Auteur
|
Bericht
|
Ché
Forum berichten: 250
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 02:39
|
|
Citaat: Gaitán en Mouche zekers. Mouche werd op TyC genoemd als man van de Verano. Maar er liep ook ene Muñoz rond (wie kent hem niet), heerlijke voetballer en leek wel of die al jaren mee loopt te ballen.
Maar het moge duidelijk zijn wat het belangrijkste gaat zijn voor komend jaar, daar was Riquelme heel duidelijk in en dat is de Copa Libertadores. Dus dan heeft Ischia maar te luisteren. Moet misschien mijn gedachte over Ischia iets bij stellen, doet het toch goed met al die gebleseerden.
Heb dat programma Libero ook daarjuist gezien, zeer mooi inderdaad. Bij TyC weten ze wel hoe ze voetbal moeten brengen. Geweldig moment na de 2-0 El Pato die juichend terug loopt naar zijn doel en blijkbaar geroepen wordt door Krupoviesa en daarna met zijn tweetjes staan te dansen en El Pato door Krupoviesa wordt toe gesproken.
Daar hoef je dan als commentator niets meer te zeggen en gewoon laten gaan. Maakt verders ook niet uit wat Krupo zegt.
Bij Milan schijnen ze Muñoz al te kennen als we de berichten mogen geloven. Vorig jaar al een paar keer zijn opwachting gemaakt in de Copa Sudamericana en de Apertura waarin ie mede door rouleren van Ischia al op 17 jarige leeftijd z'n opwachting heeft gemaakt in Boca's hoofdmacht.
Die jongen straalde inderdaad uit er al jaren in te staan.
Verder begrijp ik dat je niet al te kapot bent van de huidige técnico.
Jarenlang assistent van leermeester Bianchi die hem nu weer bijstaat als manager technische zaken.
Een verademing in vergelijking met z'n voorgangers La Volpe (Zal z'n 1e wedstrijd nooit vergeten waarin ie La Bombonera betrad met wit overhemd en rode stropdas) en in mindere mate, Russo.
Citaat: Avé VVV!
Wanneer ze de periode rondom Carnaval goed doorkomen is het komend seizoen weer Ere Divisie voetbal in Venlo.
Weet niet of je het meegekregen hebt, maar ze gaan een nieuwe multifunctioneel stadion betrekken in buurgemeente, Blerick.
Wel weer een minpuntje dat ook De Koel straks uit het betaald voetbal zal verdwijnen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 15:55
|
|
Citaat: Een Gaitán en niet te vergeten Mouche hebben wel indruk gemaakt tijdens de Verano. De suplentes staan er aardig op. Wanneer je straks Copa Libertadores wedstrijden speelt en Ischia gaat rouleren weet ie in ieder geval dattie een aantal gasten zonder zorgen in kan brengen. Zeker wanneer straks de terug kerende 'leiders' van de ploeg er weer bij zijn.
En Boca verkoopt z'n spelers altijd. De afgelopen jaren hebben we heel wat mindere voetballers dan bijv. Palacio de overstap van Boca naar Europa zien maken. Voor de spelers die als top worden geacht bij Boca wordt vaak niet genoeg geld neergeteld, maar Boca weet jongens als Dátolo vaak voor mooie prijzen te verkopen. Het zou me niets verbazen als er straks opeens interesse is in Mouche én Palacio. Die laatste zal nu toch eindelijk wel eens weg willen en dan ben ik benieuwd wat Boca doet.
Ik moet de wedstrijd nog terugzien, maar zo te horen is het de moeite waard.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 17:18
|
|
Citaat:
Het zou me niets verbazen als er straks opeens interesse is in Mouche én Palacio. Die laatste zal nu toch eindelijk wel eens weg willen en dan ben ik benieuwd wat Boca doet.
