Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 06:01
|
|
Citaat: Ik kon de eerste 25 minuten van de tweede helft niet volgen maar het leek er op dat Velez maar al te blij was met het opstootje aan het eind van de wedstrijd want echt voetballend ging het niet meer, of overdrijf ik nu een beetje?
BTW ik keek het via het net maar zijn de zuid-amerikaanse competites te volgen via een satelliet en zo ja welke of moet je dan afstemmen op de Italiaanse en Engelstalige zenders???
Leuk je hier te zien Teaser en hoop je vaker te zien.
Waar je kan kijken moeten andere even melden want heb geen idee. Kijn zelf via de normale zenders.
Maar de laatste minuten was waanzin, volgens mij bijna 20 minuten erbij 2e helft. Heb zelf 2 kwadra's van Cancha Hurucan Las Heras gekeken, is bevriende club van. Wat was het spannend.
De gol was en leek discutabel maar heb hem nu vanaf heel veel kanten mogen zien en lijkt op een normale gol. Doelman deed of die geblesseers was maar had hem kunnen hebben als die dat niet had gedaan. Achterlijk figuur.
Kippevel Cappa. Geweldige man.
Ben teleurgesteld moet ik zeggen.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 11:42
|
|
Citaat: Maar de laatste minuten was waanzin, volgens mij bijna 20 minuten erbij 2e helft. Heb zelf 2 kwadra's van Cancha Hurucan Las Heras gekeken, is bevriende club van. Wat was het spannend.
De gol was en leek discutabel maar heb hem nu vanaf heel veel kanten mogen zien en lijkt op een normale gol. Doelman deed of die geblesseers was maar had hem kunnen hebben als die dat niet had gedaan. Achterlijk figuur.
Kippevel Cappa. Geweldige man.
Ben teleurgesteld moet ik zeggen.
Dan hebben ze Larrivey zijn been zeker weggeknipt uit dat fragmentje.
4 afgekeurde doelpunten, wel netjes over beide ploegen verdeeld dat wel, waar de 1e voor rust van de Huracán verdediger, een lachertje was. De handsbal van Otamendi die slechts met een vrije trap bestraft werd.
Aan chaos geen gebrek in ieder geval.
Maar goed, ondanks de beroerde arbitrage gisteren toch een zeer knappe campagne voor Tigre Careca's, Vélez Sarsfield.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 16:32
|
|
Citaat: Ik kon de eerste 25 minuten van de tweede helft niet volgen maar het leek er op dat Velez maar al te blij was met het opstootje aan het eind van de wedstrijd want echt voetballend ging het niet meer, of overdrijf ik nu een beetje?
BTW ik keek het via het net maar zijn de zuid-amerikaanse competites te volgen via een satelliet en zo ja welke of moet je dan afstemmen op de Italiaanse en Engelstalige zenders???
Hola Teaser, welkom hier, wat zijn je favoriete clubs?
Ik volg de competitie via internet, rojadirecta,justin, myp2p etc. En nu op sport1, hoop dat ze door blijven gaan. Satelliet weet ik niet zo goed, wel dat Fox sports Español en Setenta een heleboel uitzenden, maar ik weer niet of je dat hebt. Heb er verder ook geen verstand van.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 21:07
|
|
Citaat:
Dan hebben ze Larrivey zijn been zeker weggeknipt uit dat fragmentje.
4 afgekeurde doelpunten, wel netjes over beide ploegen verdeeld dat wel, waar de 1e voor rust van de Huracán verdediger, een lachertje was. De handsbal van Otamendi die slechts met een vrije trap bestraft werd.
Aan chaos geen gebrek in ieder geval.
Maar goed, ondanks de beroerde arbitrage gisteren toch een zeer knappe campagne voor Tigre Careca's, Vélez Sarsfield.
Enorme chaos en zeker op het einde. Scheidsrechter gaf naderhand toe dat die maar afgefloten heeft omdat hij zich niet veilig voelde.
Dan mag je wel zeggen dat Hurucáan enorm genaait is.
Moet er wel bij zeggen de scheidsrechter die dit zooitje op het einde in de hand kan houden moet nog geboren worden.
Er gebeurde nog iets bij dat opstootje ter hoogte van de middellijn en dat was dat de grens aan die kant aangaf aan de scheids dat er een Velez speler afmoest met rood. Scheids reageerde woest op zijn linesman en zei dat die terug moest en maar moest gaan vlaggen. Er werd op dat moment besloten om nog 13 minuten extra tijd toe te voegen. Velez op dat moment met 10 (doelpuntenmaker eraf met 2e geel, shirt uittrekken) wat zou betekenen met nog een rode dat ze met 9 zouden spelen. En dan in een cancha wat op ontploffens stond durfde die niet aan. 13 Minuten met 11 tegen 9 om het kampioensschap. Jammer dat het niet gebeurde.
