Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 20:28
|
|
Kippetjes zijn er pas vanavond
Verheug me op de wedstrijd haha!
Vamos River y La Tomba!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 21 jun 2009 01:37
|
|
Citaat: Ook deze jongen is blij dat je er weer bent Gallina en nu niet meer weg gaan.
Figueroa is bijna rond met Genoa. José Beraldi Vice President van Boca Juniors vertelde dat ze een bod hebben gehad van 1.5 Miljoen US Dolar.
Boca had een nieuwe aanbieding gedaan die 40 % minder was en daar is Figueroa en zijn vader die zijn zaakwaarnemer is niet mee accoord gegaan.
Viatri schijnt binnen 48 uur rond te komen met Siena. Enige wat nog rond moet komen is een contract voor een speler uit de jeugd van Hurucán en dan mag Viatri weg. En Vargas schijnt rond te zijn met Almeria. Vargas die teleurgesteld is in Boca Juniors en zegt respect te missen.
Dit komt allemaal van Radio La Red die altijd goed geinformeerd zijn.
Aan Viatri en Figueroa missen ze niets. Boca moet ook schoon schip gaan maken. Palermo en Riquelme zijn de eersten die ik eruit zou schoppen. Aangezien Palacio ook vertrekt kunnen ze de invulling voorin meteen goed aanpakken en een compleet nieuwe aanval formeren. Jammer dat Vargas vertrekt. Krijgen ze er nog iets voor?
Heb zonet naar Independiente-San Lorenzo gekeken. Dra-ma-tisch. Ging helemaal nergens over. Heb nog even gekeken omdat er wat grote namen naast waren gezet en er dus wat jongere jongens de kans kregen, maar dit ging nergens over.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Zo 21 jun 2009 10:13
|
|
Citaat: Dit komt allemaal van Radio La Red die altijd goed geinformeerd zijn.
Dat is zelfs in Limburg nog een bekend Argentijns radiostation...
Citaat:
Aan Viatri en Figueroa missen ze niets. Boca moet ook schoon schip gaan maken. Palermo en Riquelme zijn de eersten die ik eruit zou schoppen. Aangezien Palacio ook vertrekt kunnen ze de invulling voorin meteen goed aanpakken en een compleet nieuwe aanval formeren. Jammer dat Vargas vertrekt. Krijgen ze er nog iets voor?
Palermo gaat er echt niet uitgeschopt worden. Zelfs wanneer die zou vertrekken zal dat op de schouders zijn.
Vargas daarentegen is vanaf 30 juni transfervrij. (Serie A?, Spaanse middenmoter?). Boca had een contractverlenging voorgelegd waar volgens de Colombiaanse middenveldert weinig waardering uitsprak.
Gisteren - een soort van opwarmertje voor vanavond- Vélez vs Newell's van afgelopen week nog teruggekeken al is me niet duidelijk of de Chileen Ponce vanavond wél meespeelt. Maar goed, Met of zonder de Chileense steun naast 'm blijft Otamendi toch een van de revelaties deze Clausura. Bij Lanús is Blanco er volgens de digitale versie van Olé niet bij straks.
Racing Club gisteren wederom gewonnen. Toch een zeer nette reeks neergezet onder Caruso Lombardi. Zuculini die daar bezig is aan zijn laatste wedstrijden aangezien ie volgens TyC Sports naar het ambiteuze Hoffenheim verkast.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Zo 21 jun 2009 15:54
|
|
Het word een leuke voetbalavond eindelijk nog eens River kunnen zien, is ook al een tijdje geleden voor me. Eens zien wat die Leiva zowat waard is bij Godoy, want bij A'lecht kreeg ie werkelijks niks klaar. Speelt Figueroa straks, Lute?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 21 jun 2009 21:55
|
|
Hola Luutje, gefeliciteerd met de 1-0 overwinning!
