Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 15:57
|
|
Maak je geen zorgen, Mil. Ik zal nog wat Z-A kenners persoonlijk mail en Guy zijn hyves zal ook nog wel wat deelnemers opbrengen. Plus nog even wat reclame maken op andere fora voor de toto.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 22:37
|
|
Estudiantes de la Plata - Godoy Cruz 2-1
Meer dan terechte overwinning voor Veron en zijn mannen. Wat was die goed zeg, weergaloos en niets tegen te beginnen. Laatste 20 minuten was die helemaal naar de klote. Maar wat een speler, maar vooral wat een karakter.
Lekker meenemen naar Zuid-Afrika.
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 28 maa 2010 22:08
|
|
Chacarita Juniors - Boca Juniors 4-1
Heb er niets van gezien gelukkig. Altijd moeilijk Chacarita uit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 14:53
|
|
Citaat: Aandacht, aandacht!
Graag nodig ik jullie allemaal uit om mee te doen aan de toto. Wie zin heeft mag mij een pb sturen met zijn/haar emailadres en dan zal ik je een uitnodiging versturen. Zeker doen!
Citaat: Maak je geen zorgen, Mil. Ik zal nog wat Z-A kenners persoonlijk mail en Guy zijn hyves zal ook nog wel wat deelnemers opbrengen. Plus nog even wat reclame maken op andere fora voor de toto.
Misschien is het ook handig dat je de link op AF zet? Deze week zal ik ook aan Guy vragen om een massamail te versturen op zijn hyves. Ook lijkt het me handig om mensen op andere Z-A fora een pb-tje te sturen om mee te doen.
Ben ook lid geworden, maar ik kreeg dit:
Citaat: de actuele stand in de sportpoule
Hieronder vind je de actuele stand in de sportpoule. Door met je muis op een groen vierkantje te staan, zie je wat de score precies inhoudt. Klik op de naam van een deelnemer om erachter te komen welke voorspellingen hij/zij heeft gedaan.
Er staan nog geen wedstrijden op het programma. De Sportpoulestand kan daarom niet getoond worden.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 21:34
|
|
Weet het, heb wat probleempjes met de toto. Heb pb gestuurd naar Jows, hopelijk dat ie snel antwoord..
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 23:14
|
|
Om 20.00uur Argentijnse tijd River Plate - Argentinos Juniors.
Volgens mij is de tijd veranderd bij jullie, weet nu niet of 3 of 5 uur verschil is.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 23:23
|
|
Bij ons is de tijd 1 uur vooruit gegaan het is nu 23.22.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 23:35
|
|
De vermoedelijke opstellingen:
River Plate (4-3-1-2): Mario Daniel Vega; Paulo Ferrari, Alexis Ferrero, Gustavo Cabral y Juan Manuel Díaz; Facundo Affranchino, Matías Almeyda y Roberto Pereyra; Juan Rodrigo Rojas; Mauro Rosales y Gustavo Canales. DT: Leonardo Astrada.
Suplentes: Nicolás Navarro, Nicolás Sánchez, Cristian Villagra, Nicolás Castro, Mauro Díaz, Daniel Villalva y Rogelio Gabriel Funes Mori.
Argentinos Juniors (3-4-1-2): Luis Ojeda; Juan Sabia, Matías Caruzzo y Santiago Gentiletti; Gonzalo Prósperi, Juan Mercier, Néstor Ortigoza y Gustavo Oberman; Facundo Coria; Víctor Ismael Sosa y Nicolás Pavlovich. DT: Claudio Borghi.
Suplentes: Gabriel Frandino, Ignacio Canuto, Nicolás Berardo, Germán Basualdo, Emilio Hernández, Santiago Raymonda y José Luis Calderón.
Mauro staat er weer in.
Vamo' River!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 11:45
|
|
River 0-1 Argentinos Juniors. Weer een teleurstellend River gezien, het zit ze allemaal echt niet meer mee. Mauro dan toch niet begonnen aan de wedstrijd, had dat beter wel gedaan. Politie's moesten de spelers beschermen terwijl ze het veld verlieten. Echt triest allemaal om te zien...
Als ik de promedio bekijk zit River (voorlopig dan) nog veilig, Tucuman vliegt eruit, dat staat bijna zo goed als vast. Maar River zou er toch goed aan doen om eens wat punten te sprokkelen, dit kan echt niet meer verder.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 14:00
|
|
Citaat: Weet het, heb wat probleempjes met de toto. Heb pb gestuurd naar Jows, hopelijk dat ie snel antwoord..
Ok. Ik hoor het wel als het gereed is.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 14:18
|
|
Citaat: Weet het, heb wat probleempjes met de toto. Heb pb gestuurd naar Jows, hopelijk dat ie snel antwoord..
Ok. Ik hoor het wel als het gereed is.
Het moet nu in orde zijn met de toto, alleen de deelnemers nog en dan kunnen we eindelijk beginnen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 14:19
|
|
Weet je 100 procent zeker dat voor elkaar is, Mil?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 15:03
|
|
100 procent niet, maar ik ben er wel klaar voor
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 15:08
|
|
Zou je er nog iets van Ajaxfans.net in kunnen verwerken, Mil? Ook in de titel.
Kun je ook vragen aan Jos, denk ik.
