Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 23:21
|
|
Hahaha, Skilled.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 23:59
|
|
Thomas, een prima gozer met een goede kijk op voetbal. Beetje een zelfgeiler en iemand die snel op de kast te krijgen is. Staat sterk in zijn schoenen en iemand die zijn dromen najaagt. Houdt wel van koud, goudgeel biertje. Zit op voetbal (laat ik maar niet zeggen welke klasse) in een vriendenelftal en speelt er als rechtsback. Heeft de conditie van een berggeit. Kortademig dus.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 13:58
|
|
D_skilled, vind het leuk om andere mensen in dit topic af te kraken.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 14:15
|
|
Als F en E pupil maakte Ajacied_for_live furore bij O.S.V. Oud-Beijerland. Omdat-ie wekelijks uitstak boven zijn middelmatige voetbalvriendjes leek het zijn vader beter dat hij voortaan balt bij het hoger aangeslagen S.H.O. Na een korte stage bij Sparta-Rotterdam, dat helaas op niks uitliep voetbalt hij op dit moment in de B1 van S.H.O., waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort. Op school danst iedereen naar zijn pijpen en hangen de meisjes aan zijn lippen. Een showbink, maar wel iemand die uit het juiste hout gesneden is en altijd tot het gaatje gaat, en vooral een Ajacied in hart en nieren, aldus de vrienden van Ajacied_for_live.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 14:16
|
|
Citaat: Als F en E pupil maakte Ajacied_for_live furore bij O.S.V. Oud-Beijerland. Omdat-ie wekelijks uitstak boven zijn middelmatige voetbalvriendjes leek het zijn vader beter dat hij voortaan balt bij het hoger aangeslagen S.H.O. Na een korte stage bij Sparta-Rotterdam, dat helaas op niks uitliep voetbalt hij op dit moment in de B1 van S.H.O., waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort. Op school danst iedereen naar zijn pijpen en hangen de meisjes aan zijn lippen. Een showbink, maar wel iemand die uit het juiste hout gesneden is en altijd tot het gaatje gaat, en vooral een Ajacied in hart en nieren, aldus de vrienden van Ajacied_for_live.
Ik weet niet of ik dit fantastische satire moet vinden of dat je meer over hem weet dan we vermoeden.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 14:18
|
|
Nee, joh. Je moet toch wat raaskallen anders ben je al gauw uitgepraat.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 14:29
|
|
Wat mij in de korte periode dat ajacied_for_life hier zit is bijgebleven is een redelijk goede indruk. Maakt prima analyses, en post met veel bevlogenheid op het forum. Moet af en toe nog wel geremd worden in zijn enthousiasme, maar lijkt me ook in prive kring een sympathieke vent. Alleen zijn woonplaats he, dat blijft een knelpunt.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 14:31
|
|
Citaat: Als F en E pupil maakte Ajacied_for_live furore bij O.S.V. Oud-Beijerland. Omdat-ie wekelijks uitstak boven zijn middelmatige voetbalvriendjes leek het zijn vader beter dat hij voortaan balt bij het hoger aangeslagen S.H.O. Na een korte stage bij Sparta-Rotterdam, dat helaas op niks uitliep voetbalt hij op dit moment in de B1 van S.H.O., waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort. Op school danst iedereen naar zijn pijpen en hangen de meisjes aan zijn lippen. Een showbink, maar wel iemand die uit het juiste hout gesneden is en altijd tot het gaatje gaat, en vooral een Ajacied in hart en nieren, aldus de vrienden van Ajacied_for_live.
Wat een goeie vrienden heb ik zeg Alleen zou ik nooit voetballen bij OSV, nooit!! Maar bij SHO heb ik inderdaad wel gevoetbald ;)
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:23
|
|
Citaat: Ad. Een poster waarbij altijd emotie komt kijken. Op AF kan hij zijn ei kwijt, terwijl thuis zijn vrouwtje het voor het zeggen heeft en alleen 'ja' geknikt mag worden. Rookt als een ketter. Tracht te stoppen maar heeft daar veel moeite mee. Weet veel van het vroegere Ajax en verlangt terug naar die tijd. Loopt weg met Gallina met wie hij via PM vaak flirt.
Ik heb deze post gisteren even gemist denk ik, anders had ik al eerder gereageerd. Wat een meningen hier over mij zeg.....de ene rekend me tot "The bad crowd" en de andere beweert dat ik thuis onder de plak zou zitten......
