Auteur
|
Bericht
|
Marnix
Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 17:27
|
|
Citaat: Ik ben zelf wel tevreden over het shirt. En mensen die lopen zeiken om het oude logo moeten nu wel kappen. Inderdaad, het oude logo is mooier, maar als je nu elke keer het shirt gaat afzeiken vanwege het logo is ook onzin, want je weet dat die blijft.
Maar ik vind het shirt mooi. Het kraagje geeft iets klassieks, maar tegelijkertijd ook wat sportiefs. Daarbij komt dat het wapen van Amsterdam natuurlijk de absolute pluspunt is bij dit shirt. Erg mooi vind ik dat. Ik denk dat ik voor dit shirt ga!
Ik vind dat jij hem gewoon moet kopen!
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 18:24
|
|
Ik ga hem ook zeker halen met Vertonghen achterop, wanneer kan ik het shirt in de winkel kopen denken jullie?
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 19:01
|
|
Volgende week? Ajaxfanshop!
|
manoukberber
Forum berichten: 84
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 19:29
|
|
Citaat: Ik ga hem ook zeker halen met Vertonghen achterop, wanneer kan ik het shirt in de winkel kopen denken jullie?
Ik zou nog even wachten tot de nummers bekend worden gemaakt.
Straks loop je met zo een shirt, en dan heb je het verkeerde nummer achterop...
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 20:22
|
|
Citaat: Ik ga hem ook zeker halen met Vertonghen achterop, wanneer kan ik het shirt in de winkel kopen denken jullie?
Ik zou nog even wachten tot de nummers bekend worden gemaakt.
Straks loop je met zo een shirt, en dan heb je het verkeerde nummer achterop...
Of is hij onverwachts verkocht..
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 20:50
|
|
Dat zou beide heel erg zuur zijn.
|
ProudOfMokum
Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 15:31
|
|
Ik heb em!!
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 15:33
|
|
Zoals ik al eerder zei:
Ik zou daarmee wachten tot dat de transfer periode voorbij is.
Een vriend van mij kocht vorig jaar (volgens traditie) het uit shirt en dacht even Sneijder op z'n rug te zetten... en we weten allemaal wat daar het vervolg van was.
en om het shirt in de kast te gooien en niet meer aan te trekken vond hij zonde van zijn geld en heeft dus een jaar lang zeg maar voor lul gelopen.
|
klene
Forum berichten: 202
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 17:17
|
|
Citaat:
Zoals ik al eerder zei:
Een vriend van mij kocht vorig jaar (volgens traditie) het uit shirt en dacht even Sneijder op z'n rug te zetten... en we weten allemaal wat daar het vervolg van was.
en om het shirt in de kast te gooien en niet meer aan te trekken vond hij zonde van zijn geld en heeft dus een jaar lang zeg maar voor lul gelopen.
Je had geen zin om het nog een keer te typen he?
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 17:26
|
|
Citaat:
Zoals ik al eerder zei:
Je had geen zin om het nog een keer te typen he?
nee
ik vond het wel bij de reactie van nr.10 passen en passen en ik typte: "zoals ik al eerder zei" dus dat deed ik, zoals eerder.
|
klene
Forum berichten: 202
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 17:27
|
|
Tjah, het is toch weekend dus we mogen relaxen
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Zo 21 jun 2009 17:32
|
|
Citaat: Ik heb em!!
Gefeliciteerd, POM!
Heb je ook 2 kampioensterren op het shirt? Vorig jaar ben ik die namelijk misgelopen. De één heeft de sterren wel, de ander niet.
Heb je er nog een naam op achterop? En heb je het thuis- of het uitshirt?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 22:31
|
|
Ik vind dat nieuwe trainingspak van de technische staf wel mooi...
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 22:38
|
|
Vandaag gekocht:
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 22:43
|
|
Citaat: Ik vind dat nieuwe trainingspak van de technische staf wel mooi...
idd, ik ook! Niet dat we er veel aan hebben, maar het is wel nice! Doet denken aan het Thuis Shirt van Spanje, niet de kleur hoor, maar het model .
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 22:44
|
|
Citaat: Vandaag gekocht:
Mooi! Appart met Litmanen .
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 20:41
|
|
Mooi man, dat wapen is trouwens wel veel kleiner dan ik aanvankelijk dacht.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 23:23
|
|
Citaat: Mooi man, dat wapen is trouwens wel veel kleiner dan ik aanvankelijk dacht.
