Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 23:31
|
|
De enige vraag is nog hoeveel tijd het Boilesen gaat kosten om Blind definitief voorbij te streven als linkback. Ik denk niet veel meer persoonlijk.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 23:32
|
|
Die vraag is al beantwoord: 45 minuten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 23:39
|
|
Inderdaad. Wat mij betreft is/wordt hij de nieuwe linksback. Prima gozer met een goede instelling. Ik denk alleen dat Frank en Danny voor Blind Junior zullen kiezen.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 23:45
|
|
De Boer heeft in de winter aangegeven dat hij Emanuelson liever behield, omdat de talenvolle jonge jongens nog een half jaar nodig zouden hebben om er klaar voor te zijn. Mentaal was Boilesen er in ieder geval meer dan klaar voor vandaag. Ook op de filmpjes die ik zie van Ajax A-1 is hij een speler die het team op sleeptouw neemt.
Hij zal vast nog een hoop moeten leren maar ik denk dat hij er door zijn inzicht en mentaliteit snel klaar voor is. Geef hem dit seizoen nog veel speelminuten en volgend seizoen zal hij er staan. Bovendien heeft De Boer er dan weer een speler met lengte bij, waar hij naar opzoek is in de vorm ook van een Bas Dost.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 23:50
|
|
In deze wedstrijd is Boilesen ook niet getest op zijn verdedigende kwaliteiten. Aanvallend vulde die het goed in, maar kreeg ook veel ruimte van zijn directe tegenstander. Voordat er allemaal conclusies worden getrokken moet die het ook tegen betere tegenstanders laten zien, zowel in verdedigend opzicht als aanvallend.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 00:36
|
|
Ik snap het punt van jou en Bertje wel, temperen van de euforie. Echter vind ik – gezien de concurrentie van Daley Blind – dat Boilesen wel degelijk goede kansen heeft zich snel in Ajax 1 te spelen. Maar dat heeft net zo goed met de matige bezetting op de backpositie te maken. Verdedigend is deze Boilesen – hoewel niet getest vandaag – een klasse beter dan Daley Blind.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 01:26
|
|
Citaat: Ik snap het punt van jou en Bertje wel, temperen van de euforie. Echter vind ik – gezien de concurrentie van Daley Blind – dat Boilesen wel degelijk goede kansen heeft zich snel in Ajax 1 te spelen. Maar dat heeft net zo goed met de matige bezetting op de backpositie te maken. Verdedigend is deze Boilesen – hoewel niet getest vandaag – een klasse beter dan Daley Blind.
Dat is mooi, ook erg gewenst. Daarnaast is vandaag wel gebleken dat deze jongen ook aanvallend / opbouwend meer te bieden heeft dan Daley Blind. In 45 minuten heb ik hem meer goede dingen zien doen dan Daley Blind het hele seizoen.
Ik zou zeggen laat maar lekker staan.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 06:30
|
|
Citaat: In deze wedstrijd is Boilesen ook niet getest op zijn verdedigende kwaliteiten. Aanvallend vulde die het goed in, maar kreeg ook veel ruimte van zijn directe tegenstander. Voordat er allemaal conclusies worden getrokken moet die het ook tegen betere tegenstanders laten zien, zowel in verdedigend opzicht als aanvallend.
Ook omdat zijn tegenstander, al een gele kaart opzak had en eigenlijk op die overtreding op Daley een tweede kaart had moeten hebben. Verder was Heracles nauwelijks gevaarlijk over rechts.. Kwam een aantal keer goed voor zn man maar is niet getest tegen een echte buitenspeler.. Ben het er ook mee eens dat we de euforie wel iets moeten temperen, dat hij kwaliteit heeft valt wel te zien.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 08:08
|
|
Nee hoor Riejuh. Boilesen's directe tegenstander was Douglas, die speelde rechtsbuiten. Overtoom (die rood had moeten hebben) speelde op het middenveld.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 17:21
|
|
Daley is geblesseerd en Boilesen zal nu waarschijnlijk in de basis blijven staan. Het zou me niet verbazen als hij hierdoor definitief in de basis terecht komt. Daley mag zich van mij richten op de positie van verdedigende middenvelder en kan als back-up voor de linksback en linker centrale verdediger gebruikt worden.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 19:30
|
|
Boilesen deed het erg goed hoorde ik, dus die verdiend dan zeker weer een nieuwe kans. Echter wil ik Blind absoluut niet op het middenveld zien.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 19:41
|
|
Slecht nieuws voor Blind is waarschijnlijk goed nieuws voor deze man. Ben benieuwd wat hij in een reeks wedstrijden kan laten zien... als dit niveau constant is dan zie ik hem graag erbij. Daley wil ik niet afschrijven, maar eerlijk is eerlijk Nicolai liet zijn potentie meer dan zien en we moeten natuurlijk altijd de beste 11 opstellen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 19:51
|
|
Boilesen was wat mij betreft de beste man op het veld.
