Geregistreerd: 22-12-2007 Forum berichten: 1455 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 22:12
2 uur Ned tijd Luut.
En ja River heeft verloren met 2-0. Hoorde dat ze totaal waren weggespeeld?
Vreemd want Boca ging ook niet zo goed de laatste tijd
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:27
Citaat:
2 uur Ned tijd Luut.
En ja River heeft verloren met 2-0. Hoorde dat ze totaal waren weggespeeld?
Vreemd want Boca ging ook niet zo goed de laatste tijd
2. uur inderdaad, was goed in de war waarschijnlijk.
Moet zeggen dat ze niet totaal weggespeeld zijn River Plate, 2e helft zeker kansen gehad. Maar Garcia, de doelman van Boca hield alles eruit.
Voor iedereen de man van de match tesaam met Palermo. Palermo was geweldig, ouwe opa maaar ging weer goed mee.
Maar zwakke plaats bij Boca was Garcia maar niemand die het zag. Heeft meer dan 10 ballen direct op zijn lichaam gehad maar had er niet 1 klem. Keept met zijn handen naar voren. Krijg daar de zenuwen van en dit gaat Boca punten kosten.
Maar 1 kredit voor Faliconi de nieuwe aankoop Leandro Somoza, wat een rust en vooral een verademing. Een van de beste aankopen van het jaar.
Geregistreerd: 07-02-2008 Forum berichten: 988 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 22:23
Somoza, 5 jaar geleden zat ie bijna bij Anderlecht. Was niet haalbaar, Villareal pikte hem op dus ging Anderlecht voor Biglia...Heeft het niet kunnen waarmaken in Europa maar is zeker een van de betere middenvelders in Argentina.
Bolatti en Cavenaghi gaan op huurbasis bij SC Internacional spelen. Had wat voor River geweest, zeker voor promedio moeten ze een goed seizoen draaien. Ik hoop weer op een plaats in de top-5, ben ik al lang tevreden. Maar het zal hard worden.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 1 feb 2011 15:43
Citaat:
Bolatti en Cavenaghi gaan op huurbasis bij SC Internacional spelen. Had wat voor River geweest, zeker voor promedio moeten ze een goed seizoen draaien. Ik hoop weer op een plaats in de top-5, ben ik al lang tevreden. Maar het zal hard worden.
Die Cavenaghi hadden ze maar al te graag zien komen bij River Plate maar financieel kunnen ze niet op boxen tegen een club als SC International. River plate heeft geprobeerd d'Allesandro naar La Monumental te krijgen maar is niet gelukt. Die heeft het te veel naar zijn zin in Brazilië.
Gisteren wezen kijken naar de popular verkoop voor de match Boca Juniors - River Plate. Bijna 10.000 man in de rij, de meeste de hele nacht daar staan wachten. Maar de politie had opeens iets in petto, er was niets aan de hand en de wachtende moesten ineens tussen 2 rijen dranghekken gaan staan. Er was toen niet echt veel politie aanwezig wat weer ongelooflijk is. Was s'morgens en al rond de 30 graden, de fans moe en gefrustreerd door de politie.
Kaarten worden verkocht bij een bank die midden in centrum ligt. Was wachten wanneer de pleures uit zou breken wat ook gebeurde. Viel nog mee uiteindelijk, 10 gewonden en meerdere arrestaties.
Mooi beeld voor al die honderden toeristen die hun ogen uit keken.
Vandaag komen beide teams aan, ga straks maar eens kijken. Morgen gaat de temperatuur richting 40 graden, mooie temperatuur voor El Superclassico!
River Plate waar Funes Mori weer terug is, dacht dat die al verkocht was maar is niet zo. Net zoals Buonanotte, Buonanotte waar ze nog problemen mee gaan krijgen. Ligt niet meer goed in de groep.
Ziet er naar uit dat River Plate gaat starten met Chichizola op doel, heb de wedstrijd gezien tussen Estudiantes de la Plata en River Plate en wat een uitstraling heeft die gast. Perfecte uitstraling voor een doelman. Geheel in wit.
Had niet veel te doen maar gaat wat worden deze man. Is binnen 1 jaar weg naar Europa.
Geregistreerd: 07-02-2008 Forum berichten: 988 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 feb 2011 18:53
Boca 1-1 River.
