Auteur
|
Bericht
|
Ché
Forum berichten: 250
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 5 maa 2009 22:10
|
|
A je koopt een bril
B je leert beter lezen
C dit alles lukt niet want je bent steke blind.
Oh ja. Niet verongelijkt gaan doen over hoe met elkaar om te gaan want wie uit denkt te kunnen delen... vul de rest zelf maar in.
Newell's 0-2Citaat: Boca was zaterdag trouwens ook bar slecht. Eerlijk is eerlijk en niet alleen omdat er verloren werd maar het spel van Boca niet om aan te gluren was en er veel misging. Het jonge middenveld werd bij tijd en wijlen compleet overdonderd door de bezoekers.
Lanús uit, 1-0 nederlaag.
Citaat: Ongelofelijk hoe er gisteren aan de wedstrijd begonnen werd.
Vreemde manier van spelen die Ischia bedacht had om tegen Lanus te spelen. 2 backs als buitenste middenvelders. 3 man achterin. Armoe troef ook met deze omzettingen en mocht je uiteindelijk met de 1-0 nederlaag niet eens klagen.
Na deze rukwedstrijd van Boca's kant, Futbol de Primera gelaten voor wat het was. Na de weinig voorstellende Verano een dramatisch begin in de 3 competitiewedstrijden tot dusver en was het tegen de dreumes uit Ecuador ook al vrij armoedig.
Deportivo Cuenca 1-0 zege.
Citaat: Boca met een benauwde 1-0 overwinning op de ploeg uit Ecuador, fraaie vroege treffer van Palacio. Diep in de 2e helft nog een afgekeurd doelpunt van invaller Palermo en was het in de slotfase nog een paar keer oppassen voor de thuisploeg. De kop is er vanaf, al zal het nog vele malen beter moeten, wil Ischia straks voor de 7e keer in de clubgeschiedenis de Copa Libertadores naar La Boca halen.
Waar je de wijsheid uit je vorige bericht dus vandaan haalt is me onduidelijk maar aangezien ik de beroerdste niet ben.
Een glas water om je mond te spoelen.
Salut!
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 5 maa 2009 22:55
|
|
Rustig aan hé makker, met m'n post bedoelde ik niks vijandelijk hoor. Maarja, wil je weeral de show hier gaan verkopen met al da gezever. En ik drink liever een glas wodka redbull dankjewel. Het was de bedoeling niet om de Boca fans aan te vallen, ik zei gewoon hoe ik het zie. Ok, jullie zeggen het één keer kort en bondig en dan zwijgen jullie. Maar als jullie winnen dan posten jullie het wel honderd keer bij wijze van spreken. Dus wees gerust, ik val niemand aan. Over Boca mogen we immers niet slecht praten, want anders hebben we jullie aan ons nek.
Hoeveel keer hebben jullie River niet met de grond gelijk gemaakt? En hoeveel keer hebben we dat niet genegeerd? Ik heb me honderd keer gezegt dat ik het gewoon zo moet laten, maar als ik het niet doe wie dan wel? River kan je wel slecht maken, da's piece of cake zo te zien. Maar durf eens Boca en al wat blauwgeel is (Rosario) zwart te maken en je krijgt het dubbel hard terug. Kijk eens hoe snel jij van je paard getild bent, niet normaal hoor. Toen jij die keer hard uithaalde naar River, dan moest er niemand het eens durven om hetzelfde terug te zeggen. Maar ik wel, maar wel op een goeie manier. En dat is de bedoeling van dit forum.
DE VOETBALWERELD IS GROTER DAN BOCA ALLEEN!
RIVER PARA SIEMPRE!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 5 maa 2009 22:58
|
|
Zuid Amerikaanse taferelen hier. Rustig, gringo's.
Nu weer rustig verder.
|
Ché
|
Geplaatst: Do 5 maa 2009 23:21
|
|
Citaat: Rustig aan hé makker, met m'n post bedoelde ik niks vijandelijk hoor. Maarja, wil je weeral de show hier gaan verkopen met al da gezever. En ik drink liever een glas wodka redbull dankjewel. Het was de bedoeling niet om de Boca fans aan te vallen, ik zei gewoon hoe ik het zie. Ok, jullie zeggen het één keer kort en bondig en dan zwijgen jullie. Maar als jullie winnen dan posten jullie het wel honderd keer bij wijze van spreken. Dus wees gerust, ik val niemand aan. Over Boca mogen we immers niet slecht praten, want anders hebben we jullie aan ons nek.