Weet dat zo net nog niet met Palacio, als die had gewilt was die al lang weg geweest. Heb het al eens vertelt hier geloof ik met die doelman Torrico die een aanbod kreeg uit Duitsland maar niet weg wilde uit Argentina. Heb hem toen gesproken en hem proberen te overtuigen om 2 jaar in Duitsland te gaan spelen voor het geld, hoeft die zich na die 2 jaar minder zorgen te maken voor zijn familie. Maar ging er niet in bij hem.
Boca Juniors - River Plate was 1 richtings verkeer.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 17:31
|
|
Vandaag zit River Plate aan tafel met Ariel Ortega om hem terug te halen.
Ben benieuwd omdat Ortega het wel naar zijn zin heeft aan de voet van de Andes.
Schijnt een nieuwe geldschieter te zijn bij River Plate, geen idee wie.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 20:24
|
|
Als Ariel zich kan gedragen en een voorbeeld kan zijn voor de jongere generatie van River, dan zie ik geen probleem in zijn terugkeer. Hetzelfde voor Gallardo. Het blijven club iconen. Ik vraag me alleen af hoe Gorosito met hen om zal gaan.
Hoe lang is Palermo nog out? En wat is er aan de hand met Roman? Ook al een tijdje uit beeld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 20:50
|
|
CLAUSURA 2009
Fecha 1 - 08/02/2009
River Plate -- Colón
Huracán -- San Martín (T)
Lanús -- Racing
Newell´s -- GELP
Gimnasia (J) -- Boca
Estudiantes -- Rosario Ctrl.
Godoy Cruz -- Banfield
Tigre -- San Lorenzo
Argentinos -- Jrs.Arsenal
Independiente -- Vélez
Fecha 2 - 15/02/2009
Rosario Ctrl. -- River Plate
Arsenal -- Tigre
San Lorenzo -- Godoy Cruz
Banfield -- Estudiantes
Colón -- Gimnasia (J)
Boca -- Newell´s
GELP -- Lanús
Racing -- Huracán
San Martín -- (T)Independiente
Vélez -- Argentinos Jrs.
Fecha 3 - 22/02/2009
River Plate -- Banfield
Argentinos Jrs. -- San Martín (T)
Independiente -- Racing
Huracán -- GELP
Lanús -- Boca
Newell´s -- Gimnasia (J)
Colón -- Rosario Ctrl.
Estudiantes -- San Lorenzo
Godoy Cruz -- Arsenal
Tigre -- Vélez
Fecha 4 - 01/03/2009
San Lorenzo -- River Plate
San Martín (T) -- Tigre
Vélez -- Godoy Cruz
Arsenal -- Estudiantes
Newell´s -- Colón
Banfield -- Rosario Ctrl.
Gimnasia (J) -- Lanús
Boca -- Huracán
GELP -- Independiente
Racing -- Argentinos Jrs.
Fecha 5 - 08/03/2009
River Plate -- Arsenal
Godoy Cruz -- San Martín (T)
Tigre -- Racing
Argentinos Jrs. -- GELP
Independiente -- Boca
Huracán -- Gimnasia (J)
Lanús -- Newell´s
Colón -- Banfield
Rosario Ctrl. -- San Lorenzo
Estudiantes -- Vélez
Fecha 6 - 15/03/2009
Vélez -- River Plate
GELP -- Tigre
Racing -- Godoy Cruz
San Martín (T) -- Estudiantes
Lanús -- Colón
Arsenal -- Rosario Ctrl.
San Lorenzo -- Banfield
Newell´s -- Huracán
Gimnasia (J) -- Independiente
Boca -- Argentinos Jrs.
Fecha 7 - 22/03/2009
River Plate -- San Martín (T)
Estudiantes -- Racing
Godoy Cruz -- GELP
Tigre -- Boca
Argentinos Jrs. -- Gimnasia (J)
Independiente -- Newell´s
Huracán -- Lanús
Colón -- San Lorenzo
Banfield -- Arsenal
Rosario Ctrl. -- Vélez
Fecha 8 - 05/04/2009
Racing -- River Plate
Gimnasia (J) -- Tigre
Boca -- Godoy Cruz
GELP -- Estudiantes
Huracán -- Colón
San Martín (T) -- Rosario Ctrl.
