Auteur
|
Bericht
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 30 aug 2010 23:39
|
|
River liet het soms na om het af te maken. Ze willen het soms zo mooi doen dat ze vergeten waar het doel staat. Maar eigenlijk een logische stand want ook Argentinos was bij momenten dicht bij een doelpunt. In de beginfase veel tackles, en nu wil ik niet door een River-bril kijken maar wat speelden die van Argentinos smerig. Affranchino ging er ook eens stevig in, mag blij zijn dat ie geen kaart kreeg.
Dankjewel Boca, want wat krijgen we nou te zien? River gewoon op kop, daar drink ik op!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 4 sep 2010 11:14
|
|
Voor de liefhebbers..... 7 september 22.30 Sport1 (volgens mij begint het ietsje vroeger, maar wordt misschien nog aangepast)
ARGENTINA-ESPAÑA !!!!
Vriendschappelijke wedstrijd in El Monumental (River stadion)
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 4 sep 2010 12:10
|
|
Leuke wedstrijd, denk ik! Ga denk ik wel ff kijken!!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 5 sep 2010 19:29
|
|
Godoy Cruz - Estudiantes de la Plata 1-2.
Ongelooflijk klote, bij winst was Tomba koploper geweest, zelfs koploper bij de Copa lijst. Ben niet geweest dus dat zal wel de reden zijn geweest.
Kwam bij toeval langs hotel donderdag avond waar Estudiantes zou komen dus effe wachten. Stonden niet heel veel fans maar wel een hele leuke famillie. Vader, moeder en 3 kinderen. 2 Kleine meisjes (tweeling) en een broertje.
Was wel lachen want bloed fanatiek. Moeders opeens van daar komt de bus, vader de straat op met oud shirt uit 1978. Prachtig shirt en begint te zingen.
Dacht nog dit is de bus niet want is geen politie bij. Bleek dus een lege bus te zijn, iedereen lag plat van het lachen, inclusief hotel personeel en beveiliging.
Uiteindelijk kwam de bus, werd ook tijd want was gruwelijk koud. Opvallend dat op Veron na iedereen gelijk de lobby van het hotel opzocht. Erg jammer want die paar handtekeningen zijn zo gezet.
Maar Veron nam zeker 10 minuten de tijd om met iedereen op de foto te gaan en handtekeningen uit te delen. Maar wat een kop heeft die toch . Machtig.
Erg relax die Veron.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 5 sep 2010 23:46
|
|
Veron is ook al wat meer gewend dan z'n ploegmaten denk ik. Manchester United, Chelsea, Inter. Wie kan er hem dat nazeggen
Gisteren een halfuurtje meegepikt van Boca - San Lorenzo, zat echt te niksen dus dacht ja waarom ook niet. Werd 0-2, heb niet opgelet maar Boca kreeg in die 2e helft wel 1 goeie kans in de slotfase. Ze stonden al 0-1 achter, mist de kans waardoor San Lorenzo kan counteren en de 0-2 kan maken. Wat is dat pech hebben zeg. Er viel me 1 speler op, Balsas aan San Lorenzo's kant. Wat een beer van een vent. Een Uruguayaanse spits van 24, zit misschien nog wat in.
Straks Vélez - River. Wie wint komt naast Arsenal te staan dat toch wel verrassend 1e staat. 1 wijziging bij River, Lanzini begint in de plek van Enano, die echt nog zoekende is naar z'n beste vorm. Je kan die jongen niet kwalijk nemen, na alle ellende die hij heeft moeten meemaken. Enano begint gewoon op de bank. Een basisplaats voor Lanzini zat er gewoon aan te komen, die jongen kan ballen zeg.
Dit zijn ze dan voor straks:
Vélez Sarsfield (4-3-1-2): Marcelo Barovero; Fabián Cubero, Sebastián Domínguez, Fernando Tobio y Emiliano Papa; Iván Bella, Leandro Somoza y Víctor Zapata; Maximiliano Moralez; Juan Manuel Martínez y Santiago Silva. DT: Ricardo Gareca.
Suplentes: Germán Montoya, Fernando Ortiz, Gastón Díaz, Franco Razzotti, Héctor Canteros, Ricardo Alvarez y Jonathan Cristaldo.
River Plate (4-3-1-2): Juan Pablo Carrizo; Paulo Ferrari, Jonatan Maidana, Alexis Ferrero y Carlos Arano; Facundo Affranchino, Matías Almeyda y Roberto Pereyra; Manuel Lanzini; Ariel Ortega y Rogelio Gabriel Funes Mori. DT: Angel Cappa.
