Auteur
|
Bericht
|
Brandon
Forum berichten: 79
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 17:10
|
|
Citaat:
Ook niet te bestellen bij de Amsterdam Arena?
Ik heb ooit 1 ajax longsleeve kunnen kopen in de fanshop zelf. Was een verkeerde vracht en toen kwam dat dus bij de fanshop. Is volgens mij het ajax tenue van 3 seizoenen geleden maar weet ik niet zeker. Verder is het wel erg lastig om aan longesleeves te komen van Ajax ja. Zoek eigenlijk ook weer een nieuwe longsleeve met Aegon erop.
|
Ad
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 17:41
|
|
Citaat: Zijn we af van het imago ''bioscoop publiek'' begint er weer iemand daarover te zeuren.
En wat is daar mis mee?
Citaat:
Grote idioten dan?......ik walg van dat hele zooitje daar. Zoals ze zich manifesteren op bv trainingen, daar word ik helemaal niet goed van en dan zwijg ik nog over dat geleur met rood/zwarte vlaggen.
Ze zijn toch niet in Milaan of wel?......dat gezannik dat dat de kleuren van Amsterdam zijn is ook zoiets. De kleuren van Ajax zijn Rood/wit en niks anders.
Misschien komt het omdat ik oud F-Sider ben, maar die hele zooi van Vak 410 zijn in mijn ogen grotere rand debielen dan wij ooit waren.
Kom dat maar zeggen op 410, die vertellen je wel wat anders.
Graag zelfs.......ik heb die idioten al een keer aangesproken op een training voor Feijenoord-Ajax en niemand zei wat terug, dus waar lul je over jongen?
Citaat: Niet in Milaan, maar ooit gehoord van Mokum?
Zonder VAK410 was de ArenA nog altijd een saai stadion zonder enige sfeer, dankzij VAK410 is de sfeer in het stadion super verbeterd dus is het ook voor veel mensen aantrekkelijker om naar AJAX te gaan, want als ik bijvoorbeeld naar PSV kijk dan lijkt het net of het geluid van m,n televisie uitstaat. Ik vind het echt super idioot dat jij de mensen van VAK410 uitmaak voor idioten, VAK410 is juist een groep fanatieke Ajacieden die AJAX altijd zullen steunen. VAK410 zijn juist de echte AJAX supporters en zijn niet van die "bioscoop" mensen die gaan stil zitten kijken en wedstrijd afgelopen en ze gaan weer.
Ik hoop op een reactie terug.
Waar waren deze geweldenaren dan jaren geleden? Ik ben altijd een groot voorstander van sfeer geweest, maar dit lijkt helemaal nergens op. Dat gezannik over Mokum........waar gaat het over?
Als ik bij de uitwedstrijd tegen Anderlecht meer Rood/Zwart dan Rood/Wit zie, dan ben je volgens mij je doel voorbij gestreefd en sla je de plank mis.
Vervolgens staat er dan een of andere dorpsgek op een verhoging de "sfeer" te maken.......sorry Rodney, maar dan waren wij vroeger een stuk normaler en dan mogen jullie ons allemaal kwalificeren als tuig, maar ik kan wel zeggen dat ik (met mijn mede F-Siders) Ajax door heel de wereld heb gevolgd en mee gereisd, 30 jaar een seizoenkaart heb gehad en er ook in zeer slechte tijden was......welke sukkel van 410 kan mij dat nazeggen?...............precies
Citaat: Ik zeg niet dat ik geen respect heb voor Ad en zijn mening, maar ik reageer daar wel op. Ik heb namelijk een andere mening en die wil ik graag geven (anders heeft een forum ook weinig nut lijkt me).
Dat moet zelfs waarde vriend......ik heb geen enkele moeite met kritiek, als het maar ergens op gebaseerd is.
Citaat: Nu voel ik me toch genoodzaakt om te reageren.
Ad is iemand van de oude stempel, heeft de goude tijden in de Meer nog meegemaakt. Velen van ons niet.
Ze gedragen zich ook 90 minuten lang als idioten maar wel achter onze club.