Wat een draak van een wedstrijd. 1e helft was nog redelijk om aan te zien omdat er twee keer werd gescoord, maar de 2e helft was echt niet om aan te zien. River kwam op voorsprong dankzij Pavone. Kopte een bal van Enano richting doel die Garcia nog kon tegenhouden maar in de re-bound lukte het dan toch nog.
Dan Chichizola waarover Lute het had. Heeft inderdaad een uitstraling zoals een keeper die zou moeten hebben. Maar was wel verantwoordelijk voor het tegendoelpunt. Komt nogal ver uit waar normaal gezien een verdediger moet staan. En je weet wat ze zeggen: als je uitkomt moet je die bal hebben.
Het is maar een vriendschappelijk tornooi, maar River heeft geen sterke indruk op me gemaakt. Wordt een belangrijk halfjaar voor River.
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:16
Citaat:
Oeps
Mauro Rosales is weg bij die Mexicaanse club ,Querétaro.
Hij is nu bezig met een paar clubs in Argentina, dat zal één dezer dagen hopelijk rond zijn.
Dat was mijn nieuwtje, dus nog niet helemaal compleet
Hij is niet door de medische keuring gekomen bij Querétaro, hoop dat dit wel lukt bij Huracan.
Geplaatst: Wo 9 feb 2011 15:57
Om 17.00uur Argentijnse tijd / 21.00uur Nederlandse tijd:
Messi - Ronaldo oftewel Argentina - Portugal.
Tevez niet opgeroepen door Batista, Schijnt om disciplinaire redenen te zijn. Welke dat zijn is me tot nu toe nog ontgaan. Bevestigt maar weer eens dat zo'n figuur als een Batista Bondscoach kan/mag zijn van een land als Argentina.
Man komt op alle vlakken tekort, helemaal wat communicatie. Doet gewoon zeer aan je ogen als je hem langs de lijn ziet staan of in een intervieuw ziet staan.
Daarnaast lopen er toch wel een paar rond in Argentina die wel geschilt zouden zijn.
Geregistreerd: 22-12-2007 Forum berichten: 1455 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 feb 2011 11:02
Citaat:
Oeps
Mauro Rosales is weg bij die Mexicaanse club ,Querétaro.
Hij is nu bezig met een paar clubs in Argentina, dat zal één dezer dagen hopelijk rond zijn.
Dat was mijn nieuwtje, dus nog niet helemaal compleet
Hij is niet door de medische keuring gekomen bij Querétaro, hoop dat dit wel lukt bij Huracan.
Aan die medische keuring zat een luchtje, meer kan ik niet zeggen.
Schijnt wel vaker voor de komen
Pobrecito....
Geplaatst: Za 12 feb 2011 11:05
Citaat:
Om 17.00uur Argentijnse tijd / 21.00uur Nederlandse tijd:
Messi - Ronaldo oftewel Argentina - Portugal.
Tevez niet opgeroepen door Batista, Schijnt om disciplinaire redenen te zijn. Welke dat zijn is me tot nu toe nog ontgaan. Bevestigt maar weer eens dat zo'n figuur als een Batista Bondscoach kan/mag zijn van een land als Argentina.
Man komt op alle vlakken tekort, helemaal wat communicatie. Doet gewoon zeer aan je ogen als je hem langs de lijn ziet staan of in een interview ziet staan.
Daarnaast lopen er toch wel een paar rond in Argentina die wel geschilt zouden zijn.
2-1 geworden voor Argentina en ik heb genoten van die wedstrijd!!
Voetballen alsof ze in één of andere finale zitten, geweldig.
Dat is nou het verschil met de west-europese landen( hoorde dat de wedstrijd van ned-oost. behoorlijk saai was), deze mannen hebben tenminste passie voor het voetbal, vriendschappelijk of niet.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 17:44
Citaat:
Na de 1-4 thuisnederlaag tegen Godoy heeft Boca uit gewonnen bij Racing Club. Enige doelpunt gemaakt door Mouche!
Was verbaasd, Boca verdiend gewonnen. Had een beetje gevoel van de overwinning van Tomba in La Bombonera of dat een uitschieter was maar Tomba won donderdag in een zinderende wedstrijd voor 30.000 man in de Copa Libertadores met 2-1 van Liga de Quito. Absoluut geen slechte ploeg Quito.
Maar wat een elftal heeft Tomba nu. Olmedo, Sigali, Vilar, Sanchez (de Uruguayaan) en geweldenaar doelman Torrico. Keept ofals die 20 jaar is. Torrico de enige die uit Godoy Cruz komt.