Suplentes: Mario Daniel Vega, Maximiliano Coronel, Walter Acevedo, Juan Rodrigo Rojas, Diego Buonanotte, Leandro Caruso y Hugo Mariano Pavone.
Vamo' RRRiver!!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 7 sep 2010 17:29
|
|
Pavone heeft zoals voorspeld nog niets toegevoegd aan River. Enorme prutser.
Ben benieuwd naar Argentina vanavond. Batista heeft toch een statement willen maken door bepaalde spelers er weer bij te halen. De vraag is of die spelers de leeftijd hebben om nog iets toe te voegen in 2014. Batista is een enorme Banega-fan, dus die heeft de wind vanaf nu mee.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 8 sep 2010 00:13
|
|
Caruso evenmin. Kreeg niet eens een invalbeurt van Cappa. Het was een rotavond voor River tegen Vélez, 2-1 verloren en misschien wel terecht. Als je de laatste 20minuten tegen 10 man speelt en niks kan forceren...Niet dat Vélez zo geweldig speelde, maar ze durfden wel enigszins meer. Hoe bizar kan het gaan voor Enano, 4wedstrijden op rij niet eens redelijk spelen en dan na een halfuur invallen voor de geblesseerde Lanzini om vervolgens 10minuten later een pegel in de netten te schieten. In de tweede helft nam River dan toch meer initiatief tot die penal voor Vélez. Maidana mocht blijven staan van Baldassi, was zuiver rood. Daarna verdween River helemaal.
Had de gols van de andere wedstrijden gezien, het was dus nog 1-2 geworden in Boca - San Lorenzo. Palermo scoorde nog in de 94e minuut. Had na de 2e gol gewoon afgesloten Wanneer is die Riquelme terug? Is toch al lang geblesseerd..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 8 sep 2010 07:46
|
|
Zo, Argentina heeft gisteravond even laten zien wie er nou echt wereldkampioen had moeten worden! De Spanjaarden even van het veld geveegd met 4-1!
VAMOS ARGENTINAAAAAAAAAAAA!!!
( alleen waren ze daar dus ee paar maanden te laat mee )
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 9 sep 2010 18:50
|
|
Net nog even de promediolijst bekeken.
We gaan richting oktober en River Plate staat voorlaatse. Moeilijk omdaar weg te komen. En nu ik het toch over oktober heb, was er niet iets in oktober Gallina?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 sep 2010 19:00
|
|
Citaat: Net nog even de promediolijst bekeken.
We gaan richting oktober en River Plate staat voorlaatse. Moeilijk omdaar weg te komen. En nu ik het toch over oktober heb, was er niet iets in oktober Gallina?
Sí,sí , estoy en Baires en octubre.....
Maar die lijst, wat heeft dat er dan mee te maken?
Ik heb het gezien dat ze zo laag staan
Gaan ze er in oktober uit?
Ben blij dat Mauro er niet meer zit dan.....
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 9 sep 2010 19:05
|
|
Citaat:
Sí,sí , estoy en Baires en octubre.....
Maar die lijst, wat heeft dat er dan mee te maken?
Ik heb het gezien dat ze zo laag staan
Gaan ze er in oktober uit?
Ben blij dat Mauro er niet meer zit dan.....
Haha, bedoelde met oktober dat jullie weer richting het beloofde land gaan. Is nu echt aftellen geblazen waarschijnlijk.
Die promediolijst is voor het degraderen naar de Primera B. Ze degraderen in Argentina niet uit de competitie maar uit de promediolijst die over 3 jaar gaat.
De laatste 2 degraderen direct en de nummer 17/18 spelen 2 promotie duels tegen de nummer 3 en 4 uit de Primera B.
Argentijnse logica.
Waar is Mauro dan, nieuwe club?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 sep 2010 19:12
|
|
O ja, dat weet ik wel, dat de laatste 2 degraderen. Maar de competitie is half dec. toch pas afgelopen, dus er kan nog van alles gebeuren.
Ik denk dat River niet degradeert, ik hoop het niet tenminste. Denk eerder aan Olimpo of All Boys.
Hier het lijstje:
http://www.ole.com.ar/estadisticas/futb ... l#descenso
Mauro z'n contract is afgelopen en hij is bezig met een aantal clubs in het buitenland, waarvan één steeds meer concreter wordt. Maar ik wil hier nog niets over zeggen, ben geen roddeljournalist
Zodra het erdoor is, zet ik het natuurlijk hier neer.