In de eerste helft gebeurde niks en in de 2e was hij bij veel betrokken.
Hij kwam goed mee op en kopte nog bijna raak ook.
Spreekt (net als Eriksen) uitstekend nederlands.
Hoop dat hij nu de kans krijgt en dit niveau kan vasthouden.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 21:27
|
|
Olsen heeft Boilesen ook al in het vizier voor het Deense elftal! Die zal natuurlijk over een paar weken ook wel debuteren dan voor zijn land, kan hij daarna weer lopen miepen dat hij te veel speelt en rust nodig heeft .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 21:49
|
|
Citaat: Olsen heeft Boilesen ook al in het vizier voor het Deense elftal! Die zal natuurlijk over een paar weken ook wel debuteren dan voor zijn land, kan hij daarna weer lopen miepen dat hij te veel speelt en rust nodig heeft .
Gelukkig hebben we geen WK/EK na dit seizoen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 5 apr 2011 09:34
|
|
Citaat: Ik snap het punt van jou en Bertje wel, temperen van de euforie. Echter vind ik – gezien de concurrentie van Daley Blind – dat Boilesen wel degelijk goede kansen heeft zich snel in Ajax 1 te spelen. Maar dat heeft net zo goed met de matige bezetting op de backpositie te maken. Verdedigend is deze Boilesen – hoewel niet getest vandaag – een klasse beter dan Daley Blind.
Eens in de zoveel tijd breekt er een speler door waarvan je meteen ziet: dit is er één. Bij het debuut van jongens als Ebicilio en Ozbiliz, wilde ik ook graag te verwachtingen temperen, omdat dit niet zulke geweldige talenten zijn. Bij Boilesen is dat niet nodig.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 12:28
|
|
Blijft volgens De Boer voorlopig bij de selectie.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 13:23
|
|
Kreeg smsje dat Anita de training eerder had verlaten. Op naar een basisplaats voor Nicolai dan maar zondag.. Zeker ook omdat de Boer liever een linkspoot ziet op links.. Leek mij de keuze Anita|Boilesen al in het voordeel van de Deen. Zie ook Anita liever op het middenveld.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:06
|
|
Om nog even terug te komen op een discussie met RogerGarcia laatst, lijkt Boilesen mij toch ook geschikter als linksback dan als CV. Speelde de eerste helft vandaag echt goed, met veel rushes naar voren en verdedigend ook voldoende. Zijn snelheid viel me nu ook erg op, ook uit stand.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:19
|
|
Hij is wel heel matig met het hoofd.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:33
|
|
Is mij nog niet heel erg opgevallen, maar dat moet met zijn lengte en fysiek wel goed komen.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:36
|
|
Citaat: Hij is wel heel matig met het hoofd.
Klopt. Had vandaag een aantal keer dat hij bij een kopbal de bal volledig verkeerd raakte.
Speelde vandaag wel weer erg sterk. Denk dat hij ook gewisseld werd vanwege zijn gele kaart.
Overigens moet ik er wel bij zeggen dat Blind ook scherp inviel.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:39
|
|
Zou ook kunnen dat Boilesen licht geblesseerd was. Zag zonet de samenvatting en hij bleef even liggen toen hij een split maakte nadat hij uitgleed. Kort daarna werd hij gewisseld. Had het echter ook moeilijk de tweede helft, met geel op zak inderdaad.
|
christianeriksen
Forum berichten: 138
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:49
|
|
Ik denk dat Blind vergeleken met Boilesen veel minder is. Al heeft Boilesen wel glippertje af en toe maar ik vind dat hij ook aanvallend veel meer brengt dan Blind doet. En over een jaar is hij zeker vaste waarde en ik denk dan meer ervaring en een beter overzicht. Hij hapt soms een beetje. Maar verder dit gaat echt een grote worden.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:50
|
|
Ik neem aan dat Boilesen, mits hij deze ontwikkeling doorzet, vanaf nu voor de komende jaren gewoon al basisspeler is.
|