Auteur
|
Bericht
|
Ad

Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:38
|
|
Jezus Christus !! wat een analise Bert.....jij hebt er echt verstand van. Kan het daarom in grote lijnen wel met je eens zijn.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 20:40
|
|
Oh, verkeerde topic zie ik nu. Lekker voorbeeld ben ik. :oops:
Enne, bedankt Ad!
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 15:23
|
|
Hoe deed Davids gisteren het?
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 20:10
|
|
Citaat: Hoe deed Davids gisteren het?
Ik vond davids beter voetballen dan de laatste weken, paar mooie rushes door het midden (soms mislukte het maargoed) en vooral beheerst, zeker toen met gomez en die hufters van een farfan en mendez hem begonnen uit te lokken (sorry skilled )
Ik zie davids og heel belangrijk worden...
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 22:43
|
|
Ik vond Davids gisteravond de sterkste wedstrijd sinds z'n blessure spelen. Vooral z'n aanname was weer ouderwets goed. Hij lijkt het balgevoel weer terug te hebben gevonden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 10:39
|
|
'Davids baalt van acceptatievermogen Ajax' volgens de VI-watcher. Wat betekent dat?
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 19:23
|
|
Dat Davids baalt van de mentaliteit van z'n medespelers, geloof ik.
Verder wat nieuws van mijn kant: het zal niemand verbazen, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Davids inderdaad niet verder gaat bij Ajax.
|
Ad

|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 21:36
|
|
Citaat: Dat Davids baalt van de mentaliteit van z'n medespelers, geloof ik.
Verder wat nieuws van mijn kant: het zal niemand verbazen, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Davids inderdaad niet verder gaat bij Ajax.
Geef hem eens ongelijk.....dat hij met zijn mentaliteit zich kapot ergert aan het zooitje malloten rond hem heen kan ik me helemaal voorstellen en dan ook nog een trainer die de meest bizarre beslissingen neemt.
Ik gun Edgar het allerbeste, hij wilde zijn carriere bij Ajax in stijl afsluiten, maar omdat dat in al die jaren een enorme kutclub is geworden is hem dat niet gelukt.
Dat vind ik triest, want Edgar is een beetje de laatste der mohikanen en had absoluut beter verdient. Lekker als je medespelers zulke weg gooiers zijn en je dan ook nog niet begrijpen. Het ga je goed Edgar......ik blijf je een kanjer vinden !!!!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 21:43
|
|
Ad, ik ben zelf een ontzettende fan van Davids (heb zelfs nog een Oranje-shirt met zijn naam erop van een jaar of 10 geleden) en ook ik snap zijn frustraties, maar dat hij niet in stijl heeft kunnen afsluiten bij Ajax ligt toch ook voor een groot deel aan hem hoor.
Als Davids in de zomer van 2006 meteen voor Ajax had gekozen waren we in het seizoen 2006/2007 volgens mij kampioen geworden. Davids koos in eerste instantie nog voor een half jaar Tottenham en kwam in januari pas naar Ajax.
Als Davids afgelopen zomer gewoon z'n scheenbeschermers had aangetrokken had hij z'n been wellicht niet gebroken en waren we dit seizoen wellicht kampioen geworden. Nu hebben we het een half jaar zonder hem moeten doen en de rest van het jaar met een Davids die nog terug moest komen.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 26 maa 2008 19:19
|
|
De spelers bij Ajax hebben momenteel niet de kwaliteit in zich om alles te winnen en hebben daardoor meer vrede met de situatie bij Ajax. Hij wou graag een mooi einde bij zijn club verzorgen en nu dat niet lukt is hij natuurlijk zwaar teleurgesteld. En geef hem is ongelijk!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 26 maa 2008 19:38
|
|
Ik snap dat Davids teleurgesteld is en twijfel ook niet aan zijn winnaarsmentaliteit. Ik zeg alleen dat het ook aan hem heeft gelegen dat z'n terugkeer niet is geworden wat hij er van had verwacht.
|
Ad

|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 17:35
|
|
Citaat: Ik snap dat Davids teleurgesteld is en twijfel ook niet aan zijn winnaarsmentaliteit. Ik zeg alleen dat het ook aan hem heeft gelegen dat z'n terugkeer niet is geworden wat hij er van had verwacht.
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens Thomas. Dat Edgar niet in de zomer al voor Ajax koos zal ongetwijfeld zijn redenen hebben gehad en dat verhaal van de scheenbeschermer kennen we nu wel.......vooral Derksen gaat daar prat op, elke keer maar weer. Ik denk wel dat Ajax met Davids vorig jaar kampioen was geworden, maar dit jaar zeker niet, daarvoor is er veel te weinig kwaliteit.
Als spelers als Lindgren al voor vol worden aangezien, waar blijven we dan? Is gewoon een hele simpele middelmatige speler....niveau Groningen inderdaad...
|
Eto'o

|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 17:37
|
|
Wat Davids z'n redenen ook waren om in nog een half jaar bij Tottenham te blijven (dat laat ik in het midden), hij vond het in ieder geval niet interessant en belangrijk genoeg om terug te keren naar Ajax. Zo eerlijk moet je ook zijn.
Tsja, ik blijf Lindgren een goede speler vinden.
|
Ad