Was een spannende wedstrijd................. leuke DT hebben jullie overigens
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 21 jun 2009 22:02
|
|
Welkom terug Gallina
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 00:26
|
|
Ja gefeliciteerd, Lute. Was 5min na de match ff kwaad omwille van het feit dat River niet in slaagt een gelijk spel te halen, want dat zat er zeker en vast in. Godoy na de goal wat zenuwachtig beginnen spelen, jammer dat River daar geen gebruik van kon maken. Zo dadelijk Boca, ga even kijken.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 02:59
|
|
Huracán de nieuwe puntero. Ik heb zelf naar Lanús-Vélez zitten kijken. Erg matige wedstrijd met maar weinig voetballende hoogtepunten. De goal van Lanús was wel netjes uitgespeeld, maar eigenlijk was Vélez vrijwel de gehele wedstrijd de betere ploeg. Zelfs nadat Cubero er vlak na rust werd afgestuurd. Wat vonden jullie nou van die kaart? Hij deelde wel uit, maar of het echt een bewuste elleboogstoot was, dat betwijfel ik. Het was meer een harde, abrupte manier van het afhouden/afstoten van iemand die constant in je rug duwt. Die pingel was weer weer zo'n dom moment van die Faccioli. Moet nog altijd de eerste fatsoenlijke wedstrijd van die jongen zien. Valeri speelde wel aardig, maar hij valt als asspeler toch enigszins terug tot een mindere versie van Riquelme. Op de flank is hij een stuk beter en vooral actiever.
Over twee weken Vélez-Huracán, terwijl Lanús op bezoek moet bij San Martín.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:11
|
|
Citaat: Hola Luutje, gefeliciteerd met de 1-0 overwinning!
Was een spannende wedstrijd................. leuke DT hebben jullie overigens
Hahaha, Cocca. Ziet er wat charmanter uit dan Pipo. Man is tactisch een genie. Hoop dat die bijtekend. Geld moet geen probleem zijn vanwege de 5 miljoen die binnengekomen is van Caruso.
Maar al met al een heerlijke dag. Tomba had verplaatsing aangevraagt bij de AFA om de wedstrijd op zondag te spelen om 3uur. River Plate had geen bezwaar omdat het s'avonds ijzig koud is. Stadion ligt vrij hoog.
De spanning was al dagen voelbaar, er moest gewonnen worden en dan juist tegen 1 van de grote clubs. Winst zou definitieve handhaving betekenen. Was al vroeg in de weer om te zien de bussen met River fans die aankwamen. Dat is een geweldig spektakel. Gasten hebben 1100 kilometer achter de rug en komen dan direct via de autobaan regelrecht in het hart van de stad. Autobaan eindigt daar. Een enorme politiemacht wacht ze dan op en onder zwaar bewapende motro agenten worden ze direct naar Las Malvinas gebracht. Mooie is dat dit alleen maar kan dwars door de stad. Prachtig allemaal.
Daarna langzaam van kroeg naar kroeg naar Las Malvinas. Vast ritueel dan is even zeiken tegen het stadion van La Lepra waar weer veel Tombino's present waren.
Optijd in het stadion, 35.000 man dus niet uitverkocht. River Plate is natuurlijk ook geen Boca Jniors. Wedstrijd die stijf uitverkocht was. Kippevel voor de wedstrijd, nieuwe Bandera op Popular Noord. Geweldige mooie vlag.
Wedstrijd was inderdaad zeer nerveus van Tomba kant, promotie stond er op het spel. Na 9 minuten Borhello en daarna was het nagels bijten
Helamaal de laatste 10 minuten, vrouwen en kinderen eerst en zorgen dat er geen tegentreffer kwam wat ook geschiedde, huilende Tombino's op tribune en pracht feest. Compliment van jewelste voor Caruso die machtig sppeelde. Hoop dat die het goed gaat doen bij Udinese. Het zal een enorm gemis zijn voor Tomba. Verder El_Millonario even over Leiva. Leiva was naast Caruso de meest belangrijke en constante speler binnen de ploeg. Hoop da die blijft. Heeft een zeer constant en goed seizoen gedraait.
River Plate was niet veel en het is genant om die Fabbania te zien aanklooien. Wat een drama. Maar mooiste van alles is dat die Falcao eruit haalde en Flores erin zette. Onbegrijpelijke wissel en onbegrijpelijk dat Flores niet mocht beginnen. Neen, ondanks dat er 3 ex-Central spelers speelde hebben ze hun ouwe club geen dienst kunnen bewijzen. Alleen Ferrari speelde om te winnen.
