Auteur
|
Bericht
|
JustFerro
Forum berichten: 499
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 18:05
|
|
Absoluut niet afschaffen!!!
Die vreemdelingenlegioenen overal. Nergens voor nodig, en als dit soort maatregelen het ontmoedigd om middelmatige Srebreniche, Colombiaanse en Tibetaanse voetballers binnen te halen is dat alleen maar een goede zaak.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 18:34
|
|
Hoe is dat in andere landen geregeld? Ook 150 procent van het gemiddelde salaris?
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 17:23
|
|
Altidore is Nederlands aan het leren.
http://twitter.com/#!/JozyAltidore17
Dan ga ik ervan uit dat hij naar Nederland komt. Iemand enig idee voor welke club?
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 17:45
|
|
PSV zoekt een spits, maar ik zou ook Vitesse niet uitsluiten.. Puur giswerk overigens. Misschien gaat hij wel naar België?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 17:50
|
|
AJAX zoekt 2 spitsen.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 17:54
|
|
Citaat: Altidore zinspeelt op transfer naar Nederland
De Amerikaanse voetballer Josmer 'Jozy' Altidore is komend seizoen mogelijk te bewonderen op de Nederlandse velden. De spits, de afgelopen maanden uitkomend voor Bursaspor, geeft dinsdag een duidelijke hint.
Altidore (21), international van het Amerikaanse nationale team en contractspeler van Villarreal, schrijft op zijn Twitter-account: 'Nederlands leren zal moeilijk worden'. Daarmee worden de geruchten dat Altidore voor een overstap naar de Eredivisie staat sterker. Volgens buitenlandse media zou vooral AZ in de markt zijn voor de spits.
Directeur voetbalzaken Earnest Stewart verbleef afgelopen week in Amerika. Daar bezocht hij onder meer de Gold Cup, een international landentoernooi waar ook Amerika aan deelnam. Mogelijk was hij daar aanwezig om Altidore zelf aan het werk te zien.
Altidore staat sinds 2008 onder contract bij Villarreal. Die club verhuurde de lange, sterke aanvaller de laatste seizoenen aan Xerez, Hull City en Bursaspor. Zijn verbintenis bij de Spaanse club loopt nog tot de zomer van 2014.
Voetbalprimeur
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 16:00
|
|
TV-rechten Eredivisie dalen naar dieptepunt
De Eredivisieclubs hebben volgend jaar nog maar 35 miljoen euro aan tv-geld te verdelen. Dat heeft de Eredivisie CV kenbaar gemaakt aan de clubs, bericht Voetbal International.
De tegenvallende inkomsten, België ontvangt twintig miljoen euro meer aan tv-geld, zijn met name te wijten aan Eredivisie Live. In 2008 werd het project ambitieus opgestart, maar na duizend dagen uitzenden hebben de clubs nog geen euro verdiend. Daarmee heeft Nederland de enige competitie ter wereld waar clubs zelf betalen om wedstrijden live uit te zenden op televisie.
Anno 2011 blijken de inkomsten van de NOS nog altijd de hoofdmoot van de tv-pot. Door de tegenvallende opbrengsten uit de liverechten zijn de inkomsten gedaald naar hetzelfde niveau als tien jaar geleden. In de omringende landen zijn die inkomsten wel gestegen en dus raakt Nederland steeds verder achterop.
Het is inmiddels zo ver dat clubs hun begroting bijna niet meer rond krijgen. Dankzij ING en Investec zijn de inkomsten komend seizoen niet 35 miljoen euro, maar ongeveer veertig miljoen euro. Vanaf 2012 kunnen de clubs niet meer bijlenen en zijn ze aangewezen op het geld dat daadwerkelijk binnenstroomt.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 16:07
|
|
Daar klopt toch helemaal niets van? Waar blijft dat geld?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 16:11
|
|
Citaat: Daar klopt toch helemaal niets van? Waar blijft dat geld?
-De digitale aansluiting van TV-stadions blijft achter in Nederland waardoor er dus minder abbonees kunnen aansluiten.
- Er is gegokt dat o.a. er gewed zou kunnen worden onder de arm van Eredivisie live, dit is echter nog steeds niet mogelijk in Nederland (zou ongeveer 30mil minimaal per jaar moeten opbrengen vanaf 2010).
-De prognose is veel te idealistisch ingesteld toen het nog economisch voorspoedig ging.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 16:16
|
|
Citaat: Daar klopt toch helemaal niets van? Waar blijft dat geld?
-De digitale aansluiting van TV-stadions blijft achter in Nederland waardoor er dus minder abbonees kunnen aansluiten.
- Er is gegokt dat o.a. er gewed zou kunnen worden onder de arm van Eredivisie live, dit is echter nog steeds niet mogelijk in Nederland (zou ongeveer 30mil minimaal per jaar moeten opbrengen vanaf 2010).
-De prognose is veel te idealistisch ingesteld toen het nog economisch voorspoedig ging.
Het is toch een schande dat België 20 miljoen meer ophaalt als Nederland. Ik vind het maar vreemd. Hoeveel betalen ze in België voor voetbal? Dat moet dan 2-3 keer meer zijn dan wat ze in Nederland betalen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 16:18
|
|
Die abbonees zijn in Nederland heel erg vertekend.. Je kreeg gratis abbonement bij boodschappen van AH, Ziggo en nog andere dingen.. Daardoor komen ze aan zoveel "abbonnees" Het is een vertekend beeld.. EL wil zich positiever formuleren dat ze bezig zijn..
Jammer dat Ajax vast zit hieraan, anders kon Ajax in zijn eentje makkelijk 35mil tv-geld ophalen..
|
witte gullit
Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 16:33
|
|
Je kreeg inderdaad bij alles een abonnementje Eredivisie Live. Ik heb mijn abonnement bij een kortingsdeal gekregen; ik had al Sport1 en voor 2 euro (!) extra kreeg ik EL erbij. Goede deal leek mij wel
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 00:27
|
|
In België betalen ze echt ontzettend veel voor een abonnement, hoeveel precies weet ik niet maar sowieso geen tientje zoals hier.
|
barijo
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 00:57
|
|
Lijkt ziggo wel...
Het zou inderdaad een goede zaak zijn als ajax zijn eigen wedstrijden mag uitzenden. Ik kijk (net als veel anderen) toch alleen de wedstrijden van ajax.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 06:20
|
|
Staat een artikel in de VI over... Nog geen tijd gehad om door te nemen..
|