Geregistreerd: 09-02-2009 Forum berichten: 696 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 feb 2009 20:48
Citaat:
Jammer Pablo.
Ik ging met een paar vrienden bij iemand valentijn vieren. Het was erg leuk! We hebben de hele tijd gelachen. Het was een erg leuke dag.
Paar vrienden? Mis ik iets?
Sinds wanneer doe je valentijn met vrienden?
Dat was toch altijd je vriendin vetmesten met chocola.
(Of vriend natuurlijk maar je bent pas 13 dus dat lijkt me sterk.)
Ik snap het ook niet, misschien met zn alle luisteren naar knuffelrock of gewoon met zn alle single maling hebben aan zoenende stelletjes xD
Ikzelf kijk liever voetbal op valentijnsdag. Zal ook wel de reden zijn dat ik op dit moment vrijgezel ben
Geregistreerd: 18-12-2007 Forum berichten: 510 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 10:58
Citaat:
Jammer Pablo.
Ik ging met een paar vrienden bij iemand valentijn vieren. Het was erg leuk! We hebben de hele tijd gelachen. Het was een erg leuke dag.
Paar vrienden? Mis ik iets?
Sinds wanneer doe je valentijn met vrienden?
Dat was toch altijd je vriendin vetmesten met chocola.
(Of vriend natuurlijk maar je bent pas 13 dus dat lijkt me sterk.)
Ik snap het ook niet, misschien met zn alle luisteren naar knuffelrock of gewoon met zn alle single maling hebben aan zoenende stelletjes xD
Ikzelf kijk liever voetbal op valentijnsdag. Zal ook wel de reden zijn dat ik op dit moment vrijgezel ben
Welkom bij de club vriend.
Mischien vind je nog wel iemand bij het topic: Find Gusie a girl(boy)friend!
Maar daar zijn tot nu toe alleen nog lelijkerds.
Geregistreerd: 02-02-2010 Forum berichten: 4060 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 23:56
Citaat:
Ik ga mijn lief tracteren op karten zodat ze weer in het stof kan happen.
Ik had zo graag www.youtube.com/watch?v=rNQRfBAzSzo deze gepost.... maar hij was alweer anderhalf secondetje sneller.... pfff... a blink of an eye.... trouwens een dezer dagen zal hij de kart nog eens opblazen... gas geven en remmen te gelijk....
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 13:03
Citaat:
Ik had zo graag www.youtube.com/watch?v=rNQRfBAzSzo deze gepost.... maar hij was alweer anderhalf secondetje sneller.... pfff... a blink of an eye.... trouwens een dezer dagen zal hij de kart nog eens opblazen... gas geven en remmen te gelijk....
20 van 23 ronden waren sneller dan jouw snelste tijd. Tel daarbij op dat ik 12 kilo zwaarder weeg en we hebben de terechte winnaar! http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c