Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 2698 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 14:22
Ja, maar je weet toch ook dat Van der wiel nummer 2 houdt. Suárez 16. En de Zeeuw houdt 40. Misschien zijn er mensen die hier meer info weten over welk nummer hij volgend jaar neemt. Ik weet dat hij 14 het liefst heeft, maar misschien heb ik iets gemist en draagt hij net zo lief 45?
Geregistreerd: 19-08-2009 Forum berichten: 908 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 apr 2010 23:11
Gezien het feit dat Sulejmani komend seizoen niet hetzelfde nummer zal hebben en ook Aissati mag vertrekken en eventueel Emanuelson denk ik dan van de rugnummers die vrijkomen (8, 10 en 11) er eentje naar Eriksen en eentje naar Lodeiro zal gaan.
Als ik logisch door redeneer krijgt Eriksen dan 8 en Lodeiro 10.
Independiente K.O voor de titelrace, Godoy ook maar toch een mooi parcours gemaakt. Ik had het klassement laatste weken niet meer gezien, staat Argentinos daar doodleuk 2e met een punt minder maar dan Estudiantes. Ik ga voor Estudiantes, ik zie ze dit niet meer weggeven.
Geregistreerd: 07-02-2008 Forum berichten: 988 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 23:04
Benfica haalt Gaitán voor ruim acht miljoen euro naar Europa
Maandag, 3 mei 2010 om 21:27 | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Nicolás Gaitán vervolgt zijn loopbaan met ingang van komende zomer in Europa. Benfica maakt maandagavond via de officiële kanalen bekend dat de aanvallende middenvelder annex aanvaller voor 8,4 miljoen euro wordt overgenomen van Boca Juniors. De 22-jarige Argentijn tekent voor vijf seizoenen.
/
Gaitán debuteerde in 2008 in de hoofdmacht van Boca Juniors en is uitgegroeid tot een van de smaakmakers van de topclub uit Buenos Aires. In totaal speelde Gaitán, die in de aanval op diverse posities uit de voeten kan, 64 wedstrijden voor los Xeneizes en maakte hij twaalf doelpunten.
In de winterse transferperiode werd Gaitán met Ajax in verband gebracht. Martin Jol ontkende destijds de belangstelling en meende dat de club alleen werd genoemd om de vraagprijs op te drijven. Gaitán debuteerde vorig jaar in het nationale elftal van Argentinië en speelde inmiddels drie interlands.
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 mei 2010 12:11
Verschrikkelijke kutclub, dat Benfica. 'Kopen' alles wat los en vast zit in Zuid-Amerika. Verneuken de markt en kijken of er wat tussen zit. Als het niets is voeren ze die gasten weer door naar een andere Europese club of wellicht een Zuid-Amerikaanse club. Ondertussen krijgen de trainers daar horden aan spelers die ze totaal niet kennen en/of waar ze niet om hebben gevraagd.
Geplaatst: Di 4 mei 2010 16:43
Ja, Benfica heeft zijn identiteit verloren. Liefst 8 Zuid-Amerikanen in de basis, om nog maar te zwijgen van bankzitters, uitgeleende Zuid-Amerikanen en B-kern. Franco Jara van Arsenal De Sarandi komt er dus ook al bij. Echt een vleeskeuring is het allemaal geworden.
Geregistreerd: 27-03-2009 Forum berichten: 1585 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Di 4 mei 2010 16:51
Citaat:
Ja, Benfica heeft zijn identiteit verloren. Liefst 8 Zuid-Amerikanen in de basis, om nog maar te zwijgen van bankzitters, uitgeleende Zuid-Amerikanen en B-kern. Franco Jara van Arsenal De Sarandi komt er dus ook al bij. Echt een vleeskeuring is het allemaal geworden.
Geplaatst: Di 4 mei 2010 17:10
Ja, je weet toch. Spelers die afgekeurd worden omdat ze misschien niet het formaat hebben dat men zoekt, maar misschien twee keer beter zijn dan iemand die twee koppen groter is. Snap je?
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 mei 2010 21:27
Ortega opgeroepen voor de selectie door Maradona, te triest voor woorden.
