Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 apr 2010 20:29
Citaat:
Jakkes, wat een vuil beest Geef mij maar een golden retriever ofzo. Het lijkt wel winnie the pooh, maar dan zonder beenderen
Gallina doet ook mee met de toto mensen. Lute en Thomas, interesse?
Tuurlijk man, alleen al omdat je er zo enthousiast en fanatiek mee bezig bent. Daarnaast vind ik het ook leuk.
Maar het moge bekend zijn dat ik nitwit ben wat dit allemaal betreft.
Waar kan die toto vinden?
Wat die hond betreft, heb er niets van gezien maar er wordt getwijfelt aan de betrouwbaarheid van dit verhaal.
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 apr 2010 20:32
Ik doe ook mee, hoor.
En om deze post toch wat voetbalinhoud te geven: heb van de week weer een hele wedstrijd van Castillejos van Lanús gekeken. Mijn god, dat moet echt één van de slechtste voetballers op deze aardkloot zijn.
Geregistreerd: 07-02-2008 Forum berichten: 988 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 apr 2010 00:45
Als jullie je emailadressen even willen pb'en dan kan ik jullie een uitnodiging versturen.
Even wat nieuws van de Argentijnen in België. Nicolas Frutos moet noodgedwongen stoppen met voetballen. De laatste twee jaar valt ie in de ene blessure na de andere. Op 28-jarige leeftijd, moet een nachtmerrie voor hem zijn. Niet de fijnste voetballer maar tjonge wat kon die man scoren. Hij zal verder als scout werken voor Anderlecht.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 apr 2010 22:34
Citaat:
Als jullie je emailadressen even willen pb'en dan kan ik jullie een uitnodiging versturen.
Even wat nieuws van de Argentijnen in België. Nicolas Frutos moet noodgedwongen stoppen met voetballen. De laatste twee jaar valt ie in de ene blessure na de andere. Op 28-jarige leeftijd, moet een nachtmerrie voor hem zijn. Niet de fijnste voetballer maar tjonge wat kon die man scoren. Hij zal verder als scout werken voor Anderlecht.
Heb men e-mail aan je gestuurd.
Zo'n Frutos zou een goede scout voor Ajax zijn.
Van de week naar de training van Godoy Cruz wezen kijken op Gambarte.
Normale training en niets aan handje.
Kijkt iedereen verschrikt achterom en zijn de Colombiaan Castilo en Higuain aan het knokken. Ging er echt hart aan toe. Men had moeite om ze uit elkaar te trekken.
Castilo nam zijn spullen mee en vertrok direct.
Schijnt gisteren weer bij gelegt te zijn dus de mannen zijn scherp voorr zondag tegen Vélez Sarsfield.
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 21:56
Laten we het maar niet over Boca en River hebben, Rosario Central voor het eerst na 20 jaar weer gewonnen in La Bombonera. Felicidades voor onze Central man.
Gisterenavond Godoy Cruz - Vélez Sarsfield. Emotionele ontmoeting voor onze man aan het roer Turco Assad. !5 jaar bij Vélez geweest en werd groots onthaald door hun fans.
Maar wat een wedstrijd kregen we daarna, wee 90 minuten vol op de aanva Tomba, wat een voetbal zit er in de ploeg. En weer het zelfde mankement, geen afmaker en dan zie je aan Vélez kant ene Caruso als wissel. Klote is dat.
Rust 0-0 en op een gegeven moment in 2e helft met 0-0 verdediger eruit en 4e voorhoede speler erin knallen die 2 minuten later de 1-0 maakt. Paar tellen later in een counter van jewelste de 2-0 en tevens eindstand. Counter in een seconde of 5. Machtig mooi.
Maar weer werden de gols gemaakt nadat Higuain achter de spitsen ging spelen. Dan is die niet te houden. Dat ze dat zelf niet zien verdorie.
Maar voorlopig 3 punten achter op de Roden.
Geregistreerd: 22-12-2007 Forum berichten: 1455 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 19:07
Jeetje, gaat goed met River!!! Nr17 en dus niet eens laatste
Boca daar nog onder......
