Auteur
|
Bericht
|
Mars_R
Forum berichten: 58
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 12:16
|
|
In de winterstop El Hamdaoui verkopen en Mido vaker laten spelen zodat deze zijn vorm terug krijgt!
Dan kan hij nog steeds hele mooie dingen laten zien op het veld.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 12:26
|
|
Hebben jullie wel eens serieus over het contract van Mido nagedacht? Mido heeft een contract voor één seizoen gekregen, waarin hij 3000 euro per wedstrijd wordt uitbetaald. Oftewel, een contract van niks voor een voetballer. Stel: Mido gaat inderdaad belangrijk worden voor Ajax dit seizoen, hartstikke mooi. Maar zijn contract is daarna wel afgelopen. Dan moeten we hem een nieuw contract aanbieden en ik heb zo'n vaag vermoeden dat de heer Ahmed Hossam dan niet nog een seizoen voor 3000 euro per wedstrijd wil gaan spelen.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 18:24
|
|
Dan geef je hem een iets beter contracktje. Deze jongen heeft het geld niet nodig, en heeft het overduidelijk goed naar zijn zin bij Ajax zolang hij speeltijd krijgt. Ik zie hier geen probleem in. Daarbij opgeteld het feit dat er in de zomer het overgrote deel van de dure bankzitters/tribuneklanten vertrekt durf ik het risico wel te nemen hem een iets beter contract te geven voor 1 seizoen extra.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 18:48
|
|
Één woord: Pantelic.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 21:40
|
|
Dan geef je hem toch gewoon een beter contract? Als hij is het dan blijkbaar waard. Zeker als hij vaste eerste spits wordt.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 21:53
|
|
Pantelic deed bij Ajax een stap terug om later (eventueel weer bij Ajax) weer twee stappen vooruit te doen. Dat doet Mido ook, die verwacht bij een contractverlenging ook een dik salaris hoor, of misschien wel weer een leuk buitenlands avontuur. Ik bedoel hiermee te zeggen dat je beter kunt bouwen op een team met El Hamdaoui. Nogmaals: Pantelic speelde de eerste seizoenshelft ook onder de maat, dat zijn veel mensen hier vergeten. Nog een punt is dat El Hamdaoui de laatste wedstrijden echt 0 fatsoenlijke ballen heeft gekregen. En dan bedoel ik ballen waarmee hij vrij wordt gezet voor de keeper, want zijn loopacties zijn zo slecht nog niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 22:05
|
|
Citaat: Pantelic deed bij Ajax een stap terug om later (eventueel weer bij Ajax) weer twee stappen vooruit te doen. Dat doet Mido ook, die verwacht bij een contractverlenging ook een dik salaris hoor, of misschien wel weer een leuk buitenlands avontuur.
Die Griekse competitie is ook zoveel beter
|
T020
Forum berichten: 139
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 22:09
|
|
Qua salaris wel in ieder geval. Daar was het óók om te doen .
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 22:27
|
|
Het ging Pantelic inderdaad om het geld, ja. Alsof jij dat niet weet Ian...
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 27 dec 2010 11:39
|
|
Citaat: Mido wimpelt concrete belangstelling uit Spanje af
[/size">
Espanyol en Deportivo La Coruña deden een vergeefse poging Mido te verleiden tot een overstap. De Egyptische spits wees de Spaanse aanbiedingen af.
De wisseling van de wacht heeft mogelijk ook consequenties voor de rol van Mido in Amsterdam. De Egyptenaar is immers op voorspraak van de inmiddels vertrokken Martin Jol naar Ajax gehaald.
'Ik wil Ajax in januari niet verlaten', gaf Mido tegen het Egyptische ModernKora zijn voorkeur aan. 'Ik wil tot de zomer blijven en een prijs pakken om de fans terug te betalen voor hun steun.'
