Auteur
|
Bericht
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 17 jun 2011 13:07
|
|
Hola a todos!
Weer ff van weggeweest...mijn laptop is naar de zak dus kom er niet meer veel op maar heb het forum gemist
Echt fantastisch hoe La 12 afscheid neemt van z'n clubicoon. Dit is nog mooier dan het afscheid van Maradona. Logisch ook, de man heeft een waslijst aan doelpunten en titels voor Boca. Echt klasse, hoe kan je niet janken als je zoiets ziet...
Martin Palermo...de eerste keer dat ik die naam las (en dat herinner ik me nog heel goed) is toen ik op vakantie was in Marokko en de voorbereiding zag van het nieuwe seizoen in Spanje. Villareal, toen nog een klein clubbie in Spanje, trekt een Argentijnse aanvaller aan met de bijnaam Loco. Was niet zo onder de indruk, maar hij had een gave. Waar de meeste aanvallers hun zenuwen niet kunnen bedwingen tikt hij ze makkelijk binnen. Ik zal het beeld nooit vergeten toen hij scoorde voor Villareal, en dan die viering...Daar ging het compleet mis met de carriere van Palermo. Hij probeerde het nog bij Real Betis en Alaves. Het wou maar niet lukken voor Palermo in Europa. De knie ging nooit meer de oude zijn. Nuchter en bescheiden zoals hij is beseft hij dat een terugkeer naar Argentina het beste is voor hem. Ik had altijd schrik als die tegen River speelde, want dan weet je dat hij toch minstens 1 kans zal krijgen. Dan zou hij scoren en kreeg ik echt het schijt op de verdediging
Op handen gedragen door Boca en ook heel Argentina want dankzij hem gingen ze uiteindelijk nog naar het WK. Een groter afscheid kon Palermo niet wensen.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 17 jun 2011 16:48
|
|
Ophalen van Palermo door La 12 bij Boca hotel.
Spelrsbus achter die Boca brandweerwagen.
http://www.youtube.com/watch?v=z_y6iO9j ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=gT1Rk1n0 ... ure=relmfu
Is dus allemaal voor de wedstrijd.
|
RickyRicardo
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 23:11
|
|
Zou toch wat zijn als River het volgende week niet redt tegen Belgrano in de 2 onderlinge duels om promotie degradatie.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 16:07
|
|
Citaat: Zou toch wat zijn als River het volgende week niet redt tegen Belgrano in de 2 onderlinge duels om promotie degradatie.
Zou dramatisch voor het Argentijnse voetbal zijn. Maar ook tekenend voor de situatie.
Afgelopen week mocht de tegen kandidaat van Grondona (verkiezingen voor President van de AFA, voor het eerst heeft die een tegenstander), Daniel Vila zijn idee voor een nieuwe voetbalwet verdedigen op het kantoor van de AFA.
Dat duurde 34 seconden want hij werd flink en zeer onbeschoft in de reden gevallen. Allemaal door vrienden van Grondona die met de eventuele komst van Grondona hun plaatsjes kwijt zullen gaan raken. En niet alleen dat want Vila zal de beerput open gooien.
En tsja, dan River Plate - Lanus. Kon me vooraf niet voorstellen dat River Plate dit thuis zouden verliezen maar Lanus was 90 minuten de betere en bleef simpel overeind. Onbegrijpelijk dat Buonanotte niet bij de selectie was opgenomen, is toch een jongen die wel net dat extra's kan brengen. J.J. Lopez die uiteindelijk maar 1 keer wisselt en dat terwijl je weet dat alleen maar winst moet. Dan heb je een Funes Mori op de bank zitten. Maar grootste versagers toch wel zo'n ferrari en een Almeyda.
Van zo'n Ferrari moeten ze snel afscheid nemen.
En dan schijnt J.J. Lopez de 2 clashes met Belgrano niet te mogen coachen, meneer Passerella gaat dat waarschijnlijk zelf doen. Passarella die 20 minuten voor het einde het stadion verliet, moest beschermt worden. Schandaal dat die hem peert. Wat een mafkees.
Grootste drama een 68 jarige supporter die het teveel werd en in elkaar zakte. Is in de hospital overleden.
|
RickyRicardo
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 19:33
|
|
Morgen vlieg ik naar Buenos Aires en zal ik de thuiswedstrijd gegarandeerd meemaken.
Voor de uitwedstrijd wacht ik nog op bevestiging van de mensen daar want ze vertelde mij dat ze vooralsnog nog maar 3000 kaarten kregen voor de wedstrijd in Belgrano en dat grotendeels alleen de mensen van popular kaarten krijgen.
|
Geenidee4
Forum berichten: 531
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 19:42
|
|
Citaat: Grootste drama een 68 jarige supporter die het teveel werd en in elkaar zakte. Is in de hospital overleden.
Hmm, vreselijk. R.I.P, sterkte aan de nabestaanden.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 21:29
|
|
Hoe komt het toch dat River en Boca zover zijn afgezakt? Toch komen er ook de laatste jaren een groot aantal talenten van die clubs vandaan. Higuaín, Falcao, Gago.
Banfield, Argentinos Juniors, Estudiantes de La Plata en vorige week Vélez Sársfield worden kampioen. Niet bepaald traditionele topclubs.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 21 jun 2011 18:20
|
|
Zal wel met de hele organisatie te maken hebben.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 23 jun 2011 13:40
|
|
River Plate bungelt aan randje van de afgrond
River Plate stevent af op een historische degradatie. De Argentijnse gigant verloor woensdag het eerste promotie/degradatie-duel met Belgrano met 2-0.
