Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 jun 2010 19:54
Ja ik had hem al gezien, vond hem toch een beetje tegenvallen, maar dat is wel logisch als je die van hem hebt gezien waarin hij liet zien dat het onmogelijke werd mogelijk gemaakt.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 jun 2010 02:00
En dat onze Grote Vriend Gabri nu weg moet door bezuinigingen, hiermee doel ik nog niet eens zo op zijn salaris, dat valt met 6 ton nog wel mee als je kijkt dat Oleguer 2 miljoen verdiend, maar meer op zijn transfersom van 3,1 miljoen euro. ( Info over de salarissen enz. kan niet kloppen, ik heb het even uit mn hoofd gezegd )
Ik weet dat Gabri min of meer al overbodig was en sowieso te duur, maar toch is het jammer dat hij weg is en dat komt door klootzakken die de eer NIET voor hunzelf hoog houden en oprotten spelers zoals WIELAERT, Sno, Kennedy, Aissatti, Martina, Atouba enz. enz.
Geregistreerd: 29-12-2008 Forum berichten: 1713 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 30 jun 2010 18:23
Maartina hebben we nooit een transferbedrag voor betaald. Hij komt uit de ''jeugd''. Verder vind ik het nog een beetje vroeg om Atouba af te schrijven.
Geregistreerd: 12-10-2009 Forum berichten: 240 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 30 jun 2010 18:55
Citaat:
Maartina hebben we nooit een transferbedrag voor betaald. Hij komt uit de ''jeugd''. Verder vind ik het nog een beetje vroeg om Atouba af te schrijven.
Juist, Atouba mag dan wel in zijn eerste wedstrijden wat domme clownsacties hebben gemaakt maar schrijf deze jongen nog niet af! Jol weet echt wel wat hij doet, basis linksback bij o.a Tottenham en HSV waar hij zelfs uitgroeide tot publiekslieveling dus die jongen kan echt wel wat. Ik verwacht veel van deze jongen en ik hoop dat hij het waar gaat maken om alle mensen die kritiek op hem hadden de mond te snoeren.
Geregistreerd: 03-09-2009 Forum berichten: 514 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 1 sep 2010 22:40
Geen enkele club kan zoveel met je doen als Ajax, het is dan ook logisch dat heel youtube vol staat met prachtige Ajax filmpjes.
Wat zijn de mooiste Ajax-filmpjes die jullie kennen? Zelf krijg ik nog altijd van top tot teen kippevel van het bekende In The Mists of Vienna filmpje:
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 3 sep 2010 09:39
@ Bolkenstein: Ik kende dat filmpje nog niet maar hetzelfde effect. Top tot teen kippenvel..
Mooi hoe ze de wissel van Kluivert in beeld brachten en wat was Kluivert toch een WEERGALOZE spits!
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 3 sep 2010 13:03
Het is niet per sé dit filmpje, maar de hele wedstrijd. Ik volgde het toen met mijn 2 jaar nog niet. Maar heb dit wedstrijd zo vaak gezien. ( we hadden hem toen op videoband, maar is met de verbouwing verdwenen ) En dat was echt genieten !
Geregistreerd: 09-02-2009 Forum berichten: 696 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 3 sep 2010 14:01
Wat speelde Ajax goed tegen Real Madrid zeg. Kluivert + Litmanen waren belachelijk goed bezig die wedstrijd. En hoe Blind ingreep achterin en gelijk een kans creerde door de bal bij zich te houden. Ge-ni-aal.