Auteur
|
Bericht
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 00:20
|
|
Zijn we niet erg voorbarig...?
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 00:24
|
|
Citaat: Zijn we niet erg voorbarig...?
Gewoon theoretisch gezien. Zouden deze drie speler op deze posities samen kunnen spelen?
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 00:27
|
|
Geen idee, want ik ken hem eigenlijk niet. Het was ook meer richting RogerGarcia. Hij is lyrisch over hem, maar hij weet niet eens wat voor type speler het is.
Maar op dit moment ben ik sowieso niet zo'n voorstander van Janssen als meest verdedigende middenvelder.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 00:36
|
|
Citaat: Geen idee, want ik ken hem eigenlijk niet. Het was ook meer richting RogerGarcia. Hij is lyrisch over hem, maar hij weet niet eens wat voor type speler het is.
Maar op dit moment ben ik sowieso niet zo'n voorstander van Janssen als meest verdedigende middenvelder.
Weet ik niet wat voor type speler het is!!!??? En waarom dan wel zou ik dat niet weten? Je zag gewoon dat hij heel erg veel talent had, combinatie tussen Eriksen en de Zeeuw zie ik wel in hem. Zo'n type speler is het.
En een middenveld met Eriksen-Janssen-Rits kan inderdaad niet.
Eriksen-Anita-Rits of Janssen-Anita-Rits kan wel.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 00:43
|
|
Citaat: Weet ik niet wat voor type speler het is!!!??? En waarom dan wel zou ik dat niet weten? Je zag gewoon dat hij heel erg veel talent had, combinatie tussen Eriksen en de Zeeuw zie ik wel in hem. Zo'n type speler is het.
En een middenveld met Eriksen-Janssen-Rits kan inderdaad niet.
Eriksen-Anita-Rits of Janssen-Anita-Rits kan wel.
Citaat: Wel een type Eriksen.
Citaat: Rits is meer een type De Zeeuw dan een type Eriksen.
Citaat: Kan ik nog niet beoordelen, vond hem wel lichtvoetiger dan De Zeeuw. Vond hem eerlijk gezegd in het positiespelletje meer op Eriksen lijken.
Oftewel, je zag hem voor het eerst een bal trappen.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 11:47
|
|
Dus? Daarin mag ik toch stellen dat hij talent heeft? Daarbij geldt hij als een van de grootste talenten van Belgie, en maakte hij op 16-jarige leeftijd zijn debuut, is nu 17 en heeft al 30 wedstrijden in het eerste gespeeld.
Gewoon een groot talent dus. Speelde op de training geweldig.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 11:51
|
|
Ja hoor.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 12:04
|
|
De eerste training vond ik hem zelf helemaal niet zo geweldig, ging voldoende fout. Wat niet zegt dat hij niet kan ballen, maar er was geen reden om lyrisch te zijn op basis daarvan.
In België heeft hij zich trouwens ook niet zo snel ontwikkeld, was qua status als talent toch al ruimschoots overschaduwd door jongens als Lukaku en De Bruyne. Die zijn weliswaar ook wat ouder, maar die hebben zich gewoon meer bewezen. Van wat ik heb begrepen heeft Rits ook een vrij mager seizoen gedraaid vorig jaar.
Het is gewoon nog afwachten wat we aan deze speler gaan hebben in de toekomst. Eigenlijk is het een vrij aparte aankoop, wetende dat Bouy en Klaassen eraan komen...
|
Joeee
Forum berichten: 53
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 12:33
|
|
Laten we het er op houden dat het gewoon de opvolger van Janssen wordt over 2 a 3 jaar! Hij is pas 17!
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 17:13
|
|
Citaat: Het is gewoon nog afwachten wat we aan deze speler gaan hebben in de toekomst. Eigenlijk is het een vrij aparte aankoop, wetende dat Bouy en Klaassen eraan komen... Rits loopt Klaassen en Bouy helemaal niet in de weg, omdat Rits in aanmerking komt voor een andere positie.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Za 2 jul 2011 01:03
|
|
Citaat: Dus? Daarin mag ik toch stellen dat hij talent heeft? Daarbij geldt hij als een van de grootste talenten van Belgie, en maakte hij op 16-jarige leeftijd zijn debuut, is nu 17 en heeft al 30 wedstrijden in het eerste gespeeld.
Gewoon een groot talent dus. Speelde op de training geweldig.
Ja je kan zien dat hij talent heeft, maar daar kan je nog niet mee bepalen wat voor type middenvelder hij is toch? volgens mij bedoelde Niels dat?
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Za 2 jul 2011 09:27
|
|
Ik weet wel wat voor type middenvelder hij is.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Za 2 jul 2011 11:34
|
|
Citaat: De eerste training vond ik hem zelf helemaal niet zo geweldig, ging voldoende fout. Wat niet zegt dat hij niet kan ballen, maar er was geen reden om lyrisch te zijn op basis daarvan.
