Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 30 dec 2010 00:10
Citaat:
Je bent er wel even in bezig maar het is de moeite waard.
Maakt niet uit, als het een mooi oorlogsboek is dan mag hij van mijn part 3000 pagina's dik zijn, en dan meen ik serieus. Lees ik in 2 weekjes uit ofzo want als het spannend is, dan blijf ik lezen en kan ik niet meer stoppen zo'n beetje.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 30 dec 2010 00:30
Citaat:
Maakt niet uit, als het een mooi oorlogsboek is dan mag hij van mijn part 3000 pagina's dik zijn, en dan meen ik serieus. Lees ik in 2 weekjes uit ofzo want als het spannend is, dan blijf ik lezen en kan ik niet meer stoppen zo'n beetje.
Tot 4 uur in de ochtend en dan gaat om 6 uur weer de wekker om naar school te gaan, klinkt bekend.
Geregistreerd: 01-04-2009 Forum berichten: 1903 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 10:36
Gister de Dominee gekeken, goeie film over de verschrikkelijke onderwereld. Ik vond het wel grappig dat Holleeder er helemaal niet in voor kwam.
Gestopt
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 14:10
Citaat:
Sincere, hoe vond jij de film Buried ? Wil hem graag zien, maar hoor er verschillende reactie's over.
Heeft er iemand hier een goede link voor films te downloaden ? Gratis en voor niks graag..
Aparte film. Film die zich plaatsvind in alléén een kist die begraven is. Maar hij is eigenlijk nog best spannend. Zou hem alleen geen tweede keer aanzetten.
The Immortal is wél een aanrader.
Heb ook Paranormal Acitivty 2 en Unstoppable nu gezien. Beide wel aardig maar PA2 is zeker een stuk minder dan 1.
Wat is 2 weken vakantie van werk toch fijn.
ps: Je zou lid moeten worden van nieuwsgroepen. bijv. hitnews.
Geregistreerd: 08-05-2008 Forum berichten: 1221 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 14:14
Citaat:
Heeft er iemand hier een goede link voor films te downloaden ? Gratis en voor niks graag..
Gewoon overstappen op niewsgroepen. Torrent vind ik zelf verschrikelijk, en gebruik gewoon Newsleecher + FTD/Binsearch om te downloaden. Je betaalt een klein bedrag per paar maanden. Ik heb een film binnn het half uur binnen, daarbij download ik er ook games en album bij weg.
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 14:45
Ik heb de Film Buried net gedownload en ga hem nu kijken!
Edit: Die film is best wel leuk, maar speelt zich heel de tijd alleen maar in die kist af, dat is wel jammer, maar hoort wel bij de film! Jammer dat het niet goed afliep... Ik vond wel spannend op het eind, zouden ze het nou halen of niet ?!
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 14:09
Citaat:
Edit: Die film is best wel leuk, maar speelt zich heel de tijd alleen maar in die kist af, dat is wel jammer, maar hoort wel bij de film! Jammer dat het niet goed afliep... Ik vond wel spannend op het eind, zouden ze het nou halen of niet ?!
Inderdaad, voor een film die zich alleen in een kist afspeelt is hij nog verbazend spannend.
Geregistreerd: 26-02-2008 Forum berichten: 2874 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 15:45
Citaat:
Was het nu echt nodig om het einde weg te geven? Dankje..
Geregistreerd: 22-07-2010 Forum berichten: 1354 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 15:05
Citaat:
Heb er ook weer een stel gekeken:
Black Swan (TOP!!!! En geen vrouwenfilm!)
No Strings Attached (leuker dan ik dacht)
The Mechanic (typische Jason Statham film, altijd goed dus!)
Wou juist vandaag naar de bioscoop gaan, maar Black Swan streepte ik al snel wel omdat het over Ballerina's gaat, tenminste dat las ik. Maar vertel?
Iemand Green Hornet gezien?
Geplaatst: Za 26 feb 2011 13:44
@ Yoran: Klopt, dat dacht ik ook. Heb hem toen samen gekeken met een jongedame en moet zeggen. Top film! Errug Freaky!
En ballerina-film betekent wel Mila Kunis en Natalie Portman. Dus ach haha! Vooral die 1e is heerlijk in die film.
Geregistreerd: 14-02-2011 Forum berichten: 32 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 26 feb 2011 17:36
Was vandaag om 7 uur 's ochtends klaar met werken en ik dacht bij mezelf: Laat ik eens Saw II tot en met VI kijken. Dus dat zijn mijn laatst bekeken films
Ik heb jullie hulp nodig.. Een aantal jaar geleden heb ik een horror / thriller gezien, maar ben de titel ervan vergeten. Wat ik nog wel weet is dat het meeste zich afspeelde rond 03.15 (tenminste dat was een belangrijk tijdstip meen ik me te herinneren), rondom een huis waar een gezin net introk, maar in dat huis speelde zich een familiedrama af een aantal jaar geleden, waardoor het huis vervloekt is (hoe cliché).. Iemand enig idee?