Auteur
|
Bericht
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 28 maa 2009 23:07
|
|
Citaat: Hoe kan je geen fan zijn van Robben? Robben is veruit onze gevaarlijkste man. Hij heeft altijd dreiging.
Denk meer dat hij zijn egoïsme bedoeld. Robben voelt zich altijd het mannetje
Juist.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Zo 29 maa 2009 11:12
|
|
Trouwens, wat gleden er gister opvallend veel mannetjes uit....
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Zo 29 maa 2009 12:07
|
|
De scheids was niet anti-nederland. Onterecht afgekeurde goal, hands van Mathijssen waar je had kunnen fluiten, maar hoefde opzich niet. Maar hij spaarde NL wel.. En nog een paar overtredingkjes op het middenveld waar hij op zich wel had kunnen fluiten. Verder prima arbitrage.
En er gleden inderdaad weer eens veel mannetjes uit..
Op zich ben ik wel fan van Robben qua acties en dreiging, maar aan de andere kant helemaal niet. Hij moet altijd 1,2,3 man uitschakelen voordat hij passt, of hij moet zich in een kansloze positie hebben gespeeld. En hij denkt dat hij de man is.. Als hij één slechte pass krijgt, gaat hij gelijk lopen zeiken.. Zulk soort gedrag kan ik altijd erg slecht uitstaan..
Trouwens.. Hoe vonden we Maarten?
Hij had natuurlijk bijna niets te doen, maar zijn uittrappen waren dit keer verrassend goed voor mij. Alleen bij het afgekeurde goal liet hij zich weer van zijn beste kant zien. Die bal komt nog geen 3 meter bij hem vandaan, goede hoogte om de bal met zijn lengte te pakken, en toen de bal erin lag weer gaan lopen zeiken op iedereen.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Zo 29 maa 2009 13:39
|
|
Maarten kunnen we eigenlijk niet oordelen. Hij had niks te doen, maar die afgekeurde goal had ie idd wel moeten houden. Afgelopen wedstrijd neem ik niet mee als beoordeling van Maarten van de laatste tijd. Te weinig in aktie gezien.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Zo 29 maa 2009 13:43
|
|
Weet iemand trouwens of Huntelaar geschorst is aankomende woensdag?
Huntelaar kreeg in Macedonie geel voor hands en kreeg gister weer geel en na 2 gele kaarten ben je auto 1 wedstrijd geschorst.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 20:11
|
|
Schotland: Marshall; Hutton, Weir, Whittaker, McManus; Brown, Fletcher, Hartley, Naismith; Maloney, Miller
Nederland: Vorm; Van der Wiel, Mathijsen, Ooijer, Van Bronckhorst; De Zeeuw, De Jong; Van Persie, Sneijder, Robben; Kuyt.
De Zeeuw en Van der Wiel basis ! Ooijer in de basis wat een drama .
Edit: Verkeerde wedstrijd.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 20:15
|
|
Kuijt en Ooijer Ooijer is bekent, en Kuijt is belachelijk. Een ''9'' moet toch scoren? Huntelaar heeft 20-30 wedstrijden minder gespeeld en toch meer goals. Zegt genoeg?! Kuijt vind ik wel een goede speler, maar dan wel voor volksclubs als Utrecht, Den Haag, Feyenoord, Liverpool en Celtic. Maar niet voor ''het technische'' Oranje.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 20:18
|
|
Alsof Huntelaar een fijne voetballer is.. Het elftal moet scoren.
Mooi, dat Schotse volkslied. Scotland!! Altijd +1.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 21:00
|
|
Inderdaad mooi dat schotse volkslied..
maar wat een redding/reflex van Michel Vorm in de 37/38e minuut..
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 21:05
|
|
Citaat: Alsof Huntelaar een fijne voetballer is.. Het elftal moet scoren.
Nee, Huntelaar is een afmaker, Kuijt is een noeste werker die moet sleuren.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 21:07
|
|
Zo geniet nu nog na van de wedstrijd. Heelijk. Ik wil dr best nog wel op wedden dat er een schot of van Persie met rood van het veld afgaat. Heerlijke sfeer. Heerlijk open.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 21:15
|
|
Citaat: Alsof Huntelaar een fijne voetballer is.. Het elftal moet scoren.
