Auteur
|
Bericht
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 17:48
|
|
Citaat: Zit dus nog steeds in Tanger voor wie het wil weten. De hitte is een beetje over, een graad of 28 is het nu dagelijks. Overmorgen River Plate tegen Montreal Impact. Kan hier elke wedstrijd live op tv zien, echt alles wat je maar wilt. Alleen dat is al reden genoeg om hier te blijven
Netjes. Via welke kanalen kan je het daar dan bekijken?
Btw, waar in Tanger verblijf je?
ADS sport, Al Jazeera 1,2 en 3, Dubai Sport enz. Gisteren een lange reportage gezien over de rivaliteit tussen Boca en River, prachtige beelden.
Ik verblijf in Zemmouri, niet zo ver van Marjane en het nieuwe stadion van Tanger. Gebouwen springen hier tegenwoordig als planten uit de grond. Niet te doen deze gekke stad. Ben jij ook toevallig in Tanger?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 17:54
|
|
Citaat:
ADS sport, Al Jazeera 1,2 en 3, Dubai Sport enz.
Ik verblijf in Zemmouri, niet zo ver van Marjane en het nieuwe stadion van Tanger. Ben jij ook toevallig in Tanger?
Ah ja. Nee ben niet in Tanger, was er wel vorig jaar.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 20:02
|
|
Pepe Sand verruilt Lanus voor Al Ain, dit voor 10 Miljoen US Dolar.
Geweldige deal voor Lanus maar ook voor Sand die te kampen heeft met een erg ziek kind. Geen idee wat zijn kind heeft maar schijnt niet best te zijn en kapitalen te kosten.
Schijnt de reden te zijn dat die niet eerder weg is gegaan. Lanus neemt genoegen met 6.5 Miljoen en de rest gaat naar Sand en zijn zaakwaarnemer. Schijnt dat die nu het leven van zijn kind dragelijker kan maken. Hoop dat het goed gaat met Sand en zijn famillie.
http://www.apurogol.com/2009/08/jose-sa ... goles.html
Andere opmerkelijke transfer is die van Kily Gonzalez die Rosario Central inrruilt voor het San Lorenzo van Diego Simeone. Toch wel een van de idolen voor de Central fans en ze zijn er volgens mij niet blij mee.
http://www.ansa.it/ansalatina/notizie/r ... 26207.html
En laatste nieuws over de appertura is dat die voorlopig nog niet doorgaat.
AFA is nog in onderhandeling met de clubs en de tv zenders. Volgende week zou de Appertura moeten beginnen dus er zal wel op woensdag of donderdag alsnog een overeenkomst worden bereikt.
Drie clubs in hoogste divisie die maar schuldenvrij zijn, Banfield, Godoy Cruz en Lanus. Lanus voor de transfer van Sand.
Opvallend dat Arsenal, club van Grondona al 3 jaar geen balans/cijfers heeft ingeleverd. Kan allemaal.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 23:46
|
|
Ik kan me niet voorstellen dat Kily nog iets gaat toevoegen aan San Lorenzo. Hij zal in ieder geval Solari moeten vervangen, die ook al erg is tegengevallen en één van de vele Argentijnen is die dit jaar weer de overstap heeft gemaakt naar Mexico. Montenegro is inmiddels ook al weg naar Club América.
Sand is een enorme butvoetballer en dat lijkt me de voornaamste reden dat hij niet weg kwam bij Lanús. Hoop verder natuurlijk dat het goed komt met z'n zoontje, maar het blijft een prutser.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 20:09
|
|
Training Boca Juniors in Griekenland, dan krijg je dit:
http://www.youtube.com/watch?v=Ap9mXbrkaN8&NR=1
en een wedstrijd tegen Amigo Club Aris Saloniki dan krijg je dit. Gewoon een oefenpartijtje hebben we het dan over:
http://www.youtube.com/watch?v=S_s88Mf8aBw
werkelijk waar helemaal het einde dit. Heb alle haren overeind staan. Gaver kan bijna niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 12:33
|
|
Mooi zeg....