Op dit moment blijft hij lekker fit door met Newell's mee te trainen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 9 sep 2010 19:15
|
|
Citaat:
Mauro z'n contract is afgelopen en hij is bezig met een aantal clubs in het buitenland, waarvan één steeds meer concreter wordt. Maar ik wil hier nog niets over zeggen, ben geen roddeljournalist
Zodra het erdoor is, zet ik het natuurlijk hier neer.
Op dit moment blijft hij lekker fit door met Newell's mee te trainen.
Dat zou betekenen dat Ajax ook een percentage gaat krijgen. Ben benieuwd.
Hij zal vanavond wel naar Las Leonas gaan en wie weet zondag wel een Argentina - Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 sep 2010 19:21
|
|
Haha, ja ik denk wel dat hij gaat, hij zit in Rosario in een hotel.
Zondag bedoel je natuurlijk Argentina-Nederland
Denk dat las Leonas wel gaan winnen, wat denk jij?
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 9 sep 2010 19:26
|
|
Citaat: Haha, ja ik denk wel dat hij gaat, hij zit in Rosario in een hotel.
Zondag bedoel je natuurlijk Argentina-Nederland
Denk dat las Leonas wel gaan winnen, wat denk jij?
Wie weet zit die wel in hotel met een van de teams, is goed vertoeven dan. Zoveel normale hotels heb je niet in Rosario dus kans is groot.
Las Leonas wint wel vanavond. Nederland speelt daarvoor.
Mooi affiche als we Argentina - Holanda krijgen voor een bezoek van Guillermo en Maxima. Kan onze Guillermo een hoop bloedmooie meiden zoenen.
Maar houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen van Mauro. Ook belangrijk voor Ajax. Brengt weer Pesos in het laatje in Amsterdam.
Ga basketbal kijken nu.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 15:00
|
|
Lanus - Godoy Cruz 1-4, is wat. Niet eens gekeken want heb Argentina - Holanda gezien. Mooie overwinning en men kan weer naar boven kijken.
River Plate - Arsenal 1-0, ging niet makkelijk en in de 2e helft Arsenal met enorme kansen. Zelfs eentje die ik nog gemaakt had.
Ortega toch wel belangrijk voor River Plate.
Olympo - Boca Juniors 1-3 in zeiknat Bahia Blanca. Viel met bakken uit de hemel de regen. Palermo zeer goed, maker van de 2e en betrokken bij de andere goals.
Maar wat een slecht Boca, zit weinig spektakel in. Weinig voetbal vernuft. Gaat niet goed komen. Wachten op Riquelme die nog zeker 2 wedstrijden aan de kant blijft.
Maar wat een zooitje bij elkaar geplukte spelers. De ziel van Boca naar de klote.
En dan dit:
http://www.youtube.com/watch?v=WMsUzvTixdo
Broer van Carlos Tevez 16 jaar de bak in voor roofoverval op geld transsprt.
|
nielsvanstralen
Forum berichten: 4
|
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 18:29
|
|
Tomba keurige overwinning inderdaad, zondag moet ook geen probleem worden. Vanmiddag het clubshirtje maar eens even aanschaffen, begint nu een beetje mn tweede club te worden!
Net teruggekomen van weekendje Rosario :) Wat een vrouwen!!! Zat in het stadion met de halve finale naast alle familie van de speelsters, wel lachen. Voor de finale helaas geen kaarten kunnen regelen, compleet uitverkocht...
Tijdens de finale gegeten in een tentje tegenover het hotel van Las Leonas (wat wij toen nog niet wisten...) wat een gekkenhuis op straat toen ze terugkwamen na de wedstrijd! Savonds tot in de late uurtjes bij de officiele wk afscheidsparty geweest in club Madame (briljant mooi en groot). Even geluld met de chagrijnige hollandse dames en met Argentijnse speelsters gedanst (2 bankzitters moet ik eerlijk zeggen, maar wel lekker!) tot haar vriend ook de club binnenkwam en me op niet heel vriendelijke wijze verzocht op te rotten...
Waar ga jij Ajax kijken woendag Lute? Ik ga ff naar de irish pub op Colon vragen of ze de wedstrijd uitzenden. Of weet jij iets beters? Ben die livestreams wel een beetje zat...
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 15 sep 2010 22:35
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=120051
Alsof deze jongen al niet genoeg stront te verwerken heeft doen ze er nog een schepje bovenop, ongelooflijk...