En er had er nog 1 af gemoeten mag ik wel zeggen.
Dit is geen commentaar omdat ik het Hurucán meer gun, de club is genaait van jewelste.
Gaston Diaz, speler van Velez heeft auto ongeluk gehad en ligt in ziekenhuis. Gaat wel goed verders geloof ik. Volop een taxi geknalt.
Voor van de weer:
Vamos Rosario Central!!!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 21:11
|
|
Dacht dat die Argentijnen wel wat gewend waren:
http://www.youtube.com/watch?v=Zjqo9PlMekg
beetje staken om hagelbuitje.
Voetbal is LEVEN!
http://www.youtube.com/watch?v=uAdXKwrb ... re=related
Het discutabele doelpunt van Morales:
http://www.youtube.com/watch?v=N-TrK-DVsBA
Voetbalsfeer, opkomst Velez:
http://www.youtube.com/watch?v=o-Vrb9cE ... e=realated
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 21:21
|
|
Naaierij eerste klas al zullen ze daar bij Vélez schijt aan hebben, Tinelli zeker ook in z'n nopjes als San Lorenzo man.
Citaat:
Was tóch wel ideaal om nog iets te eten te bestellen.
Heb me dan ook zowat 3 uur lang af zitten vragen wanneer ze eens gingen voetballen maar daar kwam men door de spanning en naderhand de hectiek die de arbitro zelf alleen maar aangewakkerd heeft met z'n beroerde beslissingen niet aan toe. Explosief sfeertje daar bij Vélez. Dicht op het veld. Ballenjongen met een gat in het hoofd en zag je tijdens de festiviteiten op het veld nog verschillende gasten afgevoerd worden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 21:31
|
|
Citaat: Naaierij eerste klas al zullen ze daar bij Vélez schijt aan hebben, Tinelli zeker ook in z'n nopjes als San Lorenzo man.
Citaat:
Was tóch wel ideaal om nog iets te eten te bestellen.
Heb me dan ook zowat 3 uur lang af zitten vragen wanneer ze eens gingen voetballen maar daar kwam men door de spanning en naderhand de hectiek die de arbitro zelf alleen maar aangewakkerd heeft met z'n beroerde beslissingen niet aan toe. Explosief sfeertje daar bij Vélez. Dicht op het veld. Ballenjongen met een gat in het hoofd en zag je tijdens de festiviteiten op het veld nog verschillende gasten afgevoerd worden.
Denk dat dit nog gevolgen gaat krijgen voor de arbitrage. Denk dat ze met zijn allen inclusief famillie beter even kunnen onderduiken.
Zijn niet de rustigste die Barra's van Hurucán.
Na de wedstrijd ca 500 man van Velez vastgezet. Het niet kunnen organiseren van evenementen kwam weer dramatisch naboven.
Voetbal was inderdaad weinig te zien maar die laatste knotsgekke 15 minuten was genoeg om op puntje van de stoel te zitten. Wat een spanning en hektiek. Moest eigenlijk naar de wc en blijkbaar meer. Was afgelopen en iedereen vloog naar buiten. Niet naar de wc. Was nog meter of 30 lopen, gewoon tegen de eerste beste boom aan.
Erg jammer van het resultaat.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 00:07
|
|
Heb spijtig genoeg niets kunnen zien, trabajo de mierda . Wat een domper voor Huracan, ik had het ze echt gegund. Niet dat Vélez het niet verdiend, maar had Huracan echt kampioen zien willen spelen. Lute, echt dat was niet zomaar hagel. Dat leken wel stenen, ff naar boven kijken en je kan je flink zeer doen. Heb het zelf ook al meegemaakt en de scheids kan niet anders dan het spel stilleggen. Het publiek had er al last van dus dan kan je je voorstellen hoe het voor de spelers moet zijn. Huracan werd toch wel flink genaaid, wat een harde charge op de keeper was dat zeg. En dat de scheids daar niet voor fluit is gewoon belachelijk.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 19:52
|
|
Citaat: Die Wildcard voor River en Boca is trouwens voor 't laatst. Vanaf volgend jaar moet iedereen zich gewoon kwalificeren.
Interresant dus om even naar het lijstje te kijken.
1. Lanus 38-75
2. Vélez 38-66
3. San Lorenzo 38-63
4. Tigre 38-62
5. Boca Juniors 38-61
6. Hurucab 38-58
7. Colon 38-57
8. Estudiantes 38-57
9. Gimnasia LP 38-55 (Degraderen misschien)
10. Newell's 38-52
11. Racing 38-52
12. Godoy Cruz 38-49
13. Banfield 38-46
14. Arsenal 38-46
15. River Plate 38-41
16. Rocario C. 38-40
Voor River Plate dus geen Copa Libertadores komend jaar.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 19:54
|
|
Belgrano - Rosario Central 0-1
Rafaela - Gimnasia LP 3-0
Zondag de returns.
