Auteur
|
Bericht
|
Bob
Forum berichten: 983
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 16:12
|
|
Hallo,
Ik wou even melden dat ik de komende tijd minder zal posten omdat, ik heb verkering! En ik moet echt even hard gaan leren voor school anders blijf ik zitten . Maar ik blijf in het weekend wel posten. En door de week ook maar veel minder.
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 16:21
|
|
Citaat: Hallo,
Ik wou even melden dat ik de komende tijd minder zal posten omdat, ik heb verkering! En ik moet echt even hard gaan leren voor school anders blijf ik zitten . Maar ik blijf in het weekend wel posten. En door de week ook maar veel minder.
Ja, ik ga ook minder posten ik ga op vakantie vanavond.
En cool met je verkering hoe heet ze?
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 16:22
|
|
Goh, zou wat zijn hé als je blijft zitten door dit forum.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 16:33
|
|
Normale mensen posten meer als ze verkering krijgen.... of misschien als ze er al wat langer aan vast zitten!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 19:01
|
|
Citaat: Hallo,
Het hebben van verkering is toch geen reden om minder te gaan posten, als je slechte cijfers hebt op school, dan oke, begrijpelijk. Maar als ik je zo hoor heb je je blijkbaar niet meer in de hand en heeft je internetverslaving gevolgen gehad op je schoolresultaten. Wel zorgelijk, Bob. Sterkte dan maar met het hervinden van de weg naar boven.
|
Bob
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 19:07
|
|
@Gusieboy: Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren!
D_Skilled: Nee maar op school gaat het echt slecht en ik heb geen zin om te blijven zitten!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 19:11
|
|
In welke klas zit je? Maak je nooit huiswerk of leer je nooit?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 19:17
|
|
Hij zit geloof ik in 2 havo/vwo.
|
Bob
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 19:17
|
|
In de 1ste, ik maak het meestal wel maar ik moet er meer aan doen en serieuser.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 19:22
|
|
Bob, de 2e klas is nog wel te doen.[Edit: Je ziet in de 1e zie ik. En dat is helemaal te doen. Geef het niet op! "> Daar hoef je niet zoveel te doen. Maar je moet toch meer gaan doen, en gewoon voor VWO gaan, als je dit aankunt. Ik kon/kan het ook aan, alleen deed er ook te makkelijk over. Vanaf de brugklas kon ik makkelijk naar 2 VWO, toen 3 VWO, en in de 3e werd ik wat stoerder . Ik leerde minder, en ging 10x meer kloten. Het gevolg was 4 HAVO. Nu doe ik nog bijna niets, en sta ik ook een paar onvoldoendes. Maar als ik het vorige jaar nog ff ervoor ging knokken, kon ik gewoon naar 4 VWO. Ik heb er nu achteraf wel spijt van.. Als ik dan van 5 naar 6 VWO(of van 4 naar 5?) kon, kon ik al gelijk naar HBO. Nu heb ik nog maar MBO. En aangezien ik VWO net wel/net niet aan kan, kan ik Havo makkelijk aan. Maar ik moet nog wel een beetje leren.
Mijn ouders zijn pas op school geweest vanwege gedrag, omdat ik niet meer bij Nederlands de les in mocht. Hierbij moest ik een lijstje maken, wat mijn storend gedrag en mijn slechte eigenschappen zijn. Ik heb mezelf nu voorgenomen om beter te gaan leren, meer opletten en huiswerk maken. Want ik moet gewoon over, anders krijg ik er spijt van. Ik heb nu liever 4 maanden er tegenaan gaan, dan zometeen een jaar over.
Dus, Bob, erg verstandig dat je dit zo doet. Gewoon meer gaan leren. Knok deze 4 maanden er nog hard voor, en dan kom je er wel. Je hoeft niet gelijk 10en te gaan halen, als je maar een beetje ruim overgaat. Erg verstandig van je dat je minder achter de computer gaat, en meer gaat leren!
|
Bob
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 19:25
|
|
Bedankt Rein, ik sta nu 4-onvoldoendes voor A stof en 0 B-cijfers. Dus ik weet wat er moet gaan gebeuren.
|