Straks River Plate tegen directe concurent Hurucan. Ze pakken allemaal punten onderin op het moment. Gimnasia La Pla thuis onderuit tegen Olympo die nu tijdelijk koploper is. Gimnasia met ouwe rot Guillerm Barros Schelotta die voor niets speelt omdat die zijn 1e liefde wilt helpen.
Gaan verhalen dat die ook naar Boca wilde terug keren maar dat nooit meer zou doen als Riquelme er zou zijn, Riquelme die weer geblesseerd is. Tijd dat die weggaat, vertrouw hem niet meer.
Geregistreerd: 01-04-2009 Forum berichten: 1903 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 19:53
Wauw echt prachtig, pak dit gewoon in het algemeen hoor. Ben niet voor iemand in Argentinië alhoewel ik Riquelme altijd een geweldige speler vond. Kijken die supporters eigenlijk naar de wedstrijd of doen ze dit 90/90?
Gestopt
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 19:58
Citaat:
Wauw echt prachtig, pak dit gewoon in het algemeen hoor. Ben niet voor iemand in Argentinië alhoewel ik Riquelme altijd een geweldige speler vond. Kijken die supporters eigenlijk naar de wedstrijd of doen ze dit 90/90?
Is ook mooi of het nou River Plate of Boca is.
Dit gaat 90 minuten door maar je hebt wisselende diensten. Je hebt die lange vlaggen (weet niet hoe je dat noemt) die van boven naar benden gehangen worden. Die moeten strak gehouden worden. Dit is op staan tribunes wat hier nog mag. Om de paar meter heb je 'hekjes' waar de 'strakhouders' op staan. Dit is niet te onderschatten en zeer zwaar werk. Dit gaat per wedstrijd om en om en wordt gedaan door de nieuwkomelingen die zich moeten bewijzen. Een soort ontgroeningsoefening.
Dze 'ontgroeners' zien bijna niets van de wedstrijd, netzoals de 'drummers'. Dit zijn altijd dezelfde gasten en staan hoog in rang/pikorde.
Net onder de 'leiders' van de Barra Brava.
Geregistreerd: 01-04-2009 Forum berichten: 1903 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:05
Citaat:
Is ook mooi of het nou River Plate of Boca is.
Dit gaat 90 minuten door maar je hebt wisselende diensten. Je hebt die lange vlaggen (weet niet hoe je dat noemt) die van boven naar benden gehangen worden. Die moeten strak gehouden worden. Dit is op staan tribunes wat hier nog mag. Om de paar meter heb je 'hekjes' waar de 'strakhouders' op staan. Dit is niet te onderschatten en zeer zwaar werk. Dit gaat per wedstrijd om en om en wordt gedaan door de nieuwkomelingen die zich moeten bewijzen. Een soort ontgroeningsoefening.
Dze 'ontgroeners' zien bijna niets van de wedstrijd, netzoals de 'drummers'. Dit zijn altijd dezelfde gasten en staan hoog in rang/pikorde.
Net onder de 'leiders' van de Barra Brava.
Klinkt erg mooi in ieder geval, hoe duur is een gemiddeld voetbalkaartje daar? Net dieren dat je je eerst mag bewijzen voor dat je echt mag 'mee doen'. Hier zou vak410 een voorbeeld aan moeten nemen, zo groot lukt natuurlijk nooit van z'n leven maar misschien wel in de richting van net zo mooi. Barra Brava, wat is dat precies?
Gestopt
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:16
Citaat:
Klinkt erg mooi in ieder geval, hoe duur is een gemiddeld voetbalkaartje daar? Net dieren dat je je eerst mag bewijzen voor dat je echt mag 'mee doen'. Hier zou vak410 een voorbeeld aan moeten nemen, zo groot lukt natuurlijk nooit van z'n leven maar misschien wel in de richting van net zo mooi. Barra Brava, wat is dat precies?
Is ook mooi, het is geweldig en went nooit.
Ga morgen naar Godoy Cruz - San Lorenzo en heb kaartje voor de ere-tribune. Is 100 Argentijnse Pesos wat 20 Euro is. Hier is dat gigantisch veel geld.
Popular (staan tribune) is 50 Pesos nu, ook enorm veel geld. Meer dan 50% heeft geen werk en leeft op plaatsen wat niet bestaat in Nederland. Hoop van die gasten krijgen hun inkomen vanwege crimenele actifiteiten.