Ad stoort zich vooral aan het gene dat er gebrek aan respect is richting anderen, dit is echter niet alleen bij Ajax zo maar in de gehele samenleving. Dat er van alles mis is met Ajax kan Ad als geen ander beamen omdat hij al zolang mee draait.
Betekend niet dat ik het met hem eens bent omdat hij het AJAX van vroeger heeft gekend, want ik ken nog meer mensen van "de oude stempel" en die vinden VAK410 ook schitterend met al die sfeeracties en gezang.
Gebrek aan respect daar gaat het bij Ad niet om hoor, hij beweert al dat iedereen van VAK410 een idioot is, dus wie heeft nou geen respect?
Riejuh weet wel degelijk wat ik bedoel Rodney, maar het ging me ook om het aanstellen van deze studentjes die vak 410 vormen...... mega irritant.
|
RodneyAFCA
Forum berichten: 334
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 18:41
|
|
Niemand van VAK410 kan dat je nazeggen dat ze Ajax al 30 jaar volgen over de hele wereld, maar de meeste zijn nog geen eens 30 jaar, en VAK410 volgt Ajax ook overal. Trouwens wel respect dat je Ajax al zolang bezoekt en dat je in slechte tijden ook achter de club staat, maar VAK410 staat ook altijd achter de ploeg, als we op achterstand komen dan zingt VAK410 gelijk: jelelelelele Ajax Amsterdam etc. Ik heb VAK410 er een keertje op kunnen betrappen dat ze Ajax in de steek liet maar dat deed de F-Side ook dat was de laatste competitiewedstrijd van vorig jaar toen kwamen ze pas in de 2e helft het stadion binnen.
Ik vind F-Side helemaal geen tuig, ik vind dat soort groepen juist fantastisch want die zijn er altijd voor Ajax en schreeuwen Ajax naar de overwinning, ook al is het bij F-Side de laatste jaren minder dat er gezongen wordt.
Ik ben het nog steeds niet met je eens dat VAK410 vol zit met idioten, het zijn gewoon super fanatieke Ajax supporters alleen bij dat k*nker bestuur hadden ze het anders moeten aanpakken, gewoon een orgineel spandoek ofzo bedenken.
We kunnen hier langer over doorgaan maar we zijn het toch niet met elkaar eens helaas, wel respect dat je Ajax zolang volgt en dat je er bent in slechte tijden
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 18:56
|
|
Citaat: Ik zeg niet dat ik geen respect heb voor Ad en zijn mening, maar ik reageer daar wel op. Ik heb namelijk een andere mening en die wil ik graag geven (anders heeft een forum ook weinig nut lijkt me).
Dat moet zelfs waarde vriend......ik heb geen enkele moeite met kritiek, als het maar ergens op gebaseerd is.
Ik baseer het op mijn gevoel, ik vind de sfeer verhoging vooral te danken aan vak410.
Ik heb al jaren een seizoenskaart en vond vak 410 altijd al meer sfeer brengen dan de F-side deed.
Het is sinds de verplaatsing van 410 alleen maar sterker geworden. Dit heeft natuurlijk ook te maken met dat vak 410 en F-side op elkaar inspelen.
Jou ideeën over de zwart-rode vlaggen deel ik ook niet, dit omdat ik het juist mooi vind dat supporters van Ajax ook de kleuren gebruiken van de stad waar we vandaan komen.
|
Ad
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 00:12
|
|
Citaat: Niemand van VAK410 kan dat je nazeggen dat ze Ajax al 30 jaar volgen over de hele wereld, maar de meeste zijn nog geen eens 30 jaar, en VAK410 volgt Ajax ook overal. Trouwens wel respect dat je Ajax al zolang bezoekt en dat je in slechte tijden ook achter de club staat, Ik heb VAK410 er een keertje op kunnen betrappen dat ze Ajax in de steek liet maar dat deed de F-Side ook dat was de laatste competitiewedstrijd van vorig jaar toen kwamen ze pas in de 2e helft het stadion binnen.
We kunnen hier langer over doorgaan maar we zijn het toch niet met elkaar eens helaas, wel respect dat je Ajax zolang volgt en dat je er bent in slechte tijden
We hoeven het ook niet perse met elkaar eens te zijn, maar ik respecteer jou en jij mij, zo simpel is dat.