Maar om op je post terug te komen Skilled......buiten dat "thuis het vrouwtje het voor het zeggen heeft" is het allemaal waar.......oh nee.....ik flirt ook niet met Gallina..........
|
Ad
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:25
|
|
Oh ja.........Thomas?..........wat viel er te lachen??
|
Ad
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:38
|
|
Oeps vergeten............"Ajacied for life" ken ik helaas niet goed genoeg, maar ik weet dat hij vlakbij de "Twilight zone" van dit land woont en dat zijn posten in ieder geval niet onzinnig zijn.......behalve die ene keer toen ik even dacht dat hij mij (of all people... ) onder de kakkerlakken wilde plaatsen. Goeie gozert (om even in zijn eiegn taal te spreken).
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 12:29
|
|
Ad, een enorm aardige gozer met een levensgrote passie voor Ajax. Hij zegt zelf weinig over voetbal te weten, maar kan er over praten alsof zijn leven er vanaf hangt.
Heeft een chronische hekel aan NAC en voelt zich dan ook als een vis op het droge in Breda. Ook heeft Ad een tatoe op een bepaald lichaamsgedeelte waar twee anderen leden van dit forum over mee kunnen praten
Ad, je bent goede gast.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 11:20
|
|
Maurice de vent die vrij slecht is in poker , regelmatig stapt in Haarlem. Maar wel een chille gast is .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 11:25
|
|
Ook wel vrij slecht is in autorijden, Marnix.
Ik weet eigenlijk niet waarin Maurice wel goed is. Misschien komen we daar over aantal jaar wel achter....
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 11:28
|
|
Toby is een man die veel verstand van voetbal heeft, en volgens vele op Gabri lijkt. Toby doet denk ik ook veel voor het forum en blijft altijd vriendelijk (tegen mij tenminste).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 11:43
|
|
Bob is een jonge gast die, helaas, nog nooit heeft meegemaakt dat AJAX een europese beker won. Ondanks zijn zeer jonge leeftijd is hij een gewaardeerd lid en zal hij met de jaren alleen maar een betere poster worden. Heeft net een Sony Ericsson S500i mobiel besteld.
En als AJAX verliest moet je niet bij hem zijn, zoals dat een echte Ajacied betaamt!
|
Bob
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 11:48
|
|
Citaat: Bob is een jonge gast die, helaas, nog nooit heeft meegemaakt dat AJAX een europese beker won. Ondanks zijn zeer jonge leeftijd is hij een gewaardeerd lid en zal hij met de jaren alleen maar een betere poster worden. Heeft net een Sony Ericsson S500i mobiel besteld.
En als AJAX verliest moet je niet bij hem zijn, zoals dat een echte Ajacied betaamt!
Bedankt!
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 14:20
|
|
Bob heeft zijn naam onlangs veranderd. Hij heeft ook een eigen site welke wel wat van Ajaxfans.net weg heeft. Deze site is hij samen met gusieboy begonnen en is in de groei. Voor de rest is het een prima kerel en een grote fan van Ajax.
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 14:26
|
|
Koen heet Koen_Ajax, weet veel te vertellen als het aangaat over spelers. Een iemand die eerlijk en vast is als het aankomt op ze mening. Kortom een echte Ajacied.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 14:30
|
|
Samsung D800 is iemand die, ik denk, zo'n mobieltje heeft. Hij heeft echter erg veel verstand van voetbal en weet goed zijn mening en zijn emoties erin te uiten. Hij is van bijna overal van op de hoogte en weet vaak het laatste nieuws. Alleen weet hij nog niet hoe je Ajacied schrijft.
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 14:44
|
|
Ja was foutje
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 17:30
|
|
r.ein is een fan van Ajax en van Liverpool-ster Steven Gerrard. Over tien jaar draagt hij een Ajax shirt met vier sterren erop. Net als de rest van de Ajax selectie. Zijn lievelings bezigheid op het forum is het in elkaar zetten van de beste Ajax formatie. Of het nou voor de volgende wedstrijd is, de beste opstelling met de huidige selectie of een Dream Team met grote namen. Hij doet het graag.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 20:48
|
|
TVP heet eigenlijk Tim en houd ervan als Ajax mooie uitslagen neerzet, zoals een 3-0 tegen ADO en 0-6 tegen De Graafschap. Verder is Tim een toffe en aardige gozer, wiens posten ik graag lees hiero.
|
Bob
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 11:11
|
|
Pablo is iemand die erg veel verstand van voetbal heeft, vooral als het gaat over spelers. Een goeie poster!
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 07:49
|
|
Citaat: Rein heeft zich geregistreerd op 14-11-2008 en verder weet ik weinig over hem te vertellen.
Iamsterdam, was vergeten dat er 13-11-2008 stond. XD.
En hij is voor Ajax en heeft denk ik een grote voorkeur voor het oude AJAX logo.
|