Geregistreerd: 06-03-2008 Forum berichten: 426 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 17:16
Topspelers 2010/2011
1. Oussama Assaidi (HEE)
2. Dusan Tadic (GRO)
3. Nacer Chadli (TWE)
4. Stekelenburg (AJA), echt een zekerheid !! Enorm verbeterd ten opzichte van voorgaande jaren.
5. Ryan Koolwijk (EXC), geen topspeler maar wel één die Excelsior stuurt en duwt. Ik vind trouwens sowieso dat Excelsior van zich af heeft gebeten, het is geen standaard degradatieploeg.
Miskopen 2010/2011
1. Tainio; voor weinig gehaald maar nooit weten te overtuigen. Typische Jolaankoop.
2. Berg; veel geld, hoge verwachtingen maar maakt het absoluut niet waar
3. Mido; need I say more? Zelfs zijn broekje paste niet eens
4. Michael Lumb van Feyenoord, als je de dramatische en scheldende De Cler niet eens uit de basis weet te spelen, dan is het niet veel.
5. El Akchaoui; leek een goede aankoop, maar was het niet. Het leverde voor Heerenveen wel weer wat anders op: Jong-a-Pin speelt wekelijks en doet het niet slecht, want was het jaar ervoor afgeschreven.
Aanstormende talenten 2010/2011
1. Luciano Narsingh (HEE), notabene een jongen uit Amsterdam, afkomstig van Zeeburgia maar heeft een enorm talent.
2. Lorenzo Ebecilio (AJA), gevaarlijk over de linkerflank, kan binnen en buitenom.
3. Stefan de Vrij (FEY), ondanks dat hij al een tijdje speelt moeten we niet vergeten dat deze jongeman nog erg jong is. Wordt denk ik een goede rechtsback.
4. Adam Maher (AZ), erg jong maar erg talentvolle middenvelder. Verbeek betrekt hem niet voor niets bij de selectie. Behoudt overzicht en bovendien ziet er ook nog zo lief uit (niet dat dit een voorwaarde voor iets is).
Geregistreerd: 10-12-2010 Forum berichten: 371 Nieuws reacties: 60 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 18:10
Citaat:
Ik was veel spelers die jullie genoemd hadden, vergeten. Kubik en Bulykin zijn natuurlijk écht getalenteerde aanvallers, en ook Chadli zie ik over een seizoen of twee wel naar Tottenham ofzo verkassen.
Yah mar die Boelikin is pas 30 dus dat talent gaat er zeker nog uitkomen...