Heb laatste wedstrijden niet kunnen zien, maar wel over gelezen, Astrada is een beetje de weg kwijt en zie ik dan ook snel vertrekken. Luutje, hij en Pasarella kunnen toch niet metelkaar opschieten?
Geplaatst: Di 13 apr 2010 20:51
Citaat:
Luutje, hij en Pasarella kunnen toch niet metelkaar opschieten?
VAMOS LA TOMBA(dan maar....)
Waren geen vrienden inderdaad maar Astrada was niet meer te houden. Maar wat een puinhoop allemaal, River Plate en ook Boca Juniors kapot gemaakt door de machtshebbers waar ook de Barra Brava's toe behoren.
Nu komt River Plate met Cappa wat ik wel een geschikte vent vind maar geen top coach. Ongelooflijk dat ze niets beter kunnen krijgen. Cappa die zijn mond een beetje voorbij sprak in Spanje waar die was om Real Madrid - Barcelona te kijken. Werd door Passarella gebeld tijdens deze wedstrijd, dus was al duidelijk dat het exit zou zijn voor Astrada. Schijnt dat die 3 spelers neemt van Hurucan.
Boca Juniors gisteren eindelijk gewonnen met 4-0 van Arsenal die er geen zin in hadden. Twee keer Palermo waarvan de 1e zijn nummer 219 was en daarmee recordhouder is geworden in de historie van Boca Juniors.
Maar gisteren om 14.00uur, wat een tijd op maandag, Godoy Cruz - Tigre. Tomba nog nooit gewonnen van Tigre dus het werd tijd. Weergaloze wedstrijd en vooral de 2e helft. In een gelijk opgaande 1e helft Tomba met 1-0 de rust in.
Begin 2e helft ongelooflijk, Tomba in 4 minuten op 3-0 en dan denk je over en uit maar Tigre binnen 7 minuten op 3-2 waarvan de 2e de bal niet geheel over de lijn was maar de grens gaf aan doelpunt. Was niet te zien vanaf te tribune maar leverde de nodige discussies op. Stond een tv langs het veld en werd aangegeven tegen de scheids dat het geen gol was maar hij had hem al goed gekeurd en kon zijn beslissing niet terug draaien. Ongetwijfeld gaat dit nog de nodige discussie brengen.
Maar goed, Tomba minuten later op 4-2 en uiteindelijk 6-2 geworden. Maar weer wat een voetbal. De omschakeling is enorm. Kun je bijna niet verdedigen. Al met al weer een leuk dagske met gevolg dat Godoy Cruz samen met Argentinos Juniors koploper is. Zou wat zijn zeg.
Nog 5 wedstrijden.
Voor Tomba te beginnen zaterdag tegen River Plate in het Vélez Sarsfield stadion. Nog zonder Cappa op de bank. Dan thuis tegen Chacarita Juniors.
Uit naar Rosario Central. Thuis Colon en als laatste uit naar Arsenal.
Geplaatst: Do 15 apr 2010 03:04
Over welke 3 spelers van Huracan gaat het, Lute? Er worden nog veel spelers gelinkt aan River op dit moment. Diego Lugano (Fenerbahçe), Tanque Silva (Vélez), Ormeno (Gimnasia), Formica (Newell's), Ortigoza (Argentinos) en D'Alessandro, die kan niet ontbreken. Carrizo en Ferreyra willen ze ook terughalen, een keeper halen terwijl je weet dat je beste man net een keeper blijkt te zijn. Echt een clown die Passarella. Voor mijn part mag heel dat elftal veranderd worden, zien ze dan niet dat met de helft van spelers niks terecht komt. D'Alessandro zal waarschijnlijk de eerste versterking zijn voor volgend seizoen.
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 15 apr 2010 14:28
Een half elftal vervangen wordt wel problematisch als de club geen geld heeft, Millionario.
D'Alessandro? Daarmee haal je nog zo'n probleemgeval in huis. Daarnaast is die jongen natuurlijk zwaar overschat. Kan je net zo goed Gallardo laten staan. Funes Mori bakt er overigens nog steeds heel weinig van.