In Griekenland kunnen ze er dus ook wat van?
Nog nieuws over de Apertura?
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 19:53
|
|
Citaat:
Nog nieuws over de Apertura?
Nog steeds geen uitsluitsel. Ze hebben nu nog 1 week dus na verwachting zal er volgende week donderdag wel een oplossing komen.
Grondona en het gebouw van de AFA worden 24 uur per dag beschermt.
Van de week flinke schermutselingen geweest en Grondona wordt bedreigt.
Meest ongelofelijke is nog dat Arsenal al 3 jaar lang geen balansen heeft ingediend. Dit is de club van Grondona en maakt het zo raar dat die andere clubs aanspreekt op hun financiële situatie.
Mauro was gisteren op tv in intervieuw met ESPN maar zat in restaurant waar ze het geluid niet aan wilden zetten. Kreeg dus niet mee waar het over ging, was wel heel benieuwd maar kan niets terug vinden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 19:58
|
|
Haha leuk, maar dat was geen live tv? Want gisteren zaten ze nog in Canada. Ze zijn gisteravond laat, jouw tijd, pas teruggevlogen, via Chile of zoiets.
Wat die Grondona betreft..... lekker corrupt mannetje dus. Kan de Fifa (zo heet die voetbalbond toch?? ) daar niks aan doen?
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 20:00
|
|
Citaat: Haha leuk, maar dat was geen live tv? Want gisteren zaten ze nog in Canada. Ze zijn gisteravond laat, jouw tijd, pas teruggevlogen, via Chile of zoiets.
Wat die Grondona betreft..... lekker corrupt mannetje dus. Kan de Fifa (zo heet die voetbalbond toch?? ) daar niks aan doen?
Grondona is Vice President van de Fifa, zooitje dus allemaal.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 12:36
|
|
Higuaín gaat mogelijk voor Frankrijk uitkomen
Amsterdam - Gonzalo Higuaín wil in de toekomst mogelijk voor het Franse nationale elftal gaan uitkomen. De Argentijnse aanvaller van Real Madrid frustreert zich aan het feit dat hij nog niet is opgeroepen voor het nationale elftal van Argentinië. De huidige bondscoach Diego Maradona geeft voorlopig de voorkeur aan andere spitsen.
”Tot nu toe negeert Maradona mij telkens weer. Ik werk keihard en doe er alles aan om geselecteerd te worden. Voor mij is het nog steeds een droom om voor Argentinië uit te komen en ik blijf hopen op deelname aan het WK in 2010”, aldus Higuaín in So Foot.
Higuaín, afgelopen seizoen topscorer van Real Madrid met 22 doelpunten, denkt er echter serieus over na om voor zijn geboorteland Frankrijk te gaan spelen. Hij roemt de Franse nationale ploeg: ”het is een wereldmacht en ze hebben met Karim Benzema een speler van wereldklasse in het team. Ik ben vereerd dat de bondscoach mij volgt, dus je weet het maar nooit.”
Telegraaf
Geweldige speler, voegt echt iets toe aan Argentinie. Afgelopen seizoen een van de betere bij Real. Vind hem zelf samen met Messi en Aguero de besete spitsen van Argentinie.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 12:57
|
|
Onze oud-poster Redondo vertelde me laatst dat Higuaín er niet bij zit omdat Gago hem niet moet.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:07
|
|
Citaat: Onze oud-poster Redondo vertelde me laatst dat Higuaín er niet bij zit omdat Gago hem niet moet.
En ze spelen in het zelfde team. Ik vraag me af waarom Gago hem niet wilt en waarom Maradona naar Gago luisterd (of is het met een t op het eind )
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:14
|
|
Dat is inderdaad met een t op eind, stam+t ;)
Ontopic:
Het blijft vreemd, een bondscoach die zich laat leiden door dit soort randzaken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:23
|
|
Citaat: Onze oud-poster Redondo vertelde me laatst dat Higuaín er niet bij zit omdat Gago hem niet moet.