Maar we hebben definitief promotie.
En volgend jaar weer een verrassende kampioen, Geen Boca en ook geen River.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:20
|
|
Wat is er gebeurd met die hincha's van Huracán?
Er zijn doden gevallen maar hoe het precies zit begreep ik niet helemaal
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:26
|
|
Citaat: Wat is er gebeurd met die hincha's van Huracán?
Wist het niet maar 2 doden en 4 gewonden. Op diario OLE EN TN staat filmpje.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:32
|
|
Citaat:
Dat is zelfs in Limburg nog een bekend Argentijns radiostation...
Hahahaha
Palermo gaat er echt niet uitgeschopt worden. Zelfs wanneer die zou vertrekken zal dat op de schouders zijn.
Palermo blijft nog zeker 1 jaar. Heeft nog 1 record te pakken. Daarnaast is die toch wel gegroeit en rustuger geworden de laatste jaren en is die van enorme waarde voor Boca Juniors.
Racing Club gisteren wederom gewonnen. Toch een zeer nette reeks neergezet onder Caruso Lombardi. Zuculini die daar bezig is aan zijn laatste wedstrijden aangezien ie volgens TyC Sports naar het ambiteuze Hoffenheim verkast.
Van de week weer eens Kirchner binnen de trainigsveldlijnen. Had een paar breedbeeld tv's die hij cadeau gaf. Blijkt toch te helpen zijn steun.
Komend weekend Rosario Central - Godoy Cruz , wedstrijd zonder belang. Hoop dat Central via de play-offs erin blijft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:33
|
|
Wist het niet maar 2 doden en 4 gewonden. Op diario OLE EN TN staat filmpje.
Ja daarvan heb ik het ook. Ik heb begrepen dat er in het stadion al gevochten is met messen en een pistool en dan op weg naar het ziekenhuis kregen ze nog een ongeluk? Mn spaans is niet zooo goed hoor.
Maar ik schrok er wel heel erg van, gadverdarrie
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:36
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=0ZqB4MAPzFA
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:40
|
|
Citaat:
Ja daarvan heb ik het ook. Ik heb begrepen dat er in het stadion al gevochten is met messen en een pistool en dan op weg naar het ziekenhuis kregen ze nog een ongeluk? Mn spaans is niet zooo goed hoor.
Maar ik schrok er wel heel erg van, gadverdarrie
Zijn 2 Barra Brava's binnen de club. Dit zijn 2 verschillende famillies die blijkbaar financieel problemen hebben met elkaar. O.a. over de entree kaarten die er veldeeld moeten zijn. Gaat om hoop geld.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 23:04
|
|
Verschrikkelijk dat er doden moeten vallen. Dat word een bittere viering als Huracan de titel haalt. Als dat maar geen invloed heeft op de spelers, want ze verdienen het echt om kampioen te spelen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 23:05
|
|
En over Cocca gesproken...raad eens wie er in verband word gebracht met River?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 23:42
|
|
Citaat: Komend weekend Rosario Central - Godoy Cruz , wedstrijd zonder belang. Hoop dat Central via de play-offs erin blijft.
Bedankt voor de support. Ik hoop het ook, maar eenvoudig zal het niet worden.
Tot de tijden beter worden, moeten Las Canallas het met ander goed nieuws doen. Zo willen Maradona, Gago, Mascherano (=Rosarino) en enkele andere belangrijke spelers de kwalificatie-wedstrijd tegen Brazilie in het stadion van Central spelen. Men kiest hiervoor aangezien men niet tevreden was met de staat van het veld van het stadion van River en de support van het publiek in Buenos Aires. Verwacht wordt dat de fanatieke sfeer zoals die elke thuiswedstrijd van Central heerst de Argentijnse selectie kan helpen. Zoals we op basis van de prestaties van Central kunnen concluderen is het geen garantie op succes, maar de sfeer in Rosario is beroemd en gevreesd.
