Geregistreerd: 03-03-2011 Forum berichten: 357 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 jun 2011 18:53
Citaat:
Ik snap nog steeds wat mensen überhaupt zo lelijk aan die strepen vinden..
Ik ook niet, hebben er naar mijn idee dan ook altijd opgezeten, dat scheelt natuurlijk. Een helemaal wit shirt met rode baan, lijkt me overigens ook wel een keer mooi.
M Geregistreerd: 12-09-2007 Forum berichten: 474 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 jun 2011 18:54
Citaat:
Ik snap niet dat iemand met als avatar de 'geef Ajax zijn gezicht terug' poster dit niet snapt. Mooi of niet mooi is verder smaak.Ik mijn mening over de strepen uitgelegd in een eerdere post en anderen ook. Het is voor mij geen kwestie van mooi of niet mooi, maar een kwestie van: een Ajax shirt is wit met een rode baan. Niet 'wit met rode strepen op de mouwen en een rode baan'. Die strepen maken voor mij het verschil tussen een t-shirt en een Ajax shirt.
Citaat:
Ik ook niet, hebben er naar mijn idee dan ook altijd opgezeten, dat scheelt natuurlijk. Een helemaal wit shirt met rode baan, lijkt me overigens ook wel een keer mooi.
Die strepen zitten er 2(!) jaar op (inclusief dit jaar) en daarnaast heeft adidas in het eerste jaar wel strepen gehad, maar daar zijn ze na alle kritiek vanaf gestapt.
(Europacup wedstrijden en uitshirts uitgezonderd)
Mijn avatar is enigszins misleidend, aangezien ik het huidige logo helemaal niet lelijk vind. Maar omdat er belachelijke eisen zijn voor de grootte van het plaatje, kan ik heel weinig vinden en ik was blij dat ik deze tevoorschijn kon toveren (ik wilde nou eenmaal graag een avatar).
Citaat:
Het is voor mij geen kwestie van mooi of niet mooi, maar een kwestie van: een Ajax shirt is wit met een rode baan. Niet 'wit met rode strepen op de mouwen en een rode baan'. Die strepen maken voor mij het verschil tussen een t-shirt en een Ajax shirt.
Daar kan ik me wel in vinden, tenminste, ik kan begrijpen dat je dat vindt. Mij maakt het namelijk niet zoveel uit.
Wat een lelijk shirt zeg. De rode baan is belachelijk groot en die strepen maken het shirt nog lelijker. Het kraagje ziet er niet uit en bedekt de sterren. Het lijkt wel of Adidas probeert bij elke club het shirt te verkrachten.
Geregistreerd: 03-03-2011 Forum berichten: 357 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 jun 2011 20:07
Citaat:
Die strepen zitten er 2(!) jaar op (inclusief dit jaar) en daarnaast heeft adidas in het eerste jaar wel strepen gehad, maar daar zijn ze na alle kritiek vanaf gestapt.
(Europacup wedstrijden en uitshirts uitgezonderd)
Dat klopt, maar daar lette ik niet echt op, volg Ajax pas echt goed het afgelopen jaar/2 jaar, kan me het wel een beetje herinneren, maar niet dat ik me er aan erger, maar natuurlijk, smaak is smaak.
De opbrengst van de shirts, gaat die geheel naar Adidas of gaat hier ook een deel van naar Ajax (wat ik wel hoop). Aangezien Adidas ongeveer 7 miljoen per jaar betaald.
Inderdaad goed nieuws Ricardo.
Marc Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 164 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 14:26
Volgende week ook de nieuwe rugnummers bekend hoorde ik?
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 14:44
Op AN las ik dat hij nummer 19 krijgt, vandaar dat ik hem niet een nummer bij de eerste 11 toebedeelde. Zelf zou ik 8 overigens ook een prima nummer voor hem vinden.
Ik vind de pááágina's vullende discussie's op Ajax sites over het shirt wel vermakelijk. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Ik snap dat er voor en nadelen zijn en verbeterpunten op te noemen zijn, ook van mijn kant zou ik dingen anders hebben voorgesteld dan wat er is uitgekomen maar al die vergelijkingen met jaren geleden zijn totaal zinloos wat mij betreft. Tijden veranderen, commercie gaat door. Het shirt veranderd toch niet, hoe lelijk of mooi je het ook vindt.
Op AN las ik dat hij nummer 19 krijgt, vandaar dat ik hem niet een nummer bij de eerste 11 toedeelde. Zelf zou ik 8 overigens ook een prima nummer voor hem vinden.
Denk ook dat hij 8 krijgt en De Jong misschien 9 of een nummer boven de 11. Misschien krijgt Boerrigter wel 11 ipv Ebecilio?
Volgende week ook de nieuwe rugnummers bekend hoorde ik?
Hoe weet je dat? Lijkt mij in ieder geval niet, omdat het seizoen nog moet beginnen en vorig werden ze pas halverwege juli bekend gemaakt.
De beoogde basis elf zullen ook wel de rugnummers 1 t/m 11 krijgen, dit verwacht ik dan:
[size=85">1 Stekelenburg
2 Van der Wiel
3 Alderweireld
4 Vertonghen
5 Boilesen
6 Anita
7 Sulejmani
8 Janssen
9 De Jong
10 Eriksen
11 Ebecilio[/size">
Als je maat niet goed is kan je hem ook gewoon terug sturen als je geen bedrukking of eredivisie badge hebt.
Staat hier op de site: http://www.ajaxshop.nl/nl/klantenservice
Adidas is altijd mijn favoriete sportmerk, maar past niet bij Ajax, vind ik.
Ajax was in het verleden met Kappa en lecoqsportif, daar de shirts zonder strepen zaten.
Ajax kan net zo goed naar Kappa of lecoqsportif terug overstappen. Maar ok.