Olmedo van Tomba ook, dat is dan weer leuk. Een van de belangrijkste spelers van Tomba dit jaar. Schijnt interesse te zijn van River Plate en ook van Boca Juniors voor Olmedo.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 mei 2010 21:39
Citaat:
Independiente K.O voor de titelrace, Godoy ook maar toch een mooi parcours gemaakt. Ik had het klassement laatste weken niet meer gezien, staat Argentinos daar doodleuk 2e met een punt minder maar dan Estudiantes. Ik ga voor Estudiantes, ik zie ze dit niet meer weggeven.
Komend weekend:
Argentinos Juniors - Independiente
Estudiantes - Rosario Central
Godoy Cruz - Colon
Laatste speeldag:
Colon - Estudiantes
Independiente - Lanus
Arsenal - Godoy Cruz
Hurucan - Argentinos Juniors
Nog niet gespeeld, zie Estudiantes miet winnen tegen Colon.
Atletico Tucuman en Chacarita Juniors definitief gedegradeerd. Gimnasia L.P. speelt play-off wedstrijd tegen de nummer 3 of 4 van de Primera B. De andere zal waarschijnlijk Rosario Central worden. Racing heeft nog 1 puntje nodig.
Geplaatst: Di 4 mei 2010 23:09
Idd, te triest voor woorden. Is Maradona van plan om Ortega ook mee te nemen naar het WK? Geef dan toch liever Barrios een kans, heeft een pak goals gemaakt dit seizoen bij Dortmund. Die gaat nu mooi voor Paraguay spelen.
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 13:15
Citaat:
Mja, Jara en Gaitán zijn dan ieder geval nog jongens die aanspraak kunnen maken op speeltijd. Dat geldt voor een groot deel van de Brazilianen daar (bij Porto zijn het meer de Argentijnen) niet.
Gaitán wordt hoogst waarschijnlijk de vervanger van Di Maria, die nu toch echt naar de absolute top zal verhuizen.
Die selecties van spelers uit de eigen competitie van Diego neem ik al tijden niet meer serieus. Gaat nergens over. Zitten veel spelers in die waarschijnlijk nog niet eens ooit de overstap zullen maken naar Europa.
Schijnt ver gevorderd te zijn deze onderhandelingen en ik zie dit niet mislopen. Eerste overwinning voor Passerella gaat dit worden.
River Plate zal in ieder geval komend seizoen als laatste beginnen in de promedio lijst. Ongelooflijk en levensgevaarlijk. Probeer daar maar eens weg te komen.
Caruso komend seizoen weer terug bij Tomba. Heerlijk nieuws. Waarschijnlijk Leiva ook weer. Die gaat geen speel minuten krijgen onder de nieuwe coach Ramon Diaz bij San Lorenzo.
Geplaatst: Zo 9 mei 2010 20:32
Dus volgend jaar weer een ronde Apertura/Clausura? River zal dan vol aan de bak moeten. Gisteren was alvast veelbelovend, afgetekende 0-3 tegen Racing. Funes Mori met een hattrick na amper 25 minuten spelen. Vooral de eerste twee goals tonen aan dat hij klasse in huis heeft. Ook Ortega was weer vanouds, speelt de laatste tijd alsof hij op wolken zit. Of wat een comeback van Enano zoal niet kan doen met een elftal. Maar ook de inbreng van Cappa, 3 wedstrijden gewonnen en 1 verloren. Gewoon zo verder doen River!
Geplaatst: Zo 9 mei 2010 23:50
Uitslagen van vandaag:
Argentinos Juniors 4 - 3 Independiente
Estudiantes 0 - 0 Rosario Central
Tigre 1 - 2 Banfield
Estudiantes haalt het niet van Rosario en is de leidersplaats kwijt aan Argentinos. Ongelooflijk dit, in de laatste wedstrijd word het dus nog dubbel zo spannend.
In wat in Zuid-Amerika bekend staat als een zogenaamde 'Olympic Goal' heeft Estudiantes-aanvaller Leonel Nunez zondag een weergaloos doelpunt gemaakt tegen rivaal Argentinos Juniors. Hij draaide de bal vanuit een corner in de 'verre' bovenhoek. Het was de gelijkmaker (1-1) in een duel dat pas in de slotseconden door Argentinos Juniors met 4-3 werd beslecht.
Nunez juichte overigens niet na zijn inswinger, in Zuid-Amerika 'Olympic Goal' genoemd. Hij is oud-speler van Argentinos Juniors en wilde dat het thuispubliek niet aandoen.