Ik vind dat je Ajax best wel eens mag laten vallen.......zeker als er waardeloos gepresteert word en een bestuur dat de hele club in 5 jaar naar de klote heeft geholpen mag (moet !!) bekritiseerd worden.
Ik reis 30 jaar lang vanuit Breda overal met Ajax naar toe, ik heb geen rijbewijs en moet alles met de trein doen.......die club heeft me vele tienduizenden euro`s gekost en dan zwijg ik nog over de vele nachten die ik op het station van Den Bosch moest door brengen om van daaruit in mijn Ajax shirt naar mijn werk te gaan omdat er geen treinen meer reden.
Mag ik dan een beetje link worden als ik iemand als Sulejmani lachend van een training af zie komen, terwijl ie geen ene moer presteert, maar wel poseert met allerlei lekkere meiden?
Mag ik link worden als mensen zoals Frank Cales en John Jaake mijn club naar de klote helpen?.....voor dergelijke gasten ga ik niet juichen.
Mag ik link worden als ik na 30 jaar seizoenkaarthouder te zijn een brief thuis krijg dat ik zsm mijn nieuwe kaart moet betalen, want anders word mijn plek op de F-Side vergeven aan een ander?
Maar toch kan ik nog janken als een klein kind op een dag als vorige week als ik die verotte Munsterman met die schaal zie huppelen.......da`s ook clubliefde, maar zonder het carnavalsgedrag van Vak 410.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 13:20
|
|
Denk dat Ad meer van Engelse sfeer houdt, iets waar de F-side meer op lijkt. Vak 410 heeft meer weg van Zuid- Europese/Latijnse/Zuid-Amerikaanse tafarelen.
Maar ach, oude mensen hebben vaak meer moeite met veranderingen (''cultuur shock'')..
Dat in je vorige post, over dat link worden op Sulejmani enzo. Slaat nergens op, die jonge wil écht wel de hero zijn hoor. In potentie is het misschien wel de beste speler die we hier hebben rondlopen. Maar als er mensen langs het veld staan en vragen om met hem op de foto te mogen zegt hij toch geen ''nee''? Dan loop je weer te zijken dat hij zo arrogant is en eerst moet presteren. ''Wie denkt meneertje wel dat hij is? Hij raakt geen pepernoot en dan weigert hij ook nog eens jeugdige fans als ze met hem op de foto willen. Hij moet blij zijn dat er mensen nog met om op de foto wíllen en een handtekening wíllen.''
En dat er toevallig een paar knappe dames tussen zitten kan hij toch ook niks aan doen? Moet hij die dan weigeren?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 13:22
|
|
Veranderingen zijn niet altijd verbeteringen, Guy.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 13:28
|
|
Klopt. Maar ik zie geen nadeel van Vak-410. Het heeft geen negatieve invloed, verhoogt de sfeer, en anders zit 9 van de 10 keer het stadion toch niet vol.
Daar zullen idd een paar relschopers, idoten en tuig tussen zitten. Maar anders waren ze buiten het stadion of zaten ze ergens anders. Wees blij dat ze hun energie uiten door middel van spandoeken, sfeeracties en zingen dan dat ze rotzooi gaan trappen. Dat gebeurt volgens mij niet echt veel de laatste tijd in de ArenA.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 13:33
|
|
guy, je moet 90 minuten lang je club steunen. Wat voor beslissing ze ook maken. Je kan het er niet mee eens zijn, maar richt dat niet op de spelers tijdens een wedstrijd. Als je tijdens een wedstrijd richting je bestuur gaat roepen, kunnen spelers dit serieus nemen. Dat beinvloedt dus ook de prestaties.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 13:39
|
|
Citaat: En dat er toevallig een paar knappe dames tussen zitten kan hij toch ook niks aan doen? Moet hij die dan weigeren?
Sorry, maar hij had overgewicht en een hyves vol met hoertjes. Dan vind ik niet dat je je als een prof gedraagt.
