Auteur
|
Bericht
|
Leonel
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 15:45
|
|
Citaat: Ach, ik ken hem niet.
Wat ik wel weet is dat ik een hekel heb aan die posters. Ik heb hem toevallig gisteren ook horen zingen en als ik dan hoor wat voor een complimenten hij krijgt.... zielloze en slappe stem. En daar gaat het om. In Nederland is er amper talent. In ieder geval lopen ze niet tussen degenen die meedoen met zulke flutshows. Muziek komt vanuit het hart en niet via zo'n mode-show.
Esmee Denters (weet niet of je het zo schrijft) is er zo'n eentje vanuit haar hart. Een meid met veel talent die via Youtube is opgepikt door Justin Timberlake. Ze heeft een zeer mooie stem.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 17:19
|
|
Wel een betere stem dan Laurens, maar verder crapmuziek van Timbaland en Disney-kid Timberlake. Wordt gevormd als een drol door een anus. (Zeeuws spreekwoord)
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 17:21
|
|
Kijken jullie dat nou echt? Interesseren jullie je voor dat soort muziek?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 17:27
|
|
Natuurlijk! Dat zijn de Mozart's van morgen!
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 19:23
|
|
En de putjesscheppers van overmorgen!
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 19:56
|
|
Kan iemand mij uitleggen waarom ze X-factor doen en niet gewoon Idols.
Want ik zie geen verschil.
En het Idols logo is mooier.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 19:57
|
|
Citaat: Kan iemand mij uitleggen waarom ze X-factor doen en niet gewoon Idols.
Even nadenken, gusie. Iedereen was Idols natuurlijk zat. Ze denken met X-factor een nieuwe start te maken.
|
gusieboy
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 20:01
|
|
Even nadenken, gusie. Iedereen was Idols natuurlijk zat. Ze denken met X-factor een nieuwe start te maken.
Zo, dan zijn de mensen wel heel blind, als ze niet eens zien dat het precies hetzelfde is.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 20:03
|
|
Zo, dan zijn de mensen wel heel blind, als ze niet eens zien dat het precies hetzelfde is.
Idols was wel populair. Misschien denken ze met een nieuwe opzet talentenjachten weer populair te maken. Bijna heel Nederland was wel in de ban (om even SBS termen te gebruiken) van Idols.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 20:09
|
|
En Idols bestaat nog steeds! X-factor zit gewoon andere mensen achter, maar het blijft even kansloos!
|
gusieboy
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 20:10
|
|
Idols was wel populair. Misschien denken ze met een nieuwe opzet talentenjachten weer populair te maken. Bijna heel Nederland was wel in de ban (om even SBS termen te gebruiken) van Idols.
Ja, en niemand kijkt meer X-factor of al die andere troep omdat het er teveel zijn. Ze hadden gewoon Idols moeten houden en al die andere troep niet doen, omdat iedereen zo'n soort programma ging maken werden de mensen Idols zat.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 20:12
|
|
Ik heb Idols sowiso nooit gekeken! Alleen het is leuk hoe iedereen wordt afgezeken!
|
gusieboy
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 20:13
|
|
Citaat: Ik heb Idols sowiso nooit gekeken! Alleen het is leuk hoe iedereen wordt afgezeken!
Ja, heb ik ook.
Ik kijk dus ook alleen de audities.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 20:23
|
|
Ja ik ook
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 5 apr 2009 21:00
|
|
Oei, oei, oei, even brrrekend als hartverwarmend nieuws uit de X-wereld:
[list">X Factor Laurens zoende met Eva
AMSTERDAM - Laurens, die X Factor moest verlaten, geeft toe dat hij heeft gezoend met deelneemster Eva.
Laurens vertelt: "Ze is een heel leuk meisje, maar er is geen liefde. We hebben wel gezoend, ja." Een opbloeiende liefde tussen de jonge zanger en Eva (de helft van het duo Whatever) werd eerder verklapt door ex-X Factor-deelneemster Jennifer. Toen hielden de twee het er nog op dat ze 'alleen goede vrienden' waren.
# bron: Telegraaf[/list">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 5 apr 2009 21:05
|
|
Alles prima.
Zolang ze er maar geen posters van in Hulst hangen.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 08:07
|
|
En hij heeft nog geen smaak ook -,-
|
Rinus
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 16:42
|
|
Nou ik weet niet met welke modellen jij om gaat, maar die zijn echt niet lelijk.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 22:33
|
|
Ik hoorde vandaag: Wendy van Dijk zit zwaar aan de coke. Ook tijdens de uitzendingen. Ik weet niet in hoeverre ik het moet geloven, maar het klonk vrij betrouwbaar.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 22:55
|
|
Citaat: Ik hoorde vandaag: Wendy van Dijk zit zwaar aan de coke. Ook tijdens de uitzendingen. Ik weet niet in hoeverre ik het moet geloven, maar het klonk vrij betrouwbaar.
Waar heb je dat nou weer vandaan?
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 23:17
|
|
Citaat: Ik hoorde vandaag: Wendy van Dijk zit zwaar aan de coke. Ook tijdens de uitzendingen. Ik weet niet in hoeverre ik het moet geloven, maar het klonk vrij betrouwbaar.
Waar heb je dat nou weer vandaan? Inside information. Bronnen moet je nooit prijs geven heb ik geleerd. Ik ben benieuwd of het klopt. Ik vond het in ieder geval betrouwbaar overkomen..
|
gusieboy
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 11:03
|
|
En dan van mij mogen ze zoenen.
En het is toch van telegraaf dus of het klopt weet ik niet.
|
Twan-AFCA
Forum berichten: 24
|
Geplaatst: Za 11 apr 2009 14:53
|
|
Citaat: Ach, ik ken hem niet.
Wat ik wel weet is dat ik een hekel heb aan die posters. Ik heb hem toevallig gisteren ook horen zingen en als ik dan hoor wat voor een complimenten hij krijgt.... zielloze en slappe stem. En daar gaat het om. In Nederland is er amper talent. In ieder geval lopen ze niet tussen degenen die meedoen met zulke flutshows. Muziek komt vanuit het hart en niet via zo'n mode-show.
Ik vind dat Laurens echt niet kan zingen echt slecht. 343 ik hoop voor je dat hij in Hulst niet gaat optreden. In Nunspeet was er ook een ik ken hem wel een beetje Martijn Stoffer. zong op zich best aardig maar het niveau dit jaar is wel redelijk hoog. Ik ben zelf voor Whatever die zijn zo grappig. Zegt die Eva ik zet gewoon I.T. neer dat vind ik wel cool klinken. Dat was een soort buitenaardswezen in een tekenfilm. Of gisteren nu we dit oude lied gaan zingen stemmen misschien wel oude mensen op ons. Meestal kinderen maar die oude mensen hebben meer geld. Op zich hebben ze wel humor. Maar dat Eva met Laurens had gezoend stond ik van op te kijken ik geloof het wel maar wel wat vaag en ze hebben niet eens. Maar dat moeten ze zelf maar weten ik bemoei me daar niet mee.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Za 11 apr 2009 14:56
|
|
Citaat: Nou ik weet niet met welke modellen jij om gaat, maar die zijn echt niet lelijk.
Noujah, zo knap waren ze echt neit hoor xD
|
Rinus
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 18:05
|
|
Citaat: Nou ik weet niet met welke modellen jij om gaat, maar die zijn echt niet lelijk.
Noujah, zo knap waren ze echt niet hoor xD
Ik kijk het programma verder niet, dus ik moet op de foto af gaan.
|