Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:12
|
|
Citaat:
06-05-2009
Palmeiras (BRA) vs. Sport Recife (BRA) 1-0
San Luis FC (MEX) vs. Nacional (URU)
Chivas Guadalajara (MEX) vs. Sao Paulo FC (BRA)
Universidad San Martín (PER) vs. Gremio (BRA) 1-3
07-05-2009
Deportivo Cuenca (ECU) vs. Caracas FC (VEN) 2-1
Estudiantes de LP (ARG) vs. Libertad (PAR) 3-0
Defensor Sporting (URU) vs. Boca Juniors (ARG)
Universidad de Chile (CHI) vs. Cruzeiro (BRA) 1-2
We mogen wel stellen dat Cruzeiro, Gremio en Estdudiantes geen problemen mogen hebben om zich te plaatsen bij de laatste 8.
Braziliaanse ploegen wel erg sterk op moment.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 23:42
|
|
Citaat: Mexicaanse club verlaten Copa Libertadores
MEXICO-STAD - De Mexicaanse voetbalbond heeft de clubs San Luis en Chivas Guadalajara teruggetrokken uit de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse versie van de Champions League.
Hun tegenstanders in de tweede ronde, Nacional uit Uruguay en Sao Paulo uit Brazilië, willen niet naar Mexico komen vanwege de uitbraak van de Mexicaanse griep.
San Luis en Guadalajara hoopten hun thuiswedstrijden in Bogota af te kunnen werken, maar de Colombiaanse stad wilde de voetbalclubs niet ontvangen. De Mexicaanse voetbalbond FMF besloot daarom de twee clubs uiteindelijk maar terug te trekken uit het toernooi.
(ANP)
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Vr 22 mei 2009 03:06
|
|
Boca - Defensor 0-1
chau boquita!
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 22 mei 2009 04:38
|
|
Citaat: Boca - Defensor 0-1
chau boquita!
Niet eens onverdiend voor de ploeg uit het mooie Uruguay.
Mogen nu toch wel hopen, verwachten dat het exit Ischia is. Wat een drama, nog groter drama dan Russo. Ongelooflijk.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Vr 22 mei 2009 17:14
|
|
Defensor is echt wel een sterke ploeg, Reemster. Ik denk dat ze wel een plek in de finale waard zijn, zeker als je in La Bombonera komt winnen. Boca heeft de kansen gehad, dat zeker wel. Ligt het echt allemaal aan Ischia dan, Lute?
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 18:21
|
|
Cruzeiro - Sao Paulo 2-1
Caracas FC - Gremio 1-1
Palmeiras - Nacional 1-1
Def. Sporting - Estudiantes de la Plata 0-1
Van de week de returns en voor onze mensen in Caracas
Vaaaaaaaaaaaamos Caracas FC!!!!!!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 00:00
|
|
Kan beter tegen mezelf praten, meer kans op een antwoord dan hier
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 18 jun 2009 20:18
|
|
Citaat: Kan beter tegen mezelf praten, meer kans op een antwoord dan hier
Sorry El_Millonario. Heb erover heen gelezen. Maar uiteraard ligt het niet allemaal aan Ischia die zoals je nu wel weet weg is. Riquelme is grote boosdoener binnen de spelersgroep.
Met pin in mijn hart moet ik zeggen dat het beste wat Boca Juniors zou kunnen doen is afscheid nemen van deze geweldige voetballer. Jammer dat zijn persoonlijkheid dramatisch is.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 00:37
|
|
En na Barcelona en Villarreal wordt hij er zelfs bij Boca misschien wel uitgeflikkerd. En daar kon hij écht veel maken, dus dat zegt genoeg. Zou weer een absoluut dieptepunt zijn.
En waar ga je heen wanneer je als echte Boca-man weg wordt gestuurd? Riquelme gaat heus niet voor een nietig clubje in Argentinië spelen en Boca verkoopt hem vast niet aan één van de aartsvijanden. In Europa zijn ze ook wel op hem uitgekeken en een Mexicaanse club zie ik niet zo snel de Libertadores winnen (Chivas contracteert geen buitenlanders). Blijft Brazilië over. Internacional? São Paulo? Palmeiras?
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 19:08
|
|
Citaat: En na Barcelona en Villarreal wordt hij er zelfs bij Boca misschien wel uitgeflikkerd. En daar kon hij écht veel maken, dus dat zegt genoeg. Zou weer een absoluut dieptepunt zijn.
En waar ga je heen wanneer je als echte Boca-man weg wordt gestuurd? Riquelme gaat heus niet voor een nietig clubje in Argentinië spelen en Boca verkoopt hem vast niet aan één van de aartsvijanden. In Europa zijn ze ook wel op hem uitgekeken en een Mexicaanse club zie ik niet zo snel de Libertadores winnen (Chivas contracteert geen buitenlanders). Blijft Brazilië over. Internacional? São Paulo? Palmeiras?
....Dubai.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:47
|
|
Cruzeiro die Sao Paulo eruit geschopt heeft. Enge club dus mooi nieuws.