In België heeft hij zich trouwens ook niet zo snel ontwikkeld, was qua status als talent toch al ruimschoots overschaduwd door jongens als Lukaku en De Bruyne. Die zijn weliswaar ook wat ouder, maar die hebben zich gewoon meer bewezen. Van wat ik heb begrepen heeft Rits ook een vrij mager seizoen gedraaid vorig jaar.
Het is gewoon nog afwachten wat we aan deze speler gaan hebben in de toekomst. Eigenlijk is het een vrij aparte aankoop, wetende dat Bouy en Klaassen eraan komen...
KOm op zeg, deze man zit tegen zijn 18e levensjaar aan, als hij over 2 jaar meekan is het goed. EN in die twee jaar zal hij wel naar Ajax maatstaven bij worden geschaafd. Ik denk dat we hier een heel goed talent mee in huis hebben gehaald.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 14:15
|
|
Citaat: Jan Vertonghen heeft tegenover de Telegraaf lovende woorden gesproken over zijn nieuwe teamgenoot Mats Rits. "Hij is pas zeventien jaar en echt een groot talent”.
Vertonghen vergelijkt de kersverse aankoop van Ajax met Demy de Zeeuw: "Mats is een aanvallend ingestelde middenvelder, hij is vergelijkbaar met Demy de Zeeuw en misschien zelfs wat technischer."
Over De Zeeuw was Vertonghen duidelijk. "Demy is een hele goede voetballer, en we zullen hem missen. Maar ik weet zeker dat we met Rits een prima opvolger in huis hebben", aldus de Belg.
Ajaxshowtime
Tadam: Vertonghen bevestigt nog maar weer eens wat ik een week geleden al zei.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 14:37
|
|
Behalve natuurlijk, De Zeeuw is verdedigend iets beter , man, man wat was dat een ramp, constant mannetjes laten lopen, positioneel stond ie constant verkeerd, met dat waggeltempo...
Rits hoeft niet veel te doen om dat beter te doen. Hij zal zich in het veld natuurlijk 100% inzetten en echt niet zomaar mannetjes laten lopen en verder gewoon naar De Boer luisteren, komt dat positionele ook wel goed. Bij Demy had ik het idee, dat hij liep waar hij zelf maar wou.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 14:37
|
|
Citaat: Ik weet wel wat voor type middenvelder hij is.
Citaat: Tadam: Vertonghen bevestigt nog maar weer eens wat ik een week geleden al zei.
Loop er ajb niet zo mee te koop zeg. Iedereen wist wel dat we met hem een nieuw goed talent aan de selectie toevoegde. Jij doet je voor als dé Mats-Rits-kenner hier, jij noemde hem een type Eriksen en nadat Bertje hem een type De Zeeuw noemde wist jij dat ineens ook allemaal allang.
Erg vervelende vorm van posten/discusseren en niet voor het eerst.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 14:44
|
|
Ik heb het allang gezecht jongens; deze jonge gaat een gouden toekomst tegemoet. Qua spel lijkt hij op De Zeeuw.
Nee, ik heb hem nog nooit zien spelen als ik eerlijk ben. Zelfs niet op youtube. Maar het gene wat ik van jullie en van Vertonghen hoor klinkt positief. Ook het kleine beetje wat ik van beelden van de training en de oefenwedstrijd heb gezien is veelbelovend. Niet dat ik daar hem op kan beoordelen maar het is mooi meegenomen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 14:44
|
|
Citaat: Behalve natuurlijk, De Zeeuw is verdedigend iets beter , man, man wat was dat een ramp, constant mannetjes laten lopen, positioneel stond ie constant verkeerd, met dat waggeltempo...
Rits hoeft niet veel te doen om dat beter te doen. Hij zal zich in het veld natuurlijk 100% inzetten en echt niet zomaar mannetjes laten lopen en verder gewoon naar De Boer luisteren, komt dat positionele ook wel goed. Bij Demy had ik het idee, dat hij liep waar hij zelf maar wou.
Ja maar dat lopen waar je zelf wild dat is toch prima onder het Jol-systeem?
Demy is vooral goed in drukzetten.. Zodra de bal over hem heen is(op eigen helft) dan is hij kwetsbaar omdat hij zijn man laat lopen. Bij AZ werd dit goed opgevangen door Schaars en Mendes da Silva..
Over Rits kan ik nog niet oordelen, hem ooit 1 wedstrijd bij GBA zien spelen..
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 16:20
|
|
Citaat: Ik weet wel wat voor type middenvelder hij is.
Citaat: Tadam: Vertonghen bevestigt nog maar weer eens wat ik een week geleden al zei.
Loop er ajb niet zo mee te koop zeg. Iedereen wist wel dat we met hem een nieuw goed talent aan de selectie toevoegde. Jij doet je voor als dé Mats-Rits-kenner hier, jij noemde hem een type Eriksen en nadat Bertje hem een type De Zeeuw noemde wist jij dat ineens ook allemaal allang.
Erg vervelende vorm van posten/discusseren en niet voor het eerst.
Jaloers
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 22:47
|
|
Citaat:
Enorm.
|