De goals van tweedeklasser Belgrano kwamen op naam van Cesar Pereyra en Cesar Mansanelli. Bij een 2-0 achterstand vonden diverse fans van River Plate de weg naar het veld, waar ze in discussie gingen met hun eigen spelers. Het mocht echter niet baten, waardoor River Plate in het terugduel een ruime overwinning nodig heeft.
River Plate degradeerde nog nooit uit de Argentijnse Primera División, net als de andere grootmacht en eeuwige rivaal Boca Juniors. De slechte prestaties van River Plate zijn niet incidenteel, want degradatie wordt in Argentinië bepaald aan de hand van een puntengemiddelde over drie seizoenen.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
Ziet er niet best uit voor River Plate..
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 23 jun 2011 14:24
|
|
Ik kan het maar niet geloven. Al lange tijd praten we over dat River in de gevarenzone zal geraken en nu is het zover. Ze moeten vechten voor wat ze waard zijn. Degradatie betekent oorlog in El Monumental..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
|
Geplaatst: Do 23 jun 2011 16:52
|
|
Ben gewoon echt helemaal verbaasd! Ik dacht dit gaan ze wel winnen, nee dus
De laatste jaren zijn er dus veel goede spelers weggegaan, laatste trainers waardeloze figuren, is Marco v B nog heilig bij.
Ja en dat doet zo'n club niet goed en de spelers zeker niet.
Ik hoop dat ze de thuiswedstrijd gaan winnen, alhoewel ik dat niet denk, er staat nu zo'n enorme druk op die onervaren jonge spelertjes van River.
Maar toch : Vamos River!!!
Hier een filmpje van de opstootjes
http://www.youtube.com/watch?v=EpYOUuxRwOk
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Do 23 jun 2011 17:59
|
|
Ziek als een club als River gaat degraderen, eigenlijk niet voor te stellen! Is toch eigenlijk te hopen van niet, maar ja met 2-0 verlies heb je niet zo'n goede uitgangspositie natuurlijk. Één goal incasseren en het wordt het een heel moeilijk verhaal...
Lopen er geen interessante spelers voor Ajax bij River? Al zullen deze dan wel niet bekend zijn bij Ajax...
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 23 jun 2011 20:03
|
|
Citaat:
Ik hoop dat ze de thuiswedstrijd gaan winnen, alhoewel ik dat niet denk, er staat nu zo'n enorme druk op die onervaren jonge spelertjes van River.
Almeyda, Ferrari en Roman zijn geschorst.
Wedstrijd is zondag 15.00 uur Argentijnse tijd. (20.00 uur tijd Holanda).
Huracan - Gimnasia L.P. 0-2
Huracan (Parce Patricios) gedegradeerd. Na half uur al met 9 man, 2 terechte rode kaarten. Werden wel genaait door die mafkees van een Lunati, hadden bij 0-1 een duidelijke penalty moeten hebben. Weer een van die zaken die stinkt.
Maar wat een weergaloze Guillermo Barros Scelotta, de man die me ooit binnen wist te krijgen in La Bombonera voor een Boca Juniors - River Plate. Voor altijd dank verschukdigt.
Gimnasia nu 2 keer tegen San Martin de San Juan voor lijfs behoud.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 23 jun 2011 20:04
|
|
Citaat: Morgen vlieg ik naar Buenos Aires en zal ik de thuiswedstrijd gegarandeerd meemaken.
Voor de uitwedstrijd wacht ik nog op bevestiging van de mensen daar want ze vertelde mij dat ze vooralsnog nog maar 3000 kaarten kregen voor de wedstrijd in Belgrano en dat grotendeels alleen de mensen van popular kaarten krijgen.
Je bent nu dus in het beloofde land, we zijn benieuwd naar je bevindingen.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:14
|
|
1-0 River!
Gestopt
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:25
|
|
1-0, Pavone!!!
Iemand livestream voor mij? Waarom zend Sport 1 het niet meer uit?
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:30
|
|
Je weet na 2448 posts toch wel dat je geen streams mag plaatsen? Trouwens, kijk eens boven je eerste post.
Gestopt
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:33
|
|
Toch wel van de Argentijnse competitie? Ik dacht alleen van Ajax geen streams.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:34
|
|
Wat een beleving daar zeg!
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:36
|
|
Citaat: Toch wel van de Argentijnse competitie? Ik dacht alleen van Ajax geen streams.
Ik dacht helemaal niet.
Citaat: Wat een beleving daar zeg!
Ja prachtig, de commentator is ook geweldig bij mij.
Die scheidsrechter had best een penalty mogen geven aan River net! Ving de speler gewoon vol op. Trouwens bijna gescoord uit die hoekschop daarna ook.
Gestopt
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:50
|
|
Die Carrizo straalt niet echt rust uit. Hij is voetballend een soort Isaksson, maar hij probeert het stoer te verbergen.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 21:30
|
|
Goal Belgrano; denk dat het nu over en uit is voor River. Eerste helft had ik er nog vol vertrouwen in. Maar ze beginnen in de tweede helft veel te wild. Net of er nog maar 5 minuten te spelen waren. Nu bij die 1-1 gaat Belgrano natuurlijk iedereen onderuitschoppen die potentiëel gevaar vormt.
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 21:31
|
|
Wat amateuristisch verdedigd zeg, vreselijk!
Gestopt
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 21:33
|
|
Pingel River!
Edit:
Pavone heeft gemist. Nu kan je hem het beste wisselen lijkt mij.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 21:57
|
|
Gedegradeerd.
|