Ik vond het ook al super net. En dat dat hele stadion dat uit volle borst mee zingt, geweldig! Als wij dat doen hoor je een voetballiedje, als zij dat zingen krijg ik Braveheart-visioenen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 21:17
|
|
Citaat: Weet iemand trouwens of Huntelaar geschorst is aankomende woensdag?
Huntelaar kreeg in Macedonie geel voor hands en kreeg gister weer geel en na 2 gele kaarten ben je auto 1 wedstrijd geschorst.
Nee, oefenwedstijden tellen wat dat betreft niet mee.
EDIT: Ik zie net dat ik antwoord geef op een vraag van bijna een half jaar oud
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 22:10
|
|
je zou bijna gaan zeggen:
Starten met Elija en Robben op de bank..
Man wat is hij snel!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 22:13
|
|
Wat was Van der Vaart vervelend, zeg. Geen bal goed geraakt en ik weet niet wat de afspraken zijn rond de vrije trappen? Maar dat ruzietje tussen Huntelaar en Van der Vaart was een beetje zielig.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 22:18
|
|
Citaat:
Even stiekem crossposten:
Citaat: Als je zo even Oranje bekijkt, vanavond maar tevens de gehele selectie, dan had Ajax met iets meer mazzel dit seizoen het halve NL elftal in de opstelling kunnen hebben:
Stekelenburg
Wiel, Braafheid
De Zeeuw
(Vaart), (KJH), Elia
KJH en Van der Vaart omdat Ajax beiden voor een (tijdelijke) terugkeer heeft getracht te strikken.
Vul dat aan en je krijgt:
Stekelenburg
Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Braafheid
Zeeuw, Enoh
Vaart
Suarez, KJH, Elia
Het had zomaar gekund dit jaar... :blush.gif: Veel Nederlandse internationals, aangevuld met twee Belgen, Enoh en Suarez.
Potverdikkie.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 22:49
|
|
Wat een openbaring die Elia. Volgende wedstrijd Kuyt op de bank en Robben en Elia op de flanken.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 23:24
|
|
Is Fregge nog in de buurt? Als we even alleen naar de cijfers kijken.
Elia:
Wedstrijden: 2
Assists: 2
Doelpunten: 1
Aantal wedstrijden belangrijk: 2
Zielig inderdaad Van der Vaart en Huntelaar. Net als Van Marwijk. Huntelaar moet een hele spelen of niets. Hij is geen invaller/pinchhitter. Bovendien is Kuyt geen spits. Ik vind het best dat hij Kuyt opstelt, maar niet in de spits, want hij is overal te vinden, behalve in de punt van de aanval.
Elia vanaf het begin laten starten of als wedstrijdopenbreker laten fungeren. Ik denk het laatste. Deze jongen heeft een fantastische toekomst voor de boeg. Eeuwig zonde dat we hem niet hebben kunnen inlijven deze zomer. Naast dat hij een rendement heeft waar je U tegen zegt, speelde hij super!
|
richie92
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 00:07
|
|
Waarom staat Kuyt nog langer in de spits, Die gozer maakt niks klaar voorin... Het is een leuke speler in Oranje maar niet voor in de spits.
Huntelaar daarentegen moet gewoon spelen, ook gezien zijn statistieken in Oranje...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 09:52
|
|
Citaat: Wat een openbaring die Elia. Volgende wedstrijd Kuyt op de bank en Robben en Elia op de flanken.
Een van Persie in de spits.
Elia--Van Persie--Robben
Daar zit wel muziek in, qua combinatiespel zit het dan wel goed.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 10:18
|
|
Citaat: Is Fregge nog in de buurt? Als we even alleen naar de cijfers kijken.
Elia:
Wedstrijden: 2
Assists: 2
Doelpunten: 1
Aantal wedstrijden belangrijk: 2
Zielig inderdaad Van der Vaart en Huntelaar. Net als Van Marwijk. Huntelaar moet een hele spelen of niets. Hij is geen invaller/pinchhitter. Bovendien is Kuyt geen spits. Ik vind het best dat hij Kuyt opstelt, maar niet in de spits, want hij is overal te vinden, behalve in de punt van de aanval.
Elia vanaf het begin laten starten of als wedstrijdopenbreker laten fungeren. Ik denk het laatste. Deze jongen heeft een fantastische toekomst voor de boeg. Eeuwig zonde dat we hem niet hebben kunnen inlijven deze zomer. Naast dat hij een rendement heeft waar je U tegen zegt, speelde hij super!