Vélez -- Banfield
Arsenal -- San Lorenzo
Lanús -- Independiente
Newell´s -- Argentinos Jrs.
Fecha 9 - 12/04/2009
River Plate -- GELP
Banfield -- San Martín (T)
Rosario Ctrl. -- Racing
Estudiantes -- Boca
Godoy Cruz -- Gimnasia (J)
Tigre -- Newell´s
Argentinos Jrs. -- Lanús
Independiente -- Huracán
Colón -- Arsenal
San lorenzo -- Vélez
Fecha 10 - 19/04/2009
Boca -- River Plate
Lanús -- Tigre
Newell´s -- Godoy Cruz
Gimnasia (J) -- Estudiantes
Independiente -- Colón
GELP -- Rosario Ctrl.
Racing -- Banfield
San Martín (T) -- San Lorenzo
Vélez -- Arsenal
Huracán -- Argentinos Jrs.
Fecha 11 - 26/04/2009
River Plate -- Gimnasia (J)
Arsenal -- San Martín (T)
San Lorenzo -- Racing
Banfield -- GELP
Rosario Ctrl. -- Boca
Estudiantes -- Newell´s
Godoy Cruz -- Lanús
Tigre -- Huracán
Argentinos Jrs. -- Independiente
Colón -- Vélez
Fecha 12 - 03/05/2009
Newell's -- River Plate
Independiente -- Tigre
Huracán -- Godoy Cruz
Lanús -- Estudiantes
Argentinos Jrs. -- Colón
Gimnasia (J) -- Rosario Ctrl.
Boca -- Banfield
GELP -- San Lorenzo
Racing -- Arsenal
San Martín (T) -- Vélez
Fecha 13 - 10/05/2009
River Plate -- Lanús
Colón -- San Martín (T)
Vélez -- Racing
Arsenal -- GELP
San Lorenzo -- Boca
Banfield -- Gimnasia (J)
Rosario Ctrl. -- Newell´s
Estudiantes -- Huracán
Godoy Cruz -- Independiente
Tigre -- Argentinos Jrs.
Fecha 14 - 17/05/2009
Huracán -- River Plate
Racing -- San Martín (T)
Argentinos Jrs. -- Godoy Cruz
Independiente -- Estudiantes
Tigre -- Colón
Lanús -- Rosario Ctrl.
Newell´s -- Banfield
Gimnasia (J) -- San Lorenzo
Boca -- Arsenal
GELP -- Vélez
Fecha 15 - 24/05/2009
River Plate -- Independiente
Godoy Cruz -- Tigre
Colón -- Racing
San Martín (T) -- GELP
Vélez -- Boca
Arsenal -- Gimnasia (J)
San Lorenzo -- Newell´s
Banfield -- Lanús
Rosario Ctrl. -- Huracán
Estudiantes -- Argentinos Jrs.
Fecha 16 - 31/05/2009
Argentinos Jrs. -- River Plate
Boca Jrs. -- San Martín (T)
GELP -- Racing
Tigre -- Estudiantes
Godoy Cruz -- Colón
Independiente -- Rosario Ctrl.
Huracán -- Banfield
Lanús -- San Lorenzo
Newell´s -- Arsenal
Gimnasia (J) -- Vélez
Fecha 17 - 14/06/2009
River Plate -- Tigre
Estudiantes -- Godoy Cruz
Colón -- GELP
Racing -- Boca
San Martín (T) -- Gimnasia (J)
Vélez -- Newell´s
Arsenal -- Lanús
San Lorenzo -- Huracán
Banfield -- Independiente
Rosario Ctrl. -- Argentinos Jrs.
Fecha 18 - 21/06/2009
Godoy Cruz -- River Plate
Newell´s -- San Martín (T)
Gimnasia (J) -- Racing
Boca -- GELP
Estudiantes -- Colón
Tigre -- Rosario Ctrl.