Mido krijgt in januari meer duidelijkheid over de plannen van Ajax met hem. 'Ik heb op 4 januari een gesprek met de clubleiding over mijn toekomst.' De spits bekeek wel andere opties. 'Ik sprak met Espanyol en Deportivo La Coruña over een mogelijke transfer in januari. Maar de aanbiedingen waren financieel te laag.'
http://www.vi.nl
Gestopt
|
Raaijkeweske
Forum berichten: 124
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 10:31
|
|
Aanvaller Mido vertrekt per direct bij Ajax
Mido is niet langer speler van Ajax. De Egyptische aanvaller heeft de clubleiding laten weten zijn toekomst niet in Amsterdam te zien. Hij is per direct vertrokken bij Ajax.
Volgens de Amsterdamse club wil Mido op zoek naar een nieuwe uitdaging. De spits sloot afgelopen zomer aan bij de selectie van de Amsterdammers. De club nam hem transfervrij over van Middlesbrough. In samenspraak met Ajax werd een prestatiecontract opgesteld voor Mido.
Mido hoeft zich op dinsdag niet te melden voor de eerste training van Ajax en mag per direct op zoek naar een nieuwe werkgever, zo laten de Amsterdammers weten. Ajax wil bovendien Mido helpen bij het ontbinden van zijn contract, om er zo voor te zorgen dat hij zonder problemen voor een andere club uit wil komen.
In het shirt van de Amsterdammers kwam Mido, die eerst hard aan zijn fitheid moest werken, tot zes wedstrijden. Daarin scoorde hij drie keer.
|
Mars_R
Forum berichten: 58
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 10:39
|
|
Dat zou jammer zijn! Ik zie in hem toch wel een goede stormram.
Maar wat is je bron?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 11:03
|
|
Onder andere ajax.nl, maar dat is natuurlijk ook dé bron hè.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 11:15
|
|
Mis je nu toch wel een breekijzer. Ben benieuwd of Castillion dan in beeld komt. Niet dat dat de type breekijzer is, maar wel een type spits die in het systeem past.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 11:24
|
|
Citaat: Mis je nu toch wel een breekijzer. Ben benieuwd of Castillion dan in beeld komt. Niet dat dat de type breekijzer is, maar wel een type spits die in het systeem past. Het lijkt me dat de kans op speeltijd hiermee veel groter wordt voor Castillion. Hopelijk laat Frank de Boer hem zo snel mogelijk met het eerste mee trainen om alvast te wennen aan het niveau.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 11:51
|
|
Citaat: Mis je nu toch wel een breekijzer. Ben benieuwd of Castillion dan in beeld komt. Niet dat dat de type breekijzer is, maar wel een type spits die in het systeem past. Het lijkt me dat de kans op speeltijd hiermee veel groter wordt voor Castillion. Hopelijk laat Frank de Boer hem zo snel mogelijk met het eerste mee trainen om alvast te wennen aan het niveau.
Gaat Castillion mee naar Turkije / is de lijst van spelers die mee gaan al bekend?
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 13:54
|
|
Toch wel jammer, jongen met een redelijk clubhistorie die ook weet wat er bij Ajax verwacht wordt van je. Zijn fitheid liet dan wel te wensen over, toch denk ik dat we hem er goed bij hadden kunnen hebben, stormram is een mooie omschrijving daar hoef je niet eens fit voor te zijn zelfs, half uurtje is wel op te brengen met een matige conditie. En das nou het jammere, als deze man weer topfit word kan ie weleens van grote waarde zijn, hij kan de hele voorhoede bespelen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 14:23
|
|
Na een half jaar uitgekeken op Ajax? Het moet niet gekker worden. Martin Jol heeft de aanvallers Suarez, El Hamdaoui en Mido te veel vertroeteld om hen te motiveren. Nu is er een trainer is die echte serieuze eisen durft te stellen en de heren willen weg? Dan maar een seizoen Siem de Jong in de spits, die het heel behoorlijk doet ondanks dat het geen echte spits is. Spelers moeten trots zijn om voor Ajax te spelen. Met Mido en El Hamdaoui valt nu al niet meer te werken. Suarez valt misschien nog enigszins bij te stellen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 14:24
|
|
Vind het behoorlijk opvallend dat Ajax dit zo naar buiten brengt. Kan me niet herinneren dat Ajax dit ooit zo heeft gedaan bij een speler.
