Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 12 feb 2010 17:47
Ik woon in Zuid-Holland ( Kan het huis van Gert Jan 020 uit m'n raam zien ) en hier doet niemand dus wat aan carnaval. Voor de mensen die het vieren leuk, maar ik hecht er dus geen waarde aan. Vind de carnavals hit van NKOTB wel grappig
[list">Gewonden bij ongeval met carnavalswagen
Uitgegeven: 15 februari 2010 15:26
Laatst gewijzigd: 15 februari 2010 15:39
ERP - In Erp (Noord-Brabant) zijn bij een ongeval met een carnavalswagen vijf vrouwen, allen onder de twintig jaar, gewond geraakt. De meesten hebben botbreuken en zijn naar het ziekenhuis vervoerd. Dat liet de politie maandag weten.
Op een vrachtwagen stond een constructie met een balkon, waarop de jonge vrouwen stonden. Die constructie is bij het optrekken van de vrachtwagen gevallen, waardoor de vrouwen ten val kwamen.
De politie zegt een onderzoek in te stellen naar de constructie van de carnavalswagen.[/list">
nu.nl
Daar was ik dus toen ik m'n fiets op ging halen. Toen zag ik die afgebroken constructie
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 16 feb 2010 17:02
Haha wel grappig Trouwens dat liedje van zachte G en harde L is wel een hele hit geworden
Fregge, in Veghel staat toch een van de grootste Mars fabrieken van de wereld? Daar had ik van gehoord van een buurman die er was geweest, toen ik 'Veghel' hoorde dacht ik gelijk daar woont Fregge
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:22
Geweldige Carnaval gehad.. Vrijdag Apres ski in Boerdonk andere dagen Axis.
Over dat ongeluk in Erp.. Broer van en vriend van mij stond ook op die wagen hij had echt geluk want hij was net zijn blaas aan het legen.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:31
Ik hoorde dat dat daar goed te doen was ja Lex..
Ik heb 3 verschillende stenden ditjaar aangedaan (oeteldonk/vrijdag; Lampegat/zaterdag; en Krabbegat zondag/maandag), moet zeggen Krabbegat was het gezelligste, ook goedkoper bier (niet geheel onbelangrijk)..
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:42
Heb meerdere malen carneval gevierd in Valkenswaard met een RKC maat van me.
Huurden we standaard 2 kamers in van de Valk Hotel wat tegen het Eindhoven stadion ligt. Mooiste was terug keren elke keer in dat hotel, dat hele hotel volledig vol met gasten die volledig de weg kwijt waren. Mooie avonden beleeft waaronder 1 met Ronald Koeman, sinds dien moet ik niks meer hebben van die bleekscheet.
Wat een figuur.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:49
Citaat:
Heb meerdere malen carneval gevierd in Valkenswaard met een RKC maat van me.
Huurden we standaard 2 kamers in van de Valk Hotel wat tegen het Eindhoven stadion ligt. Mooiste was terug keren elke keer in dat hotel, dat hele hotel volledig vol met gasten die volledig de weg kwijt waren. Mooie avonden beleeft waaronder 1 met Ronald Koeman, sinds dien moet ik niks meer hebben van die bleekscheet.
Wat een figuur.
Valkenswaard is ook een geweldige uitgaansgelegenheid.. Ik weet het hotel te liggen ja, moet er wekelijks zo bekand zijn.. Tussen het Jan Louwers-stadion en vd Valk Hotel ligt een klein wandelpaadje, waar het COVS gebouw de stip staat (Centrale organisatie voor scheidsrechters)..
Geregistreerd: 04-07-2008 Forum berichten: 563 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:52
Citaat:
Mooiste was terug keren elke keer in dat hotel, dat hele hotel volledig vol met gasten die volledig de weg kwijt waren. Mooie avonden beleeft waaronder 1 met Ronald Koeman, sinds dien moet ik niks meer hebben van die bleekscheet.