Gozer van Rafaela nog nooit gescoort en legt er nu 3 in het netje.
Heb Belgrano - RC gezien en Belgrano speelde zonder sangre, ongelooflijk maar wel mooie overwinning voor de club van onze man daar.
Zondag wordt makkie. Komend jaar 4 clubs uit de buurt daar in de Primera.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 20:02
|
|
Mierdaaa achja, gewoon voor de titel gaan dan...dus vanaf volgens seizoen een normale competitie met 38 wedstrijden hé, Lute?
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 20:09
|
|
Citaat: Mierdaaa achja, gewoon voor de titel gaan dan...dus vanaf volgens seizoen een normale competitie met 38 wedstrijden hé, Lute?
Volgens mij is er nog 1 laatste maal een Appertura en een Clausura maar het is zo rommelig allemaal dat het niet duidelijk meer is.
Er schijnt ook nieuwtje te zijn over de komende Presidentsverkiezingen binnen River Plate. Aguilar heeft iets in het leven geroepen dat kandidaten minimaal een x periode voor River Plate in dienst moeten zijn geweest.
Dat zou dus betekenen dat Passarella 1 week te kort zou komen en niet mee zou kunnen doen.
Passarella zou het wel gaan winnen van Aguilar denk ik zo.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 23:57
|
|
Haha, Pasarella moet nu wel moord schreeuwen ben al blij dat hij afvalt, zo iemand kan River wel missen...pfff ik zie die clausura's en apertura's echt niet meer zitten man, ik vind ze eerlijk gezegd niet meer zo aangenaam.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 12 jul 2009 07:07
|
|
Citaat: Palermo wint strijd om 'Argentijnse Kaká'
Palermo heeft zich verzekerd van de diensten van Javier Pastore. De Italiaanse club zou met de transfer een aantal Europese topclubs hebben afgetroefd.
Pastore staat bekend als een groot talent. Vanwege zijn speelstijl heeft hij de bijnaam Argentijnse Kaká gekregen. Onder meer Arsenal, Manchester United en Internazionale zouden de twintigjarige spelmaker in het vizier hebben gehad.
Pastore verbond zich echter tot medio 2014 aan Palermo. 'De transfer was al een paar dagen rond, maar uit respect voor de verplichtingen van de speler hebben we het nog even stil gehouden', aldus een verklaring op de website van de Rosanero.
Pastore verspeelde vorige zondag met zijn club Huracán op de laatste speeldag de Argentijnse titel. Huracán verloor door een omstreden doelpunt met 1-0 van concurrent Vélez Sarsfield, dat daardoor langszij kwam en het kampioenschap opeiste.
Vi.nl
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 14:28
|
|
Falcao gaat dus niet naar Benfica of Porto. Hij zit dicht aan tegen transfer naar Zaragoza als ik VZ mag geloven. Ik snap niet dat de grote clubs geen bod uitbrengen. Falcao heeft het in zich om een grote te worden. Dan ga je toch niet bij zo'n nietig clubje spelen...
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 15:01
|
|
Gisteren een niet al te geweldige promotiewedstrijd tussen Central en Belgrano gezien, maar niet minder enerverend. Central speelde erg aanvallend, maar gaf daardoor vrij veel ruimte weg. Veel geluk dat na het eerste doelpunt van Belgrano 5 minuten voor rust snel de 1-1 werd gescoord, want anders had het echt moeilijk geworden. Central degradeert dus niet, maar de zorgen zijn niet over. Komende Apertura zal er een geweldig resultaat moeten worden geboekt om niet weer in de problemen te komen. Hiervoor zal flink moeten worden geinvesteerd. Nu sprak ik met iemand die de financien beheert bij Central en kennelijk schijnen er wat gelden vrij te komen. Hopelijk wordt Usandizaga wakker en realiseert hij zich dat ook op het veld goede resultaten moeten worden behaald. Hij bestuurt de club op zich goed door te investeren in een nieuwe ring op het stadion en de barras bravas buiten de bestuurkamer te houden, maar wat betreft het technisch beleid MOET het echt een stuk beter.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 15:48
|
|
Citaat: Falcao gaat dus niet naar Benfica of Porto. Hij zit dicht aan tegen transfer naar Zaragoza als ik VZ mag geloven. Ik snap niet dat de grote clubs geen bod uitbrengen. Falcao heeft het in zich om een grote te worden. Dan ga je toch niet bij zo'n nietig clubje spelen...
