Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 16:53
|
|
Citaat: Voor de liefhebbers van Boca , Milan, Manchester, B.Munchen, vanaf vanavond zend Sport1 de Audi cup uit die in Duitsland wordt gespeeld.
Vamos Louis v G. !!!
Oeps.....vanaf morgen, 29 juli
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 18:42
|
|
Citaat: Jammer. Dramatische speler. Heb het idee dat het lijstje van El Lute niet helemaal klopt.
Guerrón is bijvoorbeeld naar Cruzeiro.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 18:43
|
|
Citaat: Voor de liefhebbers van Boca , Milan, Manchester, B.Munchen, vanaf vanavond zend Sport1 de Audi cup uit die in Duitsland wordt gespeeld.
Vamos Louis v G. !!!
Lekker tournooitje daar.
Weer iets mee gekregen van de vervelende kant van Argentina.
Bij toeval vorige week een Braziliaan leren kennen die alle clubs hier af aan het gaan was om aan de bak te komen als voetballer.
Alleen met een pasje dat die profvoetballer was en een video van hem zelf.
Geen zaakwaarnemer of niets.
Vond maar raar verhaal en daarnaast had die nog een grote smoel ook.
Nu blijkt die gozer nog aan een club gekomen te zijn ook nog. Van het weekend een contract getekend en als het waar is zou die 10.000 Arg Pesos per maand verdienen, niet slecht hier.
De club is Gimnasia y Esgrima. (niet La Plata).
Nu had die een appartement in een wat vage buurt en daar wordt zondag avond aangebeld bij hem, hij ziet 2 man staan met een shirt van Gimnasia en doet dus open. Hij wordt direct naar binnen geslagen en krijgt een pistool op zijn kop en de mededeling dat ze geen donkere spelers bij Gimnasia willen. (druk het wat zacht uit). Daarna nog een paar flinke tikken wat hem een hospital bezoek opleverde.
Benieuwd wat die gaat doen, hij heeft geen aangifte gedaan,
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 21:51
|
|
Ik zie de selectie zo van Argentinie. Wat mij opvald is dat er steeds geen Higuaín inzit. Hij is in Frankrijk geboren maar heeft aangegeven dat hij voor Argentinie wil spelen. Ik vind hem ook veel beter dan Tevez, Millito, Lopez en Lavezzi.
Citaat: De volledige selectie:
Doel: Juan Pablo Carrizo (Real Zaragoza), Mariano Andujar (Catania).
Verdediging: Daniel Díaz (Getafe), Javier Zanetti (Internazionale), Emiliano Papa (Vélez Sársfield), Gabriel Heinze (Real Madrid), Nicolás Burdisso (Internazionale), Martín Demichelis (Bayern München), Nicolás Otamendi (Vélez Sársfield).
Middenveld: Javier Mascherano (Liverpool), Fernando Gago (Real Madrid), Sebastián Battaglia (Boca Juniors), Maxi Rodríguez (Atlético Madrid), Jonás Gutiérrez (Newcastle United), Juan Sebastián Verón (Estudiantes de La Plata), Mario Bolatti (Huracán), Jesús Dátolo (Napoli).
Aanval: Lionel Messi (Barcelona), Carlos Tévez (Manchester City), Sergio Agüero (Atlético Madrid), Lisandro López (Olympique Lyon), Diego Milito (Internazionale) en Ezequiel Lavezzi (Napoli).
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 00:08
|
|
Maradona is volgens mij persoonlijk niet zo'n fan van Higuain. Voor zover ik weet heeft Higuain een keer afgezegd voor het Argentijnse elftal en vindt Maradona dat maar niets. Het Argentijnse publiek houdt ook veel meer van jongens als Tevez en Lavezzi, die zich kapot lopen. Higuain is natuurlijk ook een beetje een softie. Goede speler hoor, dat zeker. Maar ach waar hebben we het over? Een luxeprobleem.
Centraal achterin heeft Argentina, zoals zoveel landen, een echt probleem. Burdisso is nooit top geweest, Heinze is over the hill en Otamendi onervaren. Daarnaast is Papa een hele povere linksback.