Pardon? Dit waren natuurlijk twee volkomen onbelangrijke wedstrijden. En de schotten konden er, in tegenstelling tot de Jappanners, vrijwel niets van. Dit was sowieso misschien wel de slechtste tegenstand die het Nederlands elftal de afgelopen 20 jaar in een kwalificatiepoule is tegengekomen.
Wat Kuijt betreft ben ik het met je eens. Zeker op het hoogste niveau heeft hij toch iets te weinig diepgang door de as. Daarnaast gaat hij constant zwerven, terwijl het Nederlands elftal wel iemand kan gebruiken die zich in het centrum blijft opstellen. Om de man in de punt is er namelijk al genoeg beweging. Kuijt niet meer opstellen in de spits dus.
Waar Kuijt wel goed in is is de complimentaire flankbezetting ten opzichte van iemand als Robben (die gisteren weer ergerlijk egoïstisch speelde). In de echte top zie ik een flankbezetting met twee types Robben al snel defensieve problemen opleveren. Een type Kuijt aan de andere kant zou beter werken. Je ziet het tegenwoordig ook op de backposities, waar er zelden nog twee veelvuldig opkomende backs ziet spelen. Het is vaker een opkomende back en een doorsluitende back aan de andere kant om te compenseren.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 10:33
|
|
Citaat: Pardon? Dit waren natuurlijk twee volkomen onbelangrijke wedstrijden. En de schotten konden er, in tegenstelling tot de Jappanners, vrijwel niets van. Dit was sowieso misschien wel de slechtste tegenstand die het Nederlands elftal de afgelopen 20 jaar in een kwalificatiepoule is tegengekomen.
Liechtenstein? Andorra ? Luxemburg?
Ik vond Schotland wel erg gedreven hoor .Individuele klasse van Nederland besliste deze wedstrijd.
Ik snap echt niet waarom Huntelaar niet in de spits staat. Deze jongen heeft al een beter rendement dan V. Nistelrooy na 25 wedstrijden en scoort veel makkelijker dan Kuyt
ELia-Huntelaar-Robben
-----v.Persie------------
Zo'n aanval zie ik graag. De acties over de flanken met v Persie als controleur. Klaas het aanspeelpunt voor de flanken , kan altijd terugleggen op V Persie.
Enige wat ik bij kuyt zie is veel balbezit, weinig schoten. Staat ook vaak niet op z'n plek
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 10:47
|
|
Citaat: Pardon? Dit waren natuurlijk twee volkomen onbelangrijke wedstrijden. En de schotten konden er, in tegenstelling tot de Jappanners, vrijwel niets van. Dit was sowieso misschien wel de slechtste tegenstand die het Nederlands elftal de afgelopen 20 jaar in een kwalificatiepoule is tegengekomen.
Ik vond Schotland wel erg gedreven hoor .Individuele klasse van Nederland besliste deze wedstrijd.
Ik snap echt niet waarom Huntelaar niet in de spits staat. Deze jongen heeft al een beter rendement dan V. Nistelrooy na 25 wedstrijden en scoort veel makkelijker dan Kuyt
ELia-Huntelaar-Robben
-----v.Persie------------
Zo'n aanval zie ik graag. De acties over de flanken met v Persie als controleur. Klaas het aanspeelpunt voor de flanken , kan altijd terugleggen op V Persie.
Enige wat ik bij kuyt zie is veel balbezit, weinig schoten. Staat ook vaak niet op z'n plek
Waar wil je Sneijder/vdv dan gaan laten?
We hebben een beetje een luxe probleem voor de '10', er zullen eigenlijk altijd 2 spelers teleurgesteld moeten worden.
Al ben ik het wel eens met je opstelling van de aanval hoor!
|
Lama
Forum berichten: 262
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 11:39
|
|
Ik vind het toch ook prettig om Kuijt aan het werk te zien.
Valt misschien niet zo op maar jaagt altijd goed door, maakt enorm veel meters en hierdoor kunnen anderen ook weer makkelijke spelen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 10 sep 2009 12:19
|
|
En dat Schotland al 5 wedstrijden niet gescoord heeft in deze zwakke poule zegt ook niets? Zelfs de 'sterkere' tegenstanders zijn zwak in deze poule.
|