Dat heb ik ook gezien. Maar moet je bij zoeken eens ''Miralem Sulejmani'' intypen. Krijg je nog veel meer hyves te zien. Allemaal nep joh! Hyves is volgens mij ook een Nederlandse site. Aangezien Sulejmani wel een beetje Nederlands kan, maar hij zijn intervieuws nog steeds in het Engels doet, denk ik niet dat Sulejmani een ''actieve Hyver'' is.
Citaat: guy, je moet 90 minuten lang je club steunen. Wat voor beslissing ze ook maken. Je kan het er niet mee eens zijn, maar richt dat niet op de spelers tijdens een wedstrijd. Als je tijdens een wedstrijd richting je bestuur gaat roepen, kunnen spelers dit serieus nemen. Dat beinvloedt dus ook de prestaties.
Daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar over het algemeen gaat het gewoon goed.
F-side is wat dat betreft veel erger zegt Ad..
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 14:12
|
|
Niet om te gaan lopen janken ofzo, maar we zitten wel lekker on-topic hier...
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 15:17
|
|
Citaat: Niet om te gaan lopen janken ofzo, maar we zitten wel lekker on-topic hier...
Ja, nogal erg off-topic.
Maar we zijn al op het juiste adres verder gegaan met discussieren
|
Ad
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 22:42
|
|
Citaat: Dat in je vorige post, over dat link worden op Sulejmani enzo. Slaat nergens op, die jonge wil écht wel de hero zijn hoor. In potentie is het misschien wel de beste speler die we hier hebben rondlopen. Maar als er mensen langs het veld staan en vragen om met hem op de foto te mogen zegt hij toch geen ''nee''? Dan loop je weer te zeiken dat hij zo arrogant is en eerst moet presteren. ''Wie denkt meneertje wel dat hij is? Hij raakt geen pepernoot en dan weigert hij ook nog eens jeugdige fans als ze met hem op de foto willen. Hij moet blij zijn dat er mensen nog met om op de foto wíllen en een handtekening wíllen.''
En dat er toevallig een paar knappe dames tussen zitten kan hij toch ook niks aan doen? Moet hij die dan weigeren?
Ik heb het al vaker gezegd, maar speciaal voor jou dan nog maar een keertje Guy: "als het kon zou ik die verotte Mickey Sulejmani persoonlijk de ArenA uit willen trappen" en daar meen ik elke letter van,
De vent is een regelrechte profiteur en een uitvreter. Natuurlijk verdiende hij het voordeel van de twijfel en die heb ik hem ook gegeven, maar het is gewoon bagger.
De man is totaal ongeschikt voor de top omdat hij er geen flikker aan doet en er maar op los leeft........de meeste tijd was hij zo vet als een pad en als meneer het niet naar zijn zin heeft moet hij zijn muil open trekken, maar nee hoor......in VI mochten we lezen dat Mickey nog altijd in zichzelf gelooft en zich nergens zorgen over maakt. Ik hoop dat hij op het WK per ongeluk 2 goede wedstrijden speelt en dan op rot, want wat ben ik die kwakkebol beu zeg.
Dan kun jij het groots vinden dat hij poseert met jeugdige fans, maar dat hoort gewoon bij zijn vak hoor en daar word hij zwaar voor overbetaald, dat ook nog. Bovendien kost het geen enkele moeite om een paar lekkere meiden vast te pakken en te lachen. Meneer loopt op alle kleuren voetbalschoenen, maar bakt er geen klote van.....opdonderen !!!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 23:03
|
|
Straks 3 seizoenen verder...z-e-s-t-i-e-n-m-i-l-j-o-e-n-e-u-r-o- naar de galemiezen..
Sorry Guy... maar dan ik mij behoorlijk! goed indenken dat als je 30 jaar je liefde achterna gaat, werkelijk alles hebt gezien, talloze elftallen, spelers, trainers hebt meegemaakt, je dan gaat ergeren aan iemand die er niks van heeft gebakken maar nog steeds als een trotste pauw rondloopt in A'dam, een godsvermogen heeft gekost en nu nog geen broodje frikandel waard is.
Anyway,
Ontopic:
Het shirt is lekker opvallend, ik ga 'm deze week bestellen!
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 12 mei 2010 23:23
|
|
Ja laten we on-topic gaan,was even vergeten wat het onderwerp was ;)
Heb hem nu in het echt gezien en vind hem erg stoer!