De aanvallers zullen de vleugels moeten bezetten, want bij de middenvelders heb je alleen Maxi Rodriguez en Datolo die dat kunnen. Op basis waarvan die laatste is geselecteerd is me overigens een raadsel. Typisch Maradona om zo'n jongen er nu opeens bij te halen.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 09:21
|
|
Het valt me ook op dat Romero er niet bij zit..
Persoonlijk vind ik Tevez écht helemaal niks. Hij scoot niet en voegt naar mijn mening niks toe. En ja, wie is Lavezzi? Bijna niemand kent hem toch? Speler van Napoli..
Higuaín is een topspeler, die kan geweldig voetballen en scoort ook nog eens redelijk veel. Als ik Maradona was zal ik Aguero, Messi en Higuaín in de aanval opstellen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 11:45
|
|
Je kent Lavezzi niet, maar vindt hem wel een mindere speler dan Higuain? En dat de gemiddelde voetbalkenner Lavezzi misschien niet kent zegt me ook helemaal niets.
Tevez is een goede speler. Heeft het bij al z'n clubs minimaal naar behoren gedaan. Meer gepolijste en snellere versie van Kuijt. Oogt wat onrustiger (en op het aller aller aller hoogste niveau is dat ook wel zo), maar uiteindelijk behoudt hij toch aardig het overzicht en heeft hij het ook bij Man U qua rendement prima gedaan.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 12:23
|
|
Citaat:
Palacio en Vargas zijn eigenlijk de enige twee cultbewakers die tot nu toe zijn vertrokken. Riquelme zal ook nog wel gaan. Denk je dat Battaglia de stap naar Europa ook weer durft te maken? Ondanks de blessuregevoeligheid bij veel van de oudere spelers (Riquelme, Palacio, Morel en volgens mij ook Battaglia hadden altijd wat) zal het toch niet makkelijk zijn voor Boca om het vertrek van dit soort jongens op te vangen.
Zie Battaglia en ook Riquelme bij Boca blijven.Bij de nationale ploeg klikte het ook prima tussen laatstgenoemde en Basile toen ie bij Villarreal buitenspel stond. Zoals ook jij al eerder schreef zie ik Riquelme niet naar een lullig clubje verhuizen, ook niet de kampioen van Rusland waar ze hoog en laag kunnen springen.
Ibarra was afgelopen Clausura al aardig op z'n retour. Voor de rest is good old Martin Palermo er nog, Morel die maar niet weg lijkt te komen, buiten wat aanbiedingen van Mexicaanse clubjes. Pato die toch al aardig wat jaartjes bij de club zit, en zijn er verder nog een aantal oud Boca spelers teruggekeerd op het 'oude nest'.
Citaat: Is het de bedoeling dat Insua Riquelme vervangt?
Zou een optie zijn wanneer Riquelme niet kan spelen. De vorige periode speelde die ook vanaf 10. Met in 1e instantie de lange Bilos vanaf links en laterna Neri Cardozo en zal Insua ook weleens vanaf links gespeeld hebben onder Basile.
Voor vanavond staan ze als de opstelling klopt samen in het veld.
Citaat: Over de backs was men bij Boca blijkbaar erg ontevreden. Monzón heeft mogelijkheden maar moet nog veel leren en Gunino is niet echt bijzonder. Wat de rechtsbackpositie betreft kan ik het echter wel begrijpen, want de wedstrijden die ik Roncaglia daar heb zien spelen waren dramatisch.
Voor de linksback zijn er met Monzon, Krupoviesa en Morel drie opties van wie laatstgenoemde ook nog centraal uit de voeten kan (deed ie meer dan behoorlijk tijdens de Copa Libertadores 2007).
Roncaglia kan er idd weinig tot niets van en zit ook niet bij de selectie die mee is naar Zuid Duitsland voor de Audi Cup. Ibarra is duidelijk op z'n retour.
Vanavond met Medel vanaf de rechtsback positie. (18.30 - Boca Jrs vs de Mancs).