Barra Brava is de harde kern van een club. De leider van Godoy Cruz wordt al een tijd gezocht vanwege verdacht van 2 moorden. ' 2 voetbal moorden'.
'Rengo' Alguilera heet die en heeft maar 1 been maar is er wel mee weg gekomen.
Mooi dat je 410 noemt, het meest jammere van 410 is dat ze geen respect hebben voor de ouwere garde, iets wat hier nooit zal gebeuren. 410 Meld wel dat ze respect hebben voor de oudjes maar in realiteit blijkt dat uit niets.
Maar grote verschil hier, meer dan 50 % heeft simpelweg niets anders. 5 Minuten eerder weg uit stadion bestaat hier niet. Was donderdag na de wedstrijd tegen Quito 1 uur later nog in het stadion.
Is voetbal leven. Misschien beperkt volgens velen maar ik vind het het einde.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:26
Citaat:
Is ook mooi, het is geweldig en went nooit.
Ga morgen naar Godoy Cruz - San Lorenzo en heb kaartje voor de ere-tribune. Is 100 Argentijnse Pesos wat 20 Euro is. Hier is dat gigantisch veel geld.
Popular (staan tribune) is 50 Pesos nu, ook enorm veel geld. Meer dan 50% heeft geen werk en leeft op plaatsen wat niet bestaat in Nederland. Hoop van die gasten krijgen hun inkomen vanwege crimenele actifiteiten.
Barra Brava is de harde kern van een club. De leider van Godoy Cruz wordt al een tijd gezocht vanwege verdacht van 2 moorden. ' 2 voetbal moorden'.
'Rengo' Alguilera heet die en heeft maar 1 been maar is er wel mee weg gekomen.
Mooi dat je 410 noemt, het meest jammere van 410 is dat ze geen respect hebben voor de ouwere garde, iets wat hier nooit zal gebeuren. 410 Meld wel dat ze respect hebben voor de oudjes maar in realiteit blijkt dat uit niets.
Maar grote verschil hier, meer dan 50 % heeft simpelweg niets anders. 5 Minuten eerder weg uit stadion bestaat hier niet. Was donderdag na de wedstrijd tegen Quito 1 uur later nog in het stadion.
Is voetbal leven. Misschien beperkt volgens velen maar ik vind het het einde.
Respect voor de oudere ja, komt sowieso niet genoeg meer voor, buiten het voetbal ook.. Als je leest van laffe overvallen op 70+, dan denk je echt wat er in dat hoofd rondgaat.
Maar verder: Toch mooi dat voetbal daar zo leeft, terwijl Argentijnen zeker niet slecht zijn in Hockey. Zuid-Amerika.. Prachtig continent maar ik zou er toch niet graag wonen denk ik, simpelweg omdat het me te gevaarlijk lijkt.
Hoe komt het dat hij nog maar 1 been heeft? Maar, ja dat geweld dat is dan weer het nadeel dat het voetbal zo leeft, dat het mensen hun leven kost. Dat slaat dan weer nergens op, Een vechtpartijtje hier en daar hoort er (jammer genoeg) bij maar doden kom op..
Gestopt
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:36
Citaat:
Respect voor de oudere ja, komt sowieso niet genoeg meer voor, buiten het voetbal ook.. Als je leest van laffe overvallen op 70+, dan denk je echt wat er in dat hoofd rondgaat.
Maar verder: Toch mooi dat voetbal daar zo leeft, terwijl Argentijnen zeker niet slecht zijn in Hockey. Zuid-Amerika.. Prachtig continent maar ik zou er toch niet graag wonen denk ik, simpelweg omdat het me te gevaarlijk lijkt.
Hoe komt het dat hij nog maar 1 been heeft? Maar, ja dat geweld dat is dan weer het nadeel dat het voetbal zo leeft, dat het mensen hun leven kost. Dat slaat dan weer nergens op, Een vechtpartijtje hier en daar hoort er (jammer genoeg) bij maar doden kom op..
Hier gaat ook een hoop mis maar respect voor oudere dat zit er wel in.
Wat betreft wonen in Argentina of Zuid-Amerika, zou niet anders meer willen, misschien centraal-Amerika.
Waarom die 1 been heeft weet ik eigenlijk niet maar zal eens vragen. Is wel interessant, misschien zit er wel een verhaal aan vast.