Falcao gaat waarschijnlijk gewoon naar Porto hoor! Wat is VZ dan? Eén of ander Nederlands blaadje?????
En RS, gefeliciteerd met Central, ik hoop dat ze het beter gaan doen. Alles kan, dat zie je aan River....... het ene seizoen kampioen(dat rijmt) en het volgende seizoen bijna de laatste.....................
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 18:42
|
|
Heb Gimnasia LP - Rafaela gekeken, wat een gekte op het einde.
Laatste 2 minuten de 2-0 en 3-0 voor Gimnasia LP die zich daardoor handhaven. Maar wat een echt feest daar in La Plata. Kreeg er kippevel van, super.
Hebben we nog een nieuwtje voor El_Millonario.
Komt die, Leiva staat serieus in de belangstelling van Boca Juniors. Heeft al telefoontje gehad van Basile. En kan niet anders zeggen dat die super seizoen gedraait heeft.
Flinke leegloop voor Tomba.
Caruso naar Italia, Figuerora naar Quatar, Borghello naar Ecuador, Leiva misschien naar Boca Juniors en Ibañez waarschijnlijk naar San Lorenzo.
De belofte van Banfield zijn kampioen geworden. Ook Rosario Central en de belofte van Tomba hebben het goed gedaan. River Plate en Boca Juniors niet in het stuk voorgekomen. Opvallend allemaal.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 22:05
|
|
Citaat: Falcao gaat dus niet naar Benfica of Porto. Hij zit dicht aan tegen transfer naar Zaragoza als ik VZ mag geloven. Ik snap niet dat de grote clubs geen bod uitbrengen. Falcao heeft het in zich om een grote te worden. Dan ga je toch niet bij zo'n nietig clubje spelen...
Falcao gaat waarschijnlijk gewoon naar Porto hoor! Wat is VZ dan? Eén of ander Nederlands blaadje?????
En RS, gefeliciteerd met Central, ik hoop dat ze het beter gaan doen. Alles kan, dat zie je aan River....... het ene seizoen kampioen(dat rijmt) en het volgende seizoen bijna de laatste.....................
Falcao's voorkeur ging naar de Primera Division, maar nu gaat hij blijkbaar dus wel naar Porto. Moeilijk bij te houden wat nu de waarheid is...
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 22:15
|
|
Citaat: Hebben we nog een nieuwtje voor El_Millonario.
Komt die, Leiva staat serieus in de belangstelling van Boca Juniors.
Dus dan zal Battaglia vertrekken zeker? Leiva is op z'n best als je hem niet ziet, een soort stofzuiger op het middenveld. Maar van aanvallen heeft de arme jongen nooit gehoord
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 13:03
|
|
Definitief: Falcao gaat naar Porto.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 14:47
|
|
Mja, het moest er eens van komen. Zo'n kanjer hoort in Europa thuis. Ergens hoopte ik nog dat hij een jaartje bleef, of minstens een half dan. Met pijn in het hart moet River nu verder zonder z'n beste speler
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 16:10
|
|
Citaat: Mja, het moest er eens van komen. Zo'n kanjer hoort in Europa thuis. Ergens hoopte ik nog dat hij een jaartje bleef, of minstens een half dan. Met pijn in het hart moet River nu verder zonder z'n beste speler
Zal hem zo missen....... , hij was mijn op één favoriete speler.
Maar dit is goed voor hem, laten we wel wezen.......
Ga hem gewoon daar volgen!
En ik lees net dat Belluschi daar ook gaat spelen!!! Echt leuk. Hij zat eerst bij een Griekse club.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 16:35
|
|
Ja tuurlijk, dat maakt het net zo moeilijk: we weten dat hij een groot talent is. Dan word het lastiger om hem weg te zien gaan. Falcao zal zich zeker niet eenzaam voelen bij Porto. Naast Belluschi is er nog Farias (ook ex-River), landgenoot Guarin en nog een hele bende Zuid-Amerikanen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 16:42
|
|
Citaat: Ja tuurlijk, dat maakt het net zo moeilijk: we weten dat hij een groot talent is. Dan word het lastiger om hem weg te zien gaan. Falcao zal zich zeker niet eenzaam voelen bij Porto. Naast Belluschi is er nog Farias (ook ex-River), landgenoot Guarin en nog een hele bende Zuid-Amerikanen
Ja, hij is een groot talent, maar ook zo'n lieverd! (vrouwen-geleuter, ik weet het )
Ik hoop dat hij het gaat maken daar, even weg van River en z'n intriges!
Voor mensen die z'n site willen volgen:
http://www.r9falcao.com/
Met leuke filmpjes en foto's
|