Bij de nationale ploeg als rechter centrale verdediger spelend in de 3-mans defensie van Bielsa, en bij z'n vorige club uit Chile als controlerende man op het middenveld.
Citaat: Keepers: Roberto Abbondanzieri, Javier García y Josué Ayala.
Verdediging: Hugo Ibarra, Adrián Gunino, Julio Cáceres, Claudio Morel Rodríguez, Gastón Sauro, Juan Forlín, Juan Krupoviesa, Fabián Monzón.
Middenveld: Gary Medel, Cristian Chávez, Leandro Díaz, Sebastián Battaglia, Guillermo Marino, Nicolás Gaitán, Federico Insúa, Juan Román Riquelme.
Aanval: Ricardo Noir, Pablo Mouche, Martín Palermo, Lucas Viatri, Jonatan Philippe.
En dan zou dit de opstelling moeten zijn,
Abbondanzieri,
Medel, Cáceres, Forlín y Morel Rodríguez,
Leandro Díaz, Battaglia, Insúa,
Riquelme,
Noir y Palermo.
Citaat: De aanvallers zullen de vleugels moeten bezetten, want bij de middenvelders heb je alleen Maxi Rodriguez en Datolo die dat kunnen. Op basis waarvan die laatste is geselecteerd is me overigens een raadsel. Typisch Maradona om zo'n jongen er nu opeens bij te halen.
Jonas heeft al een aantal wedstrijden op rij mogen laten zien dattie er weinig tot niets van kan. Me dunkt.
Toen Lavezzi nog voor Ciclon speelde nog wat uurtjes ge-ouwehoert met een oud PSV'er die hier in de buurt is opgegroeid en helemaal lyrisch was over die jongen. Bij Napoli hem nog een aantal prima wedstrijden zien spelen waaronder de thuiswedstrijd tegen Internazionale in de geweldige bak van Napels. Dat is toch echt geen koekenbakker.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 12:59
|
|
Citaat: Je kent Lavezzi niet, maar vindt hem wel een mindere speler dan Higuain? En dat de gemiddelde voetbalkenner Lavezzi misschien niet kent zegt me ook helemaal niets.
Tevez is een goede speler. Heeft het bij al z'n clubs minimaal naar behoren gedaan. Meer gepolijste en snellere versie van Kuijt. Oogt wat onrustiger (en op het aller aller aller hoogste niveau is dat ook wel zo), maar uiteindelijk behoudt hij toch aardig het overzicht en heeft hij het ook bij Man U qua rendement prima gedaan.
Lavezzi heb ik een paar keer zien spelen, meer niet. Maar Higuaín is toch wel wat beter denk ik. Tenminste, ik vind Higuaín een van de betere spelers uit de Primera Division.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 13:55
|
|
Higuain is technisch zwak. Gisteren stond hij overigens in de basis tegen LDU Quito en vond hem eigenlijk de dissonant in het aanvalsspel van Real. Uiteindelijk ook gewisseld, al duurde het lang naar mijn mening. Doe mij maar Lavezzi.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 18:17
|
|
@ Ché: Krupoviesa is natuurlijk ook een ramp. Ik neem aan dat Boca van die jongen af wil.
Heeft iemand een site waar ik de opstellingen kan zien en de wedstrijden kan volgen van de Audi Cup? Heb geen beeld nodig, maar wil alleen even volgen welke spelers er meedoen.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:02
|
|
Citaat: Higuain is technisch zwak. Gisteren stond hij overigens in de basis tegen LDU Quito en vond hem eigenlijk de dissonant in het aanvalsspel van Real. Uiteindelijk ook gewisseld, al duurde het lang naar mijn mening. Doe mij maar Lavezzi.
Technisch zwak? Vind ik dus echt niet.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:21
|
|
Die dwaas van een Grondona heeft gisteren de competitie van de 1e en 2e divisie eruit gegooit. Nu begint die pas dacht ik 10 augustus maar er heerst ''oorlog'' in Argentijns voetballand.
De clubs hebben miljoenen schulden, overigens blijkt Godoy Cruz een van de gezondste clubs en geen schulden te hebben.
Maar aan die schulden wil Grondona wat aan gaan doen.
