil - Venezuela
13/10/09 TBA Chile - Ecuador
Nog heel wat wedstrijden die ergens over gaan. Ben benieuwd naar wat Venezuela kan doen tegen twee ploegen die al gekwalificeerd zijn. Een Uruguay-Argentinië met grote belangen zou natuurlijk geweldig zijn.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 10:02
|
|
Mijn inschatting is dat Uruguay en Ecuador uiteindelijk de plaatsen 4 en 5 pakken.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 14:59
|
|
Het word met de week erger voor Maradona. Ik kan het gewoon niet vatten als je verliest van Paraguay terwijl je zoveel spelers hebt om twee top elftallen te beginnen. Die twee wedstrijden MOETEN ze gewoonweg winnen. Stel je voor als ze er niet bij zullen zijn...
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 22:31
|
|
Citaat: Het word met de week erger voor Maradona. Ik kan het gewoon niet vatten als je verliest van Paraguay terwijl je zoveel spelers hebt om twee top elftallen te beginnen. Die twee wedstrijden MOETEN ze gewoonweg winnen. Stel je voor als ze er niet bij zullen zijn...
Ben in mijn gedachten even terug aan het dwalen maar dat moet voor het laatst in 1970 geweest zijn ofzo. Het mag natuurlijk absoluut niet maar het zou zomaar kunnen (zie Nederland in 2002). Verder hoort Argentinie natuurlijk thuis op een WK en niet alleen om het voetbal maar ook om de vrouwen op de tribune .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 11 sep 2009 18:29
|
|
Citaat: Het word met de week erger voor Maradona. Ik kan het gewoon niet vatten als je verliest van Paraguay terwijl je zoveel spelers hebt om twee top elftallen te beginnen. Die twee wedstrijden MOETEN ze gewoonweg winnen. Stel je voor als ze er niet bij zullen zijn...
Ben in mijn gedachten even terug aan het dwalen maar dat moet voor het laatst in 1970 geweest zijn ofzo. Het mag natuurlijk absoluut niet maar het zou zomaar kunnen (zie Nederland in 2002). Verder hoort Argentinie natuurlijk thuis op een WK en niet alleen om het voetbal maar ook om de vrouwen op de tribune .
En wat dacht je van die lekker langharige Argentijnen???
Zo, ben het nog aan het verwerken het verlies, gaat langzaam.....
Maradona mag van mij weg, ik heb nooit in hem geloofd!
|
Peter79
|
Geplaatst: Za 12 sep 2009 12:00
|
|
Citaat:
En wat dacht je van die lekker langharige Argentijnen???
Zo, ben het nog aan het verwerken het verlies, gaat langzaam.....
Maradona mag van mij weg, ik heb nooit in hem geloofd!
Daar heb ik dan weer minder mee . Het verlies verwerken dat klinkt helaas al te bekend, als ik nog terugdenk aan de zomer van 2002 krijg ik weer de rillingen . Voor Argentinie is er gelukkig nog een behoorlijke kans.......
Maarre ben nog steeds vol verwachting aan het wachten op jouw favo 11
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 sep 2009 19:56
|
|
Het leek allemaal nergens op, zit totaal geen lijn, vertrouwen of wat dan ook in het team. Romero die Argentina nog 2 keer toe tot een achterstand behoede. Messi die op een gegeven moment tackle's ging maken rond de middenlijn, die moet gewoon voorin blijven en de ballen aangespeeld krijgen.
Krijg je direct Grondona's beklag achteraf, Riquelme moet gebeld worden. Als je al actie zou doen om Riquelme over te halen, hij heeft zelf gezegt niet onder Maradona te willen uitkomen, dan bel je hem niet op maar dan ga je naar hem toe. Meest verbazende was dat op moment dat Palermo en Schiavi erin kwamen er gevaar kwam. Dat soort gasten weten dan weer wel wat er moet gebeuren. Veron is/was zekerheid maar is nu geschorst tegen Peru.
Zou toch wat zijn als die Peruanen in een keer gaan voetballen. Dab ga je '78 praktijken krijgen en moet er een in de rust de kleedkamer in om Pesos te gaan uitdelen. In '78 waren dat 25.000 US Dolar maar dat was al voor de wedstrijd en kwam er ene Videla vlak voor de opkomst de kleedkamer van de Peruanen binnen, zei niets maar keek alleen.
De enige overigens die ontkent dat er betaald is is Quiroga, we weten wel waarom.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Za 12 sep 2009 20:06
|
|
Citaat: Het leek allemaal nergens op, zit totaal geen lijn, vertrouwen of wat dan ook in het team. Romero die Argentina nog 2 keer toe tot een achterstand behoede. Messi die op een gegeven moment tackle's ging maken rond de middenlijn, die moet gewoon voorin blijven en de ballen aangespeeld krijgen.
