Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 23:43
|
|
Citaat: En over Cocca gesproken...raad eens wie er in verband word gebracht met River?
Ben benieuwd, in ieder geval zal Gallina er blij mee zijn. Cocca heeft definitief naam gemaakt nu als coach en Cocca is en blijft River Plate man in hart en nieren.
Daarnaast is Tomba beetje laks geweest, ze hadden veel eerder contract moeten verlengen. Cocca wilde dat ook heel graag maar ze wilden wachten totdat handhaving zeker was. Kan me voorstellen dat als er iets moois komt dat die weg is. Er is ook een club uit Mexico die hem wil.
Andere kant kan die zich nu helemaal bewijzen als die bij Tomba blijft.
Derde dode bij de Barra Brava van Hurucan is een feit, ben benieuwd over 2 weken.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Wo 24 jun 2009 04:07
|
|
Gallina zou niet de enige zijn. Als hij bij River de vrije gang krijgt en z'n werk rustig kan doen, dan is ie meer als welkom. Niet dezelfde fout maken zoals bij Simeone, eerst smeken voor z'n komst en hem dan zo slecht behandelen.
En Boca heeft Basile weer als coach gestelt, vind ik best een goede zet. Een paar jaren geleden zeer succesvol geweest. En heeft een supercoole stem
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 01:01
|
|
Citaat: Derde dode bij de Barra Brava van Hurucan is een feit, ben benieuwd over 2 weken.
Gelukkig is 't een uitwedstrijd.
Denk dat Huracán die titel overigens gewoon gaat pakken hoor.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 25 jun 2009 01:59
|
|
Het is te hopen dat de spelers van Huracan rustig blijven rond de situatie, want we vergeten snel dat dat invloed kan hebben op hen. Tjonge jonge, wanneer gaat dat eens stoppen al dat voetbalgeweld. Ik word er misselijk van, kan het niet helpen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 19:17
|
|
Er gaat komende week misschien zonder publiek gespeeld worden vanwege de Mexicaanse Griep. Wordt donderdag beslist. Zou dramatisch zijn, zeker met de Velez Sarsfield - Hurucan wedstrijd.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 05:19
|
|
Agüero is van de week betrapt met een zooi goedkope meiden. De een had nog minder aan dan de ander. Hij liet zich bijzonder gaan met 2 van die chicks tot aan zoenen toe. Is ondanks de verkiezingen van vandaag gespreksonderwerp nummer 1.
Weet niet hoe dit goed gaat praten aan schoonpapa Maradona want wie dit gefilmt heeft heeft zijn werk goed gedaan. Zelfs Grondona werd gevraagt wat die ervan vond en hij had werkelijk geen idee.
Enige wat ik niet snap van Agüero is als je dit soort zaken doet doe het dan met lekkere meiden. Lopen er meer dan genoeg rond in Argentina.
Doet die gekke Portugees toch beter.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 16:32
|
|
Citaat: Agüero is van de week betrapt met een zooi goedkope meiden. De een had nog minder aan dan de ander. Hij liet zich bijzonder gaan met 2 van die chicks tot aan zoenen toe. Is ondanks de verkiezingen van vandaag gespreksonderwerp nummer 1.
Weet niet hoe dit goed gaat praten aan schoonpapa Maradona want wie dit gefilmt heeft heeft zijn werk goed gedaan. Zelfs Grondona werd gevraagt wat die ervan vond en hij had werkelijk geen idee.
Enige wat ik niet snap van Agüero is als je dit soort zaken doet doe het dan met lekkere meiden. Lopen er meer dan genoeg rond in Argentina.
Doet die gekke Portugees toch beter.
Haha, verbaast me niets..............
Hij was toch nog niet zo lang met die dochter van Maradona? Heb gelezen dat ze binnen no time zwanger was.............
Veel te jong om op die leeftijd je al te binden en dan met een kind.
Kijk naar onze Wesley, die was er toch ook veel te vroeg bij?