Nu zijn zein onderhandeling met een wed kantoor. Probleem is dat het verboden is in Argentina om te gokken op voetbalwedstrijden. Ze moeten hier dus toestemming van krijgen van de regering.
Daarnaast wil die meer tv gelden 1 van de grootste tv mannen is Villa, de President van Independiente Rivadavia en man die overweegt mee te gaan doen met de volgende Presidents verkiezingen van de AFA.
Die 2, Villa en Grondona kunnen elkaar wel schieten en Villa was furieus gisteren en zei dat Grondona gek was en al helemaal niet begreep dat zo'n man Vice-President bij de Fifa kan zijn wat ook onbegrijpelijk is.
Kan me niet voorstellen dat het annuleren ook daadwerkelijk doorgaat. Zal nog wel oplossing komen. Hebben nog aantal dagen.
Verder is er sprake dat Palermo misschien mee gaat doen in de wedstrijd tussen Estudiantes de la Plata en Barcelona.
Hij zou het een eer vinden zei die. Soort Schiavi constructie alleen bij Palermo dan voor 1 match.
Geloof alleen niet dat Veron dit leuk vind en die zal er wel een stokje voor steken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:30
|
|
Vamos Louis v G. !!!
UPC heeft mijn digitale pakket nog niet geleverd dus ik heb nog geen Sport1 hier in A'dam, klotebende!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:35
|
|
Citaat: Die dwaas van een Grondona heeft gisteren de competitie van de 1e en 2e divisie eruit gegooit. Nu begint die pas dacht ik 10 augustus maar er heerst ''oorlog'' in Argentijns voetballand.
De clubs hebben miljoenen schulden, overigens blijkt Godoy Cruz een van de gezondste clubs en geen schulden te hebben.
Maar aan die schulden wil Grondona wat aan gaan doen.
Nu zijn zein onderhandeling met een wed kantoor. Probleem is dat het verboden is in Argentina om te gokken op voetbalwedstrijden. Ze moeten hier dus toestemming van krijgen van de regering.
Daarnaast wil die meer tv gelden 1 van de grootste tv mannen is Villa, de President van Independiente Rivadavia en man die overweegt mee te gaan doen met de volgende Presidents verkiezingen van de AFA.
Die 2, Villa en Grondona kunnen elkaar wel schieten en Villa was furieus gisteren en zei dat Grondona gek was en al helemaal niet begreep dat zo'n man Vice-President bij de Fifa kan zijn wat ook onbegrijpelijk is.
Kan me niet voorstellen dat het annuleren ook daadwerkelijk doorgaat. Zal nog wel oplossing komen. Hebben nog aantal dagen.
Verder is er sprake dat Palermo misschien mee gaat doen in de wedstrijd tussen Estudiantes de la Plata en Barcelona.
Hij zou het een eer vinden zei die. Soort Schiavi constructie alleen bij Palermo dan voor 1 match.
Geloof alleen niet dat Veron dit leuk vind en die zal er wel een stokje voor steken.
Snap het niet....bedoel je dat de Apertura niet doorgaat?
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:41
|
|
Citaat:
Snap het niet....bedoel je dat de Apertura niet doorgaat?
Voorlopig gaat die niet door maar ze hebben nog tijd tot ik dacht 10 augustus. Dit zou wel heel erg dramatisch zijn.
Maar is steekspel tussen de grote meneren. Hebben allemaal eigen belang en de rest zal ze allemaal wel.
Ben weg nu.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 04:31
|
|
Vamos Louis v G. !!!
Lekker tournooitje daar.
Weer iets mee gekregen van de vervelende kant van Argentina.
Bij toeval vorige week een Braziliaan leren kennen die alle clubs hier af aan het gaan was om aan de bak te komen als voetballer.
Alleen met een pasje dat die profvoetballer was en een video van hem zelf.
Geen zaakwaarnemer of niets.
Vond maar raar verhaal en daarnaast had die nog een grote smoel ook.
Nu blijkt die gozer nog aan een club gekomen te zijn ook nog. Van het weekend een contract getekend en als het waar is zou die 10.000 Arg Pesos per maand verdienen, niet slecht hier.