Ja, maar...ik zie maar 2 wedstrijden waar je uit kunt kiezen?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 15:23
|
|
Citaat: Zou je er nog iets van Ajaxfans.net in kunnen verwerken, Mil? Ook in de titel.
Kun je ook vragen aan Jos, denk ik.
Ja, maar...ik zie maar 2 wedstrijden waar je uit kunt kiezen?
Ik ben nog bezig, 343. Alles wordt nog geregeld vandaag voor de volgende ronde
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 15:27
|
|
Perfect. Daarna zal ik Guy eens mailen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 15:53
|
|
Even wat nieuws tussendoor:
Maradona ziekenhuis in na beet eigen hond
BUENOS AIRES - Diego Maradona is in de nacht van maandag en dinsdag operatief geholpen, nadat zijn hond hem bij het spelen te grazen had genomen. Hij beet de bondscoach van Argentinië in zijn gezicht. Maradona zal volgens Argentijnse media geen blijven letsel overhouden aan de beet.
Maradona werd opgenomen in het ziekenhuis Los Arcos in Buenos Aires, nadat hij thuis in zijn gezicht was gebeten door zijn vier jaar oude hond. Getuigen zagen hem samen met zijn vriendin naar binnen snellen. Hij werd de voorbije nacht geholpen door een plastisch chirurg.
Volgens het lokale radiostation Radio 10 in Argentinië wordt 'El Pibe' nog vanmiddag uit het ziekenhuis ontslagen.
Maradona bezocht de bewuste kliniek wel vaker. De voormalig topvoetballer verbleef daar in april 2007 enige tijd nadat hij na overmatig drankgebruik was ingestort. Volgens Argentijnse journalisten bloedde de bondscoach van Argentinië rond zijn mond. Hij is mogelijk in zijn lip gebeten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 16:11
|
|
Hahaha! Nee wat zielig......heeft hij een pitbul? Misschien kunnen ze de rest van z'n gezicht ook even opknappen
Ik ben hier een tijdje niet geweest, waarom, weet ik eigenlijk niet, het is zo gelopen.
Was eerst heel erg down van die aardbevingen in Chile, toen ging River zoooo slecht en ik wist eigenlijk niet meer wat ik moest schrijven.
Verder heb ik best veel andere dingen aan mn hoofd, ik ben vorige week weer heel erg met mn neus op de Argentijnse feiten gedrukt, wat betreft het Videla tijdperk. 24 maart was de herdenkingsdag hiervan. Heb er veel over gelezen en een aantal films over gezien en ik houd het gewoon niet droog dan. Dat zit echt in me.En naast mn werk heel erg hard aan de studie. Maar ondertussen heb ik het hier wel een beetje gevolgd hoor
Maar nu is Gallina weer terug, beloofd, dus bereid je maar voor op weer onzinnige posts...............
Chau, mis amigos!
ps het was een shar pei..... best wel lieve perros volgens mij
http://www.complete-encyclopedie.nl/Ind ... %20pei.jpg
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 16:44
|
|
Jakkes, wat een vuil beest Geef mij maar een golden retriever ofzo. Het lijkt wel winnie the pooh, maar dan zonder beenderen
Gallina doet ook mee met de toto mensen. Lute en Thomas, interesse?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 19:24
|
|
Hey, Gallina!
Ook die (negatieve) dingen kun je hier opschrijven/van je afschrijven, he!
Onzinnig is dat nooit!
Citaat: Zou je er nog iets van Ajaxfans.net in kunnen verwerken, Mil? Ook in de titel.
Dit nog, Mil! :-) (Evt. vragen aan Jows)
Dan ga ik alle Z-A kenners persoonlijk mailen. Nog een massamail en de hyves van Guy....moet minimaal 20 deelnemers opleveren. Dan pas kunnen we ook beginnen met de competitie.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 23:12
|
|
Aan wat had je gedacht dan, 343? Ideeën zijn welkom..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 23:20
|
|
De titel kun je zelf veranderen als het goed is en misschien wil Jows er een bannertje boven zetten? Vraag jij het aan Jows?
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 02:56
|
|
Ontzettend blij om Gallina weer te zien, is enorm gemis als je er niet bent.
Daarnaast River Plate - Argentinos Juniors vrij relax kunnen kijken en het moge duidelijk zijn dat Aguilar de club naar de klote heeft geholpen. De eerste geluiden komen nu naar buiten via de spelers groep.
River mocht blij zijn dat het niet 0 - 5 werd, Argentinos Juniors wist niet wat er gebeurde en vergat het af te maken.
Heb eens goed op die Fujimori gelet en het is weldegelijk een klasse voetballer maar er loopt er niet een rond die een fatsoenlijke bal kan aanspelen, niet 1, werkelijk dramatisch. Was top om Mauro te zien invallen, er kwam gelijk meer voetbal in het elftal.
En toch ook Vega liet weer zien dat hij 1 van de betere doelmannen van Argentina is.
*
Die promedio lijst wordt volgend jaar pas penibel voor River Plate, ze verliezen meer dan 60 punten en er komt bijna niets meer bij.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 18:32
|
|
Ik wil ook wel meedoen met de toto! Ik ga me erin verdiepen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 19:47
|
|
Citaat: De titel kun je zelf veranderen als het goed is en misschien wil Jows er een bannertje boven zetten? Vraag jij het aan Jows?
Al gedaan?
|