|
Ajaxzitinjebloed
Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 14:26
|
|
Citaat: Na een half jaar uitgekeken op Ajax? Het moet niet gekker worden. Martin Jol heeft de aanvallers Suarez, El Hamdaoui en Mido te veel vertroeteld om hen te motiveren. Nu is er een trainer is die echte serieuze eisen durft te stellen en de heren willen weg? Dan maar een seizoen Siem de Jong in de spits, die het heel behoorlijk doet ondanks dat het geen echte spits is. Spelers moeten trots zijn om voor Ajax te spelen. Met Mido en El Hamdaoui valt nu al niet meer te werken. Suarez valt misschien nog enigszins bij te stellen.
Inderdaad! Je moet trots zijn om bij Ajax te mogen spelen. Anders kun je gelijk weg! Ik verwacht dat Mido en El Hamdaoui wel weg zullen gaan deze winterstop. Daarom is het wel zaak dat Suarez blijft tot aan de zomer, anders komen we voorin wel heel erg dun in de bezetting te zitten!
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 23:19
|
|
Citaat: Vind het behoorlijk opvallend dat Ajax dit zo naar buiten brengt. Kan me niet herinneren dat Ajax dit ooit zo heeft gedaan bij een speler.
Inderdaad erg vreemd, heb het bericht net gelezen. Ajax.nl post vrijwel alleen maar berichten wanneer iets definitief is.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 00:14
|
|
Ach ik denk gewoon dat hij te horen heeft gekregen dat hij weinig aan bod zou komen. Denk dat dit voor beide partijen de beste oplossing is. Wel erg jammer.
Toch wel blij dat Mido er is geweest, want de beperkte inbreng die hij heeft gehad heeft wel rendement gehad. Drie goals, die volgens mij allemaal vrij belangrijk waren op dat moment in de wedstrijd. De 0-1 uit bij VVV (?) geloof ik en de 1-0 thuis tegen NEC (waarna het helaas nog wel 1-1 werd) en nog een belangrijke goal tegen het altijd lastige Veendam volgens mij. Het spel was toen zo belabberd dat we hem nodig hadden.
Had wel graag gezien dat hij zou blijven, aangezien we hem toch maar per wedstrijd betalen, maar goed als hij weinig perspectief heeft dan snap ik het wel.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 09:13
|
|
Citaat: Vind het behoorlijk opvallend dat Ajax dit zo naar buiten brengt. Kan me niet herinneren dat Ajax dit ooit zo heeft gedaan bij een speler.
Inderdaad erg vreemd, heb het bericht net gelezen. Ajax.nl post vrijwel alleen maar berichten wanneer iets definitief is.
Gezien hij nog in Egypte zit, niet wenst te trainen maar wel naar een andere club uit wilt kijken lijkt mij dit een vrij duidelijke zaak, das wel definitief want hij is ook nog eens van Middelsbrough toch?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 09:20
|
|
In het verleden als iemand afwezig was bij de trainingen van Ajax en weg wou is dat nooit zo duidelijk na buiten toe gebracht door Ajax.
|
Lammert Albertus
Forum berichten: 279
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 09:27
|
|
mits 10kilo lichter zag ik het nut wel van deze Mido.
Hij heeft wel veel wat Ajax spitsen de afgelopen jaren missen.
Techniek okay, kan bal vasthouden, ziet zijn medespeler, heeft persoonlijkheid, lengte, neusje voor de goal, kan koppen 1e en 2e paal.Gogme bovenal.
Lastige jongen maar dat zijn veelal de beste spitsen, Louis TIPS heeftalle lastige persoonlijkheden weggefilterd uit de eigen kweek vandaar dat er nimmer een spits met klasse is doorgekomen.
Dus dat Jol hem nam begreep ik wel, maar zijn zijn fysiek dat kon echt echt niet.
Beetje inspirerende kritische trainer had hem zo die laatste 10 kilo doen kwijtraken, dan had je een heel interessante spits gehad.
Mido is intelligent , begreep snel dat Frank de Boer deze Mido niet serieus kon nemen.
|