Zijn gewoon nog niet uitgeraast die jongens, missen een groot deel van hun jeugd
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 17:10
|
|
Citaat: Er gaat komende week misschien zonder publiek gespeeld worden vanwege de Mexicaanse Griep. Wordt donderdag beslist. Zou dramatisch zijn, zeker met de Velez Sarsfield - Hurucan wedstrijd.
Hier in Rosario is net besloten alle scholen en universiteiten te sluiten tot na de wintervakantie in verband met gripe A. Er is ook al gesproken om het hele land tot rampgebied te verklaren waardoor ook restaurants, bioscopen, publieke ruimten, etc. gesloten worden. Het zou me eigenlijk verbazen als het voetbal komend voetbal met publiek zal worden gespeeld. Men is naar mijn mening wat overdreven panisch wat betreft de griep, maar het zij zo.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 17:14
|
|
Citaat: Er gaat komende week misschien zonder publiek gespeeld worden vanwege de Mexicaanse Griep. Wordt donderdag beslist. Zou dramatisch zijn, zeker met de Velez Sarsfield - Hurucan wedstrijd.
Hier in Rosario is net besloten alle scholen en universiteiten te sluiten tot na de wintervakantie in verband met gripe A. Er is ook al gesproken om het hele land tot rampgebied te verklaren waardoor ook restaurants, bioscopen, publieke ruimten, etc. gesloten worden. Het zou me eigenlijk verbazen als het voetbal komend voetbal met publiek zal worden gespeeld. Men is naar mijn mening wat overdreven panisch wat betreft de griep, maar het zij zo.
?? Ik dacht dat het al minder werd?
Neem jij straks ook geen virusje mee in het vliegtuig naar nederland?
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 18:47
|
|
Citaat: ?? Ik dacht dat het al minder werd?
Neem jij straks ook geen virusje mee in het vliegtuig naar nederland?
Ik zal mijn best doen gezond het vliegtuig in te stappen. Een andere optie is om hier gewoon te blijven. Ook best
.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 19:04
|
|
Is toch wel enigsinds paniek overal. Je ziet steeds meer mensen met mondkapjes rondlopen. Krijg er wel de kriebels van omdat ik hier dicht tegen de grens van Chile aanzit. Zijn al wat incidenten geweest aan de grens.
Weer gelachen vannacht, had weer geniaal idee. Met paar man hebben we kamers gehuurd in lux hotel waar Cobos zijn thuishaven had voor de verkiezingen. Cobos is de Vice-President van Argentina en geen vriendjes meer van de Kirchners vanwege een Veto afgelopen jaar.
Was overtuigt dat die zou gaan winnen wat die ook gedaan heeft en dan dat het zou gaan feesten wat ook gebeurde. Hebben we klacht ingediend en vanmorgen hebben we schade vergoedingen gehad van een of andere perschef van zijn partij en excuses van de Vice-President.
Macri heeft overtuigend gewonnen in Buenos Aires. Histrorisch, tesaam met o.a. Play-Boy de Narvaez. Twee mooie figuren. Wordt al gerept dat die gaat runnen voor Presidentsschap in 2011, Cobos ook wellicht.
Ga biertje vatten nu op Cobos. Is winter hier en graadje of 22 met volop zon.
Zondag met of zonder publiek de Ajax Fans kraker:
Rosario Central - Godoy Cruz!
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 20:02
|
|
Citaat: Is toch wel enigsinds paniek overal. Je ziet steeds meer mensen met mondkapjes rondlopen. Krijg er wel de kriebels van omdat ik hier dicht tegen de grens van Chile aanzit. Zijn al wat incidenten geweest aan de grens.
Weer gelachen vannacht, had weer geniaal idee. Met paar man hebben we kamers gehuurd in lux hotel waar Cobos zijn thuishaven had voor de verkiezingen. Cobos is de Vice-President van Argentina en geen vriendjes meer van de Kirchners vanwege een Veto afgelopen jaar.
Was overtuigt dat die zou gaan winnen wat die ook gedaan heeft en dan dat het zou gaan feesten wat ook gebeurde. Hebben we klacht ingediend en vanmorgen hebben we schade vergoedingen gehad van een of andere perschef van zijn partij en excuses van de Vice-President.