De club is Gimnasia y Esgrima. (niet La Plata).
Nu had die een appartement in een wat vage buurt en daar wordt zondag avond aangebeld bij hem, hij ziet 2 man staan met een shirt van Gimnasia en doet dus open. Hij wordt direct naar binnen geslagen en krijgt een pistool op zijn kop en de mededeling dat ze geen donkere spelers bij Gimnasia willen. (druk het wat zacht uit). Daarna nog een paar flinke tikken wat hem een hospital bezoek opleverde.
Benieuwd wat die gaat doen, hij heeft geen aangifte gedaan,
WTF???
Heave shit daar. Ik neem aan dat je dat van een krant heb? Hoe reageren het publiek daar op? Of komt dit redelijk vaak voor?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 11:30
|
|
Argentinië is helaas een erg racistisch land, AS.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 19:16
|
|
Citaat:
WTF???
Heave shit daar. Ik neem aan dat je dat van een krant heb? Hoe reageren het publiek daar op? Of komt dit redelijk vaak voor?
Neen komt niet uit de krant. Ken die jongen zelf sinds kort, maar heeft geen aangifte gedaan dus niet veel mensen hebben dit mee gekregen, ook omdat die nog niet getraint of gespeeld had bij zijn nieuwe club.
Schijnt nu in Brasil te zijn.
Mensen die het weten lachen erom, zoals Thomas ook meld is het zeer rasistisch land Argentina.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 1 aug 2009 18:16
|
|
Even lachen weer van de week met megadwaas Bergessio:
http://www.youtube.com/watch?v=fxtkPtCpoew
Wat opvalt zijn die lelijke shirts die die club uit Uruguay aanheeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 1 aug 2009 18:30
|
|
Citaat:
Hou je even in ja.................................
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Zo 2 aug 2009 22:49
|
|
Blauwgeel is ook niet direct mijn ding, en vooral die uitshirts in helemaal geel is beschamend rood van te worden Lute Maar wat een klojo die Bergessio, echt een laag geval. Geen wonder dat ie faalt in Europa.
Zit dus nog steeds in Tanger voor wie het wil weten. De hitte is een beetje over, een graad of 28 is het nu dagelijks. Overmorgen River Plate tegen Montreal Impact. Kan hier elke wedstrijd live op tv zien, echt alles wat je maar wilt. Alleen dat is al reden genoeg om hier te blijven
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 2 aug 2009 23:13
|
|
Citaat: Blauwgeel is ook niet direct mijn ding, en vooral die uitshirts in helemaal geel is beschamend rood van te worden Lute Maar wat een klojo die Bergessio, echt een laag geval. Geen wonder dat ie faalt in Europa.
Zit dus nog steeds in Tanger voor wie het wil weten. De hitte is een beetje over, een graad of 28 is het nu dagelijks. Overmorgen River Plate tegen Montreal Impact. Kan hier elke wedstrijd live op tv zien, echt alles wat je maar wilt. Alleen dat is al reden genoeg om hier te blijven
Kom je nog ff langs mijn bar in Marbella?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 2 aug 2009 23:43
|
|
Citaat: Zit dus nog steeds in Tanger voor wie het wil weten. De hitte is een beetje over, een graad of 28 is het nu dagelijks. Overmorgen River Plate tegen Montreal Impact. Kan hier elke wedstrijd live op tv zien, echt alles wat je maar wilt. Alleen dat is al reden genoeg om hier te blijven
Netjes. Via welke kanalen kan je het daar dan bekijken?
Btw, waar in Tanger verblijf je?
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 17:45
|
|
Citaat: Blauwgeel is ook niet direct mijn ding, en vooral die uitshirts in helemaal geel is beschamend rood van te worden Lute Maar wat een klojo die Bergessio, echt een laag geval. Geen wonder dat ie faalt in Europa.
Kom je nog even langs mijn bar in Marbella?
Heb nog een weekje hier in Marokko, en dan terug naar huis. Dus ik denk dat Marbella er niet meer in zal zitten
|