Ik zou geen drie spelers van Huracán kunnen noemen die iets toe kunnen voegen aan River Plate. Lijkt me dus een onzinbericht (niet van Lute, maar van de bron waaruit hij het heeft).
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 00:31
Ik zie D'Alessandro ook niet graag terugkeren bij River. Kan zich gewoon niet beheersen en dat is het laatste wat we nodig hebben. Wie ik wel graag terug wil zien is die Flores, speelt weinig tot niks bij Villareal tot dusver net als EscuderoOver Funes Mori kan ik ook weinig zeggen, had zoveel verwacht van hem. Hij heeft iemand als Enano nodig rond hem. Het is gewoon wachten tot hij weer fit geraakt, altijd fantastisch om hem bezig te zien. En bij Huracan zie ik ook niet echt een directe versterking, de beste spelers zijn daar allemaal weg. Misschien die Goltz, weet niet.
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 22:58
Leuk voor die jongen!
Die Bonilla had tegen Colón weer een flinke aanslag in petto, zeg:
Wat een dwaas.
Diego heeft overigens aangegeven dat hij zoals verwacht met vier centrumverdedigers zal aantreden tijdens het WK. Iemand als Zanetti lijkt het dus te kunnen schudden. Maradonna noemde hem zelfs in één adem met Papa.
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 06:17
River Plate - Godoy Cruz 2-1 en kan niet anders zeggen dat het geen gestolen overwinning was. Godoy Cruz die een les kreeg in slimmigheid. Ze hadden moeten winnen maar mocht niet zo zijn.
Ommekeer in de wedstrijd het inbrengen van Buonanotte, klasse wat die bracht en dankzij hem wonnen ze.
Geregistreerd: 19-08-2009 Forum berichten: 908 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 06:30
Heerlijk dat Buona weer terug is. Dat had River Plate echt even nodig. Ik ben benieuwd hoe lang we hem nog kunnen houden daar. Er schijnen geruchten te zijn dat Napoli, Inter en FC Porto al interesse in hem hebben
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 13:12
Lekker pot voetbal gezien, echt nog eens genieten na lange tijd. Ik moet toegeven dat ik dacht dat La Tomba er goed ging invliegen, na al de miserie die River heeft moeten doorstaan. Maar moet zeggen dat River dit echt goed heeft gedaan, met Ortega die zelfs het publiek hier en daar wat vermaakte met een olé. Als je Godoy laat combineren zijn ze gevaarlijk, de weinige keren dat dat kwam er een doelpunt van. Was kapot moe, maar ik moest de wederoptreden van Enano meegemaakt hebben. Je zag direct het verschil als die tussen de lijnen kwam. Twee knotsgekke minuten was genoeg voor de overwinning. Enige smet was het uitvallen van Vega, stond niet al te best te keepen gisteren. Hopelijk is het niet ernstig..
Wat mij zo verbaasde is de basisplaats van Burrito. Door Astrada aan de kant gezet, en in de debuutwedstrijd van Cappa direct in de basis gezet en zelfs de hele wedstrijd gespeeld. En net als Astrada z'n ontslag krijgt komt Enano terug.
Geregistreerd: 22-12-2007 Forum berichten: 1455 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 18:19
Nou, nou, het heeft me (positief) verbaasd hoor, een nieuwe trainer, Enano is er weer en meteen winnen van La Tomba? Dat had ik dus nooit gedacht maar ik ben wel heel erg blij, vooral voor Enano.
Dat was geen toeval hoor El M. hij trainde de laatste paar weken al weer mee.
Jammer voor El Lute dat het juist La Tomba moest zijn, want als ik één club het kampioenschap gun dit seizoen dan is het wel Godoy-Cruz.
River haalt het toch niet meer op
Hoop wel dat het vanaf nu die laatste paar wedstrijden weer goed gaat, al is het alleen maar voor het zelfvertrouwen.
En Enganche, wat een ontzettende eikel die Bonilla, waar komt hij vandaan?
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 19:52
Erg jammer deze nederlaag maar hebben ze aan zich zelf te wijten. Hadden gewoon de 0-2 moeten maken en dan was het over en uit geweest.