Macri heeft overtuigend gewonnen in Buenos Aires. Histrorisch, tesaam met o.a. Play-Boy de Narvaez. Twee mooie figuren. Wordt al gerept dat die gaat runnen voor Presidentsschap in 2011, Cobos ook wellicht.
Ga biertje vatten nu op Cobos. Is winter hier en graadje of 22 met volop zon.
Zondag met of zonder publiek de Ajax Fans kraker:
Rosario Central - Godoy Cruz!
Ben blij dat die Kirchners flink hebben verloren. Het is jammer, maar begrijpelijk dat Macri nu met De Narvaez samenwerkt. Ik heb het niet op peronisten. Niets persoonlijks, wel inhoudelijk.
Hoe is het hotel je bevallen? Ik ben daar in januari nog geweest. Prima toeven, haha.
Vol verwachting klopt ons hart voor komende fecha. Overigens wordt er ook gesproken om de hele ronde niet te spelen vanwege de gripe, maar dat zal wel loslopen. Voetbal is toch belangrijker dan gezondheid hier.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 18:48
|
|
Het ziet er naar uit dat er gewoon met publiek gevoetbalt gaat worden komend weekend. Ondanks de paniek over de Porcina.
Verder heb ik begrepen dat het definitief is dat Argentina - Brasil in Cancha van Rosario Central gespeeld gaat worden. En het moge duidelijk zijn, er moet gewonnen worden.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 14:04
|
|
Niet de juiste plaats wellicht maar wel de plek om van de vele Zuid-Amerika volgers een goed beeld van de beste man te krijgen . Iemand die hem kent/ kan vertellen wat voor speler hij is? En of hij geschikt is voor Ajax?
'Concrete belangstelling Ajax voor Prediger'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 02-07-09 13:45 - Gepost door: 343 - Bron: AN - Aantal keer bekeken: 122 - Aantal reacties: 1
Volgens Argentijnse media heeft Ajax concrete belangstelling voor Sebastián Prediger. De middenvelder staat ook in de belangstelling van Udinese en Tenerife, maar Ajax zou nu concreet zijn geworden.
Met een transfer zou volgens het medium drie tot vier miljoen euro zijn gemoeid. De 22-jarige middenvelder van Colón de Santa Fe werd onlangs voor het eerst opgeroepen door bondscoach Maradona voor het nationale elftal van Argentinië.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 14:09
|
|
Ja! Hierrrrr.... viewtopic.php?p=100694#100694
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 15:45
|
|
Ik ken de beste man niet (maar dat zegt niks... )
Heb even gegoogeld op de Argentina google en nog de Olé nog TyC sports komen met dat bericht, dus dan kun je ervan uitgaan dat het niet waar is (nog)
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 15:59
|
|
Ah Prediguer... kwelgeest van River Plate. Kan er niet veel over zeggen. Naar mijn weten een centrale middenvelder? Veel loopvermogen en een geweldig schot. Scoorde de gelijkmaker tegen River in de slotfase.
http://www.youtube.com/watch?v=wkZNPw-WTFQ
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 17:55
|
|
http://www.ole.clarin.com/notas/2009/07 ... 50727.html
Die speelt zijn laatste wedstrijd voor Colon staat er. Lijkt er dus op dat die naar Ajax gaat. Ole is betrouwbare krant.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 18:37
|
|
Sabado:
http://www.rosariocentral.com/historial ... a2009.html
Central nog nooit gewonnen tegen de Tombino's wat na zaterdag ook niet zal veranderen. Russo gaat met eem B elftal de wei in. Hij zegt vanwege de 2 play-offs wedstrijden tegen Belgrano maar hij schijt alle kleuren van de regenboog voor de troepen van Cocca.
Zou goede zaak zijn mocht Tomba winnen, houden ze 8/9 ploegen onder zich in de promediolijst.
En dan mag Central winnen tegen de club uit Cordoba, zou doodzonde zijn als zo'n club degradeerd.
Ga je er naartoe RC?