Ja, maar dat vind ik opzich wel mooi. Hoeft ook niet zo groot, maar je ziet hem duidelijk en mooi.
Ook mooi dat je Litmanen hebt gedaan, Huntinator. Originele keus, ziet er mooi uit. Heb je trouwens nu ook de 2 kampioenssterren erop gekregen?
|
Rinus
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 12:13
|
|
Ik vind de bedrukking ook zeker niet lelijk!
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 20:01
|
|
Ik wilde net voor mijn broer een shirtje aanschaffen van Ajax, we hebben allebei immers al jaren geen Ajax-shirt meer gekocht. Leuk denk ik dan, mooie badge, mooie bedrukking. 95 EURO!!!! Laat dan maar zitten denk ik dan! Dat is een behoorlijk gedeelte van mijn maandinkomen(student), daar kan ik ook leuke dingen van doen(lees; eten kopen).
Heeft er iemand een idee wie die belachelijke prijs heeft bepaald, is dat vanuit Ajax of vanuit Adidas?
Ik ben geen economisch wonder, maar volgens mijn berekeningen kun je beter 25000 maal 50 euro verkopen, dan 7000 maal 95. En waarom krijgen trouwe seizoenskaarthouders, inmiddels al 15 jaar, geen korting?
Volgens mij is het tijd dat er vanuit Ajax een signaal zou komen naar haar supporters, en dan heb ik het niet over die idioten die het veld op stappen als het niet goed gaat, dat ze het waarderen dat mensen al jaren lang deze club steunen.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 20:05
|
|
Citaat: Ik wilde net voor mijn broer een shirtje aanschaffen van Ajax, we hebben allebei immers al jaren geen Ajax-shirt meer gekocht. Leuk denk ik dan, mooie badge, mooie bedrukking. 95 EURO!!!! Laat dan maar zitten denk ik dan! Dat is een behoorlijk gedeelte van mijn maandinkomen(student), daar kan ik ook leuke dingen van doen(lees; eten kopen).
Heeft er iemand een idee wie die belachelijke prijs heeft bepaald, is dat vanuit Ajax of vanuit Adidas?
Ik ben geen economisch wonder, maar volgens mijn berekeningen kun je beter 25000 maal 50 euro verkopen, dan 7000 maal 95. En waarom krijgen trouwe seizoenskaarthouders, inmiddels al 15 jaar, geen korting?
Volgens mij is het tijd dat er vanuit Ajax een signaal zou komen naar haar supporters, en dan heb ik het niet over die idioten die het veld op stappen als het niet goed gaat, dat ze het waarderen dat mensen al jaren lang deze club steunen.
Ik denk vanuit Adidas, alle voetbalshirts zijn zo duur.
|
Rinus
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 20:21
|
|
95 Euro? Dat slaat inderdaad nergens op.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 20:55
|
|
Het is een schandaal.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 21:13
|
|
Bedrukking 20, shirt 70, badge 5? Zoiets is het toch? En seizoenskaarthouders krijgen wel korting toch? (ik met mijn clubcard krijg 10%) Dit geld neit voor de bedrukking, wat ook nergens op slaat want waarom zou je daar geen korting op kunnen geven?
Het is inderdaad belachelijk duur, ik als 14 jarige kom ook niet zo makkelijk aan het geld voor een shirtje, vorig jaar had ik er 1, met bedrukking en al, werd hij gejat, verdomme.
Al mag ik niet klagen want ik heb nog 8 AJAX shirtjes, deze waren altijd al zo duur, de prijs gaat uit van Adidas, volgensmij is Nike niet veel goedkoper.
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 10:28
|
|
Citaat: Ook mooi dat je Litmanen hebt gedaan, Huntinator. Originele keus, ziet er mooi uit. Heb je trouwens nu ook de 2 kampioenssterren erop gekregen?
Ja, die zitten erop. Geen idee of ik daarvoor betaald heb Hij kostte 90, maar ach, dat is ieder jaar zo.
Ik koos voor Litmanen omdat ik maar drie spelers waardig genoeg vind om op me shirt te drukken. Suárez, Vertonghen en Gabri. Die eerste twee had ik in de afgelopen twee jaar al op me shirt en me maat heeft Gabri. En Litmanen is een absolute legende, dus de keuze was niet heel moeilijk
|