http://www.goal.com/en-india/news/140/w ... ls-stadium
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 01:14
|
|
Ja, want de sfeer bij de clubs uit Bs Aires is waarschijnlijk niks vergeleken tegenover die van Rosario. Kom man, de enige reden dat Maradona niet wil spelen in het Monumental is omdat hij een Boca man is. Wat is er dan zo mis met het stadion van River? Ze hebben het toch vrij veilig gemaakt en ja die piste maakt het wat minder, maar echt daar zou ik geen last van hebben. Laat de bal gewoon rollen, die 'het-veld-ligt-niet-goed'-excuusjes zijn zo cliché geworden. Straks gaan ze zeggen dat de ballen niet rond genoeg zijn.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 09:07
|
|
Via de stream van TyC Sports werden de ongeregeldheden op de tribunes wel een paar keer in beeld gebracht. Toch ff 'schrikken' wanneer je dan op de digitale versie van Clarin en hier aan de hand van het filmpje de nasleep hiervan terugziet.
Maar goed, Sport1 dus met de topper tussen Lanús en Vélez. Zoals Thomas al schreef, was Vélez zelfs na rust nog de betere ploeg. Weinig ideëen bij Lanús om het Vélez lastig te maken. In de slotfase nog een grote kans op de overwinning die voorlangs geschoten werd. De rode kaart was op aangeven van de grensrechter. Dacht zelf dattie zich breed wilde maken om zo de inworp veilig te stellen. Al ging de vlag rap omhoog om de scheidsrechter te attenderen met het rood voor Cubero als gevolg.
Huracán die na een wat nerveus begin weer lekker vrij begon te ballen en met 3-0 het nog rustig aandeed. Af en toe willen die jonkies het té mooi doen. Wel weer een hoofdrol voor controlerende middenvelder, Mario Bolatti die na z'n Portugese avontuur weer op weg naar Europa lijkt.
Over 2 weken la gran final. Vélez vs Huracán in José Amalfitani.
Felicitaties voor El Lute met de handhaving van de Tombinos, die we straks tijdens de marathon van fecha 18 weer aan het werk zullen zien.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 14:42
|
|
Citaat: Ja, want de sfeer bij de clubs uit Bs Aires is waarschijnlijk niks vergeleken tegenover die van Rosario. Kom man, de enige reden dat Maradona niet wil spelen in het Monumental is omdat hij een Boca man is. Wat is er dan zo mis met het stadion van River? Ze hebben het toch vrij veilig gemaakt en ja die piste maakt het wat minder, maar echt daar zou ik geen last van hebben. Laat de bal gewoon rollen, die 'het-veld-ligt-niet-goed'-excuusjes zijn zo cliché geworden. Straks gaan ze zeggen dat de ballen niet rond genoeg zijn.
Is wel interessant dit en wil mijn mening hierover wel kwijt. Er is een enorm verschil tussen sfeer in club voetbal en interland voetbal. De sfeer die er heerst als de Selectie speelt kan niet tippen bij de sfeer die er heerst bij diverse clubs.
Heb de Selectie zien spelen in Monumental en Las Malvinas en kan beamen dat de sfeer matig is dan. De sfeer als La Tomba speelt is vele mate indrukwekkender dan als de Selectie er speelt. 8 Juli spelen ze in Malvinas tegen Nigeria. Dit is hetzelfde in Monumental, de sfeer tijdens een River Plate wedstrijd is vele maleindrukwekkender dan met de Selectie
Dan even over Rosario, een van de mooiste voetbalsteden waar ik in mijn leven geweest ben. en de sfeer in dat Stadion van Rosario Central is zeer indrukwekkend. Daarnaast zal de bevolking van Rosario veel meer warm lopen en zeer trots zijnals de Selectie in hun stad speelt en helemaal tegen aartsvijand nummer 1 Brasil. Kan wel eens belangrijke rol gaan spelen.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 15:25
|
|
Citaat: Ja, want de sfeer bij de clubs uit Bs Aires is waarschijnlijk niks vergeleken tegenover die van Rosario. Kom man, de enige reden dat Maradona niet wil spelen in het Monumental is omdat hij een Boca man is. Wat is er dan zo mis met het stadion van River? Ze hebben het toch vrij veilig gemaakt en ja die piste maakt het wat minder, maar echt daar zou ik geen last van hebben. Laat de bal gewoon rollen, die 'het-veld-ligt-niet-goed'-excuusjes zijn zo cliché geworden. Straks gaan ze zeggen dat de ballen niet rond genoeg zijn.