Wat een figuur.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:54
Citaat:
Valkenswaard is ook een geweldige uitgaansgelegenheid.. Ik weet het hotel te liggen ja, moet er wekelijks zo bekand zijn.. Tussen het Jan Louwers-stadion en vd Valk Hotel ligt een klein wandelpaadje, waar het COVS gebouw de stip staat (Centrale organisatie voor scheidsrechters)..
Geen idee Riejuh, weet wel dat er een Oranje Zwart hockey stadion is. Geweldige wedstrijden mee gemaakt daar, die trokken 10 keer meer toeschouwers dan Eindhoven. En bloedmooie vrouwen.
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:57
Citaat:
Mooiste was terug keren elke keer in dat hotel, dat hele hotel volledig vol met gasten die volledig de weg kwijt waren. Mooie avonden beleeft waaronder 1 met Ronald Koeman, sinds dien moet ik niks meer hebben van die bleekscheet.
Wat een figuur.
Hier wil ik meer van weten;)?
Op zich niet heel bijzonder, dat Hotel is op zich wel in orde maar die avonden met carnaval kwam er niet 1 gast sober terug. Door het hele hotel een feestboel, grenzenloos kun je wel stellen. Het zal nu niet anders zijn. Die maat van me was getrouwd en had/heeft 2 kinderen maar had overal schijt aan.
Ben er later achter gekomen dat zijn vrouw nog gekker was. Apparte wereld.
Geregistreerd: 22-12-2010 Forum berichten: 531 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 maa 2011 15:57
Citaat:
Gewonden bij ongeval met carnavalswagen
Uitgegeven: 15 februari 2010 15:26
Laatst gewijzigd: 15 februari 2010 15:39
ERP - In Erp (Noord-Brabant) zijn bij een ongeval met een carnavalswagen vijf vrouwen, allen onder de twintig jaar, gewond geraakt. De meesten hebben botbreuken en zijn naar het ziekenhuis vervoerd. Dat liet de politie maandag weten.
Op een vrachtwagen stond een constructie met een balkon, waarop de jonge vrouwen stonden. Die constructie is bij het optrekken van de vrachtwagen gevallen, waardoor de vrouwen ten val kwamen.
De politie zegt een onderzoek in te stellen naar de constructie van de carnavalswagen.[/list">
nu.nl
Daar was ik dus toen ik m'n fiets op ging halen. Toen zag ik die afgebroken constructie
Wat naar, vandaag ook weer een dode R.I.P. en sterkte aan de nabestaanden!
Geregistreerd: 14-02-2011 Forum berichten: 32 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 maa 2011 18:17
Kielegat (Breda) de gekste
Ik ben verkleed als wortel (we zijn allemaal als fruitsoort).
Dankzij de optocht van deze middag nu al niet meer 100% en dan vanavond weer tot 4, wat zijn het toch ook heerlijke dagen he
En Ad, ik snap je haat best, maar waar jij woont valt het allemaal mee qua overlast hoor..
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Di 8 maa 2011 01:11
Citaat:
Kielegat (Breda) de gekste
Ik ben verkleed als wortel (we zijn allemaal als fruitsoort).
Dankzij de optocht van deze middag nu al niet meer 100% en dan vanavond weer tot 4, wat zijn het toch ook heerlijke dagen he
En Ad, ik snap je haat best, maar waar jij woont valt het allemaal mee qua overlast hoor..
Gelukkig wel zeg......dat moest er nog bijkomen......"verkleed als wortel" zei je dat nou echt?......het moet toch niet gekker worden zeg.
Ik zag er bij Ajax een op het veld lopen in de rust die was verkleed als Bossebol......
Geregistreerd: 14-02-2011 Forum berichten: 32 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 maa 2011 13:01
Als je in een dorp had gewoond en carnaval haatte, had je echt een probleem
En ja, ik ben als wortel verkleed. Moet zeggen dat ik alleen maar positieve reacties krijg van mensen in de stad .