Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 23:19
|
|
Citaat: Zou je het weer een keer kunnen aanpassen, el Lute?
Gedaan.
|
n33rb33k
Forum berichten: 31
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 01:05
|
|
geboren in Geleen (Limburg)
woonachtig in Emmen (Drenthe)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 08:34
|
|
Welkom, n33rb33k!!
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 10:11
|
|
Citaat: geboren in Geleen (Limburg)
woonachtig in Emmen (Drenthe)
Stomme vraag misschien, maar aangezien ik zelf uit Geleen kom en ik dus de buurt daar een beetje ken. Waarom is je nickname dan Neerbeek?
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 17:43
|
|
Citaat: Zou je het weer een keer kunnen aanpassen, el Lute?
Nog behoefte om dit topic bij te werken, zo ja dan ga ik me best doen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:05
|
|
Citaat: Oud-Beijerland: ajacied_for_life
Dat is tegenwoordig Gert Jan020, en ik kom ook uit Oud-Beijerland.
|
Drukkie
Forum berichten: 24
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:10
|
|
Geboren en getogen Amsterdammer met een prima gevoel voor het de mindere medemens.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:12
|
|
Zet mij er ook maar bij: Woonachtig in Malta
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:23
|
|
Citaat: Geboren en getogen Amsterdammer met een prima gevoel voor het de mindere medemens.
Je bedoelt hier de Feyenoord supporter mee?
|
Drukkie
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:31
|
|
Citaat: Geboren en getogen Amsterdammer met een prima gevoel voor het de mindere medemens.
Ja....... Ben er mee getrouwd. 1 voordeel, kan regelmatig fijn mijn schoonouders "op Zuid" pesten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:34
|
|
Och, ik zit hier helemaal middenin het ongedierte. En ik kan je vertellen, ik kan er geen genoeg van krijgen om ze te blijven uitlokken, héérlijk. Heel mijn voetbalteam is voor Feyenoord en 2 daarvan zijn echte Feyenoorders, geweldig om die te treiteren.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:42
|
|
Citaat:
Ja....... Ben er mee getrouwd. 1 voordeel, kan regelmatig fijn mijn schoonouders "op Zuid" pesten.
Je kan je lol niet op dit jaar.
Heb een lange relatie gehad en mijn hele schoonfamillie was voor PSV. Hadden er zelfs een box wat betekende dat ik er nog wel eens kwam.
O.a. de bewuste wedstrijd tegen Kaiserslautern.
Maar had op een gegeven moment een geweldig idee. Had een verrassings dag georganiseerd. Hele zooitje mee.
Utrecht voorbij en hoor ik op een gegeven moment achterin het busje, klootzak. De man van mijn 'schoonzus' had het door. Had kaarten geregelt voor Ajax - Sparta.
Ik had de grootste lol en zei wordt eens tijd dat jullie naar een echte club gaan.
Mooiste was, het werd 9-0!
|
Drukkie
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 18:46
|
|
Citaat:
Je kan je lol niet op dit jaar.
Heb een lange relatie gehad en mijn hele schoonfamillie was voor PSV. Hadden er zelfs een box wat betekende dat ik er nog wel eens kwam.
O.a. de bewuste wedstrijd tegen Kaiserslautern.
Maar had op een gegeven moment een geweldig idee. Had een verrassings dag georganiseerd. Hele zooitje mee.
Utrecht voorbij en hoor ik op een gegeven moment achterin het busje, klootzak. De man van mijn 'schoonzus' had het door. Had kaarten geregelt voor Ajax - Sparta.
Ik had de grootste lol en zei wordt eens tijd dat jullie naar een echte club gaan.
Mooiste was, het werd 9-0!
Hahaha da's wel al wat jaartjes geleden. Stond Bassie van Noortwijk toen nog in de goal?
PS je hebt gelijk, een teamgenoot van mij, van darten, PSV-er en brabander in hart en nieren heeft zelf toegegeven dat PSV al jaren lang het saaiste voetbal van NL speelt.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 19:03
|
|
Citaat:
Hahaha dat's wel al wat jaartjes geleden. Stond Bassie van Noortwijk toen nog in de goal?
Heb werkelijk geen idee, maar heb een prima dag gehad.
Is trouwens een enorm leuk verhaal over o.a. van Noordwijk.
In 1983/1984 speelde het 'kleine' Sparta tegen de 'grootmacht' Spartak Moskou. Ging niet om te winnen maar alleen om de enorme belevenis.
Vanwege het slechte weer in Moskou besloot men de wedstrijd in het stadion van aardsvijand Dinamo Kiev te houden. En werkelijk een volle bak met voornamelijk militairen. En iedereen anti Spartak Moskou, toen Sparta het veld betrad brak er een oorverdovend applaus uit, alle spelers zeer geëmotioneerd, van Noordwijk riep de spelers toen bijeen en gezamelijk zijn ze naar de middencirkel gelopen en hebben in een vol Kiev stadion met zijn elven het Sparta clublied gezongen wat bij een paar spelers tranen naar boven bracht.
Uiteindelijk was Spartak Moskou de betere over 2 wedstrijden maar dat mocht de mooie herinnering niet wegnemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 19:09
|
|
Mooie verhalen!
