Geregistreerd: 24-04-2011 Forum berichten: 138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 mei 2011 10:34
Citaat:
Behalve die rotstrepen van Adidas vind ik het een goed shirt. Sober en nostalgisch.
Maar dat is het juist, die strepen domineren het shirt.
Ik vind dit een commerciële nostalgie waar ik niet van houd. Geef mij maar iets compleet nieuws als het niet volledig nostalgisch is (gaat niet gebeuren, dat weet ik).
Ik vind het ook wel iets hebben. Ik ga er zeker een kopen.
Geregistreerd: 12-09-2010 Forum berichten: 52 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Limburg
Geplaatst: Di 3 mei 2011 10:38
Ik vind het eerlijk gezegd gewoon een prachtig shirt, zeker in combinatie met de broek en die sokken. De strepen van Adidas kunnen we helaas weinig aan doen, want zo is het gewoon afgesproken. De broek krijg ik deze week al binnen, maar de rest ga ik zeer zeker ook halen na dit seizoen!
Geregistreerd: 12-09-2010 Forum berichten: 52 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Limburg
Geplaatst: Di 3 mei 2011 11:30
Citaat:
Hoezo heb je alleen het broekje gekocht als ik vragen mag? Geldkwestie zeker?
Het shirt haal ik pas volgend seizoen als de derde ster er op staat en de nieuwe rugnummers bekend zijn, en de sokken heb ik eigenlijk niet echt bij nagedacht. Moet toch nog een nieuw trainingspak hebben binnenkort, dus bestel ik die sokken er dan wel bij.
Geregistreerd: 27-07-2010 Forum berichten: 168 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Di 3 mei 2011 13:19
Citaat:
Ik vind het niets. Te strak en raar bij de schouders.
Ik wil het nog wel zien hoe het live eruit ziet, maar denk niet dat ik van mening verander.
Ik vind het juist mooi als een voetbalshirt strak zit, en buiten dat vind ik het ook lekker spelen. Het shirt van Oranje zit bijvoorbeeld ook vrij strak.
Geregistreerd: 07-05-2009 Forum berichten: 428 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 mei 2011 20:15
Spelers kunnen volgend seizoen kiezen tussen de normale versie en een TechFit-versie. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van hele strakke shirts, maar het schijnt echt beter te zijn voor het spel.
Geregistreerd: 24-08-2008 Forum berichten: 790 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 4 mei 2011 01:10
ik denk dat Jan beter zo'n normaal shirtje pakt, anders is geen enkele aanvaler volgend jaar bang van hem. Ik vind het shirt best mooi, voor addidas' doen een goed resultaat.
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 164 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 4 mei 2011 11:30
Mooi shirt, doet me denken aan mn Uruguay shirt.
Nog even het thuis-shirt afwachten, maar dit kon hem wel eens worden dit jaar. Ik wacht toch altijd tot het begin van het seizoen ivm rugnummers en natuurlijk de mogelijke derde ster:)