En ze spelen in het zelfde team. Ik vraag me af waarom Gago hem niet wilt en waarom Maradona naar Gago luisterd (of is het met een t op het eind )
Dus misschien is het gewoon niet waar?
Er zijn wel meer geruchten hoor.
Wat ik bv heb gelezen is dat Maradona misschien Ortega (river) wil laten spelen
Verder ben ik bang dat het Argentijnse team naar de afgrond gaat met Maradona als trainer! Of ben ik de enige die zo denkt?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:24
|
|
Dus misschien is het gewoon niet waar?
Er zijn wel meer geruchten hoor.
Wat ik bv heb gelezen is dat Maradona misschien Ortega (river) wil laten spelen
Verder ben ik bang dat het Argentijnse team naar de afgrond gaat met Maradona als trainer! Of ben ik de enige die zo denkt?
Die kennen we nog wel, is vooral goed met het hoofd (De Nederlanders van 18 jaar en ouder begrijpen wel wat ik Bedoel )
Offtopic: Waar is die andere sexy avatar gebleven dan?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:37
|
|
Haha, El Burrito Ortega, dat wordt wat als dat doorgaat
Kijk, Ortega is net weer terug bij River, na een seizoen gespeeld te hebben bij een B club (El Lute weet de naam Riverdavia of zoiets).
Hij is er vorig jaar bij River uitgeggooid wegens een eeuwig durend drankprobleem. Bij die andere club heeft hij ook problemen gehad/gemaakt.
Nu is hij weer terug, ze hebben net de pretemporada achter de rug, hij heeft wel lekker gespeeld, maar ik hou mn hart vast als de competitie (als het goed is volgende week) weer begint.
Ik hoop dat hij het gaat volhouden zonder de quilmes maar ik ben bang van niet. Het zou jammer zijn want hij heeft wel een positieve invloed op het team.
Off topic: Vind je deze niet sexy dan?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:43
|
|
Hopelijk blijft hij van de fles dit keer, vond het altijd wel een mooie speler.
Offtopic: Nee ik houdt van zulke hele grote vrouwen eigenlijk ;)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:47
|
|
Citaat: Hopelijk blijft hij van de fles dit keer, vond het altijd wel een mooie speler.
Offtopic: Nee ik houdt van zulke hele grote vrouwen eigenlijk ;)
Nou zeg.....zet ik hier een keer een zelfportret ...
Gallina betekent KIP weet je.....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:49
|
|
Haha dat wist ik niet;) Maar aan die bomen op de achtergrond te zien is die kip wel iets aan de grote kant
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:52
|
|
Citaat: Haha dat wist ik niet;) Maar aan die bomen op de achtergrond te zien is die kip wel iets aan de grote kant
Dat zijn hele kleine struikjes......................
Hier de gol van Ortega, een week of zo terug tegen Everton(Engeland) in Canada. Het was zijn eerste wedstrijd weer voor River
http://www.riverplate.com/Multimedia/Vi ... erton.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:55
|
|
Had hem gezien, inderdaad erg mooie goal. Dat is nog eens binnenkomen in stijl!
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:03
|
|
Kies dan voor Higuaín!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:24
|
|
Dat weet ik nog zo net niet hoor, ik denk dat Argentinië meer baat heeft bij een DM (Gago) dan een aanvaller (Higuãn). Correct me if I'm wrong, Gallina.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:33
|
|
Citaat: Dat weet ik nog zo net niet hoor, ik denk dat Argentinië meer baat heeft bij een DM (Gago) dan een aanvaller (Higuãn). Correct me if I'm wrong, Gallina.
No se , padre dios .......
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:38
|
|
Luego Estoy por ahora, mi hija.
|