Argentinos Jrs. -- Banfield
Independiente -- San Lorenzo
Huracán -- Arsenal
Lanús -- Vélez
Fecha 19 - 28/06/2009
River Plate -- Estudiantes
Banfield -- Tigre
Rosario Ctrl. -- Godoy Cruz
Colón -- Boca
GELP -- Gimnasia (J)
Racing -- Newell´s
San Martín (T) -- Lanús
Vélez -- Huracán
Arsenal -- Independiente
San lorenzo -- Argentinos Jrs.
VAMOS RIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 08:40
|
|
Citaat: Als Ariel zich kan gedragen en een voorbeeld kan zijn voor de jongere generatie van River, dan zie ik geen probleem in zijn terugkeer. Hetzelfde voor Gallardo. Het blijven club iconen. Ik vraag me alleen af hoe Gorosito met hen om zal gaan.
Nou lieve mensen, het is rond. River Plate heeft woensdag definitief Ortega weer naar huis gehaald, Gallardo een contract gegeven wat blijkbaar nog niet gebeurt was en daarnaast ook Fabbiani binnen gehaald.
Dat gaat wat worden, 2 'leiders' Ortega en Gallardo en dan in 1 klap 3 probleem kinderen in huis gehaald.
Gallardo wordt helemaal niets en kan van Ortega zeggen dat die uiteindelijk Independiente Rivadavia niet op sleeptouw heeft kunnen nemen. Was vaak afwezig waarvoor geen redenen gegeven werden. Was wel vaak in de lokale discotheken te vinden.
En dan schijnt (heb het nog niet bevestigt) dat over het paard getilde Gallardo zeker 3 maanden buitenspel staat vanwege een blessure. Als dat waar is zou dat te zot voor woorden zijn.
Over Fabbiani kan Thomas meer vertellen, ben niet zo goed op de hoogte over hem.
Wel mooie 1e fecha in de Clausura voor de Gallina's tegen Colon. Makkie, zelfs met dit elftal.
|
Ché
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 11:32
|
|
Citaat: En Boca verkoopt z'n spelers altijd. De afgelopen jaren hebben we heel wat mindere voetballers dan bijv. Palacio de overstap van Boca naar Europa zien maken. Voor de spelers die als top worden geacht bij Boca wordt vaak niet genoeg geld neergeteld, maar Boca weet jongens als Dátolo vaak voor mooie prijzen te verkopen. Het zou me niets verbazen als er straks opeens interesse is in Mouche én Palacio. Die laatste zal nu toch eindelijk wel eens weg willen en dan ben ik benieuwd wat Boca doet.
Bij Boca blijven altijd wel een aantal spelers 'hangen' of die na een kort Europees uitstapje weer op het vertrouwde nest terugkeren waar de jonkies zich dan weer aan op kunnen trekken.
Een Battaglia bijvoorbeeld, die in zijn eentje meer prijzen heeft binnengehaald dan menig Europese grootmacht in de laatste 10 jaar. Belangrijke speler voor de ploeg die het in Europa niet echt kon brengen. Ibarra, speelde destijds met Monaco een sterk Champions League seizoen maar zagen ze hem bij z'n toenmalige werkgever, FC Porto niet staan, waarna die weer terugkeerde.
Wat Palacio aangaat, kon die voorheen naar een aantal fraaie clubs.
Macri die hem destijds niet liet gaan, en staat er me iets bij van een hoog percentage van de rechten wat Banfield en Hurácan toen ook bezaten.
Na het vertrek van Basile is het met Rodrigo een tijdje minder geweest.
Blessures, uit vorm met als gevolg een dalende transferwaarde. En zoals je zelf al schreef doen ze bij Boca niet graag aan compenseren om de tegenpartij tegemoet te komen als het gaat om de betere spelers.
Misschien wel weer een nieuwe Ibarra, Battaglia of Palermo die ook al jarenlang het Azul y Oro dragen.
Citaat: Hoe lang is Palermo nog out? En wat is er aan de hand met Roman? Ook al een tijdje uit beeld.