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Do 16 sep 2010 07:38
|
|
Buonanotte is echt een geweldig talent maar ik vrees dat het er nooit uit zal komen. Dit soort dingen maakt een speler kapot.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 16 sep 2010 15:41
|
|
Citaat:
Waar ga jij Ajax kijken woendag Lute?
Heb in Godoy Cruz gekeken maar had dat beter niet kunnen doen, drama wedstrijd.
Emiliano Dudar, Argentijnse speler in Zwitserland ligt in coma na ongelukkig kop incident met een ploeggenoot.
http://www.youtube.com/watch?v=FElg7HJKHK4
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 24 sep 2010 18:05
|
|
Citaat: Zo, Argentina heeft gisteravond even laten zien wie er nou echt wereldkampioen had moeten worden! De Spanjaarden even van het veld geveegd met 4-1!
VAMOS ARGENTINAAAAAAAAAAAA!!!
( alleen waren ze daar dus ee paar maanden te laat mee )
De Spanjaarden waren incluis de coach in een discotheek te vinden de avond voor de wedstrijd. Daar rolde ze uit om 6 uur s'morgens tesaam met hun gids Fabiano.
Ze waren blijkbaar een beetje moe.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 1 okt 2010 17:53
|
|
Godoy Cruz onnodig punten verloren de afgelopen 2 wedstrijden, beide door fouten van de doelman Nelson Ibañez. Minstens 4 punten misgelopen door die ballenvanger.
Hopenlijk morgen ouwe rot uit Godoy Cruz zelf op doe en Ibañez eruit.
http://www.youtube.com/watch?v=8Io9vbbNQo8
Dit was de 1-1 uit tegen Hurucan. 70 Minuten met 10 man spelen en niets aan het handje. Wedstrijd volledig in handen met man minder en dan dit. Mooi klote, tegen Tigre thuis hetzelfde. 4 Punten dan had je nu 2e gestaan.
Estudiantes heeft de inhaalwedstrijd en tevens derby tegen Gimnasia La Plata met 2-0 gewonnen. Betekende tevens het einde van mijn grote vriend Diego Cocca.
Zie hem wel naar Mexico gaan nu.
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 3 okt 2010 19:33
|
|
Vanuit een terma bad hoog in de Andes de wedstrijd Tomba - La Roja gevolgt. Weer eens wat anders maar is goed bevallen.
Godoy Cruz met 4-1 de 'Rooien' naar huis gestuurd. Kwamen snel met 0-1 achter maar gingen de rust met 3-1 de vestadrio's in. Vlak na rust 4-1 en was spel gespeeld. Tomba hoefde niet meer en Independiente was murf gespeeld. Maar eerste helft prachtig mooi voetbal onder aanvoering van Villar op middenveld en de Colombiaan Jairo Castillo voorin. Toch heerlijke voetballer die de rest ook beter laat spelen.
Grootste pluspunt was dat ballenvanger Ibañez op de bank plaats mocht nemen en man met uitstraling Sebastian Torrico in doel mocht plaatsnemen.
Voelt bij de achterhoede meer zekerheid hier door. Torrico geboren en getogen in Godoy Cruz, echte Tombino.
Aanvoerder nu Olmedo ipv Ibañez ook goede verandering. Achterhoede met mannen als Curbello uit Uruguay, Sigali en Rojas en dan heb je een meer dan behoorlijk elftal. Waar gaat dit eindigen staan in ieder geval 2e op de Copa lijst. Zou wat zijn Godoy Cruz - Colo Colo in Malvinas.
Maar blijft een nare smaak houden aan die missers van Ibañez.
Volgende week Argentinos uit en dan River Plate in casa. 6 Punten eitje!
De doelpunten, grote schoonheid let op die 3e van Tomba:
http://www.youtube.com/watch?v=tS5CQa-hKbk
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 3 okt 2010 23:16
|
|
San Lorenzo - Estudiantes de la Plata net afgelopen, 0-1 overwinning voor de mannen uit La Plata. Minder, niet blij mee.
Boca Juniors - Lanus 8 minuten 0-1
Fout doelman, knuppels.
1-1 nu, kom op Boca!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 4 okt 2010 18:03
|
|
Luutje, hoe laat begint Argentina-Japan vrijdag in Argentina?
Welk net? TyC sports, canal7?
Ben ong om 22.00 in mn app denk ik. Wil het wel zien
|