|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 17:43
|
|
Citaat: Wat Davids z'n redenen ook waren om in nog een half jaar bij Tottenham te blijven (dat laat ik in het midden), hij vond het in ieder geval niet interessant en belangrijk genoeg om terug te keren naar Ajax. Zo eerlijk moet je ook zijn.
Tsja, ik blijf Lindgren een goede speler vinden.
Is ook zo, maar goed. Lindgren is inderdaad een goede speler, maar geen Ajax speler. Ajax spelers hebben iets extra`s.....Lindgren is een grijze muis, niveau Groningen, Twente, Heerenveen...............de toekomst zal het uitwijzen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 15:47
|
|
Interview met Edgar bij TMF.
Ik vind hem naast het veld de laatste tijd een erg ontspannen indruk maken. Jan Vertonghen geeft deze week in een interview met Sportweek aan dat hij het niet eens is met de kritiek op Edgar Davids. Hij zegt dat hij alleen al vanwege z'n coaching de andere tien spelers scherp houdt en dat hij hoopt dat Edgar nog een jaar blijft. Hij denkt er over na om hem dit ook te vertellen, om een signaal vanuit de spelersgroep te geven.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 16:13
|
|
Mooi om te horen dat een ploeggenoot hem niet laat worden afgeschreven. Ik hoop ook dat hij blijft, ik zie niet iemand zo 1-2-3 klaar staan om zijn positie in te vullen. En een geweldige persoonlijkheid, zeker belangrijk voor Ajax. En als hij dan toch besluit te stoppen dan hoop ik dat hij het tijdig aangeeeft: verdient een geweldig afscheid. Maar hopelijk is het niet nodig, he's the pride of mokum! With him we'll win any game!
|
Ad

|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 17:33
|
|
Citaat: Mooi om te horen dat een ploeggenoot hem niet laat worden afgeschreven. Ik hoop ook dat hij blijft, ik zie niet iemand zo 1-2-3 klaar staan om zijn positie in te vullen. En een geweldige persoonlijkheid, zeker belangrijk voor Ajax. En als hij dan toch besluit te stoppen dan hoop ik dat hij het tijdig aangeeeft: verdient een geweldig afscheid. Maar hopelijk is het niet nodig, he's the pride of mokum! With him we'll win any game!
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Edgar is een echte Ajacied en moet gewoon blijven, ook al vrees ik het ergste.......Als ie gaat verdient hij absoluut een super afscheid, evenals Klaas Jan en dan denk ik aan toestanden zoals afgelopen zondag voor Johnny.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 23:14
|
|
Citaat: Daar sluit ik me helemaal bij aan. Edgar is een echte Ajacied en moet gewoon blijven, ook al vrees ik het ergste.......Als ie gaat verdient hij absoluut een super afscheid, evenals Klaas Jan en dan denk ik aan toestanden zoals afgelopen zondag voor Johnny. 
Onze eigen Mike_Zuid, een van de mannen van het sfeerteam, gaf toevallig vandaag aan dat er de komende tijd niet meer van dit soort acties in zitten. Wellicht dat er een uitzondering wordt gemaakt voor Edgar, maar ik weet niet of dit op korte termijn mogelijk is.
Sowieso is het natuurlijk ook aan Davids zelf om op tijd aan te geven of hij doorgaat of niet.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 11:30
|
|
Citaat: Ajax's Davids considers Serie A return
tribalfooball.com - April 12, 2008
Ajax midfielder Edgar Davids admits he fancies a return to Serie A.
Off contract in June, the former Juventus midfielder revealed: "My contract runs out in a few months and I will look at my options, but I certainly could come back to Italy."
www.tribalfootball.com
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 15:31
|
|
Vast weer zo'n loos gerucht. Waarom zou hij liever terug gaan naar Italie dan nog een jaartje bij Ajax?
|
H+10

Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 13:14
|
|
Citaat: Vast weer zo'n loos gerucht. Waarom zou hij liever terug gaan naar Italie dan nog een jaartje bij Ajax?
Omdat ie in de Serie A bij welke club dan ook, wellicht wél een onomstreden basisspeler is?
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 13:27
|
|
Citaat: Vast weer zo'n loos gerucht. Waarom zou hij liever terug gaan naar Italie dan nog een jaartje bij Ajax?
Omdat ie in de Serie A bij welke club dan ook, wellicht wél een onomstreden basisspeler is?
Tja, ik heb gehoord dat ACM hem wil. Helaas is de band tussen hem en MVB niet goed, vast daardoor ziet hij dat nog wel ziet zitten. Maar hij zei toch dat hij waarschijnlijk ging stoppen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 16:42
|
|
Citaat: Davids stopt zo goed als zeker na de playoffs
Na afloop van het duel tegen Heracles liet Edgar Davids weten dat hij aan het einde van het seizoen zeer waarschijnlijk zal stoppen met zijn actieve voetbalcarriere als speler. Volgens hem is de kans 98% dat hij zal stoppen na de playoffs
Dit schijnt ergens gezegd te zijn, moet nog checken of het helemaal klopt.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:32
|
|
Waarschijnlijk tijdens het interview na afloop van de wedstrijd of zo. Is vast zo te zien bij RTL Voetbal.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij helemaal zou stoppen. Ik zie nog steeds erg veel drive bij Davids. En hoewel ik hem nog altijd zichtbaar trager vind sinds z'n blessure kan hij nog altijd prima mee bij Ajax.
|
XxX-AJAX-XxX

Forum berichten: 83
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 18:04
|
|
Adios...
Slim dat hij stopt.
Kan het tempo niet meer aan.
Controle over de bal goed.
Ik hoop dat hij wel bij Ajax blijft als trainer voor de jeugd en straks voor later.
|