Bij Palermo lag het in de planning om midden februari weer wedstrijdfit te zijn
Aan onderstaande foto te zien, loopt Martin 'El Loco' Palermo op schema.
Riquelme zou volgens de berichten uit Argentinië nog geselecteerd worden voor de oefeninterland tegen Frankrijk, maar daar is hij de komende week niet bij.
Nu Riquelme niet geselecteerd is, kan die mooi op het trainingsveld aan de slag om helemaal fit en speelklaar te zijn want die gaan ze komend seizoen nog hard nodig hebben. En om op je vraag terug te komen, zou het best wel eens kunnen zijn dat Riquelme komend weekend al in de basis op de vetrouwde nr 10 staat.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 13:13
|
|
Ik denk dat River nu niet spelers gaat kopen op basis van hun karakter (wie doet dat wel?), want dan kan je de de hele ploeg verkopen als je zo gaat redeneren. Het is gewoon goed om sterke personaliteiten in je ploeg te hebben. Fabbiani is natuurlijk een geweldige versterking voor de aanval. Z'n roepnaam is El Ogro, verwijst naar de The Ogre uit Shrek
Als het echt waar zou zijn dat Gallardo drie maanden out is, dan is dat wel echt jammer want had hem direct in de ploeg willen zien staan. Hoe meer River spelers terug haalt met een verleden bij de club, hoe beter. Het gaat er nu om terug de waarde van de club naar boven te halen, want die is al lang verdwenen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 15:15
|
|
Citaat: Ik denk dat River nu niet spelers gaat kopen op basis van hun karakter (wie doet dat wel?), want dan kan je de de hele ploeg verkopen als je zo gaat redeneren. Het is gewoon goed om sterke personaliteiten in je ploeg te hebben. Fabbiani is natuurlijk een geweldige versterking voor de aanval. Z'n roepnaam is El Ogro, verwijst naar de The Ogre uit Shrek
Als het echt waar zou zijn dat Gallardo drie maanden out is, dan is dat wel echt jammer want had hem direct in de ploeg willen zien staan. Hoe meer River spelers terug haalt met een verleden bij de club, hoe beter. Het gaat er nu om terug de waarde van de club naar boven te halen, want die is al lang verdwenen.
The Ogre uit Shrek, zegt me helemaal niks. Wat is dat?
Gallardo is in ieder geval geblesseerd zag ik net op TyC, weet alleen niet hoe lang maar hij had in ieder geval behoorlijk wat kilo's te veel. Ben bang dat Gallardo een enorme tegenvaller gaat worden, verwacht van Ortega dan iets meer.
Ben het niet eens met je stelling over ex-River spelers terug halen. Je ziet bij Feyenoord waar dat allemaal naar toe lijdt. En dan heb je aan een Gallardo en Ortega niet echt de makkelijkste.
Daarnaast kun je nu al stellen dat die 'Pipo' niet erg sterk in zijn schoenen staat.
Laatste nieuws was dat ze nog op zoek waren naar een nieuwe doelman. Zelfs Caranta werd genoemd maar 'Pipo' zei dat zijn persoonlijke favoriet Barbosa is. Ook dit wordt vervolgt.
Denk wel dat ze Colon oprollen van het weekend.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 16:51
|
|
Citaat: Bij Boca blijven altijd wel een aantal spelers 'hangen' of die na een kort Europees uitstapje weer op het vertrouwde nest terugkeren waar de jonkies zich dan weer aan op kunnen trekken.
Een Battaglia bijvoorbeeld, die in zijn eentje meer prijzen heeft binnengehaald dan menig Europese grootmacht in de laatste 10 jaar. Belangrijke speler voor de ploeg die het in Europa niet echt kon brengen. Ibarra, speelde destijds met Monaco een sterk Champions League seizoen maar zagen ze hem bij z'n toenmalige werkgever, FC Porto niet staan, waarna die weer terugkeerde.
Wat Palacio aangaat, kon die voorheen naar een aantal fraaie clubs.