Halve finales zijn :
Cruzeiro - Gremio
Nacional (Uru) - Estudiantes de la Plata
Hoop dat Veron en zijn mannen die andere enge club eruit kicken.
Dan ook maar gelijk de Copa winnen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 23:55
|
|
Wat vind je eng aan Nacional, Lute?
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 08:56
|
|
Citaat: Cruzeiro die Sao Paulo eruit geschopt heeft. Enge club dus mooi nieuws.
Halve finales zijn :
Cruzeiro - Gremio
Nacional (Uru) - Estudiantes de la Plata
Hoop dat Veron en zijn mannen die andere enge club eruit kicken.
Dan ook maar gelijk de Copa winnen.
Zit het zo diep Lute?
Vorig seizoen de Uruguayaanse Apertura. Dit jaar de halve finale van de Copa en de tweestrijd met Defensor Sporting voor de Clausura bereikt terwijl Peñarol tegenwoordig nog kansloos wordt afgedroogd door matige Colombiaanse teams....
Vondt het overigens wel mooi dat ze Palmeiras eruit kickten. Over 2 wedstrijden weinig weggegeven al is het vooral resultaat gericht bij El Bolso. Maar goed, zo spectaculair speelt Palmeiras- ondanks de aanwezigheid van prima spelers- nu ook weer niet.
Woensdag en donderdag alweer de halve finales.
Met als ik het goed heb begrepen 'el flaco' Schiavi die voor de halve finales ingeschreven zou zijn door Estudiantes. Wel een aparte regel daar om voor iedere ronde een groep nieuwe spelers -zelfs van andere clubs- in te kunnen schrijven.
|
muhaha
Forum berichten: 496
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 23:11
|
|
Is Cruzeiro-Gremio nou live op Sport1 vannacht?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 01:00
|
|
Volgens mij wel, maar de wedstrijd begint veel later dan eerder werd aangekondigd. Om 2:50 begint 't pas. Ik blijf er wel voor op, denk ik zo. Ik zet m'n geld over twee wedstrijden op Grêmio.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 02:31
|
|
Ik zou Cruzeiro zeker niet afschrijven, Thomas. Het net de opstellingen gezien van beide clubs. Beide een 3-5-2, ze gaan allebei dus voor de aanval. Bij Cruzeiro een ex-Feyenoorder, Gerson Magrao. Ben ook benieuwd naar Maxi bij Gremio.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 02:33
|
|
Waar heb je de opstellingen vandaan, Younes? Kan je ze hier ook even plaatsen?
Ik heb meer vertrouwen in de verdediging van Grêmio. Daarnaast mist Cruzeiro Ramires.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 02:36
|
|
Heb de link al geopend voor de wedstrijd, tijdens de reclame hebben ze de opstellingen getoond. Ken ze niet meer uit het hoofd sorry Thomas Misschien tonen ze het straks weer.
http://www.justin.tv/luchito2010/popout
Heb uitstekend beeld.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 02:43
|
|
Ah ok, geen probleem. Dacht dat je misschien een goede site had voor opstellingen. Ik kijk nu via Sport1 en heb de opstellingen al voorbij zien komen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 02:45
|
|
Sport1, is dat op televisie?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 03:41
|
|
Ja, is een betaalzender (zoals Eredivisie Live, Film1, etc).
Cruzeiro op 1-0, maar Grêmio heeft al drie dotten van kansen gehad. Die Alex Mineiro vond ik bij Palmeiras al niet veel, maar wat hij hier laat zien kan echt niet. Wat een wanvertoning. Maxi doet het wel vrij goed voorin. Genoeg Europese clubs die zo'n jongen kunnen gebruiken.
Wagner zorgt er voor dat het gemis van Ramires minder zwaar weegt. Sowieso staat tegenover het ontbreken van Ramires bij Cruzeiro het ontbreken van Victor bij Grêmio. Zijn vervanger Marcelo Grohe maakt namelijk een zeer nerveuze indruk in de goal.
Goede, open wedstrijd die af en toe overhit raakt. De scheidsrechter ziet het tot nu toe goed. Ik zie voor Cruzeiro nog wel mogelijkheden om dit via Kléber uit te counteren naar een hogere score. Goede spits is dat.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 03:54
|
|
2-0 nu. Ik ga nu ook maar ff kijken. Hopelijk is er een beetje fatsoenlijke link.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 03:56
|
|
Ja, Gremio morst met de kansen. Die van Maxi valt nog te begrijpen met z'n mindere voet maar die van Mineiro kan je erin pissen.Cruzeiro geeft het zelf soms wat te makkelijk weg achterin, niet echt een sterke verdediging. Staat ondertussen al 2-0. Had hem net gemist..
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 03:57
|
|
Citaat: 2-0 nu. Ik ga nu ook maar even kijken. Hopelijk is er een beetje fatsoenlijke link.
http://www.justin.tv/luchito2010/popout
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 04:05
|
|
Top dank je! Ik weet eigenlijk niet wie ,wie is.
|