Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 13:49
|
|
Dat de Argentijntjes hier het maar mogen weten...
Citaat: Forlán verwacht strijd op leven en dood tegen Argentinië
Bron: VI
De meest spannende affiche in de WK-kwalificatie van woensdag is het treffen tussen Uruguay en Argentinië in de Zuid-Amerikaanse zone. De winnaar plaatst zich rechtstreeks, de verliezer moet vrezen.
'Uiteraard is er rivaliteit tussen ons', tekent De Telegraaf op uit de mond van Diego Forlán, aanvalspartner van Luis Suarez bij Uruguay en zaterdag uiterst belangrijk voor zijn land door in blessuretijd een strafschop te benutten die een 2-1 zege op Ecuador opleverde. 'Maar lang niet zo erg als tussen Brazilië en Uruguay of Brazilië en Argentinië. Wij zijn toch de kleintjes.'
'Maar toch wordt het ongetwijfeld een strijd op leven en dood', kijkt de dertigjarige aanvaller van Atlético Madrid vooruit. 'Ik vind het heel jammer dat één van ons tweeën in eerste instantie zal afhaken. Bij Argentinië heb ik warme gevoelens. Ik woon samen met een Argentijnse, ik heb vier jaar gevoetbald bij Independiente in Argentinië en mijn vader heeft in het land gespeeld en is er bovendien trainer geweest. Toch zal ik dat woensdag allemaal opzij zetten voor Uruguay.'
Namens Zuid-Amerika zijn Brazilië, Paraguay en Chili reeds geplaatst. Plaats vier, die ook recht geeft op een ticket voor het WK in Zuid-Afrika, is nu in handen van Argentinië. Op een punt volgt Uruguay. Ecuador staat daar weer achter en heeft twee punten minder dan de ploeg van Diego Maradona. De vijfde plaats vereist een play-off tegen de nummer vier van de Noord-Amerikaanse zone.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 15:01
|
|
Argentina kan maar beter uitkijken, Uruguay gaat knallen. Al hoop ik dat Messi ze toont waarom ze hem de opvolger van Maradona noemen. Ben overigens wel blij dat Maradona toppers op de bank durft zetten. Nu ja toppers, Tévez is er zo eentje. Aguero mag van mijn part in de tribune gaan zitten, de air heeft hem te pakken gekregen.
Goed,er staat nog een competitiewedstrijd op het menu voor vandaag. River - Independiente. Gallardo is er weer bij sinds lange tijd, of ie minuten zal maken is nog maar de vraag maar hoop het van wel. Cabral (Gracias a Dios) zit er niet bij wegens schorsing. Dit is de mogelijk basisopstelling voor straks:
River Plate (4-3-1-2): Nicolás Navarro; Paulo Ferrari, Nicolás Sánchez, Maximiliano Coronel y Cristian Villagra; Martín Galmarini, Matías Almeyda y Rodrigo Archubi; Diego Buonanotte; Gustavo Bou y Cristian Fabbiani.
DT: Leonardo Astrada.
Suplentes: Mario Daniel Vega, Lucas Orban, Nicolás Domingo, Matías Abelairas, Mauro Díaz, Marcelo Gallardo y Andrés Ríos.
Vamo' River!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 20:15
|
|
BELANGRIJK:
Omdat de regering het voetbal publiek heeft gemaakt en niet meer achter decodes zit is het makkelijker te krijgen.
Nu kreeg ik deze site door en is wel van hele bijzondere kwaliteit.
Alle Argentijnse westrijden, dus ALLE schijnen hier op te komen. Alle canalen.
Dus ook Uruguay Argentina!
http://www.teleargentina.com/television.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 20:28
|
|
Bedankt voor de tip, Lute! Ik ga zeker kijken!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 23:31
|
|
River 1-3 Independiente. Afgang van jewelste. Het was spelen wat Independiente deed met de verdediging van River. Huile met de pet op was dit, echt belachelijk gemaakt. River goed op weg naar weer een rampseizoen...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 17:53
|
|
Citaat: River 1-3 Independiente. Afgang van jewelste. Het was spelen wat Independiente deed met de verdediging van River. Huile met de pet op was dit, echt belachelijk gemaakt. River goed op weg naar weer een rampseizoen...
Heb het na de eerste helft maar afgezet, jemig zo triest......
Je vind Cabral niet goed toch? Maar die miste ik wel een beetje.
Fabianni is weer flink uitgescholden.
Weet niet wat d El negro gaat doen, ken hem helemaal niet
@ Che: Leuke avatar !
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 19:29
|
|
Citaat: River 1-3 Independiente. Afgang van jewelste. Het was spelen wat Independiente deed met de verdediging van River. Huile met de pet op was dit, echt belachelijk gemaakt. River goed op weg naar weer een rampseizoen...
Het was niet om aan te zien. Het was dat Independiente River Plate spaarde anders was de score veel hoger uitgevallen.
13 Jaar geleden dat Independiente wist te winnen in Monumental. Staan nu 3e overigens.
Komend programma River Plate
Hurucan - River Plate
River Plate - Boca Juniors
Argentinos Juniors - River Plate
Worden dus o punten uit de komende wedstrijden.
Met nieuwe systeem moet River Plate op gaan passen dat ze niet te ver naar onderen moeten gaan kijken. Heb het dan over de promedio lijst.
Mag wel zeggen dat het alarmfase 1 is.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:23
|
|
Wordt morgen nog druk met het aanvragen van nieuwe telefoonnummers.
http://tycsports.com/global/not_detail.php?id=53299
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:27
|
|
Citaat: Wordt morgen nog druk met het aanvragen van nieuwe telefoonnummers.
?
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:30
|
|
Heb de link er bijgezet, Gallina. Wel zo makkelijk. Ging er gemakshalve vanuit dat jij dat al wel gelezen had.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:39
|
|
Jemig hoe kan dat???
Da's ook lullig zeg......
Trouwens, ik heb ook nog wel een nummer...
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:40
|
|
Citaat:
Heb het na de eerste helft maar afgezet, jemig zo triest......
Je vind Cabral niet goed toch? Maar die miste ik wel een beetje.
Fabianni is weer flink uitgescholden.
Weet niet wat d El negro gaat doen, ken hem helemaal niet
Fabbiani afkraken is zo simpel als m'n veters binden. Laat ze maar eerst maar aan de verdediging werken, want daar lopen werkelijk echt struisvogels met de kop in de grond. En als dat inorde is, moet het middenveld goed in mekaar zitten. En daarna kunnen we over aanval enzovoort praten, want een spits is toch afhankelijk van de ballen die hij krijgt en heb geen één goeie pass op El Ogro gezien.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 06:54
|
|
River Plate-spelers worden telefonisch bedreigd
Het zijn barre tijden voor iedereen die River Plate een warm hart toedraagt. Na acht speeldagen houdt de roemruchte club uit Buenos Aires alleen Tigre, Racing Club en Chacarita onder zich. Voor diverse fans was de thuisnederlaag tegen Independiente (1-3), waarin Leonardo Astrada als hoofdtrainer debuteerde, het dieptepunt. Diverse spelers van los Millionarios hebben dinsdag laten weten dat zij via hun mobiele telefoon zijn bedreigd. Dit was mogelijk omdat een aan River Plate verbonden website de telefoonnummers van onder meer Diego Buonanotte, Cristián Fabbiani en Facundo Quiroga enkele uren 'per abuis' publiceerde.
De desbetreffende spelers lieten in een reactie weten dat zij hun nummers niet meer aan de media zullen geven, en dat interviews voorlopig ook uit den boze zijn. Het Torneo Clausura van 2008 was de laatste topprestatie van River Plate. Daarna vielen de prestaties van de werkgever van ex-Ajacied Mauro Rosales bijzonder tegen.
Voetbalzone.nl
Voor de gene die geen Spaans kunnen.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 21:03
|
|
Ik heb me trouwens aangemeld voor de ''River Plate hyves''. Ben meteen beheerder gemaakt.
Misschien een idee voor de River Plate fans om zich aan te melden? Misschien wil iemand anders beheerder zijn?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 21:10
|
|
Ik ben niet zo van de Hyves, (sterker nog, heb het alleen omdat het van Toby 'moest' ) maar als de link hier even neer zet wil ik me best aanmelden hoor.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 21:23
|
|
http://cariverplate.hyves.nl/
Vind trouwens de officiële site van River Plate waardeloos! Niet eens in het Engels verkrijgbaar, geen online shop, onoverzichtelijk en bij bijv. de spelers staan niet eens alle foto's erop.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 21:30
|
|
Ja, het 'moest'!
Guy is goed bezig, jongens. Wanneer gaan een paar AF-ers ook de macht overnemen op een Boca-hyves? Of starten er eentje?
|
Fenix
Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 21:50
|
|
Citaat: Ja, het 'moest'!
Guy is goed bezig, jongens. Wanneer gaan een paar AF-ers ook de macht overnemen op een Boca-hyves? Of starten er eentje?
Of we starten met zijn allen een nieuwe, ook nieuwe soort ajax hyves?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 21:54
|
|
Eerst lid worden van deze hyves dan!
http://t-343.hyves.nl/
http://ajaxfanshyve.hyves.nl/
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 22:08
|
|
Citaat: Ik heb me trouwens aangemeld voor de ''River Plate hyves''. Ben meteen beheerder gemaakt.
Misschien een idee voor de River Plate fans om zich aan te melden? Misschien wil iemand anders beheerder zijn?
Haha reemstercarp was ook beheerder. Heeft volgens mij zn hele hyves account eraf gegooid. Ben ook geen lid meer, gebeurd al heel lang niks meer. Doe toch haast niks op hyves
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 22:49
|
|
Ik heb een profiel op RiverBook, veel leuke mensen ontmoet daar. Kan je lekker over voetbal praten, zelfs met de meisjes. Ongelooflijk hoeveel die er vanaf weten. Probeer zo weinig mogelijk over voetbal te praten tegen een meisje maar het zijn net zij die erover beginnen Heb die site van River Plate Hyves gezien en ziet er me wel droogjes uit. Meld je anders aan bij RiverBook, Guy? Veel leuke mensen
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 16:43
|
|
Lijkt me leuk, kan alleen geen Spaans.. Als ik op Marca.com of op de site van River Plate of Real Madrid kijk dan snap ik het wel in het Spaans, maar typen lukt al helemaal niet.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 17 okt 2009 23:28
|
|
Citaat: Lijkt me leuk, kan alleen geen Spaans.. Als ik op Marca.com of op de site van River Plate of Real Madrid kijk dan snap ik het wel in het Spaans, maar typen lukt al helemaal niet.
Is ook niet makkelijk Guy dat Spaans.
Maar is wel een hele goede manier om Spaans te leren, beginnen met lezen over zaken waarin je geinteresseerd bent. Zoals voetbal.
Atletico Tucuman - Godoy Cruz 1-1
49e minuut eerste helft een penalty tegen. Tucuman had niets te vertellen tot dat moment. 32 Graden in Tucuman en de 1-0.
Gelukkig Vera, nieuwe jeugdspeler met prachtige 1-1 en weer zat er meerin. De spitsen zijn dramatisch, Higuain die zijn kop kaal heeft geschoren wat geen ivloed heeft op zijn spel. Voor het eerst van links komend en speelde wederom uitstekend. Volgend seizoen in Europa.
(of wie weet in China, je weet het maar nooit).
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 20:41
|
|
Hurucan - River Plate 0-0 met 2 doelmannen die top waren. Vooral Vega had een waanzinnige dag. Goed gevoel moet dat zijn voor River Plate, lang geleden dat een doelman zo stond te spelen. En dat met volgende week de River Plate - Boca Juniors match.
Boca Juniors met 2-1 gewonnen tegen Tigre, speelde zeer goed 2e helft Boca met een uitstekende Riquelme.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 22:58
|
|
Vega met, voor mij dan toch, de mooiste save van deze campagne. Ik heb het altijd al een goeie gevonden, en nu komt het ook echt naar buiten. Vega en Navarro, ze moeten niet onder doen voor mekaar. Die opstelling tegen Huracan was nog eens River waardig, alleen jammer dat je dan niet weet te winnen. Heb zo'n halfuurtje kunnen meepikken van de wedstrijd. Ben curieus of ze klaar zijn voor de Clasico, want dat word toch een wedstrijd apart. Hoe dan ook, River MOET dit gewoon winnen voor eigen publiek. Als ze dat niet doen begin ik terug met roken, zo simpel is dat. Kan amper wachten.
Vamo' River!
|