Ik zeg toch niets over het veld van River? Dat kan ik nu wel doen; Los Piojos hadden het volledig omgeploegd. Verder is er weinig mis met het stadion van River, al zorgt die atletiekbaan erom heen dat het publiek verder van het veld af zit.
Overigens was het niet alleen Maradona die in Rosario wil spelen. Zoals ik al zei ook spelers als Mascherano, Gago en Tevez. Ik ga liever niet mee in een wedstrijd wie het beste publiek heeft, dat laat ik aan de hinchas over, maar de sfeer in Rosario is beroemd. Dat is ook een reden waarom het wereldkampioenschap hockey hier wordt gespeeld. Ik ben het met Lute eens dat dit wel eens een belangrijke factor kan gaan spelen. De sfeer is geen garantie op succes en Argentinie speelt als een natte krant, maar juist dan komt het aan op karakter en kan support van groot belang zijn.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 18:18
|
|
Citaat:
Is wel interessant dit en wil mijn mening hierover wel kwijt. Er is een enorm verschil tussen sfeer in club voetbal en interland voetbal. De sfeer die er heerst als de Selectie speelt kan niet tippen bij de sfeer die er heerst bij diverse clubs.
Heb de Selectie zien spelen in Monumental en Las Malvinas en kan beamen dat de sfeer matig is dan. De sfeer als La Tomba speelt is vele mate indrukwekkender dan als de Selectie er speelt. 8 Juli spelen ze in Malvinas tegen Nigeria. Dit is hetzelfde in Monumental, de sfeer tijdens een River Plate wedstrijd is vele maleindrukwekkender dan met de Selectie
Dan even over Rosario, een van de mooiste voetbalsteden waar ik in mijn leven geweest ben. en de sfeer in dat Stadion van Rosario Central is zeer indrukwekkend. Daarnaast zal de bevolking van Rosario veel meer warm lopen en zeer trots zijnals de Selectie in hun stad speelt en helemaal tegen aartsvijand nummer 1 Brasil. Kan wel eens belangrijke rol gaan spelen.
Maar dat is toch bij alle grote voetballanden zo ongeveer? Het is vrij normaal dat bij thuiswedstrijden van River Plate meer sfeer is omdat er ook meer eenheid is. Maar ik bedoel gewoon dat de resultaten niet mogen afhangen van het feit welk stadion het meest sfeer maakt. Mij maakt het verder geen moer uit waar Argentina zijn thuiswedstrijden speelt.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 18:51
|
|
Citaat:
Maar dat is toch bij alle grote voetballanden zo ongeveer? Het is vrij normaal dat bij thuiswedstrijden van River Plate meer sfeer is omdat er ook meer eenheid is. Maar ik bedoel gewoon dat de resultaten niet mogen afhangen van het feit welk stadion het meest sfeer maakt. Mij maakt het verder geen moer uit waar Argentina zijn thuiswedstrijden speelt.
De Spanjaarden spelen liever in Sevilla, omdat daar het publiek als 13 man te keer gaat. Volgens mij hebben ze daar ook alles gewonnen. In my opinion maakt het wel uit waar een nationaal elftal speelt. Maar goed, in Argentinie weet je het nooit. Ik krijg een beetje het gevoel dat er in Argentinie meer dingen meespelen dan het voetbal ansigh. Ik zou zo bv kunnen geloven dat Maradona niet wil spelen in het River stadion,puur alleen omdat het van de aartsrivaal is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 23 jun 2009 19:02
|
|
Citaat:
De Spanjaarden spelen liever in Sevilla, omdat daar het publiek als 13 man te keer gaat. Volgens mij hebben ze daar ook alles gewonnen. In my opinion maakt het wel uit waar een nationaal elftal speelt. Maar goed, in Argentinie weet je het nooit. Ik krijg een beetje het gevoel dat er in Argentinie meer dingen meespelen dan het voetbal ansigh. Ik zou zo bv kunnen geloven dat Maradona niet wil spelen in het River stadion,puur alleen omdat het van de aartsrivaal is.
Van mij mag Maradona weg...vind hem niks als trainer en krijg zo langzamerhand de zenuwen van hem...
|