Als de rugnummers bekend zijn ga ik hem bestellen!
Zag trouwens een gozer met als naam El Pistolero en eronder een rugnummer 1 op zn zijkant zodat dat een soort revolver werd, zag er wel grappig uit.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Do 13 mei 2010 01:27
|
|
Citaat:
Zag trouwens een gozer met als naam El Pistolero en eronder een rugnummer 1 op zn zijkant zodat dat een soort revolver werd, zag er wel grappig uit.
Haha, gruwelijk! nou hopen dat Luis niet weggaat natuurlijk.
Ik wacht inderdaad ook af tot de rugnummers bekend zijn. Alhoewel ik waarschijnlijk 10 neem, al moet ik er vast snel bij zijn aangezien ik vorig seizoen op alle sites die bedrukking als optie te laat was omdat de cijfers waren uitverkocht
|
Ad
|
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 23:02
|
|
Ik heb vandaag het uitshirt thuis gekregen en ik vind hem prachtig !! Vooral met dat fluoriserende geel is het wel een opvallend shirt, vele malen mooier dan dat spuuglelijke Ac Milan shirt van dit seizoen.
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Za 15 mei 2010 12:47
|
|
Citaat: Ik heb vandaag het uitshirt thuis gekregen en ik vind hem prachtig !! Vooral met dat fluoriserende geel is het wel een opvallend shirt, vele malen mooier dan dat spuuglelijke Ac Milan shirt van dit seizoen.
Ad, laat je nog een naam achterop zetten, zoja welke?
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 16 mei 2010 01:04
|
|
Citaat: Ik heb vandaag het uitshirt thuis gekregen en ik vind hem prachtig !! Vooral met dat fluoriserende geel is het wel een opvallend shirt, vele malen mooier dan dat spuuglelijke Ac Milan shirt van dit seizoen.
Ad, laat je nog een naam achterop zetten, zoja welke?
Ik hou daar niet zo van, mits ik het echt van desbetreffende speler heb gehad, maar als ik perse moest kiezen zou ik waarschijnlijk Suarez of Enoh nemen.
In de huidige selectie zitten geen spelers die ik nou echt AJAX vind uitstralen of wat een geweldige speler is.......Luis en Enoh zijn dan mijn keuze`s, maar mijn shirt blijft leeg kan ik je verzekeren.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 16 mei 2010 13:07
|
|
Vertonghen zou ik doen
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Zo 16 mei 2010 14:26
|
|
Ik laat zoiezo een naam achterop zetten weet nog of ik thuis of uit tenue zal kopen, denk uit, want ik heb de laatste jaren altijd het thuisshirt gekocht.
Ik zit te twijfelen tussen Enoh, Suarez en Eriksen.
|
Ajakz
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Zo 16 mei 2010 15:02
|
|
Ik twijfel tussen de Jong of Enoh. Ga waarschijnlijk gewoon het thuistenue kopen. M'n laatste ajax-shirt dat ik kocht was dat goudkleurige uitshirt van ik dacht 2004? Is het al bekend hoe het thuisshirt eruit gaat zien? Of wordt dat niet elk jaar een beetje aangepast? Sorry, heb echt 0 verstand van shirt.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 18:04
|
|
Dat was het uitshirt van 04-05. Elk jaar wordt het thuisshirt een beetje aangepast, dat wordt altijd net voor de eerste training bekend gemaakt. In juli dus.
|
Sander410
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Di 18 mei 2010 13:50
|
|
Hallo,
Ik wil voor mijn verjaardag een ajax shirt, maar nou is de keuze aan mijn of ik hem nu wil of als de nieuwe er is...
Wat zouden jullie doen? zal er veel verschillen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 18 mei 2010 18:12
|
|
Heey Sander410!,
Ten eerste welkom op ons prachtige forum!
Maar dan nu even je vraag, ik zat zelf ook te twijfelen maar ik heb mezelf geadviseerd toch even te wachten. Er kunnen zeker enige veranderingen plaatsvinden zoals vorig jaar toen het Amsterdamse logo op de achterkant kwam. Dus ik adviseer ook jou om nog even te wachten wanneer die ''uitkomt''.
|