Hoeveel keer hebben jullie River niet met de grond gelijk gemaakt? En hoeveel keer hebben we dat niet genegeerd? Ik heb me honderd keer gezegt dat ik het gewoon zo moet laten, maar als ik het niet doe wie dan wel? River kan je wel slecht maken, da's piece of cake zo te zien. Maar durf eens Boca en al wat blauwgeel is (Rosario) zwart te maken en je krijgt het dubbel hard terug. Kijk eens hoe snel jij van je paard getild bent, niet normaal hoor. Toen jij die keer hard uithaalde naar River, dan moest er niemand het eens durven om hetzelfde terug te zeggen. Maar ik wel, maar wel op een goeie manier. En dat is de bedoeling van dit forum.
Slecht is slecht, Millonario. En egaal welke club of welke kleur daar aan verbonden is. Voor een ander kan ik niet praten maar da's hoe deze jongen ertegenaan kijkt. Maar ga hier niet vertellen dat er bij nederlagen gezwegen wordt en er bij een overwinning (al dan niet gelukkig behaald) euforisch gedaan wordt want dat heb ik je aan de hand van 3 quotes uit de recente weken duidelijk gemaakt dat dit dus niet het geval is.
Maar goed.
Las dat je er morgen weer vroeg uit moet, dus of die Wodka Red Bull een goed idee is....
Cheers.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 5 maa 2009 23:40
|
|
Dale!!!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 6 maa 2009 15:24
|
|
Whatever, manneke. Ik ga me echt niet verlagen tot jouw niveau. Zoals je zelf zegt: wie met modder gooit, kan het terug verwachten. Maar daar heb je vast niet aan gedacht toen je je die keer onnodig moest laten uiten hé? 'Ondanks z'n River verleden....' please, dacht je nu echt dat we dat niet zouden lezen? Zo'n slimme vent als jij?
Als je denkt dat jij hier met de scepter zwaait heb je het goed mis, Ché. Weet wat je zegt, als je de wijze meneer wilt uithange.
PS: En wij noemen niet voor niets Los Borrachos Del Tàblon, dus wij kunne wel een glaasje op
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 6 maa 2009 16:12
|
|
River heeft vannacht verloren van San Martin in Lima met 2-1
Volkomen onterecht ook volgens de olé en tyc sports.
Ze kregen een penal tegen wat niet terecht was en zelf hadden ze er minimaal 1 moeten krijgen. Er waren een hoop kansen voor ze, maar het zat weer niet mee.
Ze hebben op volgens mij een paar spelers na (Ahumada en Archubi) heel goed gespeeld en omdat het zo'n leuke, spannende wedstrijd was om te zien, heb ik er niet zo'n hele erge kater van.
Ze staan nu op een gedeelde 2e plaats, dus ze hebben nog kansen.
Verder was Pipo er niet wegens privé omstandigheden dus dat hadden ze ook niet mee. De assistent trainer moest het overnemen maar die heb ik alleen maar op de bank zien zitten. Niet dat je als een dolle langs de kant moet gaan schreeuwen, maar het lijkt mij beter als hij af en toe eens uit zijn hok komt.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 6 maa 2009 21:00
|
|
Citaat: River heeft vannacht verloren van San Martin in Lima met 2-1
Zit in ieder geval progressie in. Vorig seizoen 2-0 verloren. Gaat goeie kant op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 6 maa 2009 21:04
|
|
Citaat: River heeft vannacht verloren van San Martin in Lima met 2-1
Zit in ieder geval progressie in. Vorig seizoen 2-0 verloren. Gaat goeie kant op.
Hahahaha leuk Luut!
Maar heb ook gelezen dat ze willen protesteren tegen het feit dat ze die 2 penals niet hebben gekregen. Die scheids was echt fout bezig.....
Weet jij een site waar ik de stand een beetje kan volgen?
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 6 maa 2009 21:11
|
|
Citaat:
Hahahaha leuk Luut!
Maar heb ook gelezen dat ze willen protesteren tegen het feit dat ze die 2 penals niet hebben gekregen. Die scheids was echt fout bezig.....
http://www.copalibertadores.com/
Dat protesteren helpt niet denk ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 6 maa 2009 21:19
|
|
Citaat:
Hahahaha leuk Luut!
http://www.copalibertadores.com/
Dat protesteren helpt niet denk ik.
Gracias voor de link.
Nee dat protesteren helpt niet helaas..........
Maar het is zuur als je goed speelt en toch verliest. Kijk als je nou slecht hebt gespeeld is het wat anders
|
Ché
|
Geplaatst: Wo 11 maa 2009 15:47
|
|
Estudiantes gisteren weer op de broek gehad. Dit keer in Ecuador tegen Deportivo Quito. 1-0, doelpuntermaker in de slotfase, Léider Preciado. Daar kunnen ze na 2 nederlagen in de komende twee thuisduels aan de bak, anders is het Copa 2009 avontuur al na zes poulewedstrijden ten einde.
