Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Cedric van der Gun
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Cedric van der Gun
Maker: 343Bekeken: 1449
Status: InactiefBerichten: 10
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 17:05
Citaat:
Van der Gun slaat aanbod Utrecht af

Bron: ELF

Het lijkt er op dat Cedric van der Gun na dit seizoen niet meer bij FC Utrecht speelt. De aanvaller legde een 'uitstekend aanbod' om zijn aflopende contract te verlengen naast zich neer.

"FC Utrecht heeft mij een aanbieding gedaan, waaruit absoluut waardering spreekt", aldus Van der Gun, die bezig is aan zijn derde seizoen in de Domstad. "Het is enerzijds dan ook erg aantrekkelijk ook de komende jaren voor deze mooie club te kiezen. Maar anderzijds wil ik sportief gezien nog een stap omhoog maken, het liefst in het buitenland. Dus heb ik aan Utrecht laten weten dat ik nog even wil wachten om definitief een knoop door te hakken."

FC Utrecht kan echter niet langer wachten. "We komen er met Cedric nu dus niet uit. FC Utrecht wil hem graag houden, maar uiteraard moeten ook wij vooruit kijken naar het volgende seizoen en kunnen we niet langer wachten met het nemen van een beslissing", aldus voorzitter Jan Willem van Dop. "Daarom hebben we vandaag onze aanbieding aan Cedric ingetrokken en gaan we ons richten op eventuele alternatieven."
Rein

Forum berichten: 1735
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 17:08
Het is een goede speler de laatste tijd, en lekker in de groei. Maar een goede versterking voor AJAX weet ik niet. Ik zou er sowieso niet té veel geld uitgeven voor hem. Maar hij heeft zeker techniek, snelheid en kan zowel met het hoofd als met de voet goed scoren.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 4 maa 2009 17:20
Hij is transfervrij, Rein. Bijna 30 jaar, blessuregevoelig en niet beter dan 10 jaar geleden toen hij bij AJAX speelde. Zou het enorme armoe vinden mocht AJAX hem halen. Zal wel bij Feyenoord belanden.
Rein

Geplaatst: Wo 4 maa 2009 17:45
Citaat:
Hij is transfervrij, Rein. Bijna 30 jaar, blessuregevoelig en niet beter dan 10 jaar geleden toen hij bij AJAX speelde. Zou het enorme armoe vinden mocht AJAX hem halen. Zal wel bij Feyenoord belanden.

Dat is natuurlijk wel zo. Voor zijn leeftijd had hij al verder moeten zijn, en meer hadden moeten bereikt, wil hij bij AJAX spelen, laat staan een basisplek veroveren in het 1e. Dan kun je inderdaad een betere talent halen. Al vind ik het geen slechte speler hoor, Cedric. Maar voor AJAX nog wat te magertjes.
Lexafca

Forum berichten: 1627
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 18:02
Hij werd in zijn AJAX tijd toch al vergeleken met Cruijff? Dat hoorde ik pas dat vond ik toch wel lachwekkend.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 18:19
Citaat:
Hij werd in zijn AJAX tijd toch al vergeleken met Cruijff? Dat hoorde ik pas dat vond ik toch wel lachwekkend.

Het was ook een goed talent kan ik me herrineren, echter is hij op een gegeven moment stil blijven staan. Ik vind hem nu niet beter dan zijn ajax-periode, ik vind hem zelfs minder...
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 18:33
Citaat:

Dat is natuurlijk wel zo. Voor zijn leeftijd had hij al verder moeten zijn, en meer hadden moeten bereikt, wil hij bij AJAX spelen, laat staan een basisplek veroveren in het 1e. Dan kun je inderdaad een betere talent halen. Al vind ik het geen slechte speler hoor, Cedric. Maar voor AJAX nog wat te magertjes.

Nog? De man is 30. Die wordt nooit goed genoeg voor Ajax.

Citaat:

Het was ook een goed talent kan ik me herrineren, echter is hij op een gegeven moment stil blijven staan. Ik vind hem nu niet beter dan zijn ajax-periode, ik vind hem zelfs minder...

Van der Gun kon er niets van. Domme draver en een smeerlap op het veld. Vraag maar een keertje bij Feyenoord. :mrgreen: Hij komt trouwens uit een Feyenoord-familie, dus het zou me niets verbazen als hij stiekem toch altijd voor Feyenoord is geweest. Een soort De Cler dus. Niet dat dat mij nou zo interesseert. Je moet werk en privé gescheiden kunnen houden.
Rein

Geplaatst: Wo 4 maa 2009 18:50
Citaat:

Nog? De man is 30. Die wordt nooit goed genoeg voor Ajax.
Ja, snap ik, maar op die manier bedoelde ik het niet. Ik bedoelde niet van nog, van hij is hard op weg om het te halen. Maar dat hij gewoon te magertjes is. Ja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik bedoel niet voor ''nog'' in de toekomst. Maar dat hij het gewoon niet is. Ofzo.:mrgreen:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 9 maa 2009 20:00
Citaat:
Feyenoord optie voor Van der Gun

Bron: Nu.nl

Cedric van der Gun beschouwt spelen voor Feyenoord als een serieuze optie voor komend seizoen. De eerste keus van de voormalige Ajacied, die dit seizoen opleeft bij FC Utrecht, gaat echter uit naar het buitenland.

“Mijn focus is niet puur op het buitenland gericht”, legt Van der Gun aan Sportweek uit. “Ik zeg niet bij voorbaat nee tegen een mooie Nederlandse club.” De aankomende trainer van Feyenoord, Mario Been, gaf eerder al aan gecharmeerd te zijn van de vleugelaanvaller.

Het contract van Van der Gun loopt na dit seizoen af in Utrecht. De voetballer hoeft zich echter geen zorgen te maken over de toekomst. Dankzij zijn sterke optreden tot nog toe staat hij in de belangstelling van meerdere clubs.

Zijn eerste keus gaat uit naar een club in Engeland en Duitsland, maar of dat reëel is valt nog te bezien. De 29-jarige Van der Gun zal zijn carričre in ieder geval niet afbouwen in een land als Qatar. “Het sportieve perspectief dat een club me biedt vind ik veel belangrijker.”
Bing

Forum berichten: 4
Geplaatst: Di 28 apr 2009 22:32
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 25 mei 2009 21:09
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.750 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Cedric van der Gun
Ga
Zoeken: