Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:41
|
|
Citaat: Luego Estoy por ahora, mi hijo.
Mi hijA !
Dale
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:43
|
|
Sorry, stom van me, ga het meteen veranderen
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 19:09
|
|
Citaat: Onze oud-poster Redondo vertelde me laatst dat Higuaín er niet bij zit omdat Gago hem niet moet.
En ze spelen in het zelfde team. Ik vraag me af waarom Gago hem niet wilt en waarom Maradona naar Gago luisterd (of is het met een t op het eind )
Dus misschien is het gewoon niet waar?
Er zijn wel meer geruchten hoor.
Wat ik bv heb gelezen is dat Maradona misschien Ortega (river) wil laten spelen
Verder ben ik bang dat het Argentijnse team naar de afgrond gaat met Maradona als trainer! Of ben ik de enige die zo denkt?
Om eerlijk te zijn, en dit staat totaal buiten het feit dat Higuain van River en Gago van Boca komt, vind ik dat Higuain altijd geselecteerd moet worden. Aguero brengt het nog niet, Tévez is ook op zoek naar zijn beste vorm en Messi ook maar een mens. Je kan niet altijd verwachten dat hij 5 spelers dribbelt en dan scoort. Higuain zou nu echt van pas kunnen komen, een van de weinige die bij Real een redelijk niveau haalde. Persoonlijk vind ik Aguero net een niveau lager als Messi, dus waarom Higuain een selectie niet waard is kan ik niet goed begrijpen.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 21:01
|
|
Messi is natuurlijk dik de beste, daar achter volgen Aguero en Higuaín. Ver daar achter Tevez, Lavezzi enzo.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 21:30
|
|
Citaat: Messi is natuurlijk dik de beste, daar achter volgen Aguero en Higuaín. Ver daar achter Tevez, Lavezzi enzo.
Enzo??? Die voetbalt al lang niet meer ........
http://www.youtube.com/watch?v=DsyxoBiV_CE
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 21:42
|
|
Scherp hoor
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 21:47
|
|
Zo kan je ook zeggen dat ''Enzo'' nog jong is, bij Real speelt en een Fransman (of Spanjaard?) is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 21:52
|
|
Citaat: Zo kan je ook zeggen dat ''Enzo'' nog jong is, bij Real speelt en een Fransman (of Spanjaard?) is.
sorry???
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 21:54
|
|
Citaat: Scherp hoor
Gracias....vond ik ook..........
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 09:40
|
|
Citaat: Zo kan je ook zeggen dat ''Enzo'' nog jong is, bij Real speelt en een Fransman (of Spanjaard?) is.
sorry???
Zidane?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 15:48
|
|
Citaat: Maradona: 'Messi is moeilijker te bereiken dan Obama'
Bron: Voetbal International
Sinds oktober 2008 is Diego Maradona de bondscoach van Argentinië. De 48-jarige voormalige wereldster kampte na zijn carrière met overgewicht, wat hem bijna het leven kostte, en vocht tegen depressies en drugsverslaving.
'Het is een zware baan', vertelt Maradona aan FIFA.com. 'Maar ik geniet er meer van dan mijn tijd als actief voetballer. Iedereen weet dat ik moeilijke tijden heb gekend, toch ben ik er in geslaagd om mezelf op te richten. En nu ben ik bondscoach van Argentinië. Een droom die uitkomt.'
De Argentijnen zijn nog volop in de race voor een ticket voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. De ploeg staat op een vierde plaats in de Zuid-Amerikaanse zone en kwalificatie is nog zeker geen feit. De eerste vier plaatsen zich rechtstreeks voor het toernooi, de nummer vijf speelt een play-off tegen de nummer vier van Noord-Amerika.
'Ik weet zeker dat de wedstrijd tegen Brazilië (5 september) cruciaal gaat worden in onze kwalificatie', vervolgt de wereldkampioen van 1986. 'Bij plaatsing heb ik mijn selectie twintig dagen voor aanvang van het toernooi bij elkaar en dan kunnen we de basis leggen om onszelf de best mogelijke kans te geven de wereldtitel te pakken.'
Maradona was zelf actief op vier WK's. In 1982 verliet hij het toernooi na verlies tegen Brazilië (met rood voor Pluisje), in 1986 was er de titel. In 1990 bereikte hij een finaleplaats tegen Duitsland (1-0 verlies) en in 1994 betrapte de FIFA de Argentijn op cocaïne-gebruik en volgde een verwijdering.
'Het zijn dertig intensieve dagen. Je bent volledig gefocust, je kan aan niets anders denken dan aan het WK. Ik heb twee finales gespeeld en weet hoe je daar moet komen, hoe een groep te leiden. Ik weet wat ik tegen mijn spelers moet zeggen. Ik weet waar ik het over heb.'
Ook de speelwijze heeft Maradona al in het hoofd. 'Ik wil dat mijn ploeg pressing zet in de voorhoede. En bij balverlies moeten we direct bovenop de tegenstander zitten. Er is namelijk geen landenploeg beter in balbezit dan Argentinië. Misschien dat Brazilië en Spanje in de buurt komen. Als we goed druk zetten is er geen ontsnappen aan voor onze opponent.'
De keuzeheer van de Zuid-Amerikanen volgt het voetbal op de voet. 'Real Madrid gaat flink veranderen met de komst van Kaká, hij gaat ze een extra dimensie geven. Ik snap alleen niet dat Fernando Gago bij Madrid niet in de basis speelt. Ik zou hem altijd opstellen. Hij is één van de spelers die ikzelf altijd gelijk opstel.'
De vedette van zijn ploeg, Lionel Messi heeft hij al een tijdje niet gesproken. 'Ik heb geprobeerd hem te bellen maar het is makkelijker om Barrack Obama te spreken', lacht Maradona. 'ik heb gehoord dat hij een uitstekend voorseizoen heeft en dat is fijn om te weten.'
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 14:10
|
|
Citaat: Het is ''oorlog'' in Argentijns voetbal televisie land.
Grondona is het naar zijn hoofd gestegen en dit weekend zal er geen voetbal zijn. Als alles goed gaat 21 augustus.
AFA heeft een contract met Television Satelital Codificada (o.a. TyC) t/m 2014 voor 40 Miljoen Arg Pesos maar willen daar dus per direct vanaf. Ze zijn woedend daar en zal betekenen dat er veel mensen op straat komen te staan.
Nestor Kirchner, ex-President van Argentina en getrouwd met Cristina Kirchner die de huidige Prisidente is van Argentina heeft zich er persoonlijk mee bemoeid. Is een offer van de regering van 600 Miljoen Arg Pesos per jaar maar dan moet het voetbal op Canal 7 uitgezonden worden. Dit is een publiek kanaal wat betekend dat het gratis te zien is. Dus zonder decoder.
Moet nog zien hoe deze klucht verder gaat want niet elke minister is blij met Nestor Kirchners bemoei en dit verhaal.
Cristina zit in Ecuador nu.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 14:27
|
|
Gracias Koen!
Verder gaat Godoy Cruz mooi meedoen bovenin. Wat een elftal hebben ze, goed ingekocht door Cocca.
Dodelijk centraal duo achterin, nieuwe man Jorge Curbelo uit Uruguay. Ex Defensor Sporting tesaam met Sigali. Curbelo 27 jaar en de nodige ervaring, o.a. Standaard Luik en Valladolid. Prachtige aanwinst. Sigali die zich geliefd heeft gemaakt onder de Tomba fans, had een aanbieding uit Duitsland en o.a. Racing maar persoonlijk gesprek met Cocca is die toch maar gebleven.
Cocca de man van de komende Appertura.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 18:25
|
|
Z'n broer Juan Curbelo stond regelmatig in de basis bij Standard. De keren dat de jongere van de twee er in stond deed ie het niet slecht naar mijn mening, scoorde zelfs op Europees vlak tegen Bochum als ik het goed heb.
De selectie van River bestaat nu puur uit alleen Argentijnse spelers. Echt jammer dat ze geen deftige verdedigende middenvelder hebben rondlopen. Ik hoop dat ik een River kan zien dat volop meedoet voor de titel, want we snakken naar een prijs
vamo' River!!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 22:33
|
|
Geen geruchten meer, Younes?
River mist al jaren een goede controlerende middenvelder. Gaf ik vorig jaar volgens mij ook al aan.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Wo 12 aug 2009 17:32
|
|
Momenteel speelt Rusland tegen Argentinie. Kijkt er iemand mee? :) Hiddink wint het tot nu toe van Maradona met 1-0.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 12 aug 2009 17:38
|
|
Citaat: Momenteel speelt Rusland tegen Argentinie. Kijkt er iemand mee? :) Hiddink wint het tot nu toe van Maradona met 1-0.
Ja Ik
Wat vind je ervan?
Vind Maradona niet echt geschikt als trainer, jij?
Inmiddels 1-1, nu rust
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 12 aug 2009 17:56
|
|
Heeft iemand de opstellingen en de reserves voor me?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 12 aug 2009 18:00
|
|
Citaat: Heeft iemand de opstellingen en de reserves voor me?
Nee, sorry, was ook iets te laat met kijken.
Dus weet het ook niet, wel dat Messi is geblesseerd.....
Haha 2-1!!!!!!!!!!!!!!!
Maradona....ik krijg weer hoop
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 12 aug 2009 21:58
|
|
Rusland/Hiddink - Argentina/Maradona 2-3 geworden.
Rusland begon goed tot de 1-0 maar had er daarna geen zin meer in.
Man aan Argentina kan was absoluut Aguero, speelde een puike partij. Verder Zanetti die liet zien dat die nog niet versleten is.
Minpunt aan Argentijnse kant toch Andujar, straalt zeker geen rust uit.
1-0 Igor Semshov
1-1 Kun Aguero
1-2 Licho Lopez
1-3 Datalo (is breed geworden zeg, Maradona heeft dat gemerkt bij het juichen, kukelde allebij op de grond wat weer lachen was)
2-3 Pavluchenko (vrije trap, muur stond niet heel sterk)
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 00:10
|
|
Citaat: Geen geruchten meer, Younes?
River mist al jaren een goede controlerende middenvelder. Gaf ik vorig jaar volgens mij ook al aan.
Heb niet veel gehoord, en River kan sowieso niks uitgeven. Het zal dus (wéér) kiezen worden tussen Ahumada of Domingo. Ben overigens terug in Belgie, wat is het hier triest man...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 21:03
|
|
Een finale wedstrijd tussen River en Boca jeugd, de jongens in het team zijn 14-15 jaar oud.
Kijk wat er gebeurd, zelfs de pers kan het niet geloven.
Nou kan ik eerlijk gezegd zelf niet ontdekken wat de overtreding was die tot een penal leidde
Mirá vos
http://www.ole.clarin.com/notas/2009/08 ... 79154.html
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 21:13
|
|
Gallina, kun je dat vertalen voor de niet Spaanstaligen onder ons
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 21:24
|
|
Citaat: Een finale wedstrijd tussen River en Boca jeugd, de jongens in het team zijn 14-15 jaar oud.
Kijk wat er gebeurd, zelfs de pers kan het niet geloven.
Nou kan ik eerlijk gezegd zelf niet ontdekken wat de overtreding was die tot een penal leidde
Mirá vos
http://www.ole.clarin.com/notas/2009/08 ... 79154.html
Ze leren het al vroeg.
Nee, maar dit kan niet, die jongens weten zelf waarschijnlijk niet eens waarom ze het doen. Vorig seizoen was er bij ons ook zo iets, felle wedstrijd, veel spanning, er gebeurt iets, iemand gaat verhaal halen iemand duwt iemand weg en zo komen er meer bij en gaat iedereen vechten en zo loopt het uit de hand. Voor je het weet zijn 22 man+ wisselspelers+coaches+ toeschouwers bezig en staan er 50 man op het veld..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 21:25
|
|
Citaat: Gallina, kun je dat vertalen voor de niet Spaanstaligen onder ons
Nou mijn Spaans is ook niet zo goed hoor
Het was dus een finale wedstrijd tussen 2 jeugdteams, River en Boca.
De boel escaleerde dus, de scheidsrechters probeerden de boel nog te sussen, maar zelfs de toeschouwers gingen zich er mee bemoeien.
Er zijn er 6 uit het veld gestuurd.........
Zelfs de pers was er ook van onder de "indruk"dat dit is gebeurd.
Dat was het zo'n beetje, Jasper weet misschien wel meer
|