In de groep van San Lorenzo behaalde San Luis zijn eerste punt in de groepsfase door met 0-0 gelijk te spelen in Lima tegen het plaatselijke, Universitario. Libertad zit daar in een zetel met de maximale buit uit drie duels en strijden de overige 3 teams voor het resterende ticket.
Het matige Colombiaanse onderonsje tussen América en Indep. Medellin eindigde in een 1-1 gelijkspel. Man van de wedstrijd overduidelijk de oud Once Caldas verdediger en winnaar van de Copa Libertadores 2004, Samuel Vanegas. Schoot ie kort na rust uit een hoekschop nog de 0-1 binnen, een minuut of tien voor tijd, verlengde hij een vrije trap met het hoofd achter Aldo Bobadilla. Komende week de herhaling van wat in december nog de Copa Mustang finale was. Dan plaats van handeling. Medellin.
Vanavond voor het eerst internationaal voetbal in de hoofdstad van Boyacá, Tunja. Extra noodtribunes zodat er niet een kilometer of 120 uitgewijkt dient te worden naar Bogotá maar ze vanavond zo'n 20.000 mensen plaats kunnen bieden voor de ontmoeting met het Braziliaanse Gremio.
Benieuwd hoe de jonge (aanvallende) middenvelders, zoals Mahecha en Tapia zich straks presenteren tegen een behoorlijke tegenstander.
Vanavond:
Dep.Táchira - Dep.Cuenca (Groep 2)
Everton - Lanús (Groep 6)
Chivas - Caracas FC (Groep 6)
Boyacá Chicó - Gremio (Groep 7)
Donderdag:
Colo Colo Liga de Quito (Groep 1)
Univ.San Martín - Nacional (Par) (Groep 3)
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 19 maa 2009 22:39
|
|
Heb de eerste helft van Boca Juniors gezien waarin de ploeg uit Paraguay lekker en beter speelde dan Boca Juniors.
Met 1-0 de rust in en had geen puf meer om te kijken. Had zo de smoor erin dat Ajax verloren had.
In de 2e helft is Palacio samen met Palermo erin gekomen en dat is blijkbaar toch een wereld van verschil. 1-3 Geworden met 1-1 penalty van Riquelme en de 1-2 en 1-3 van Palermo. Hij gaat weer lekker door met scoren.
San Lorenzo thuis met 0-1 verloren en ik heb het niet gezien maar er is iets vervelends gebeurt met een speler van die ploeg uit Paraguay.
Die ging buiten westen en was complete paniek en is afgevoert naar hospital waar het naar omstandigheden goed gaat. Moet nog even de kranten door spitten. Ben net wakker.
|
Ché
|
Geplaatst: Vr 20 maa 2009 10:22
|
|
Heb er niets van kunnen zien, aangezien een werknemer woensdagavond graag naar de arena wilde en ik zelf maar naar Frankfurt ben gereden. Bij thuiskomt de 1-3 stand op internet teruggevonden en mogen we nu toch wel zeggen met anderhalf been in de knock out fase..
Eerste helft moet van Boca's kant een verschrikking zijn geweest. Penalty was een cadeutje en daarna begon de ploeg te voetballen. Maar goed, zal de wedstrijd van het weekend eens op het gemak terugkijken.
Nacional gisteren in een prachtig sfeertje in het Centenario met 3-0 (meer dan 50000 man?) te sterk voor River. Bij de 2-0 sloeg Barbosa een behoorlijke flater door het niet al te sterke schot van Lodeiro (nog bekend van de sub20) via de paal in het eigen doel te werken. Vorentscheidung in de meer dan aardige wedstrijd waarna het ole ole vanaf de tribunes via de satelietverbinding zelfs tot in Noord Limburg te horen was.
Eerder op woensdagavond, nog een mooie overwinning van Boyacá Chicó in eigen huis tegen Univ. de Chile. (3-0).
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 20 maa 2009 13:02
|
|
Citaat: Heb de eerste helft van Boca Juniors gezien waarin de ploeg uit Paraguay lekker en beter speelde dan Boca Juniors.
Met 1-0 de rust in en had geen puf meer om te kijken. Had zo de smoor erin dat Ajax verloren had.
In de 2e helft is Palacio samen met Palermo erin gekomen en dat is blijkbaar toch een wereld van verschil. 1-3 Geworden met 1-1 penalty van Riquelme en de 1-2 en 1-3 van Palermo. Hij gaat weer lekker door met scoren.
Kan Palermo nog/nu wel opeens lopen dan?