Macri die hem destijds niet liet gaan, en staat er me iets bij van een hoog percentage van de rechten wat Banfield en Hurácan toen ook bezaten.
Na het vertrek van Basile is het met Rodrigo een tijdje minder geweest.
Blessures, uit vorm met als gevolg een dalende transferwaarde. En zoals je zelf al schreef doen ze bij Boca niet graag aan compenseren om de tegenpartij tegemoet te komen als het gaat om de betere spelers.
Misschien wel weer een nieuwe Ibarra, Battaglia of Palermo die ook al jarenlang het Azul y Oro dragen.
El Lute en ik zijn allemaal helemaal weg van Battaglia. Die jongen is zo ontzettend belangrijk. Onvoorstelbaar dat hij twee seizoenen geleden regelmatig op de bank zat.
Palacio heeft een transfer naar Europa ook een hele tijd zelf afgehouden. Volgens mij is het een beetje een momma's boy.
Citaat: Ik denk dat River nu niet spelers gaat kopen op basis van hun karakter (wie doet dat wel?), want dan kan je de de hele ploeg verkopen als je zo gaat redeneren. Het is gewoon goed om sterke personaliteiten in je ploeg te hebben. Fabbiani is natuurlijk een geweldige versterking voor de aanval. Z'n roepnaam is El Ogro, verwijst naar de The Ogre uit Shrek
Slechte profs zijn geen sterke persoonlijkheden op het voetbalveld. Ortega is ziek en Fabbiani knettergek. Onvoorstelbaar dat je een groep met zo'n slechte sfeer 'versterkt' met deze drie dorpsgekken. Al vind ik Fabbiani wel een goede voetballer.
Citaat: Ben het niet eens met je stelling over ex-River spelers terug halen. Je ziet bij Feyenoord waar dat allemaal naar toe lijdt. En dan heb je aan een Gallardo en Ortega niet echt de makkelijkste.
Daarnaast kun je nu al stellen dat die 'Pipo' niet erg sterk in zijn schoenen staat.
Laatste nieuws was dat ze nog op zoek waren naar een nieuwe doelman. Zelfs Caranta werd genoemd maar 'Pipo' zei dat zijn persoonlijke favoriet Barbosa is. Ook dit wordt vervolgt.
Denk wel dat ze Colon oprollen van het weekend.
Barbosa zou wel een goede keuze zijn, vind ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 18:23
|
|
Vamos El Burito ! (maar dan Quilmes)
Ben benieuwd wat er nu weer voor een smeuige verhalen komen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 14:08
|
|
Citaat:
Kun je uitleggen waarom want hij schijnt niet veel gespeeld te hebben de laatste 2 jaar.
|
Ché
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 16:00
|
|
Caranta een betere optie voor River?
Gezien de eerdere aankopen lijkt Sessa me een hele fraaie optie.
Nog een stuk gekker dan Gallardo en Fabbiani bij elkaar.
Wel interessant dat TyC man en toekomstig River Plate presidentskandidaat Carlos Avila de komst van 'het ezeltje' financieel mogelijk wilde maken wat Aguilar geweigert zou hebben.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 16:10
|
|
Citaat: Caranta een betere optie voor River?
Gezien de eerdere aankopen lijkt Sessa me een hele fraaie optie.
Nog een stuk gekker dan Gallardo en Fabbiani bij elkaar.
Wel interessant dat TyC man en toekomstig River Plate presidentskandidaat Carlos Avilla de komst van 'het ezeltje' financieel mogelijk wilde maken wat Aguilar geweigert zou hebben.
Sessa is ook de revue gepasseerd maar zou zelf zo'n Assman halen. Goede uitstraling en brengt rust in de ploeg.
Caranta zal het niet gaan worden, die vertrekt denk ik naar buitenland. Hebben zich 3 ploegen gemeld, 1 uit Griekenland, 1 uit Mexico en 1 uit Brazilië. Ongelooflijk sneu dat Boca niet meewerkt. Geen idee wat daar achter steekt en Boca schiet hier zelf ook niet mee op.