Krijg je direct Grondona's beklag achteraf, Riquelme moet gebeld worden. Als je al actie zou doen om Riquelme over te halen, hij heeft zelf gezegt niet onder Maradona te willen uitkomen, dan bel je hem niet op maar dan ga je naar hem toe. Meest verbazende was dat op moment dat Palermo en Schiavi erin kwamen er gevaar kwam. Dat soort gasten weten dan weer wel wat er moet gebeuren. Veron is/was zekerheid maar is nu geschorst tegen Peru.
Palermo en Schiavi in de slotfase. De enige mogelijkheid van de Argentijnen. Wanneer je dat zooitje moet analyseren ben je uren kwijt wat er allemaal mis is. In 10-15 jaar zelden zo'n slecht en onsamenhangend Argentinië zien spelen als jl woensdag.
Verón zijn kaart zag je aankomen. Eerst al die handsbal en nog geen 2 minuten later een domme overtreding.
Maar goed, een aantal namen (van in Europa actief zijnde Argentijnen) zou - volgens de media- weggestreept worden.
Brazilië blijft dodelijk in de omschakeling. Denk je dat er wat tegen te halen valt krijg je ze dubbel zo hard om de oren. Dat heeft Dunga daar (ondanks de eerdere kritiek vanuit de media en publiek) toch aardig neergezet. Daniel Alves na woensdag wellicht een optie voor op het middenveld. Bekroonde een sterke eerste helft - als vervanger van Elano met 2 assists. Oud PSV'er Tardelli die in de 2e helft nog inviel bij de Selecao.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 sep 2009 20:14
|
|
Citaat:
Palermo en Schiavi in de slotfase. De enige mogelijkheid van de Argentijnen. Wanneer je dat zooitje moet analyseren ben je uren kwijt wat er allemaal mis is. In 10-15 jaar zelden zo'n slecht en onsamenhangend Argentinië zien spelen als jl woensdag.
Verón zijn kaart zag je aankomen. Eerst al die handsbal en nog geen 2 minuten later een domme overtreding.
Maar goed, een aantal namen (van in Europa actief zijnde Argentijnen) zou - volgens de media- weggestreept worden.
Je zou kunnen kijken wie je zeker op zou stellen. Wat mij betreft zou Romero terug mogen keren, straalt meer uit dan Endujar en Carrizo. Verder zou je ook met Schiavi kunnen beginnen, geweldige 2 seizoenen achter de rug en iemand die zich niet gek laat maken.
Voorin gewoon met Messi maar daarachter moet wat gebeuren, Macherano die door de mand valt de laatste wedstrijden, misschien toch zijn persoonlijk probleeem aan de kant zetten en gaan praten met Riquelme (laat zich ook niet gek maken) en Higuain. Die wil zich wel beweizen in de selectie. En links achterin is verschrikkelijk, hoop dat Demischellis snel terug is. Verder Datalo laten staan, 1 van de weinige met Veron die niveau had, lijkt wel volwassen te zijn geworden.
Zou wat zijn als Uruguay de komende wedstrijd wint in Ecuador, dan wordt het oorlog in Montevideo.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 12 sep 2009 21:33
|
|
Welke in Europa actieve Argentijnen zouden er volgens de geruchten afvallen, Ché? Denk dat er eerder een paar uit de eigen competitie hebben bewezen het niet aan te kunnen.
|
Ché
|
Geplaatst: Zo 13 sep 2009 01:05
|
|
Citaat: Je zou kunnen kijken wie je zeker op zou stellen. Wat mij betreft zou Romero terug mogen keren, straalt meer uit dan Endujar en Carrizo. Verder zou je ook met Schiavi kunnen beginnen, geweldige 2 seizoenen achter de rug en iemand die zich niet gek laat maken.
Voorin gewoon met Messi maar daarachter moet wat gebeuren, Macherano die door de mand valt de laatste wedstrijden, misschien toch zijn persoonlijk probleeem aan de kant zetten en gaan praten met Riquelme (laat zich ook niet gek maken) en Higuain. Die wil zich wel beweizen in de selectie. En links achterin is verschrikkelijk, hoop dat Demischellis snel terug is. Verder Datalo laten staan, 1 van de weinige met Veron die niveau had, lijkt wel volwassen te zijn geworden.
Zou wat zijn als Uruguay de komende wedstrijd wint in Ecuador, dan wordt het oorlog in Montevideo.