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 19:10
|
|
Citaat: Sabado:
http://www.rosariocentral.com/historial ... a2009.html
Central nog nooit gewonnen tegen de Tombino's wat na zaterdag ook niet zal veranderen. Russo gaat met eem B elftal de wei in. Hij zegt vanwege de 2 play-offs wedstrijden tegen Belgrano maar hij schijt alle kleuren van de regenboog voor de troepen van Cocca.
Zou goede zaak zijn mocht Tomba winnen, houden ze 8/9 ploegen onder zich in de promediolijst.
En dan mag Central winnen tegen de club uit Cordoba, zou doodzonde zijn als zo'n club degradeerd.
Ga je er naartoe RC?
Wat is jouw probleem met kameraad Russo! Ik vind het een prima trainer eigenlijk. Ik ga dinsdag weer terug naar Nederland dus ik moet de promotiewedstrijden missen. Los van mijn persoonlijke liefde voor de club zou ik het ook als onafhankelijk supporter jammer vinden als Central zou degraderen. Toch kan het zomaar gebeuren. Bij de supporters leeft nog altijd het idee dat het allang 'geregeld' is met Grondona, maar dat zijn vooral verhalen. Hopelijk speelt Central als ik later dit jaar terug kom tegen Godoy in El Gigante en dan zul je eens wat zien, haha. Nee hor, alle respect voor de Mendocinos!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 4 jul 2009 20:58
|
|
Vanavond laatste wedstrijd van Falcao, die zeer waarschijnlijk naar Benfica gaat. En Enano naar een club in Frankrijk.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 19:03
|
|
Lucho (FC Porto) die de Portugese competitie de rug toekeert en bij Benfica en Sporting weer een hoop nieuwe Zuid Amerikanen komend seizoen. Saviola (Benfica), Matias Fernandez (Sporting), en wellicht Falcao. Voor een tijd nog ergens een filmpje gezien waar die - tijdens de wedstrijd- met de Borrachos meezong. Toch al vanaf zijn 15e of 16e in Buenos Aires en in die tijd wel een clubman geworden als ik dat zo van een afstandje zie.
Voor zometeen, Vamos Huracán.
De serie van 9 ongeslagen wedstrijden uitbreiden naar 10 en de eerste titel sinds meer dan 30 jaar is een feit.
Tigre en San Lorenzo met het al eerder geplaatste Lanús en Vélez en het met een wild card automatisch geplaatste Boca en River naar de Copa Sudamericana.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 20:02
|
|
Die Wildcard voor River en Boca is trouwens voor 't laatst. Vanaf volgend jaar moet iedereen zich gewoon kwalificeren.
Verder.. staat nu op t punt van beginnen: Vélez - Huracán..
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 22:01
|
|
Citaat:
Verder.. staat nu op t punt van beginnen: Vélez - Huracán..
Rust en 0-0
gestaakt geweest vanwege enorm, Enorme hagel
Gemiste penalty Vélez
Bal van de lijn van Vélez
Bal op de lat van Hurucán
Bal net voor de lijn van Hurucán
Afgekeurde gol Vélez
maar gek genoeg niet spectaculair, gaat wel komen 2e helft.
O ja:
Rosario Central - Godoy Cruz 0-1 Borghello (ex-Newell's)
Colon - Boca Juniors 1-3 2x Palermo, 1xBattaglia en direct rood Riquelme. Zijn 2e in zijn loopbaan.
Weet iemand wat River Plate gedaan heeft?
Vandaag 10 jaar geleden dat Palermo 3 penalty's miste in 1 match. Toch nog goed gekomen met die gozer.
|
Teaser
Forum berichten: 24
|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 23:11
|
|
Ik kon de eerste 25 minuten van de tweede helft niet volgen maar het leek er op dat Velez maar al te blij was met het opstootje aan het eind van de wedstrijd want echt voetballend ging het niet meer, of overdrijf ik nu een beetje?
BTW ik keek het via het net maar zijn de zuid-amerikaanse competites te volgen via een satelliet en zo ja welke of moet je dan afstemmen op de Italiaanse en Engelstalige zenders???
|