Maar het is hier beter toeven dan in Katwijk kan ik je vertellen.
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:38
Citaat:
Hier gaat ook een hoop mis maar respect voor oudere dat zit er wel in.
Wat betreft wonen in Argentina of Zuid-Amerika, zou niet anders meer willen, misschien centraal-Amerika.
Waarom die 1 been heeft weet ik eigenlijk niet maar zal eens vragen. Is wel interessant, misschien zit er wel een verhaal aan vast.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:40
Citaat:
Tja, dat heb ik hier ook, beter als in NL!
Het fijnste is lekker buiten de deur leven.
Hier lopen s'nachts gezinnen rond met koters van een paar jaar. Vind prachtig allemaal. Slapen s'middags allemaal.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:41
Prijzen van kaartjes varieren van 50 tot 200 pesos dacht ik.
Ik heb altijd het geluk hehad ze gratis te krijgen.
De Barra Bravas van River heten Los Borrachos del Tablon en die van Boca La doce.
Argentijnen zijn goed in heel veel sporten, voetbal, tennis, hockey en polo.
En je bewering dat Z-Amerika je te gevaarlijk lijkt is naar mijn inziens niet waar.
Heb me er nooit onveilig gevoeld als je maar weet waar je komt. Net zoals hier.
Hoe denk je dat het in Ned. is op het moment? Gewone burgers die in hun huis worden overvallen, net weer een vrouw doodgeschoten in een hotel? Dat komt hier dus ook net zo goed voor.
Had het er laatst nog met iemand over. Als er in het buitenland gevraagd wordt waar je vandaan komt en je vertelt dat je uit Nederland komt.
Vroeger zeiden ze dan klompen, nu zeggen ze hoeren, drugs en de karatetrap van N de Jong.
We staan voor het buitenland dus ook mooi op de kaart.
Het is maar wat je gewend bent.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:42
Citaat:
Qua weer in ieder geval ja. Waar woonde jij in Nederland als ik vragen mag ?
En van wie ben jij 'supporter'/supporter in Argentinië of ben je gewoon supporter van Argentijns voetbal ? Nou dat zal één van mijn zuilen worden ( als je begrijpt wat ik bedoel); naar een Argentijnse voetbal wedstrijd gaan.
Gestopt
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:48
Citaat:
Ik heb altijd het geluk hehad ze gratis te krijgen.
GRATIS ?????
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Even voor AFCAKatwijk, hier discrimineren ze. Is geen grap. Vrouwen betalen 50% minder. Is echt geen grap!
Maar even om goed beeld te schetsen, Boca Juniors is de mooiste en GROOTSTE club van de mooiste hoofdstad van de wereld.
De mooiste club uit boerenland is Godoy Cruz!
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:52
Gewetensvraagje Luut....... volgens mij was je maar wat blij dat La Tomba won van Boca vorige week of heb ik het mis?
En ja die kaartjes, dat weet je wel, van een voormalige Godenzoon haha.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:55
Citaat:
Gewetensvraagje Luut....... volgens mij was je maar wat blij dat La Tomba won van Boca vorige week of heb ik het mis?
En ja die kaartjes, dat weet je wel, van een voormalige Godenzoon haha.
Eens een Godenzoon, Altijd een Godenzoon!
Moet zeggen dat ik blij was en niet zo'n beetje ook. Wordt steeds meer moet ik bekennen.
Geplaatst: Zo 20 feb 2011 20:56
Citaat:
Even voor AFCAKatwijk, hier discrimineren ze. Is geen grap. Vrouwen betalen 50% minder. Is echt geen grap!
Maar even om goed beeld te schetsen, Boca Juniors is de mooiste en GROOTSTE club van de mooiste hoofdstad van de wereld.
De mooiste club uit boerenland is Godoy Cruz!
Dat is wel eens anders geweest voor vrouwen Lute, haha vind het eigenlijk wel leuk om te horen.
Ja, Boca dacht ik al.. Mooie club met voor mij ras voetballers Palermo en Riquelme met respectievelijk het neusje voor de goal en het prachtige schot..
Ik heb door de verhalen van jou en Gallina toch ( nu al ) een beter en positiever beeld gekregen over Argentinië, wat vinden de Argentijnen eigenlijk van ons aller Ajax? Dit is echt me duizendste vraag aan je Lute, krijg je al lamme vingers van het typen.
Gestopt