Ik ben nu woonachtig in Utrecht. Ben blijkbaar de enige. Mooie stad, trouwens!
|
Drukkie
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 19:13
|
|
Citaat: Drukkie schreef:
Hahaha dat's wel al wat jaartjes geleden. Stond Bassie van Noortwijk toen nog in de goal?
Heb werkelijk geen idee, maar heb een prima dag gehad.
Is trouwens een enorm leuk verhaal over o.a. van Noordwijk.
In 1983/1984 speelde het 'kleine' Sparta tegen de 'grootmacht' Spartak Moskou. Ging niet om te winnen maar alleen om de enorme belevenis.
Vanwege het slechte weer in Moskou besloot men de wedstrijd in het stadion van aardsvijand Dinamo Kiev te houden. En werkelijk een volle bak met voornamelijk militairen. En iedereen anti Spartak Moskou, toen Sparta het veld betrad brak er een oorverdovend applaus uit, alle spelers zeer geëmotioneerd, van Noordwijk riep de spelers toen bijeen en gezamelijk zijn ze naar de middencirkel gelopen en hebben in een vol Kiev stadion met zijn elven het Sparta clublied gezongen wat bij een paar spelers tranen naar boven bracht.
Uiteindelijk was Spartak Moskou de betere over 2 wedstrijden maar dat mocht de mooie herinnering niet wegnemen.
Dat is zeker indrukwekkend. Ik kan me nog een leuk verhaaltje herinneren van de halve finale CL in 94/95. Met vrienden kaarten weten te bemachtigen voor de wedstrijd tegen Bayern, in München. Wij met de auto er heen. Wat ten eerste al opviel was dat alle NL auto's door de politie van de Autobahn werden afgehaald. (tja het blijven Duitsers). Ergens ter hoogte van Frankfurt maakten we een stop om te eten. Stopt er ineens een bus vol met Bayern supporters. We waren met 4 dus we moesten ons een beetje gedeist houden. De duitsers raakten toch in gesprek met ons en toen we vertelden dat er officieel 5000, maar officieus 15000 supporters kwamen, begonnen ze ons keihard uit te lachen. Uitslag was teleurstellend (0-0) maar tussen de Duitsers op de tribune kreeg Ajax toch het respect wat ze verdienden en twee weken later werd die uitslag natuurlijk meer dan goed gemaakt (5-2).
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 19:16
|
|
Citaat:
Dat is zeker indrukwekkend. Ik kan me nog een leuk verhaaltje herinneren van de halve finale CL in 94/95. Met vrienden kaarten weten te bemachtigen voor de wedstrijd tegen Bayern, in München. Wij met de auto er heen. Wat ten eerste al opviel was dat alle NL auto's door de politie van de Autobahn werden afgehaald. (tja het blijven Duitsers). Ergens ter hoogte van Franfurt maakten we een stop om te eten. Stopt er ineens een bus vol met Bayern supporters. We waren met 4 dus we moesten ons een beetje gedeist houden. De duitsers raakten toch in gesprek met ons en toen we vertelden dat er officieel 5000, maar officieus 15000 supporters kwamen, begonnen ze ons keihard uit te lachen. Uitslag was teleurstellend (0-0) maar tussen de Duitsers op de tribune kreeg Ajax toch het respect wat ze verdienden en twee weken later werd die uitslag natuurlijk meer dan goed gemaakt (5-2).
Om nooit meer te vergeten de wedstrijden tegen Bayern München.
Maar je zat in het stadion tussen de Bayern fans of in het uitvak?
|
Drukkie
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 19:24
|
|
Citaat: Om nooit meer te vergeten de wedstrijden tegen Bayern München.
Maar je zat in het stadion tussen de Bayern fans of in het uitvak?
Ik zat tussen de Duitsers op de Ere-tribune. Was met vrienden maar wel op uitnodiging dus we hadden de duurdere kaarten weten te bemachtigen.
Andere hoogte en dieptepunten waren onder andere de wedstrijd met het Staaf-incident in de Meer, de Cruyff/Olsen penalty en de Uefa cup finale tegen Torino in '92, met de bal op de paal in de laatste minuut en aansluitend de mars van het een groot gedeelte van de supporters vanaf het Olympisch Stadion naar het Leidseplein.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 19:28
|
|
Torino!
Hebben we een mooi topic over. Historisch!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 14:03
|
|
Gisteren nog door Overslag gereden, wie kwam daar ook alweer vandaan .
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 14:33
|
|
Denk dat het bij mij wel duidelijk is .
Gestopt
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 14:37
|
|
Geboren in hartje Amsterdam (Nieuwmarktbuurt) en daar heb ik tot mijn achtiende jaar gewoond waarna ik naar Londen ben verhuist waar ik eerst in Arsenal en daarna in Marylebone (op campus) heb gewoond en nu in Fulham woon.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 15:15
|
|
Geboren en getogen Bosschenaar!
Enige Bossche bouwwerk waar we oprecht trots op kunnen zijn haha!
@ Bart: Rosmalen joh? Waar ergens?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 18:03
|
|
Citaat: Geboren en getogen Bosschenaar!
Afbeelding
Enige Bossche bouwwerk waar we oprecht trots op kunnen zijn haha!
@ Bart: Rosmalen joh? Waar ergens? Rosmalen-Oost |