Schiavi viel gisteren al vroeg in de wedstrijd geblesseerd uit.
Verón vanaf rechts was geen succes, en is sowieso voor de eerstvolgende wedstrijd geschorst na 2x geel in Asunción.
Lucho Gonzalez die vandaag weer minuten heeft gemaakt bij Marseille is straks weer een optie om het middenveld vorm te geven.
Citaat: Welke in Europa actieve Argentijnen zouden er volgens de geruchten afvallen, Ché? Denk dat er eerder een paar uit de eigen competitie hebben bewezen het niet aan te kunnen.
Volgens Maradona (interview na Paraguay in de Olé) zijn de spelers die nog in eigen land spelen meer gemotiveerd. Namen werden er (nog) niet genoemd, maar was op diverse fora's en websites weer voer voor discussie en gespeculeer.
25 september wordt de selectie voor de laatste 2 groepswedstrijden bekend gemaakt. Spannend...
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 12:58
|
|
Citaat: Maradona naar Europa voor 'slecht-nieuws-gesprekken'
14/09/2009 09:10
Diego Maradona, bondscoach van Argentinië, is op het vliegtuig gestapt om af te reizen naar Europa. Volgens Ole is hij op weg om diverse spelers te melden dat hij gaat proberen zonder hen kwalificatie voor het WK in Zuid-Afrika af te dwingen.
De voormalige vedette en wereldkampioen van 1986 is ontevreden over de instelling van enkele van zijn spelers. Gabriel Heinze, Fernando Gago, Javier Zanetti, Maxi Rodriguez, Lisandro López en Diego Milito hoeven voorlopig niet meer op een invitatie van de bondscoach te rekenen.
De krant uit Buenos Aires weet tevens dat Sergio Agüero, Javier Mascherano en Lionel Messi eveneens op de wip zitten. Maradona gaat bij deze spelers op bezoek om te vragen waarom ze voor hun club wél goed spelen, maar voor hun land niet.
Maradona maakt ook een stop in Madrid. Daar wil hij Real Madrid-spits Gonzalo Higuaín uitnodigen voor de laatste twee kwalificatieduels met Peru (10 oktober) en Uruguay (13 oktober). De aanvaller is nooit opgeroepen voor het nationale team en overweegt voor Frankrijk te kiezen. Higuaín is in het Franse Brest geboren.
Argentinië staat in de kwalificatiepoule op een vijfde plaats. De eerste vier in de Zuid-Amerikaanse zone plaatsen zich rechtstreeks. Nummer vijf speelt een play-off tegen de nummer vier van de Noord-Amerikaanse zone.
VI.nl
Ben benieuwd met welke dwergen uit eigen competitie Maradona jongens als Gago, Zanetti, Diego Milito en Heinze wil vervangen.
Het zou overigens ook wat schelen als Gabi Milito een tijdje fit zou blijven. Een centrum Milito-Gonzalo ziet er al een stuk beter uit.
|
Ché
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 13:22
|
|
Olé had zaterdagavond een verbeterde versie op de site staan inclusief de namen die VI ook heeft overgenomen. Wat de nationale ploeg aangaat zit Olé er meestal kort op.
Maar goed. Met Bolatti, Braña, Cellay, Clemente, Cubero en consorten de twee alles beslissende kwalificatieduels in.
Vamos.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 13:41
|
|
Tsja, dat is natuurlijk geen niveau. Clemente Rodriguez is echt een enorme koekenbakker.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 15:40
|
|
Citaat: Fernando Gago, Javier Zanetti, Maxi Rodriguez, Lisandro López en Diego Milito niet
Is Maradonna weer aan de coke ofzo? Ik mis het oude Argentinie Heinze snap ik wel. Die wordt te oud
|
AFCAnitro
Forum berichten: 9
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 15:57
|
|
Citaat: Fernando Gago, Javier Zanetti, Maxi Rodriguez, Lisandro López en Diego Milito niet
Is Maradonna weer aan de coke ofzo? Ik mis het oude Argentinie Heinze snap ik wel. Die wordt te oud
Haha, het is zoiezo een grote flop,, Dan mag maradonna wel een ontzettend grote naam hebben maar toch.
Hij heeft totaal GEEN certificaten of iets dergelijks, dat is nog het mooiste van alles.
Stel dat hij het WK niet haalt, dan krijg je zeker van die berichten van :
" Maradonna moet trainers cursus / certificaten gaan halen "
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 16:01
|
|
Mag hem ook niet en ga heel hard huilen straks............
Of niet mag ik hopen. Blijf maar vertrouwen houden
Maar het is MaradoNa en niet MaradoNNa
|