Die Lodeiro gaat gewoon vrolijk verder.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Vr 20 maa 2009 17:10
|
|
Algemeen vraagje: Kun je de zenders TYC, Canal 13, ESPN Español etc gewoon ontvangen met een sattelietschotel?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 21 maa 2009 00:15
|
|
Ik zag voor de wedstrijd de bui al hangen. Nacional de Montevideo, da's geen lachtertje...
En jah, die bal moet altijd van Barbosa zijn natuurlijk. Maar River heeft nog steeds kans op kwalificatie, het zijn nog 3 wedstrijden.
En ik dacht dat Palacio de 3e op zijn naam mocht schrijven, Lute?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 19:32
|
|
River gisteren dus 0-0. Echt jammer, wat een kansen allemaal. Geen 1 die er in wou gaan. En dan mogen nog van geluk gespreken dat Nacional ook hun kansen er niet in kregen. Maar River verdiende het meer. Het gaat heel lastig worden, maar het kan nog. Al moeten we realistisch blijven.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 19:46
|
|
Gaat Falcao nog eens scoren, dit seizoen? Jammer dat die jongen niet de eerste aanname van Fabbiani heeft. Dat slordige creëert toch behoorlijk wat onrust. In z'n eigen spel en in het spel van de ploeg.
Nacional is er in ieder geval al. En terecht. Hebben goede prestaties neergezet. Lodeiro trekt de lijn van de Sudamericano sub-20 gewoon door tussen de volwassenen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 20:17
|
|
Citaat: River gisteren dus 0-0. Echt jammer, wat een kansen allemaal. Geen 1 die er in wou gaan. En dan mogen nog van geluk gespreken dat Nacional ook hun kansen er niet in kregen. Maar River verdiende het meer. Het gaat heel lastig worden, maar het kan nog. Al moeten we realistisch blijven.
Heb vannacht toch ook maar zitten kijken El M , kon het niet laten.
Maar eerlijk gezegd, de 2e helft was River wel wat sterker, maar voor de rest vond ik het ook niet geweldig hoor. Was blij dat Barbosa nu wel in vorm was, anders was het misschien verkeerd afgelopen. Fabbiani een drama type, pffff. Maar heeft River nu nog wel een kans om door te gaan naar de volgende ronde???
En Thomas, Falcao scoort wel eens hoor
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 22:31
|
|
Mathematisch kan het nog, maar het word heel lastig dan. Falcao heeft er al 4 in liggen in de competitie dus waar gaat dit over?
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 22:52
|
|
Ik kwam dronken uit de kroeg, net op tijd om de wedstrijd te zien... Maar na 60 minuten wonnen de drank en de slaap het van mijn liefde voor river.... kan me ook niet zo gek veel meer herinneren van de match ;).
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 12:15
|
|
Citaat: Mathematisch kan het nog, maar het word heel lastig dan. Falcao heeft er al 4 in liggen in de competitie dus waar gaat dit over?
Een kleine miscalculatie, maar in de wedstrijden die ik heb gezien (met Libertadores-wedstrijden erbij een stuk of 6) had hij iedere keer moeite om dreigend te worden voor de goal.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 13:17
|
|
Dat klopt ja. Maar Falcao werkt voor de ploeg, en heeft niet alleen oog voor het doel. Ik vind het ook best jammer dat hij niet meer doelpunten maakt, want hij kan het wel hoor. Maar als je weet dat zelfs Falcao moeite heeft met scoren soms, dan snap je wel wat er gaande is bij River. Achja, mij maakt het niet uit wie scoort zolang we maar winnen
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 22:00
|
|
Boca Juniors die zoals verwacht door is. 3-1 Winst met goed spelende Riquelme, Palermo en Palacio.
Voor de rest was het maar matig, ploeg uit Paraguay stelde niet veel voor en wist het Boca Juniors nog moeilijk te maken. Prachtige 2-1 en kansen op 2-2. Dan haalt die gekke Ischia Palacio en Palermo eruit, onbegrijpelijk maar hij komt er weer goed mee weg. Penalty, terechte, vlak voor einde die Riquelme er op zijn Panenka's erin schoot.
Tsja en River Plate, wat een drama die Fabbiani. Kan toch wel enigsinds als miskoop genoemd worden. Leek erop dat die de 3 kilo die hij verminderd had er weer bij heeft.
Voor San Lorenzo is het einde oefening deze jaargang van de Copa. Hoop ellende binnen de club, misschien komt het wel door die mafkees van een Tinelli die zich meer bemoeit met alles binnen San Lorenzo.
Met zijn nieuwe look en tatoo's schijnt die de kluts een beetje kwijt te zijn. Zijn vrouw is ook bij hem weg en liggen in scheiding.
|