TyC ging vanmorgen op in over al die spelers die afhankelijk zijn van bepaalde personen. Iets waar wat aangedaan moet worden en waar misschien een Fifa moet ingrijpen. Het lijkt er op dat Aguilar zijn langste tijd heeft gehad bij River Plate. Tijd om de beerput open te gooien maar wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Gewoon lekker verder gaan waar ze mee bezig zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 16:12
|
|
Citaat: Vamos El Burito ! (maar dan Quilmes)
Gaat niet door met Ortega..............
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 16:37
|
|
Citaat: Vamos El Burito ! (maar dan Quilmes)
Gaat niet door met Ortega..............
Hahaha, dat meen je niet, wat een soap allemaal.
Heb dit nog niet gehoord, zo maar eens tv opzoeken.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 17:35
|
|
Citaat:
Kun je uitleggen waarom want hij schijnt niet veel gespeeld te hebben de laatste 2 jaar.
Als die jongen weer regelmatig gaat keepen heb je er volgens mij een goede aan. In z'n Villarreal-tijd waren z'n prestaties wisselvallend, maar hij was destijds (en nu nog) erg jong. Sowieso staat het als Zuid-Amerikaan erg goed op je cv wanneer je bent aangetrokken door Villarreal, wat mij betreft.
|
Ché
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 17:39
|
|
Citaat: Hahaha, dat meen je niet, wat een soap allemaal.
Heb dit nog niet gehoord, zo maar eens tv opzoeken.
Maar wel gelezen (Avila, het ezeltje) en op gereageert.
Als je dan toch de tv aan hebt gezet, zul je Ischia bij Estudio Futbol ook wel hebben meegekregen.
Prioriteit numero uno. Copa Libertadores en vervolgens de titel.
Helaas geen nieuws over de kwestie Caranta.
Wel over de ontwikkeling van Gaitán die Datalo's positie gaat invullen, de Verano, Riquelme, Palermo, etc etc.
De mogelijke opstelling voor zondag tegen Gimnasia de Jujuy kwam verder ook nog aan bod.
Abbondanzieri; Ibarra, Cáceres, Forlín, Morel Rodríguez; Vargas, Battaglia, Gaitán; Riquelme; Mouche, Viatri.
Al is dat pas as zondag.
Vanavond de start van de Clausura 2009.
Tigre - San Lorenzo, soort van troostfinale van de Apertura 2008.
Benieuwd of Tigre hun fraaie seizoen kunnen voortzetten in het nieuwe jaar.
Wel mooie beelden na afloop van de laatste wedstrijd. Welliswaar als verliezers maar een staande ovatie voor de revalatie van het seizoen.
|
Ché
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 17:50
|
|
Citaat: Sowieso staat het als Zuid-Amerikaan erg goed op je cv wanneer je bent aangetrokken door Villarreal, wat mij betreft.
Nog nooit over nagedacht, Enganche.
Maar als ik zo een rijtje namen bedenk kom ik idd weinig missers tegen die ze bij Villarreal hebben aangetrokken. Zitten een aantal schitterende spelers tussen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 18:23
|
|
Citaat: Sowieso staat het als Zuid-Amerikaan erg goed op je cv wanneer je bent aangetrokken door Villarreal, wat mij betreft.
Nog nooit over nagedacht, Enganche.
Maar als ik zo een rijtje namen bedenk kom ik idd weinig missers tegen die ze bij Villarreal hebben aangetrokken. Zitten een aantal schitterende spelers tussen.
Gracias Thomas, bij Villareal zit die Pelligrini, man waar niet iedere speler mee overweg kan. Las laatst ergens dat er eens sprake was geweest dat er interesse was vanuit beide kampen, Pelligrini en die club uit het zuiden des lands maar dat dit niet door is gegaan. Geloof niet dat dit een slechte keus was geweest als deze Chileen daar aan het werk was gegaan.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 18:28
|
|
Villarreal is misschien wel de club met het beste beleid van Europa. Die gasten stonden acht jaar geleden nog in de Segunda división te ballen en spelen tegenwoordig een rol van betekenis in Europa. En ze zijn qua ontwikkeling eigenlijk nu pas in een fase waarbij ze flink geld uit kunnen geven, hè. Moet zeggen dat het aan de ene kant wel jammer is, want zo'n package deal voor al die River-spelers duidt bij mij toch iets minder op het structurele beleid van hiervoor.