Aan de andere kant geluk dat ze niet achter stonden met 1-0 na 5 minuten, dramatisch gefloten weer van Lunatti, voornamelijk tegen River Plate. Lijkt wel of die stijf staat van de drugs.
Maar wat een bijzonder iets toen Buonanotte erin kwam, je voelde een spanning door het stadion maar vooral door het team gaan. Kwam direct lijn in bij River Plate en gelijk gevaar. Hoop niet dat die vertrekt naar Europa maar dat die River Plate dankbaar is en nog jaartje blijft. In deze heeft River Plate zich van een geweldige kant laten zien.
Wat er met Vega aan de hand was had niemand door. Weet nog steeds niet.
Overigens waren er 4500 Tombina's mee, vanuit heel Argentina. Schijnt zelfs een grote groep in Salta te zitten.
De Colombiaan Perez in Gimnasia L.P. - Boca Juniors 1-0
De gol:
Geplaatst: Di 20 apr 2010 01:18
Ik denk dat de aanwezigheid van Enano al veel deed met het elftal. Wetende dat hij weer bij de selectie was deed veel bij de andere spelers. Maar goed, dit is maar 1 wedstrijd en we kunnen niet verwachten dat hij hier ff alles gaat komen regelen. Ik hoop ook dat hij nog een jaartje blijft, nu al naar Europa trekken zou jammer zijn voor River.
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 13:55
Citaat:
Lekker pot voetbal gezien, echt nog eens genieten na lange tijd. Ik moet toegeven dat ik dacht dat La Tomba er goed ging invliegen, na al de miserie die River heeft moeten doorstaan. Maar moet zeggen dat River dit echt goed heeft gedaan, met Ortega die zelfs het publiek hier en daar wat vermaakte met een olé. Als je Godoy laat combineren zijn ze gevaarlijk, de weinige keren dat dat kwam er een doelpunt van. Was kapot moe, maar ik moest de wederoptreden van Enano meegemaakt hebben. Je zag direct het verschil als die tussen de lijnen kwam. Twee knotsgekke minuten was genoeg voor de overwinning. Enige smet was het uitvallen van Vega, stond niet al te best te keepen gisteren. Hopelijk is het niet ernstig..
Staat inmiddels toch al op meerdere foutjes, die Vega.
Wat vond je van Cirigliano tegen Atlético Tucumán, Millionario? Is één van die jongens die vorig jaar tijdens de onder-17 toernooien actief was.
Citaat:
En Enganche, wat een ontzettende eikel die Bonilla, waar komt hij vandaan?
Is gehuurd van Atlético Bucaramanga uit Colombia, Gallina.
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 2698 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 14:02
Op het Lodeiro topic wordt niet zoveel gekeken, vandaar dat ik het hier maar ff vraag. Omdat ik denk dat jullie het hier misschien wel weten, als Zuid- Amerika kenners!
Ik wil het nieuwe uit-shirt kopen, met Lodeiro achterop. Hij heeft nu nummer 45, maar heeft hij dat volgend seizoen ook? Hij speelt het liefst met 14, maar dat is ingevroren. Dus weten jullie of hij 45 houdt of een ander nummer krijgt?
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 742 Nieuws reacties: 3 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 14:09
Citaat:
Op het Lodeiro topic wordt niet zoveel gekeken, vandaar dat ik het hier maar even vraag. Omdat ik denk dat jullie het hier misschien wel weten, als Zuid- Amerika kenners!
Ik wil het nieuwe uit-shirt kopen, met Lodeiro achterop. Hij heeft nu nummer 45, maar heeft hij dat volgend seizoen ook? Hij speelt het liefst met 14, maar dat is ingevroren. Dus weten jullie of hij 45 houdt of een ander nummer krijgt?
Ik ben dan geen Zuid-Amerika kenner, maar volgens mij worden de rugnummers altijd pas vlak voor aanvang van het nieuwe seizoen bekend, dus als de selectie ook voor een groot deel al vast staat. Dus als je het nummer van Lodeiro van komend seizoen op je rug wil hebben, zou ik nog maar even wachten met het kopen van een shirt als ik jou was!