Je merkt ook dat Villarreal slim is geweest door hier en daar in een iets andere vijver te vissen dan veel andere clubs. Battaglia flopte helaas omdat hij en zijn familie niet konden aarden, maar hij had jarenlang een geweldige tridente kunnen vormen met Senna en Riquelme of Matías Fernández. Die laatste is ook typisch een voorbeeld van een speler die er nog wel even over doet om te laten zien wat hij echt in z'n mars heeft, maar hem halen was een slimme zet. Achterin hebben ze nu Gonzalo Rodríguez staan (geweldige verdediger over wie je vanwege z'n vele blessureleed nog te weinig hoort) en Diego Godín, die ik nog heb aangekaart bij Ajax toen hij in de Uruguayaanse competitie speelde.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 18:35
|
|
Heerlijke post Thomas maar even wat anders.
Wat zou je er van vinden, is verder geen sprake van, als River plate ipv de namen die nu circuleren, Senna, Barbosa en Caranta gaat voor Assman. Ik heb het gevoel als ze voor de eerste 3 gaan het weer een keus is voor wat mensen die belang hebben in een desbetreffende deal.
En een Asmann dan haal je rust in huis.
|
Ché
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 18:52
|
|
Mooie stuk tekst idd.
De tijd gaat snel ja, en lijkt het wel gewoontjes dat Villarreal al een aantal seizoenen meedoed in Spanje.
Vondt het wel jammer hoe het destijds tussen Pellegrini en Riquelme ging.
Al spraken de resultaten óók toen Roman niet meer speelde in het voordeel van de Chileen.
Citaat: Wat zou je er van vinden, is verder geen sprake van, als River plate ipv de namen die nu circuleren, Senna, Barbosa en Caranta gaat voor Assman. Ik heb het gevoel als ze voor de eerste 3 gaan het weer een keus is voor wat mensen die belang hebben in een desbetreffende deal.
En een Asmann dan haal je rust in huis.
River heeft geen pesos.
En die investeerders, (mogelijke presidentskandidaten) houdt Aguilar uit eigen belang liever buiten de deur.
Het ezeltje kon enkel en alleen gefinanciert worden door Avila. En dan hou je qua keepers niet veel over als de al 2 jaar buitenspel staande Barbosa een half jaartje te huren met optie op koop of een bewezen dwaas als Sessa vast te leggen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 19:07
|
|
Citaat:
Vondt het wel jammer hoe het destijds tussen Pellegrini en Riquelme ging.
Al spraken de resultaten óók toen Roman niet meer speelde in het voordeel van de Chileen.
Iets wat niet over het hoofd gezien mag worden en we weten allemaal dat Riqulme niet de gemakkelijkste is. Caranta kan er ook over mee praten.
Krijg het gevoel (Copa belangrijker) dat Riquelme meer heeft te vertellen dan Ischia.
River heeft geen pesos.
En die investeerders, (mogelijke presidentskandidaten) houdt Aguilar uit eigen belang liever buiten de deur.
Ongelooflijk dit allemaal, allen eigen belang en niet denkend in belang van River Plate.
Het ezeltje kon enkel en alleen gefinanciert worden door Avila. En dan hou je qua keepers niet veel over als de al 2 jaar buitenspel staande Barbosa een half jaartje te huren met optie op koop of een bewezen dwaas als Sessa vast te leggen.
Hahaha, een beweze dwaas, wat dat betreft zou die goed passen bij River Plate. Aguilar, Passerella, Gallardo enz enz.
Tomba gaat bij de eerste 5 eindigen. Staat goed het team met een Coca als trainer die de rust en resultaat heeft gebracht.
|